المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري 829894
ادارة المنتدي تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري 829894
ادارة المنتدي تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

maya20/2
mshmsha
ايويا المتعبة
allam afc
sasonaso2035
سالى
woody
eman_emo89
2okosh
مجنونة متعب
14 مشترك

تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري

مجنونة متعب
    مجنونة متعب
    عاشق جديد
    عاشق جديد

تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري Empty تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري

مُساهمة من طرف مجنونة متعب السبت يونيو 23, 2007 4:51 pm

[size=9]هاي يا جماعه أنا ميرو ..........

عايزه أتكلم معاكو بصراحه شويه ممكن ...............طبعا لانكم أحلى أعضاء

طبعا كلنا بنحب متعب جدا جدا جدا وبلا شك كلنا بندعيله بالتوفيق وربنا يوفقه ويرجع للتهديف وكمان يحترف زي ماهو عايز ...........

أكيد كلنا بنتمنى أن متعب يحترف ويبقى زي وأحسن من محمد زيدان لاعب ماينز السابق أكيد صح .......

بس لو فكرنا شويه .............هنعرف حاجه أنا خايفه منها كتير أوي

دلوقتي متعب لو إحترف هيبقى في مشاكل شويه .......

أولا متعب مش هيشارك في الموسم كله بتاع النادي دا .............ليه ؟؟؟؟؟؟؟
    لانه المدربين في الدول الأخرى أو في النوادي الأوروبيه لما بيجيبوا لاعب معين لازم يختبروه ويشوفو مستواه حتى لو عارفينه .............صح ......

وبكدا هينزل متعب مره في ماتش ماشي كدا ................مش هيأدي بمستوى كويس ..........ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟

لانه لسه مش عارف اللاعبين كويس ومش عارف يعمل معاهم جمل رياضيه زي ما بيعمل مع فلافيو ....

فيضطر المدرب ينزل اللاعيبه إلي هو عارفهم ويطلع متعب ودا هيأثر على مستوى متعب ومش هيعطي الثقه للمدرب

إنه ينزله مره تانيه .والمدربين في أوروبا مفيش عندهم عزيز ولا غالي لان مصلحه النادي فوق الجميع والدليل على

كلامي إلي حصل مع حسام غالي وإسمه واحد معروف وبقاله كتير في النادي ودخل إجوان بس شوف النصيب

المدرب خرجه بعد عشرين دقيقه بس من الماتش ,,,,,,,وأنا متأكده إني متعب لو حصل معاه كدا مش

هيعرف يكمل ويلعب ويتأثر بعديها بفتره ..........شوف متعب في مصر بيلعب 90 دقيقه والحظ مش معاه خالص و

دا مش هينفع بره نهائياً.......ودي مشكله كبيره أنا خايفه منها جدا ومش بقولها من دماغي كدا لاوالله أبدا دا زي ما

اللاعيبه المحترفين بيقولو زي ميدو وحسام غالي وزي محمد زيدان ومحمد عبد الله .........

ثانيا إني لاقدر الله لو متعب صام عن التهديف هناك .......... مش هيحصل طيب لان في الأهلي مستر مانويل

جوزيه عارف متعب لانه جرب أجوانه وشاف تهديفه وعارف مستواه ,,,,,,,,,,,,,,

أما المدربين بره في أوروبا لو عندهم حد مش بيجيب أجوان بيطلعوه بره تشكيله النادي في المباريات ومتعب عمره

ما حصل معاه الكلام دا وهتبقى في مشاكل كبيره لمتعب نفسيا لان مهما كان في مصر لي جمهور وكمان بيشجعوه

والمدرب مستر مانويل بيطلع يسانده في المؤتمر الصحفي ................لكن بره الكلام دا حياه أو موت لان المدرب

مش هيقدر ينزل متعب وهو عارف إنه مش قادر يلعب أو يجيب أجوان لان كدا كأنه بيضيع النادي بتاعه لان

بره الفرق لأخر لحظه بتتنافس ............

أوعو تفتكرو إني مش عايزا متعب يحترف أو بنق عليه لا والله دا أنا نفسي يكون مشهور جدا ويروح كل النوادي

الكبيره ويبقى أشهر محترف مصري بس متعب بيتأثر بسرعه ودا مش هينفع مع الناس إلي بره ,,,,,,,,,,

أنا آسفه جدا طولت عليكو بسوالله أنا بموت في متعب وعايزاه لاعب مهم يشرف مصر ويحقق أهدافه لان إلي

اللاعبين المحترفين مش أحسن منه بالعكس متعب دا أحسن من ناس كتير محترفه بره

المهم تشاركوني الرأي لان وجهة نظري إني متعب وصل للعالميه وهو في الأهلي ساعة لما وصل لخامس هدافي العالم ,,,,,,,,,,,صح ولا غلط

أنا من رأي إني متعب يكمل شويه لحد ما يبقى لمتعب سمعه كبيره ويوصل لتاني أو تالت هدافي العالم في الوقت دا

هتجيلو عروض إحتراف من أنديه كبيره جدا مش بعيد ..........

على كل الأحول ربنا يوفقك يامتعب يارب ويهنيك ويسعدك ........

وإنتو هتسعدوني أكتر لو رديتو عليا وعرفت رأيكو في الموضوع ..........

[size=12]وأتمنى يارب ما يكون حد فهمني غلط أو زعل مني .........Very Happy..وشكرا

[/size]

2okosh
    2okosh
    عضو موقوف

تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري Empty رد: تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري

مُساهمة من طرف 2okosh السبت يونيو 23, 2007 5:01 pm

شكرا على موضوعك
    و لكن مع التعود و الاستمراريه و الجديه
    ممكن يبقى زي ميدو و زيدان و احمد حسن
    اومال كل دول بيلعبوا في انديتهم ازاي؟
    و بصراحه متعب لو احترف لازم يحترف في احسن انديه العالم
    و ميرسي على الموضوع الهايل
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري Empty رد: تعالو نتكلم بصراحه ..............مهم جدا أرجو الدخول ضروري

مُساهمة من طرف eman_emo89 السبت يونيو 23, 2007 5:15 pm

هو اكيد فى الاول هيتعب وممكن ميككنش عايز يكمل بس بجد مع اصرارة وثقتة فى نفسةوصبرة اكيد هيبقى زيهم واحسن
    woody
    woody
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف woody السبت يونيو 23, 2007 9:20 pm

يجماعه كمان مننساش بجد ان متعب من احسن المهاريين مش بس فى مصر ولاكن فى العالم

ونا اكتر واحد بحب متعب ونا اتمنى بجد احترافه لاكن خايف جدا جدا جدا

لان الاحتراف دا معرفش ممكن يطلعه 7سما اوينزله ويارب لالالالالالا لانى واثق فى متعب ونا ديما بدعيله ان ربنا يوفقه يارب ولازم كلنا على طول ندعيله ونتمنى له العوده السريه وبرغم انه مش مقصر ابدا فى الملعب ولاكن الكوره هيا الى مش عوزه تدخل شوية حظ مش اكتر ودا من عنين الحاقدين على متعب

ولاكن متعب ديما رافع رسنا لفوق وايدينا كمان بالدعاء لله

المتش ميكونش متش الا بوجودك يامتعب يمتعب الحراس

بس موضوع الاحتراف يارب يؤجل شويه

ونا من رايى كمان ان متعب لو احترف بجد هيكون احسن لاعب محترف طلعته مصر ونا اتمنى دا ودا حلم بالنسبالى

والله مش بقول كدا عشان بحب متعب ولاكن دى الصراحه

كل يوم بيعدى بتزيد غلاوتك عندى وبشتقلك واحبك
    سالى
    سالى
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف سالى السبت يونيو 23, 2007 9:44 pm

بصى بصراخه انا عايزه متعب يحترف لكن مش فى ماينز فى نادى كبير
    وزى مابتقولى كلامك صح بس معنى ان فريق يطلبه يبقى اكيد عارف امكانياته
    وانا عن نفسى مبستمتعش بماتش الا لما يكون فيه متعب لانه بيعمل حركات حلوه ومهاراته عاليه
    sasonaso2035
    sasonaso2035
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف sasonaso2035 السبت يونيو 23, 2007 9:54 pm

انتو عارفين يا جماعة انا عارفة اخبار متعب من زمان من حوالى 3 سنين
    وسمعت قبل كدة ان متعب كان هيروح مانشيستر يونايتد لكن جاتلة اصابة جامدة اوى

لكن دلوقتى يسافر يحترف معتقدش انه هينفع لان متعب رومانسى وعاطفى اوى

وان شاء الله ربنا يكرمه بكرة 000وطبعا الاهم فوز الاهلى وبتيجة كبيرة ان شاء الله
    sasonaso cheers alex
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الأحد يونيو 24, 2007 2:22 am

شكرا على الموضوع

وهقولك حاجة واحدة اللاعب الا عاوز يحترف يبقا لاعب طموح ومتعب طموح ومقاتل ولو راح اى فريق فى اوربا هينافس لحد ما يلعب اساسى وربنا يوفق متعب
    ايويا المتعبة
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف ايويا المتعبة الأحد يونيو 24, 2007 12:39 pm

انا فعلا معاكي يا مجنونة متعب اصل عماد حساس اوي يا جماعة ولازم ميقررش انة يسافر الا لما يكون واثق انة هيقدر يتحمل صعوبات السفر والبهدلة زي انة هيبعد عن اهلة وعن جمهورة اللي بيحبة من اصغر طفل لاكبر واحد وبعدين مش هيلاقية حد يستحملة او يخاف على مشاعرة لوحصلةمشكلة شخصية زي هنا هناك بيحاربوا عشان مصلحة الفريق اولا واخيرا لوهيقدر يكمل وميرجعش بسرعة هنضطر ندوس على قلبنا ونقول ربنا يوفقة وبعدين هوهناك مش هيلعب طول الوقت واللاعب لما يكون متعود يكون اساسي وبيلعب 90 دقيقة صعب فجأة يلاقي نفسة احتياطي وبيلعب كل فين وفين يا رب اشوفك اشهر واحسن واحد في العالم يا متعب
    mshmsha
    mshmsha
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف mshmsha الأحد يونيو 24, 2007 1:36 pm

اولا شكرا ليكى على الموضوع الرائع والهام جدا
    لكن انا هختلف معاكى وطبعا الاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضية
    تعالى نشوف احمد حسن وزيدان وغالى اول لما سافروا للاحتراف كانوا مش معروفين لاى حد فى الخارج لكن مع مرور الوقت والجدية والاهتمام بقوا حاجة تانية
    اه كانوا كل فين وفين لما بيشاركوا لكن لانهم كانوا بيبذلوا مجهود وصابرين قدروا يلفتوا الانظار ليهم وبشدة كمان لدرجة ان لاعب زى احمد حسن جماهير اندرلخت طالبت مجلس ادارة النادى بالتجديد ليه باى ثمن هو يطلبه ومحمد زيدان فاكرة لما جماهير ماينز كانت رافعة علم مصر فى المدرجات وكانت بتشيله على اكتافها بعد كل مباراة ولما راح هامبورج الجماهير كانت مستنياه فى المطار ولا غالى ياسلاااااااااااااااام عليه فى ماتش تشيلسى واللى عملته الجماهير معاه وكان افضل تكريم لما اختير فى منتخب الدورى الانجليزى وحصل على رجل المباراة من الشركة الراعية للبطولة.
    انا بقول الكلام ده ليه علشان بس اعرفك ان الصعوبة اللى هتواجه متعب اولا الغربة ثانيا هيكون فى وقت شوية لحد ما يتاقلم لكن ان شاء الله لما ربنا يكرمه ويحترف اكيد اكيد لازم هيصبر لان الموضوع مش محتاج اكتر من الصبر والتفانى فى التمرين وده اللى باذن الله هيجبر اى مدرب انه يستعين بيه بس اهم حاجة دلوقتى ندعيله ربنا يوفقه هو وزمايله ان شاء الله فى مشوار البطولة الافريقية واللى باذن الله هتفتح امامه ابواب الاحتراف على مصراعيها فى احسن الاندية الاوروبيه باذن الله
    واسفة جدا على الاطالة وشكرا ليكى مرة تانية
    maya20/2
    maya20/2
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف maya20/2 الإثنين يونيو 25, 2007 12:46 am

شكرا جدا على الموضوع ده بجد
    كل كلامك صح بس ليييييه نتوقع الاسوأ
    عماد من الناس اللي لما تعوز حاجه بتعملها وعماد حلمه الاحتراف بقى هيبزل كل جهده هناك
    وليه منقلش انه هيبقى زيي ميدو ولا زيدان ولا حتى حسام غالي كلهم كويسسن
    انا كان نفسي اتكلم اكتر بس تعبانه والله يوم تاني انشاء الله هبقى اوضحلك حاجات اكتر من كده تبينلك ان عماد ادها وادووود
    ودعولي اخف بقهSmile
    يارا
    يارا
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف يارا الإثنين يونيو 25, 2007 7:40 pm

اكيد اى حاجه فى اولها صعبه بس ان شاء الله يرجع للتهديف تانى ويبقى اساسى دايما هناك يا رب
    miko
    miko
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف miko الخميس يونيو 28, 2007 11:10 pm

بصى ياميرو هوه الكلام ده ممكن يكون صح
    بس احنا مش عايزين نسبق الاحداث الله اعلم ايه الى ممكن يحصل
    بس ربنا يعمل اللى فيه الخير
    hoba_84
    hoba_84
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف hoba_84 الجمعة يونيو 29, 2007 1:05 am

اولا شكرا ليكي ياقمر علي موضوعك بس انا رايي ان كلهم بيكونوا كده في الاول وبعدين بيتعودوا علي وضعهم الجديد يعني احمد حسام ميدو واحمد حسن اكيد كانوا كده
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الجمعة يونيو 29, 2007 11:03 am

الموضوع راتع بجد
    و شكرا لطرحه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 6:56 pm