المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

الحضرى................... 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الحضرى................... 829894
ادارة المنتدي الحضرى................... 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحضرى................... 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الحضرى................... 829894
ادارة المنتدي الحضرى................... 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

khaledelahlawy
wafaa+met3b
اهلاوى لاخرالعمر
محمد الاهلاوى
allam afc
eng_tal3at
Marmar
عمر متعب
عاشقة متعوبتى
13 مشترك

الحضرى...................

عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

الحضرى................... Empty الحضرى...................

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الأحد يونيو 22, 2008 1:34 am

حذر كريستيان قسطنطين رئيس نادي سيون من مشاركة عصام الحضري في أي من مباريات الأهلي، مؤكدا أن الحارس الدولي بات مقيدا في النادي السويسري بصفة رسمية.

وقال قسطنيطين في تصريحات لصحيفة "لو ماتان" السويسرية إن الحضري مرتبط مع سيون بعقد موثق.

وتابع "إذا قرر الأهلي إشراكه في أي مباراة سيعتبر الفريق خاسرا".

ومن المقرر وصول قسطنيطين إلى القاهرة الأسبوع المقبل لتجديد المفاوضات مع الأهلي لإنهاء النزاع حول عقد الحضري عوضا عن اللجوء إلى الاتحاد الدولي لكرة القدم (فيفا) للفصل في القضية.

وفسر قسطنطين عودة الحضري إلى القاهرة بأنها كانت ضرورية لتهدئة الرأي العام "بعدما وصمه 80 مليون مصري بالخيانة".

وأضاف "تعرض أهله لإهانات كثيرة بسبب رحيله إلى سيون".

وشدد قسطنيطن على أن النادي يحتفظ بحقه القانوني في التعويض المالي في حال عدم إتمام الحضري للتعاقد بين الجانبين وقراره بالبقاء مع الأهلي.

وخضع الحضري للتحقيق من قبل النادي الأهلي يوم الأحد ويتواصل التحقيق مع اللاعب الثلاثاء.

وتعهد الحضري بالانصياع لقرارات النادي الأهلي مقدما، مؤكدا استعداداته لفسخ التعاقد مع سيون وتسديد الشرط الجزائي للنادي السويسري في حال ما قرر النادي الأحمر الاحتفاظ به.
    كما ان

القاهرة(ياللاكورة)- صرح أحمد شوبير نائب رئيس اتحاد كرة القدم بأن اتحاد الكرة يقوم حاليا بتجهيز خطاب رسمي موجه لاتحاد الكرة السويسرى يؤكد فيه رفض الاتحاد المصري لكرة القدم إرسال البطاقة الدولية لعصام الحضري حارس مرمى النادي الاهلى.

وأوضح شوبير أنه رأس اجتماعاً عقد قبل قليل باتحاد الكرة، وقد حضر الاجتماع مجدي عبد الغنى عضو مجلس الإدارة وصلاح حسنى سكرتير عام الاتحاد ومحمد السياجى، بالإضافة إلى خالد مرتجى عضو مجلس إدارة نادي الأهلي وعدلي القيعى رئيس لجنة التسويق بالأهلي.

وقد أسفر الاجتماع عن تأكيد الأهلي على تمسكه بالحضري نظرا لوجود عقد بين الأهلي واللاعب، وأن هذا العقد ممتد ولا يوجد مبرر لفسخ هذا العقد على الإطلاق.

وأكد نائب رئيس الاتحاد أنه جرى خلال الاجتماع تفسير وتحليل شامل للمادتين 16 و17 من لوائح الفيفا، وتبين بكل وضوح أن حق الأهلي في الحضري ثابت ولا يوجد ما يدعوه إلى التفريط في عصام الحضري، خاصة وان هاتين المادتين لا تتيحان للحضري فسخ تعاقده مع الأهلي والتعاقد من تلقاء نفسه مع ناد آخر.

وقال شوبير انه سيتم تحذير النادي السويسرى من إشراك عصام الحضري في أية مباراة لان هذه الخطوة ستكون غير قانونية.

وأوضح انه تم الاتصال بسمير زاهر رئيس اتحاد الكرة الموجود حاليا في تونس لحضور اجتماعات اتحاد دول شمال إفريقيا وتم اطلاعه على تفاصيل الاجتماع، كما تم الاتصال بباقي أعضاء اتحاد الكرة لاطلاعهم على التفاصيل.

منقوووووووووووووووووول
    عمر متعب
    عمر متعب
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

الحضرى................... Empty رد: الحضرى...................

مُساهمة من طرف عمر متعب الأحد يونيو 22, 2008 2:38 pm

شكرااا ليكى ياعاشقة متعوبتى واكيد صعب يلعب فى اى نادى غير سيون
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الأحد يونيو 22, 2008 4:30 pm

ههههه دلوقتى موافق على قرارات الاهلى خلاص ياعصم الندم مش هينفع ومين اصلا قال ان الاهلى هيعلبه
    خلاص ده انتهى بالنسبة لنا
    وميرسى ليكى على الخبر بس الموضوع مش فى مكانه لان عصام مش من نجوم الاهلى
    عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الأحد يونيو 22, 2008 10:16 pm

Marmar كتب:ههههه دلوقتى موافق على قرارات الاهلى خلاص ياعصم الندم مش هينفع ومين اصلا قال ان الاهلى هيعلبه
    العفو ومرسيه لمرورك وياريت بلاش ننسى كل حاجة حلوة عملها الحضرى فى الاهلى وربنا يوفقه هو اكيد غلطان فى حق الاهلى بس الاهلى كمان خد حقه ولسة بياخده وكمان الجماهير اخدت حقها
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الأحد يونيو 22, 2008 10:27 pm

مين قال ان عصام انتهى بالنسبة للاهلى
    عصام هيفضل هو السد العالى وهيفضل طول عمره كبير
    ويا ريت تكون قلوبنا اصفى من كدة ومش عايزين ننسى اللى عمله عصام للاهلى وكان سبب من اسباب حصول النادى الاهلى على جميع البطولات
    وبعدين ازاى عصام مش من نجوم الاهلى
    هو لسة مش رسمى مع سيون يعنى لسة فيه كلام
    ولو بايدى احط خبر عصام فى الصفحة الرئيسية مش مجرد توبيك فى قسم
    وبصراحة المفروض يتعمله قسم خاص بيه نظراً لما قدمه للاهلى من انجازات وبطولات وغيرها كتير
    وشكراً على الخبر والمتابعة وبالتوفيق للسد العالى
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين يونيو 23, 2008 12:34 pm

يا حضرى ارفع ايدك الأهلى هو سيدك
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين يونيو 23, 2008 12:37 pm

عاشقة متعوبتى كتب:
    Marmar كتب:ههههه دلوقتى موافق على قرارات الاهلى خلاص ياعصم الندم مش هينفع ومين اصلا قال ان الاهلى هيعلبه
    العفو ومرسيه لمرورك وياريت بلاش ننسى كل حاجة حلوة عملها الحضرى فى الاهلى وربنا يوفقه هو اكيد غلطان فى حق الاهلى بس الاهلى كمان خد حقه ولسة بياخده وكمان الجماهير اخدت حقها

اولا الاهلى لسه ما خدش حقه الاهلى هياخد حقه اما الحضرى يتوقف ويتعاقب على هذا العمل الحقير ونحن لا نحزن عليه لان هذه النوعية لا تستحق ان نبكى عليها ابدا

اما بالنسبة لجمهور الاهلى فلسه ماخدش حقه من حارس رفعناه لاعلى مكان وتغنيينا باسمه ولسه هناخد حقنا
    وخاصة ان هذا الحارس قام بتلفيق التهم للأهلى ولجماهيره وادعى افعال واقوال لم تحدث
    فالحضرى بالنسبة لنا هو ميت للابد
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 23, 2008 3:39 pm

الحضرى عمره ما هيموت
    لانه اعطى للاهلى ما يجعله حيا فى قلوب عشاق الاهلى
    اعطى الكثير والكثير ومش علشان غلطة يبقى خلاص ندبحه
    وانا قولتها قبل كدة لما المولى عز وجل بيسامح يبقى احنا الضعفاء لله مش هنسامح
    وانت كبير يا حضرى لانك ابن من ابناء النادى الاهلى
    عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الإثنين يونيو 23, 2008 5:29 pm

مرسيييييييييييييييه ليكم ياجماعة على الردود وانا شايفة ان الحضرى هيفضل كبير
    بس الاهلى فوق الجميع واذاكان غلط فهو دفع تمن غلطته ولسة بيدفعه
    محمد الاهلاوى
    محمد الاهلاوى
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب

مُساهمة من طرف محمد الاهلاوى الثلاثاء يونيو 24, 2008 12:52 am

شكرا يا عاشقة وبالتوفيق لعصام الحضرى
    عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الثلاثاء يونيو 24, 2008 3:24 pm

العفو يامحمد
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين يونيو 30, 2008 10:50 am

eng_tal3at كتب: الحضرى عمره ما هيموت

يا بشمهندس طلعت هسئلك سؤال انزل للأهلوية وإسئلهم رأيكم ايه فى الهارب وانت تعرف ده أولا ؟

ثانيا الهارب أخذ من الأهلى أكثر ما أعطى له وهقولك إرجع للتاريخ من أول ما الهارب جه من دمياط عام 1997 وحتى الان وانت تعرف هو اعطى ولا خاد اكتر
    وبخصوص الغلطة اللى مش عاوزنا يغور احنا مش عاوزينا لكن ما يتكلمش عننا بطريقة غير محترمة وبأسلوب حقير زى اللى اتبعه

والهارب ليس إبن من أبناء الأهلى لأن أبناء الأهلى لا تفعل مثل هذه النوعية من الافعال التى لا تتناسب مع مبادئ وقيم الأهلى التى تربوا عليها بين جدران هذا الوطن الكبير (الأهلى )
    وبخصوص التسامح نحن لن نسامحه أبدا لانه أخطى فى حقنا وأسئلك سؤال رأيك ايه فى خلع زوجته للحجاب ؟ ورأيك إيه فى إرتدائه لفانلة عليها اعلان للخمور

فى انتظار ردك يا بشمهندس
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 30, 2008 11:31 am

allam afc كتب:

يا بشمهندس طلعت هسئلك سؤال انزل للأهلوية وإسئلهم رأيكم ايه فى الهارب وانت تعرف ده أولا ؟

ثانيا الهارب أخذ من الأهلى أكثر ما أعطى له وهقولك إرجع للتاريخ من أول ما الهارب جه من دمياط عام 1997 وحتى الان وانت تعرف هو اعطى ولا خاد اكتر
    وبخصوص الغلطة اللى مش عاوزنا يغور احنا مش عاوزينا لكن ما يتكلمش عننا بطريقة غير محترمة وبأسلوب حقير زى اللى اتبعه

والهارب ليس إبن من أبناء الأهلى لأن أبناء الأهلى لا تفعل مثل هذه النوعية من الافعال التى لا تتناسب مع مبادئ وقيم الأهلى التى تربوا عليها بين جدران هذا الوطن الكبير (الأهلى )
    وبخصوص التسامح نحن لن نسامحه أبدا لانه أخطى فى حقنا وأسئلك سؤال رأيك ايه فى خلع زوجته للحجاب ؟ ورأيك إيه فى إرتدائه لفانلة عليها اعلان للخمور

فى انتظار ردك يا بشمهندس

اولا انا بشكرك على ادب الحوار بتاعك وبصراحة اول مرة تبقى طريقتك معايا فى الكلام بالشكل ده ان لم تخونى ذاكرتى
    خلينى ارد عليك بند بند
    اول بند
    انا لو سألت الاهلاوية عن عصام هلاقى المؤيد والمعارض يعنى مش هيجتمعوا على رأى واحد واحتمال يكون عدد اللى سامحوا عصام اكتر والله اعلم
    تانى بند
    ما فيش حد يقدر يقول ان الاهلى لم يعطى عصام شىء بل بالعكس الاهلى اعطى الحضرى كتييير بس انا كنت بقول ان عصام اعطى للاهلى كتير ومش عايزين ننكر ده ,وانا معاك ان الاهلى اعطى اكثر ولكن هو مثل اى لاعب لان الاهلى هو الاب ودائما الاب هو مصدر العطاء وليس الابن
    تالت بند
    انا مش عارف بالظبط هو قال ايه فى حق الاهلى علشان ارد وجايز يكون كل ده شغل صحافة واعلام
    رابع بند
    الحضرى ابن للاهلى لانه اتربى فيه وكان الاهلى ليه الفضل بعد ربنا انه يكون كدة وعمر الاب ما ينسى ابنه علشان غلطة حتى لو كانت الغلطة كبيرة
    ويا عم احنا لازم نسامح لاننا كمسلمين خلقنا بفطرة الاسلام ,والاسلام بيحثنا على التسامح مهما كان الغلط
    يقول المولى عز وجل فى كتابه {قل يا عبادي الذين اسرفوا على انفسهم لا تقنطوا من رحمة الله ان الله يغفر الذنوب جميعا انه هو الغفور الرحيم
    يبقى ازاى المولى بيسامح مهما كانت الذنوب والاخطاء واحنا مش هنسامح
    اما بالنسبة للحجاب و الخمور يبقى هو اللى هيشيل الذنب واحنا ما لناش دعوة لانه سوف يحاسب على كل شىء فعله
    وطبعا اللى بيعمله ده حرام شرعا وما فيش كلام فيه وما علينا اننا ننصحه بهذا لو استطعنا واكيد هو عارف فيبقى عقابه اشد ونسأل الله له الهداية
    وشكرا ليك على المناقشة الجميلة دى وسيظل بيننا الاحترام والتقدير والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
    وتقبل تعقيبى وردى
    اهلاوى لاخرالعمر
    اهلاوى لاخرالعمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخرالعمر الإثنين يونيو 30, 2008 11:39 am

الله عليك يباشمهندس انا واحد من الناس كنت زعلان جدا من الحضرى بس هو ابن الاهلى

ولازم الكل يسيبه يشوف طريقه

وكمان الغريبه ياهندسه فى مجموعه من مشجعى الاهلى بتحب الشو الاعلامى ففى معظم التصريحات شويه

يهاجمه اداره الاهلى ولما حد يجى غيرهم يتكلم عن اداره الاهلى تلاقيهم لا وعلشان ايه هههههههههههه

لكن هما حلال ليهم يهاجمه اداره الاهلى علشان حسنى عبد ربه وحرام على غيرهم انهم ينتقده اى

شئ خاص بالاهلى

سبحان الله

والحضرى مسش هننساه مهمن كان ولا عمرنا هننسى الاهلى لان اننا بنحب الاهلى واعضاء فيه

مش بنحبه علشان يتقال علينا تحت جمعيه معينه او تحت منظمه لا نحن نعشق الاهلى من اجل الاهلى

لا بنكسب من وراه ولا عاوزين نكسب

بنحبه لاخر العمر
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 30, 2008 11:58 am

اهلاوى لاخرالعمر كتب:

وكمان الغريبه ياهندسه فى مجموعه من مشجعى الاهلى بتحب الشو الاعلامى ففى معظم التصريحات شويه

يهاجمه اداره الاهلى ولما حد يجى غيرهم يتكلم عن اداره الاهلى تلاقيهم لا وعلشان ايه هههههههههههه

لكن هما حلال ليهم يهاجمه اداره الاهلى علشان حسنى عبد ربه وحرام على غيرهم انهم ينتقده اى

شئ خاص بالاهلى

سبحان الله

والحضرى مسش هننساه مهمن كان ولا عمرنا هننسى الاهلى لان اننا بنحب الاهلى واعضاء فيه

مش بنحبه علشان يتقال علينا تحت جمعيه معينه او تحت منظمه لا نحن نعشق الاهلى من اجل الاهلى

بنحبه لاخر العمر

طبعا كلنا لازم نحترم رأيك لاننا مسلمين ولازم يكون بيننا الحب والتسامح
    والمولى عز وجل فضل الاسلام على جميع الديانات
    شكرا على ردك مع ان التوبيك مش بتاعى
    wafaa+met3b
    wafaa+met3b
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف wafaa+met3b الإثنين يونيو 30, 2008 12:32 pm

هههههههههه
    دى حاجه غريبه جدا
    وبعدين هما فاكرين ان الاهلى ممكن يقبل ان الحضرى يلعب تانى معاه ههههههههه
    دا عشم ابليس
    الاهلى مش عاوزه ولا احنا كمان عاوزينه وقلوبنا باعته خلاص
    ميرسى يا عاشقة ع التوبيك
    عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الإثنين يونيو 30, 2008 10:31 pm

العفو ياقمر
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء يوليو 01, 2008 2:13 am

eng_tal3at كتب:
    allam afc كتب:

فى انتظار ردك يا بشمهندس

اولا انا بشكرك على ادب الحوار بتاعك وبصراحة اول مرة تبقى طريقتك معايا فى الكلام بالشكل ده ان لم تخونى ذاكرتى
    خلينى ارد عليك بند بند
    اول بند
    انا لو سألت الاهلاوية عن عصام هلاقى المؤيد والمعارض يعنى مش هيجتمعوا على رأى واحد واحتمال يكون عدد اللى سامحوا عصام اكتر والله اعلم
    تانى بند
    ما فيش حد يقدر يقول ان الاهلى لم يعطى عصام شىء بل بالعكس الاهلى اعطى الحضرى كتييير بس انا كنت بقول ان عصام اعطى للاهلى كتير ومش عايزين ننكر ده ,وانا معاك ان الاهلى اعطى اكثر ولكن هو مثل اى لاعب لان الاهلى هو الاب ودائما الاب هو مصدر العطاء وليس الابن
    تالت بند
    انا مش عارف بالظبط هو قال ايه فى حق الاهلى علشان ارد وجايز يكون كل ده شغل صحافة واعلام
    رابع بند
    الحضرى ابن للاهلى لانه اتربى فيه وكان الاهلى ليه الفضل بعد ربنا انه يكون كدة وعمر الاب ما ينسى ابنه علشان غلطة حتى لو كانت الغلطة كبيرة
    ويا عم احنا لازم نسامح لاننا كمسلمين خلقنا بفطرة الاسلام ,والاسلام بيحثنا على التسامح مهما كان الغلط
    يقول المولى عز وجل فى كتابه {قل يا عبادي الذين اسرفوا على انفسهم لا تقنطوا من رحمة الله ان الله يغفر الذنوب جميعا انه هو الغفور الرحيم
    يبقى ازاى المولى بيسامح مهما كانت الذنوب والاخطاء واحنا مش هنسامح
    اما بالنسبة للحجاب و الخمور يبقى هو اللى هيشيل الذنب واحنا ما لناش دعوة لانه سوف يحاسب على كل شىء فعله
    وطبعا اللى بيعمله ده حرام شرعا وما فيش كلام فيه وما علينا اننا ننصحه بهذا لو استطعنا واكيد هو عارف فيبقى عقابه اشد ونسأل الله له الهداية
    وشكرا ليك على المناقشة الجميلة دى وسيظل بيننا الاحترام والتقدير والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
    وتقبل تعقيبى وردى

أولا أشكرك على الاهتمام بردك على استفسارى

ولكن هقول نقطة كل واحد له رأى ويجب على الأخر أن يحترمه والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
    اما بخصوص نقطة المؤيد والمعارض فصدقنى وانا واثق من هذا ان 80 % من جماهير الأهلى لم تعد تطيق ذكر إسم الهارب ولم تعد ترى صورته أمامها سواء على صفحات الجرايد أو فى التليفزيون

اما بخصوص البند الثالث ده مش شغل أعلام دى حاجة واقعية ومثبوته فى الفيفا وهى قيام الهارب بتوقيع على ورقه يتهم فيها ادارة الأهلى بأنها تعامله معاملة سيئة ويتهم فيها الجماهير هى الأخرى ويقول أن ظل لمدة 12 عاما مضطهد ويعامل معاملة سيئة والأن ما هو ردك على هذا الكلام ؟

اما بخصوص انه ابن الأهلى والأهلى هيسامحه لا أعتقد خاصة بعد قيامه بسب أبوه على الهواء وأمام الفيفا وهل يوجد أب يغفر لابنه سبه امام الملاء وعلى مرأى ومسمع من الجميع

أعتقد انه لن يوجد أحد يسامح الهارب على فعلته هذه
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء يوليو 01, 2008 2:18 am

اهلاوى لاخرالعمر كتب:

شئ خاص بالاهلى

سبحان الله

بنحبه لاخر العمر

هقولك حاجة لو إنت أهلاوى مش هتحب حد سبك وسب الأهلى إللى اإنت بتنتمى له كعضو فيه وهقولك روح النادى وإسئل الأعضاء هل تقبلون عودة الهارب مرة أخرى ؟ إسئلهم ما هو رد فعلهم تجاه الهارب عندما نزل التدريبات ؟

ولا أعتقد انه يوجد أهلاوى يحب الهارب الذى سب الأهلى وسبه هو الأخر بوصفه جمهور الأهلى

أما نقطة عبد ربه فلا أعتقد ان جماهير الأهلى تهاجم ادارة الأهلى بل للأسف البعض صور الموضوع بشكل خاطئ فجماهير الأهلى تريد أن تقول أنها لن تقبل من إدارة الأهلى أن يتنازل عن حقها فى اللاعب لانه من حق الأهلى قانونا وهذا بقرار من المحكمة الرياضية فاذن لا يجب أن نتنازل عن حقنا ولن نتنازل عن حقنا
    وجماهير الأهلى سوف تقف بجانب الأهلى وتسانده ولن نقبل لأحد أن يفرض أوامره أو سلطانه علينا ولن نتنازل عن مبادئنا وأخلاقنا وقيمنا وتقاليدنا

ويبقى الأهلى فوق الجميع باذن الله
    khaledelahlawy
    khaledelahlawy
    مشرف قسم الكرة العالميه+عضو فى فريق العمل

مُساهمة من طرف khaledelahlawy الثلاثاء يوليو 01, 2008 3:19 am

انتو ليه بتقولو علي اللي عملو الحضري للأهلي
    ومش بتقولو علي اللي عملو الاهلي للحضري Exclamation
    هو كل اللي الحضري فيه دا مش من النادي الاهلي
    وهو لولا النادي الاهلي كان الحضري هيبقي كبير زي ما بتقولو
    هو طبعا هيفضل كبير
    بس مكناش نتوقع منه كدا Wink
    دا خاين باع ناديه وجماهيره عشان الفلوس Twisted Evil
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء يوليو 01, 2008 11:29 am

khaledelahlawy كتب:انتو ليه بتقولو علي اللي عملو الحضري للأهلي
    هو طبعا هيفضل كبير

كلامك صح يا خالد وياريت الناس تحكمها بالعقل والمنطق بعيد عن الدوافع وياريت الناس تعرف أن الأهلى بيدى للاعيبة أكثر ما بياخد منهم بيدهم حب الناس والشهرة والمال والنجومية

وبيأخد من الكويس منهم مساهمة فى البطولات وبيسجل أن ضمن كتيبة فرسان الأهلى وساعات نوعية زى الهارب وابراهيم سعيد وغيرهم بيتطاولوا على الأهلى بصورة أو بأخرى بطريقة غريبة

ولكن يبقى الأهلى فوق الجميع
    Dangerous.Girl
    Dangerous.Girl
    مشرفة قسم الشعر والخواطر
    مشرفة قسم الشعر والخواطر

مُساهمة من طرف Dangerous.Girl الثلاثاء يوليو 01, 2008 12:15 pm

الحضري ابن الاهلي وهيفضل كبييييييييييير

الحضري عمل الاهلي والاهلي عمل الاهلي

وكفايه بقى وسيبوا الحضري في حاله

مهما غلط في ناس بتسامحه

والاهلي فوق الجميع
    Dangerous.Girl
    Dangerous.Girl
    مشرفة قسم الشعر والخواطر
    مشرفة قسم الشعر والخواطر

مُساهمة من طرف Dangerous.Girl الثلاثاء يوليو 01, 2008 12:16 pm

الحضري ابن الاهلي وهيفضل كبييييييييييير

مهما غلط في ناس بتسامحه

والاهلي فوق الجميع
    khaledelahlawy
    khaledelahlawy

مُساهمة من طرف khaledelahlawy الثلاثاء يوليو 01, 2008 1:29 pm

allam afc كتب:
    khaledelahlawy كتب:انتو ليه بتقولو علي اللي عملو الحضري للأهلي
    هو طبعا هيفضل كبير

كلامك صح يا خالد وياريت الناس تحكمها بالعقل والمنطق بعيد عن الدوافع وياريت الناس تعرف أن الأهلى بيدى للاعيبة أكثر ما بياخد منهم بيدهم حب الناس والشهرة والمال والنجومية

وبيأخد من الكويس منهم مساهمة فى البطولات وبيسجل أن ضمن كتيبة فرسان الأهلى وساعات نوعية زى الهارب وابراهيم سعيد وغيرهم بيتطاولوا على الأهلى بصورة أو بأخرى بطريقة غريبة

ولكن يبقى الأهلى فوق الجميع
    تماااااااام يا زعيم
    كلامك كلو تمام
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء يوليو 01, 2008 3:46 pm

kho_kha كتب:الحضري ابن الاهلي وهيفضل كبييييييييييير

مهما غلط في ناس بتسامحه

والاهلي فوق الجميع

اولا محدش بيعمل الأهلى الأهلى عمل نفسه بنفسه الأهلى لم ينشأ من أجل الكرة بل تم إنشائه من أجل هذه البلد والأهلى هو من يصنع النجوم وليس هم من يصنعوه وكمان محدش بيعمل الأهلى الأهلى هو اللى بيعمل اللاعيبه بيديهم الشهرة والنجومية والمال وحب الناس وهما بيساهموا فى البطولات الى بتدخل دولاب الأهلى

والأهلى تاريخ كبير ليس فقط بانجازته وبطولاته وانما أهدافه التى تأسس عليها ولا يجب أن نربط تاريخ الأهلى الكبير المائة عام بتاريخ لاعب لم يجلس فى الأهلى إلا 12 عام فقط هل هذا يعقل ؟
    أرجوك فكر فى كلامك مرة تانية
    وفكر فى الشعار اللى انت قولته وواضح انك بتردده من غير ما تعرف معناه
    هقولك حاجة جماهير الأهلى لن تحب هذا اللاعب فهو خرج من قلوبهم للأبد

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 22, 2024 6:31 am