المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

*بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك 829894
ادارة المنتدي *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

*بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك 829894
ادارة المنتدي *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

اخر الثوار الرياضيين
allam afc
SanyOreta <3 H
eng_tal3at
espaise
hadeel25
اهلاوى لاخر العمر
11 مشترك

*بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك

اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

*بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك Empty *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الجمعة يونيو 13, 2008 5:16 pm

-------------بسم الله الرحمن الرحيم -*-------------

عجبت كثيرا من اداره الاهلى الى بجد حالها لابقى يسر عدو ولاحبيب فى كل المجلات نعم نحقق

نجاحات ولكن اعزرونى انتم مخطئين فى ان تجعلوا مدرب يتجكم بنا

مهما اتى من بطولات فعزرا لستم انتم ولاهو ولا الاعبين نحن مان وقفنا بجانب الفريق جمهور الاهلى هو السبب

مش مانويل مش جوزيه ياحسن ياحمد ياوزير الدفاع مش مانويل الى يتحكم فى الاهلى

واه يكابتن بيبو ليه وعلشان ايه انى اعلم انك مش موافق على الى بيعمله مانويل ولكن للاسف فقرار المجلس هو

من يستمر

جوزيه كلمه مننا نحن محبى الاهلى لقد وقفنا بجوارك ليس علشان سواد عيونك ولا جمالهم لا علشان الاهلى

ولو كل شويه هتقول هعد همشى هنقولك باى باى ياروحى والقلب دعيلك
    جوزيه انت للاسف صفقاتك فاشله نعم

لانكر انك مدرب عالمى ولكن صفقاتك فاشله نعم يامنويل

تريكه انت مكنتش موافق عليه لولا الكابتن طاهر ابو زيد واداره الاهلى بركات مكنتش موافق

وبرده اداره التسويق انى لا اناقض نفسى فنعم الاداره بين نجاح ولكن ايضا بين رضوخ لجوزيه

---------------------
    سمعنا ان الاهلى *مشى الويشى واعاره ليه اعاره بس يامنويل ده لاعب فاشل

كان عندا احم جلال مهاجم مكسير الدنيا مش عجبك

عندنا لاعيبه كتيره انت مشتهم وجبتهم

انت مكنتش توافق على كثيرون

ودلوقتى بتمشى مين اسلام الشاطر انت اتجننت يامنويل ايوه خلينا نسمعك حسنا بدل الاداره مش راضيه تكلم

شويه تقول انا ماشى وشسويه تقول انا قاعد مترسى معانا على حل

وفاكر وائل جمعه دلوقتى بطالب انه يعود
    وائل هو سيدك ياجوزيه والشاطر ايضا سيدك

وائل جمعه قلت ده كبر مش ينفع وجبتلنا مين الى ينفع رد وقولى مين الى ينفع
    ودلوقتى عرفت قيمه جمعه رجعته تانى وعرفت قيمه حسن مصطفى رجعته تانى

هقول كلمه واحده

فلترحل ياجوزيه وليبقى الاهلى فوق الجميع
    hadeel25
    hadeel25
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

*بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك Empty رد: *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك

مُساهمة من طرف hadeel25 السبت يونيو 14, 2008 6:13 pm

enta kool mawade3ak keda mostafezzaaaaa???, dah ragel wake333yy mesh beta3 mogamlaaaatt , ama yela2y la3eb 5aaaalaaaas byemashee we dah mesh 3eeeb , enta 3ayzo yegameeell el la3ebba we el ahly yeb2a zay el zaamaleek??, kool la3ebet el zamaleeekk a3deen fe el nadyy mogamllaa we el ahly 3omro maheyb2a keddaa, enta kool el nas 3andak fashllaa ,, 2olt en
    7assan she7attah fashel 3ashan mabyla3ebsh la3ebet el ahly ma3 en el 3alam kolo 3aref enohom mosabeeen

el 7adary fashel 3ashan sab el ahly , el ana 3ayza a2olholak en ahly 3omro mawe2ef 3and la3eb we ma3 zaleeek el 7adary yama eddaaa

we delwa2ty bet2ol en manwal josehh fashel 3ashan ragel 3amalyyy we wake33y we shayef en isalm el shater 5alas 5alaaas kool elly 3andoo,,

walahy 7agga gharebba joseh ama yela3eb el nas el kebera te2ollo fashel we lazem yegaded dam el faree2 we ama yemashehoom te2oloo fashel bardo , ??? 7agga gharebbaa
    espaise
    عاشق فضي
    عاشق فضي

*بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك Empty رد: *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك

مُساهمة من طرف espaise السبت يونيو 14, 2008 6:40 pm

في ايه ليه الهجوم علي الراجل كده كلنا عرفين هو قد ايه بيحب الاهلي وجمهوره والشعب المصري
    مش كل كلمه تتكتب في الجرايد تكون صح وبعدين هو جدد عقده مع الاهلي
    وزي ماانت بتحب الاهلي ومصر هو كمان بيحب بلده البرتغال وده من حقه وحق بلده عليه انها لما تحتجاه يروحلها
    وبعدين الراجل اده الاهلي ولسه بيديله لانه بيحبه مش ينفع يا محمد ننسي كل ده ونمسك في كلام لسه ملوش اساس من الصحه ولو حتي الكلام صح بلده اولي بيه وده من حقه ومحدش يقدر يلومه ابدا
    احنا نفتكرله كل اللي عمله ونشكره كمان مش نشتمه
    وبعدين انت قلت الاهلي فوق الجميع يعني مش هيقوف علي مدلرب ولا لاعب
    احنا المفروض نتمني لجوزيه الخير وبعدين ده منتخب البرتغالمش يقدر يقوله لا هو ده من حقه حقق انجازات مع النادي من حقه ينهي مشواره مع منتخب بلاده لو امكن ليه بلاش هجوم علي الراجل حرااااااااااااااام ده بيحب النادي
    وتاني ده من حقه
    وارجو محدش يزعل الاختلاف في الاي لايفسد للود قضيهI love you I love you I love you I love you I love you I love you
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at السبت يونيو 14, 2008 6:48 pm

الغلط غلط ادارة ,انها تدى جوزيه صلاحيات اكبر من مهنته كمدير فنى
    اذا اللوم كله على الادارة
    وبعدين انا شايف رد مش عاجبنى من العضوة hadeel25
    انتى متعصبة كدة ليه؟
    كل واحد وليه رأى ويعبر عنه بالطريقة اللى هو عايزها يعنى انتى لو ليكى رأى معين وقولتيه ما فيش حد هيجى ويقولك انت بتكتبى ده ليه وانا شايف ان اهلاوى لاخر العمر بيعبر عن اللى جواه وده من حقه وانا شايف انه على حق فى اللى بيقوله وهو ده الواقع اللى احنا عايشينه واللى الاهلى بقى فيه
    وبعدين الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
    شكراً على التوبيك يا غالى
    hadeel25
    hadeel25
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف hadeel25 السبت يونيو 14, 2008 7:02 pm

eng_tal3at كتب:الغلط غلط ادارة ,انها تدى جوزيه صلاحيات اكبر من مهنته كمدير فنى
    انتى متعصبة كدة ليه؟
    كل واحد وليه رأى ويعبر عنه بالطريقة اللى هو عايزها يعنى انتى لو ليكى رأى معين وقولتيه ما فيش حد هيجى ويقولك انت بتكتبى ده ليه وانا شايف ان اهلاوى لاخر العمر بيعبر عن اللى جواه وده من حقه وانا شايف انه على حق فى اللى بيقوله وهو ده الواقع اللى احنا عايشينه واللى الاهلى بقى فيه

meneen bett2ool en kool wa7ed 7oor fe ra2yo we meenen bet2ol en rady mesh 3agbak , ana mesh sa7bet el site 3ashan amna3 7ad men eno ye2ol ra2yoo , bas ana asdy en law katabt 7agga tektebhaa be3adl balash nezlem el nas , kolenna 3arfeen en manual josehh ahlawee aktar meen ay 7ad we bye7eb el gomhorr we el nadyy , we el ragel dah edahh keteer , akeed el mokabel beta3oo mesh enenna neshtemmo we nenkoddo, ,we edaret el ahly aktar edarra mo7tarama fe masrr, ya3nny law manual josehh ghalat haymashooo, bas homa akeed leehom weghet nazar fe el mawdoo33
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at السبت يونيو 14, 2008 7:42 pm

hadeel25 كتب:
    انتى متعصبة كدة ليه؟

meneen bett2ool en kool wa7ed 7oor fe ra2yo we meenen bet2ol en rady mesh 3agbak , ana mesh sa7bet el site 3ashan amna3 7ad men eno ye2ol ra2yoo , bas ana asdy en law katabt 7agga tektebhaa be3adl balash nezlem el nas , kolenna 3arfeen en manual josehh ahlawee aktar meen ay 7ad we bye7eb el gomhorr we el nadyy , we el ragel dah edahh keteer , akeed el mokabel beta3oo mesh enenna neshtemmo we nenkoddo, ,we edaret el ahly aktar edarra mo7tarama fe masrr, ya3nny law manual josehh ghalat haymashooo, bas homa akeed leehom weghet nazar fe el mawdoo33

انا اقصد انك لو عندك موضوع وعايزة تقوليه ما فيش حد هيمنعك من انك تنزليه طالما انتى شايفاه من وجهة نظرك صح وطبعا مع وجود احترام قوانين المنتدى انما انا ما اقصدش رأى انا اقصد رأى وعملتيه موضوع وعبرتى فيه عن رأيك
    بس لازم لما نرد على حد فى توبيك يكون الرد افضل من كدة ولازم يكون فيه بينا احترام
    يعنى ما ينفعش تقولى انت كل مواضيعك مستفزة ولا انتى شايفاها عادى علشان كدة رأيك مش عاجبنى انما لو ردك كان بإسلوب افضل من ده فأهلاً بيه
    ويبقى انتى اللى فهمتى كلامى غلط.
    espaise
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف espaise السبت يونيو 14, 2008 7:48 pm

يل جماعه خلاص محدش يزعل من حد وقلنا الاختلاف في الراي لايفسد للود قضيه
    وبعدين فين اهلاوي هو ولعها وجري الجري برده نص الجدعنه هههههههههههههههههه
    خلاص بقي محدش يزعل
    hadeel25
    hadeel25
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف hadeel25 السبت يونيو 14, 2008 8:01 pm

eng_tal3at كتب:
    hadeel25 كتب:
    انتى متعصبة كدة ليه؟

انا اقصد انك لو عندك موضوع وعايزة تقوليه ما فيش حد هيمنعك من انك تنزليه طالما انتى شايفاه من وجهة نظرك صح وطبعا مع وجود احترام قوانين المنتدى انما انا ما اقصدش رأى انا اقصد رأى وعملتيه موضوع وعبرتى فيه عن رأيك
    بس لازم لما نرد على حد فى توبيك يكون الرد افضل من كدة ولازم يكون فيه بينا احترام
    يعنى ما ينفعش تقولى انت كل مواضيعك مستفزة ولا انتى شايفاها عادى علشان كدة رأيك مش عاجبنى انما لو ردك كان بإسلوب افضل من ده فأهلاً بيه
    ويبقى انتى اللى فهمتى كلامى غلط.

ana fehemt sa7 , bas enta aslan mesh fahem ana 2olt keda leehh , la2enno 3amal mawdoo3 abl keda shatam feeh 7assan she7attah we el 7adary , we 2all 3alehom fashallah we besara77a de 7agga mostafezza en e7nna neb2a nakreen lelgemeell , bas keda
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر السبت يونيو 14, 2008 8:37 pm

ياخت هديل انتى مال حضرتك داخله سخنه علينا وبتقولى شتم انا مشتمتش حد مش من اخلاقى انى اشتم لاعب او مدرب

ويعنى هنزل اصلى العشاء وبعدين ليا كلام تانى

بقى خالص وهنشوف حكايه مواضيعك مستفزه دى وكمان هنعرف انتى مين
    espaise
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف espaise السبت يونيو 14, 2008 8:55 pm

يا جماعه مش تزعلو اوي كده ارجوكم براحه شويه
    SanyOreta <3 H
    SanyOreta <3 H
    فائزة في مسابقة العضو المجهول + مشرفة قسم الكرة المصرية
    فائزة في مسابقة العضو المجهول + مشرفة قسم الكرة المصرية

مُساهمة من طرف SanyOreta <3 H السبت يونيو 14, 2008 11:13 pm

خـــلاص يا جماعة حصل خير
    hadeel25
    hadeel25
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف hadeel25 الأحد يونيو 15, 2008 10:22 am

اهلاوى لاخر العمر كتب:ياخت هديل انتى مال حضرتك داخله سخنه علينا وبتقولى شتم انا مشتمتش حد مش من اخلاقى انى اشتم لاعب او مدرب

ويعنى هنزل اصلى العشاء وبعدين ليا كلام تانى

بقى خالص وهنشوف حكايه مواضيعك مستفزه دى وكمان هنعرف انتى مين

awalan ana mesh da5la so5na 3ala 7ad , we law dawart fe kool el comments beta3tyy elly ana katabtaha meen awel mada5alt el site,, mesh halaa2y ayyy comment we7esh wala 7ad afesh ma3ayyaa fe 7agga,, we ba3edeen so2al howa mesh el mafrood kool topic el members yerodo 3aleeh we yedo ra2yohomm, tab meza3alak leeh ra2yee, wala ana lazem awaf2ak fe ra2yak wa2ella keda ab2a ana ghalatt , we ba3deen howa eih enty meen de , hakoon eih, ya3nnyy??mesh fahma?
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الأحد يونيو 15, 2008 12:25 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

رئيك ياخت هديل تقليه دون تجريح او ان تكون كتاباتك مستفزه

وانا مش هرد عليكى هقولك كلمه
    واحده
    لاتعليق
    hadeel25
    hadeel25
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف hadeel25 الأحد يونيو 15, 2008 1:20 pm

we ana ha2olak 7agga a7san , ana mesh ha5osh mawade3 leek tany meengher za3all,bas enta 3ayeznny ra2yee yeb2a zay ra2yakk!, we ana besara7a mesh ba2dar marodesh 3ala 7agga meenweghet nazary ghalat, fa el 7all 3ashan maye7salsh mashakel tany, en ana ma5oshesh topics leek tany maddaam ra2yee mesh 3agbak

bye
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الأحد يونيو 15, 2008 11:06 pm

بجد لا أرى سبب لمثل هذا الموضوع الضعيف فى كل حاجة وشكلك واحد من الناس التى لا تحب وجود مانويل جوزيه فى الأهلى ولكن فلتعلم ان الاهلاوية يعشقون هذا الرجل لحبه للاهلى

وبلاش كلام ملهوش داعى او لازمة وياريت لو هتنقد تنقد نقد محترم بناء مش نقد على ماتفرج
    اخر الثوار الرياضيين
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف اخر الثوار الرياضيين الإثنين يونيو 16, 2008 12:09 am

ممكن أسئلك سؤال مين أول واحد بتوجه له السهام فى حالة خسارة الاهلى هل الادارة أم جوزيه ؟

من الأدرى بمصلحة الأهلى مجلس الادارة ولجنة الكرة وجوزيه وليس الجمهور مع احترامى لهم

صالح سليم الله يرحمه كان لا يحب أن يتدخل فى عمل المدرب ولا يحب غيره أن يتدخل ويترك الحساب لنهاية الموسم

والان تعالى نتحاسب هل جوزيه فشل مع الأهلى ام نجح ؟

اترك الاجابة لك
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الإثنين يونيو 16, 2008 12:22 am

علشان تعرف انى مش ضد جوزيه ولكنى انتقده

وان الشكوى ضد المراقب لرده

خش هنا

ده توبيك اخويا يمكن تعرف وقتها يباشا

https://emadmet3b.yoo7.com/montada-f36/topic-t21257.htm
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الإثنين يونيو 16, 2008 12:46 pm

بص يامحمد
    جوزية عمل انجازات كتير وى للاهلى محدش ينكرها الا الجاحد وجماهير لاهلى بتحبهجدا
    وجوزية صفاقاته مش فاشلة ولا حجة صحيح فى بعض الاعهيبة ماوفقهوش مع الاهلى لكن دى سنة الحياة لاعب يوفق ولاعب لا
    مينفعش نهاجمه ولا نهاجم ادارة الاهلى بالشكل ده
    نعم الاهلى فوق الجميع
    نعم الاهلى هو من صنع جوزيه وغيره
    ولكن مينفعش ننكر انه كان ليهفضل فى جزء كبير من لانجازات اللى حققها مع الاهلى فى المواسم لماضية
    بصلراحةانا بتحرم رؤية هذا لرجل لفنية
    لايمكن ننسى مافعله فى مباراة السفاقص وازاى ادرة المبارة ولا يمكن ننسى مفعله فى مباراة انتر البرزيلى فى كاس العالم عندما ابهر لعالم كله بكرة جميلة ومتقدمة
    لا يمكن ننسى كل ده
    بس ياجوزية ليا عتاب كبير اوى ليك لانه تركت اسلام بهذه الطريقة بجد انا زعلانة جدا منك لان اسلام كبير اوى وميانفعش نتكره بالطريقة دى انت خطات ياجوزية فى حق اسلام خطا كبير اوى
    لكن ممكن نسامحك وننسا لو فوزن بالبطولات القادمة باذن الله
    لكن اكيد مش هننسى اسلام الشاطر واكيد مش هننسى للى عملته ياجوزيه مع الاهلى
    وسيظل الاهلى فوق الجميع

وياريت لحوار بينا يبقى فضل من كده شوية يامحمد انت وعلام وباقى الاعضاء كتير بنختلف فى الاراء ووجهات النظر لكن الاختلاف بيكون باسلوب محترم
    وفى لنهاية الاختلاف فى الراى لايفسد للود قضية
    تويتى متيمة بعماد متعب
    تويتى متيمة بعماد متعب
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف تويتى متيمة بعماد متعب الإثنين يونيو 16, 2008 7:48 pm

يا جماعة المفروض الحوار اللى بنا يكون احسن من كدة احنا متعلمين

وكل واحد هو حر يقول رأيه زى ما هو عايز
    ومن حق كل واحد ينتقد او يمدح اى حد
    وانا رأيى ان اهلاوى ماغلطش لانه قال حقائق ع فكرة انا واحدة من اللى بيحبوا جوزيه
    بس حبى ليه مش يمنعنى انى انقده هو مدرب كبير جدا ف ادارة المباريات بس ف الواقع نظرته ف اللعيبة مش كويسة جوزيه ماعملش لاعيبة اللعيبة جاية جاهزة من برة
    ولولا متعب انه تألق مع المنتخب ماكنش هيكون له مكان مع الاهلى
    بدليل واحد جايب حوالى 30 هدف مع فريق الشباب وتم الاستغناء عنه هو ماندو
    وكمان رامى ربيع وهو سبب من اسباب اجهاد وارهاق اللعيبة
    وتقبل منى مرورى يا اهلاوى....................وشكرا
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الإثنين يونيو 16, 2008 7:55 pm

تويتى متيمة بعماد متعب كتب:يا جماعة المفروض الحوار اللى بنا يكون احسن من كدة احنا متعلمين

بس حبى ليه مش يمنعنى انى انقده هو مدرب كبير جدا ف ادارة المباريات بس ف الواقع نظرته ف اللعيبة مش كويسة جوزيه ماعملش لاعيبة اللعيبة جاية جاهزة من برة

مرسى ليكى ياتويتى التوبيك نور بردك المحترم جدا

وان دل فيدل على ثقافه محترمه جدا من انثانه مثقفه وفاهمه كويس

وبجد مرسى ليكى جدا ده شرف لتوبيك ردك فيه
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء يونيو 17, 2008 4:32 pm

تويتى متيمة بعماد متعب كتب:يا جماعة المفروض الحوار اللى بنا يكون احسن من كدة احنا متعلمين

ممكن أعرف ازاى جوزيه نظرته مش كويسة اذا كنتى تقصدى الاعيبة التى لم توفق مع الاهلى فهذا ليس عيب جوزيه لان اللاعبين ممكن ان يحالفهم التوفيق مع فريق ولا يحالفهم مع فريق اخر وهذا لا يقلل من المدرب

ومثلا جوزيه مورينهو وبلاك وشفشنكو فالاثنان معروفان انهم من أفضل الاعبين فى المانيا واوكرانيا ولكن عندما جاءوا الى تشلسى لم يوفقوا هل هذا عيب من جوزيه مورينهو ام ان التوفيق لم يحالفهم مع تشلسى .
    اما عماد متعب فجوزيه هو من صعد متعب الى الفريق الاول فى مباراة المحلة والتى انتهت بفوز الأهلى 3/1 وخلاها اصيب متعب وبعد ذلك عاد ولعب وأريد أن اقول حاجة مهمة جوزيه اذا لم يساهم فى صعود اللاعبين فانه يساهم فى علوا فكرهم وثقافتهم وتعاملهم مع الكرة والاعلام وهذا ظهر فى ارتفاع مستوى متعب وتريكة وبركات قبل ذلك وبالاخص مع تريكة وبركات ومع فلافيو واصراره على جيلبرتو الفهد الانجولى الذى عاد بقوة كبيرة وعاوز أقولك حاجة مش معنى ان متعب متألق مع المنتخب يبقى شرط يلعب أساسى لا ده مش شرط ولو جوزيه عارف ان متعب مش متألق أكيد مكنش هيلعبه لان جوزيه لا يجامل احد على حساب الاهلى
    اما ماندو فليس له مكان فى الاهلى لان التالق فى الشباب ليس شرط أساسى للتالق مع الفريق الأول
    اما رامى ربيع فهو من اللاعبين الذين لم يوفقوا مع الاهلى
    واما الارهاق فهى ليست مشكلة جوزيه بل مشكلة النظام الخاص بالدورى وتداخل المباريات وتداخل المواسم فالاهلى هو الفريق الوحيد الذى لعب 4 مواسم دون راحة وبتواصل وهذا ليس خطأ جوزيه
    اما اذا كنتى تقصدين ثبات التشكيل فهذا طبيعى لمدرب يرغب فى الفوز وتحقيق البطولات وانظرى الى فيرجسون وارسن فينجر فتشكيلاتهم ثابته ولا تتغير الا فى أضيق الحدود
    اذن ثبات التشكيل ضرورى جداااااااا من أجل الفوز بالبطولات
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الثلاثاء يونيو 17, 2008 4:43 pm

والله يباشا الاهلى فوقى وفوقك وفوق الجميع

ومش جوزيه الى بنى الاهلى الاهلى ميبنهوش حد جوزيه مدرب كبير بس ليه اخطاء وهو بنفسه اعترف بيها وكمان كان قال هكمل بالناشئين الدورى ورجع فى كلامه ودمج بقيت العناصر صح

ولا ايه

ويباشا الاهلى فوق الجميع ومش الاهلى الى يبنيه مدرب لا الاهلى بانى نفسه

الاهلى وبس
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء يونيو 17, 2008 6:13 pm

اهلاوى لاخر العمر كتب:والله يباشا الاهلى فوقى وفوقك وفوق الجميع

ومش جوزيه الى بنى الاهلى الاهلى ميبنهوش حد جوزيه مدرب كبير بس ليه اخطاء وهو بنفسه اعترف بيها وكمان كان قال هكمل بالناشئين الدورى ورجع فى كلامه ودمج بقيت العناصر صح

ولا ايه

ويباشا الاهلى فوق الجميع ومش الاهلى الى يبنيه مدرب لا الاهلى بانى نفسه

الاهلى وبس

أولا الاهلى فوق الجميع دى حاجة مفروغ منها

لكن ممكن تقولى انا فين قولت ان جوزيه بنى الأهلى وفى انهى سطر قولت الكلام ده ؟
    انا كنت برد على كلام الاخت تويتى بخصوص مانويل جوزيه ؟
    واما بخصوص تكلمة الدورى بالناشئين جوزيه كمل ولعب بالناشئين بس أدمج الكبار اللى مشاركوش ولا مرة عشان يوقف على مستواهم وكمان اما جوزيه لعب وخسر مباراتين الدنيا قامت وعقدت فالراجل رجع وعمل تشكيل منسجمة بين الناشئين والاحتياطين
    وياريت نسيب جوزيه فى حاله وفى شغله والمفروض اننا جمهور الاهلى نسانده مش نهاجمه ونقف فى وشه احنا نقف فى وش اعدائه اللى هم أعداء الاهلى

ويبقى الاهلى فوق الجميع ويبقى جوزيه هو النجم الاول لجماهير الاهلى ومعشوقها الاول
    ولى طلب قولى انا قولت فين كلمة جوزيه بنى الأهلى او الأهلى بناه جوزيه ؟
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الثلاثاء يونيو 17, 2008 6:26 pm

يباشا حضرتك مش لازم تقول بالمعنى الفظى ولكن هناك كلمات وعبارات ان دلت تدل ان مانويل

هو الى عمل كل حاجه وانا هاخد كلمه منك ومن توقيعك الاهلى فوق الجميع وبس كده
    تويتى متيمة بعماد متعب
    تويتى متيمة بعماد متعب
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف تويتى متيمة بعماد متعب الثلاثاء يونيو 17, 2008 6:54 pm

ممكن تقوللى يا علام مادام ان مش شرط ان الواحد يتألق فى فريق الناشئين يكون كويس
    خلاص يلغوا قطاع الناشئين
    وليه رامى ربيع تفوق مع المقاولون ولم يظهر مع النادى الاهلى لان جوزيه لم يعطيه الفرصة
    وليه كان مصمم ع فلافيو اوى فين الفرص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ام حكاية الارهاق المفروض كان يريح اللاعيبة من موسم2005
    لما نهينا الدورى من بدرى
    مش لما خلاص استهلكوا000000 وثبات التشكيل دى حاجة رائعة بس لازم يكون لها حدود
    مادام احنا فوزنا وعملنا اللى علينا ايه اللازم علشان نعرض اللعيبة للارهاق

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 4:23 pm