المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك 829894
ادارة المنتدي ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك 829894
ادارة المنتدي ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

نهى متعب
sun shine
احمد الدلجمونى
lolomody
نورهان كارم محمود
9 مشترك

ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك

نورهان كارم محمود
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك Empty ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك

مُساهمة من طرف نورهان كارم محمود الخميس سبتمبر 02, 2010 8:41 pm

الي الملاك الطائر(عماد متعب)لاتحزن ولاتلتفت لهزه التفاهات التي من الممكن ان تضيع سمعتك التي هي اكثر شيئ نخاف عليها في هزا الوجود ورسالتي لك هي اننا نتوسل اليك يا متعب ارجوك من فضلك لوسمحت ابعد عن البنت دي يا عماد بلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش ابوس ايدك وايديك وعنيك بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش وحيات والدتك اللي هية اغلي حاجة عندكفي الدنيا بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش البنت دي اللهم اغفر انا ولها ويهديها بس بعيد عنو علشان دي ماتنفعهوش وماتستاهلهوش والله العظيم ماتستاهلودة عماد خسااااااااااااااااااااااااااااااااااااارة فيها وحيات ربنا وبجد انا بدعيلها من قلبي ربنا يهديها يارب بس تبعد عنه لان خلاااااااااااااااااااااص الناس خدت عنها انطباع مش كويس وسمعته مش كويسة وياريييييييييييت يا جماعة ماحدش يغلط في عماد في الردود هة لان كلنا بنغلط مش هوة لوحده وكمان ماتنفعهوش ليه لان عماد محترم ومؤدب واخلاقة عالية وخجول جدا وكلنا عارفين دة وممكن يكون تصرفه دة ناتج عن حالته النفسية اللي ممكن جدا تكون وحشة وعايز يتوه وينسي مشاكله وممكن يكون منبهر بيها بس علشان هية ملكة جمال مصر بس بعد كدة هايعرف انه غلط غلط عمره لو ارتبط بيها وهايعرف كمان انها مجرد بنت زي اي بنت في الوجود وعادية جدا بس الاسم ملكة جمال مصر وعلي فكرة انا عاملة التوبيك دة علشان نقف جانب عماد ونسانده ونساعده وندعيله ان ربنا يبعدها عنه ويهديها وكل حاجة بس تبعد بعيد عنه ولازم يا جماعة مانردش ردود وحشة في حقه لاني اظن احنا عارفين عماد كويس وعارفين انه مش ممكن يعمل حاجة غلط ابدا وعايزة اقولكم حاجة كمان لازم تاخدو بالكوم منها كويس اوي جدا خالص عماد انسان لحم ودم زيينا بالضبط وممكن يضعف وممكن قلبه يضعف وممكن يغلط ولا انتو ملايكة يعني مابتغلطوش عاملين زي الحمل الوديع يعني يا ساتر يارب وبعدين انا باطلب من الادمن اغلاق اي توبيك واي موضوع في اي اساءة لعماد وكفايانا بقة حزن وتعب وهم وغم بقة نفسنا نفرح بقة زي زمان والله العظيم الواحد بيبقي داخل الموقع وحاتط ايدو علي قلبه لاحسن يكون فيه اخبار وحشة عنه وحتي كمان لما بنيجي نفرح مابنلحقش يدوب نكون لسة بنقرا خبر حلو ونفرح مالحقش وماتعديش دقيقة والاقي خبر وحش ولتاني مرة بقولها محدش يغلط في عماد ياجماعة وندعيله بقة دعوة قبل الفطار ودعوة قبل الفجر ماتستخساروهاش فيه يعني اظن يعن متعب يستاهلها ويستاهل كل خير والله العظيم يا جماعة وباردو هافضل احبك يا عماد مهما حصل ومهما عملت ومهما حصلي ومهما عملت بردو هافضل احبك واموووووووووووووووووووت فيك واعشقك طوال عمري كله وعمري كله مايغلاش عليك والله العظيم يا متعب والله واقسم بالله مافي حاجة تغلي عليك وحياتي كلها ماتغلاش عليك وانا كلي تحت امرك والله العظيم ومعمري ماهعمل زي ماناس تانية عملت واهاجمك ويارب اموت ويا خدني يارب لوعملت حاجة تضايقك .(وبردو هافضل اقول مهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول )(وبحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب)
    lolomody
    lolomody
    عاشق فضي
    عاشق فضي

ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك Empty رد: ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك

مُساهمة من طرف lolomody الخميس سبتمبر 02, 2010 9:02 pm

اولا ميرسى على التوبيك دا
    ثانيا احنا قبل ما نحكم عليه لازم نتأكد منه هو شخصيا ان هو خطبها ممكن تكون صديقته وهو مش اول حد يبقى ليه اصدقاء ومنسدقش كلام المجلات والجرائد ان هو خطبها لما يطلع ويقول كدا يبقى فى كلام تانى
    احمد الدلجمونى
    V - I - P + مقتفى أثر الأولين
    V - I - P + مقتفى أثر الأولين

ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك Empty رد: ايها الملاك لا تحزن نحن معك مهما حدث وهزه الرسالة اهديها لك

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الخميس سبتمبر 02, 2010 10:33 pm

ومهما عملت بردو هافضل احبك واموووووووووووووووووووت فيك واعشقك طوال عمري كله وعمري كله مايغلاش عليك والله العظيم يا متعب والله واقسم بالله مافي حاجة تغلي عليك وحياتي كلها ماتغلاش عليك وانا كلي تحت امرك والله العظيم ومعمري ماهعمل زي ماناس تانية عملت واهاجمك ويارب اموت ويا خدني يارب لوعملت حاجة تضايقك .(وبردو هافضل اقول مهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول )(وبحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب)

معاكى فى كلاامك طبعا بس الشوية دول مكنش ليهم لزمه فى التوبيك دى حياتك الشخصيه (( دى نصيحه من اخ مش اكتر ولا اقل وحريتك فى الاخر تعملى اللى تحبيه ))
    sun shine
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف sun shine الجمعة سبتمبر 03, 2010 1:33 am

Thank You
    نهى متعب
    نهى متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف نهى متعب الجمعة سبتمبر 03, 2010 1:41 am

Thank You
    nooody
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف nooody الجمعة سبتمبر 03, 2010 7:02 am

انا متبعاكو هنا من بعيد ومش بردا ارد بس بصراحة متعب نزل من نظرى وخلاصعمره ماهيرجع متعب تانى اللى كنت حاطاه فى السما والللى باتفرج ع الماتشات عشان اشوفه واللى لما اتصاب عيطت ولما اتنحس اتنكدت كنت بحبه اوى اوى وكنت فاكراه مظلوم وكنت راسماله صورة عالية اوى فى دماغى بس للاسف انتهت الصورة الجميلة وعمرها ماهترجع بس كل اللى هاقوله ربنا يهديه ويرجع لصوابه
    تولي عماد
    تولي عماد
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف تولي عماد الجمعة سبتمبر 03, 2010 7:05 am

مرسي كتير يا نورهان علي التوبيك
    ليالى المتعب
    ليالى المتعب
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف ليالى المتعب الإثنين سبتمبر 06, 2010 1:33 pm

مرسى على التوبيك ده

واحنا فعلا مع متعب وعمرنا ماهنهجموه

ومعاه ضد اى حد
    goldengirl
    goldengirl
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف goldengirl الإثنين سبتمبر 06, 2010 3:01 pm

شكرا ع الموضوع يا نورهان
    واحنا اكيد كلنا مع عماد
    وماحدش ضده
    واعتقد معظم الردود من الاعضاء ناتجه عن حبهم لعماد وخوفهم عليه
    بس فيه ناس مش بتعرف تتمالك اعصابها وبتقول كلام مخالف الي حد ما للقوانين
    انما طبعا ماحدش يقدر يغلط ف عماد ولا يتدخل ف حياته الشخصيه
    احنا كل اللي علينا ندعي ربنا يهديه ويوفقه للطريق الصح ويكتبله الخير
    ان شاء الله فتره وهتعدي

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 4:21 pm