المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

سما/عاشقة عبد الوهاب
king love
hader
!!**MeReNDa**!!
سلفستر
مها متعب
نور الاهلاوية
jessy_ono
Marmar
mystry girl
llolastar
marwa saad ibrahim
Nohaa 2010
hala saad
eman_emo89
bebo+meteb
حب
على الاهلاوى
Silent Girl
Dangerous.Girl
عاشقة الاهلى الحمر
SeniOr <3 N
meedo
SanyOreta <3 H
sweetangel
عاشقه الامل
منى ذكى
mero1994
Gana_ahly
محمد الاهلاوى
jasy_ahly
احمد الدلجمونى
Admin
37 مشترك

تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت

Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 Empty رد: تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت

مُساهمة من طرف Marmar الأربعاء سبتمبر 09, 2009 4:15 pm

أولا: مبروك لكل المشرفين الجدد ويارب للأمام دايماً
    ثانياً: أنا مش قادرة أصدق القرارات دي يا محمد
    هشام وأحمد وأكرم من أهم الناس اللي موجودة في المنتدى ودول من الاعمدة الاساسية بصراحة أنا شيفة انهم مهما عملو مينفعش يتوقف حد فيهم لأنهم أي كلمة بيتكبوها بيئبا أهم حاجة عندهم مصلحة المنتدى وبصراحة كدا مع احترامي لكل الاعضاء المنتدى مينفعش من غيرهم دول أول ناس يا محمد كانو هنا ومع الاسف الشديد وأنا اسفة اني بقول كدا بس المنتدى من بعديهم مش هيئبة اللي احنا عايزين أنا اسفة مرة تانية اني بؤل الكلام دة بس أنا اتعود قول صراحة مهما كان !!!
    jessy_ono
    jessy_ono
    مشرفة قسم البنات
    مشرفة قسم البنات

تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت - صفحة 2 Empty رد: تعيينات جديدة + إزالة مشرفين قدامى + إيقاف اعضاء تجاوزوا في حق المنتدى واعضاءه + قرارات وقوانين جديدة + مفاجآت

مُساهمة من طرف jessy_ono الأربعاء سبتمبر 09, 2009 5:35 pm

مبروووووووووووك للجميع
    ويارب يكون المنتدي أحسن في الفترة اللي جايه
    نور الاهلاوية
    نور الاهلاوية
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف نور الاهلاوية الخميس سبتمبر 10, 2009 2:04 am

اولا..مبروك بجدلكل المشرفين الجداد اللى اكيد يستحقوا طبعا...
    ثانيا...هشام واكرم واحمد...اكيد مش هقدر اقول رايى...لانى اصلا كان عندى ظروف خاصة ومحضرتش الفترة دى...بس اكيد يا محمد انت شايف مصلحة المنتدى اكتر من اى حد...
    وانا مكنتش اتوقع اى اساءة للمنتدى من اعضاء زى دول بحترمهم جدااااا وبقدرهم اوى...بس طبعا مصلحة المنتدى فوق اى شئ...
    ثالثا..ياريت بجد كلنا نلتزم بالقرارات دى...
    والقوانين الجديدة علشان المنتدى يرجع زى الاول...
    ياريت بجد المنتدى يرجع زى اول وتانى سنة كان تحفة بجددددد...
    والاعضاء كلهم كان قلبهم ع المنتدى ومافيش مشاكل وفية التزام وحب وتقدير واحترام متبادل...
    واسفة طبعا لو طولت عليكم...لكن انا بجد حزينة من اللى وصل لية المنتدى لدرجة انى..واسفة بجد من الكلمة دى مبقتش احب ادخلة..من كتر المشاكل...
    رابعا..واخيرا..مرة تانية مبروك لكل المشرفين الجداد..والى المشرفين الذين تم استبعادهم هارد لك ليكم اكيد انتوا افدتوا المنتدى جامد..
    ومستنينكم كاعضاء تانى..تشاركوا ان المنتدى يبقى احسن...
    والى الاعضاء اللى تم ايقافهم اة هنفتقد وجودكم بشدة..لكن الحفاظ ع المنتدى اهم..ياريت لو تحاولوا ترجعوا لنا زى ما عرفناكم وحبيناكم...
    ......اسفة مرة تانية للاطالة....
    مها متعب
    مها متعب
    V - I - P + فائزة في مسابقة "في حب متعب"
    V - I - P + فائزة في مسابقة

مُساهمة من طرف مها متعب الخميس سبتمبر 10, 2009 4:24 am

مصدومة فى اكرم اكتر حاجة
    بس انا موافقاك يا ادمن فى كل قراراتك
    و مبروووووووووووك لكل المشرفين و المراقبين الجداد
    سلفستر
    سلفستر
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف سلفستر الخميس سبتمبر 10, 2009 2:00 pm

الف الف مبروك للمشرفين الجدد
    ومبروك مره تانيه لكل المشرفين الجدد

the gameتم التعديل بواسطتى
    !!**MeReNDa**!!
    !!**MeReNDa**!!
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف !!**MeReNDa**!! الخميس سبتمبر 10, 2009 3:09 pm

الف شكر ياادمن على المراقبه ويارب اكون اد المسئوليه
    والف مبروك لمصطفى وللمشرفين الجدد...
    بس بجد اللى انا قريته ده ضيع فرحتى واكيد مش انا بس
    بجد حاجه تحزن اووووووووووووووووووى ورغم اللى حصل وماحدش يقدر
    يغلط الادمن فى اللى عمله مع كل التحذيرات والتنبيهات الا انهم وخصوصا هشام خساره كبيره للمنتدى ....
    ويارب بمجهودنا وحبنا لبعض اللى اتمنى انه يرجع تانى نقدر نرجع المنتدى لعصره الذهبى
    اللى كان موجود عشان نثبت لهم ان المنتدى عمره ماهينتهى بالشكل اللى وصفوه ده وان نجاحه مش بيقف على اى حد.....
    hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف hader الخميس سبتمبر 10, 2009 6:08 pm

الف مبروك للمراقبين والمشرفين الجدد وبجد تستحقوووها
    وربنا يوفقكم
    وبجد انا زعلت اوووووووووى عشان الاعضاء ال اتوقفوووووووووووو
    ربنا يوفقهم
    king love
    king love
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف king love الخميس سبتمبر 10, 2009 7:24 pm

منى ذكى كتب:بجد يا جماعه انا مش مصدقه خالص اللى حصل ده
    مش معقول منتدانا يوصل بيه الحال للمشاكل الكتيره دى
    وانا من بدايه المشاكل دى بصراحه كرهت حتى اقرى الكلام
    اللى الاعضاء بيكتبوا لبعض ف الردود
    مع انى بصراحه مشفتش التوبيكات دى لان مبحبش اشوف المشاكل
    والاصدقاء اللى اتوقفوا دول فعلا اصدقاء جدا هشام واكرم
    اكتر من اخوات حقيقى مش عارفه اقول ايه
    وانا معاك يا محمد ف اللى عملتوه
    بس يعنى عندى ملحوظه كنا ممكن نقفهم مؤقتا لغايه ما يعرفوا غلطهم لانهم زى ما انت قولت اعضاء ومراقبين اثروا فينا كلنا
    بتوبيكاتهم وبالمده اللى انت تحددها لغايه ما تتاكد
    انهم خلاص مش هيغلطوا تانى
    مش عارفه بس عايزه ردك على سؤالى ده يا محمد
    وميرسي التوبيك وكل سنه واحنا كلنا طيبين واخوات دايما

ومبروك طبعا للمراقبين الجدد والمشرفين الجدد المتميزين جدا واللى يستحقوا طبعا اكيد المنصب ده Razz Razz
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)

مُساهمة من طرف سما/عاشقة عبد الوهاب الخميس سبتمبر 10, 2009 8:24 pm

كل الشكر والاحترام والتقدير للادمين

كل التحية والتهنئة من القلب للمشرفين والمراقبين الجدد وفقكم الله

وكل الاسى والحزن ل.............

وشكرا
    .. ShoSho ..
    .. ShoSho ..
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف .. ShoSho .. الخميس سبتمبر 10, 2009 8:50 pm

مبـرووووووووووووووووك لكـل المـشرفيـن والمـرآإآقبيـن الجـدد

ومـغ'ـسي يـآإآ محمـد ع المجـهود دهـ

بجـد كـل المشـرفيـن و المـرآإآقبيـن الجـدآإآد يسـتـآإآهـلو بمجـهودهـم الكبيـر الفتـرة اللـي فـآإآتـت

ويـآإآرب المنتـدى دآإآيمـآإآ فـي نجـآإآح مستـمر
    ****esraa
    ****esraa
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف ****esraa الخميس سبتمبر 10, 2009 10:06 pm

ألف مبروووووووووووووووووووووك للجميع
    وربنا يوفقهم إن شاء الله
    ومرسي جدااااااااااااااااااااااا ع المجهود الجميل ده
    ومن تألق لتألق إن شاء الله
    مبروووووووووووووووك
    khaledelahlawy
    khaledelahlawy
    مشرف قسم الكرة العالميه+عضو فى فريق العمل
    مشرف قسم الكرة العالميه+عضو فى فريق العمل

مُساهمة من طرف khaledelahlawy السبت سبتمبر 12, 2009 11:04 pm

rabna ywaf2 el game3
    thnxxx ya m7md
    alasmar
    alasmar
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف alasmar الجمعة سبتمبر 18, 2009 7:42 am

اولا الف مبروك بمناسبة العيد التالت للمنتدى
    ثانيا كل عام وانتم بخير بمناسبه عيد الفطر المبارك اعاده الله عليكم باليمن والخير والبركات
    ثالثا انا اسف اني بدخل بينكم في الحوار مع اني عضو جديد بس ياريت تحلو كل شئ بهدوء

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 5:27 pm