المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ 829894
ادارة المنتدي مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ 829894
ادارة المنتدي مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

bosy cat
Marmar
belal_tv_afc
mannora
امنية
سما/عاشقة عبد الوهاب
dero9
bondoka2
katy
13 مشترك

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟

katy
    katy
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Empty مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟

مُساهمة من طرف katy الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 7:06 am

الجزء الرابع بكتبه وده بفضل النجاح اللى وصل ليه الاجزاء التلاتة اللى فاتوا والنجاح ده بسبب تشجيعكم وعشان كده أنا بقول كلمة((شكرا))لكل واحد مبخلش عليا وقال رأيه فى مواضيعى وأهتم بيها......

- أنتى دلوقتى عديتى مرحلة الاعجاب وحبيتى الانسان خلاص. طيب قبل ما تقعى فى حبه قوى وتبقى مش قادرة تستغنى عنه لازم تعرفى اذا كان الانسان ده فعلا يستحق حبك ده ولا لأ؟؟ مش صح كده... طيب وأزاى تعرفى أنك أديتى قلبك وحبك لحد يستاهل حبك. حقولك أنا ازاى:

مش معنى أنك خلاص حبيتيه ومعجبة بيه يبقى تسلميله قلبك وحبك وتبقى مغمضة عينيكى عن كل حاجة ما عدا هو. لأ ده أكبر غلط مش لازم تثقى فيه أوى غير لما تتأكدى من حبه ليكى وتتأكدى من كده من حاجات كتيييييييير أوى منه هو شخصيا.. يعنى مش نحب ونقعد جنب بعض ونقول كلمة بحبك ويبقى أحنا كده واثقين منه لأ لازم نعرف مستقبلنا معاه حيكون آيه لأنه أكيد يهمنا كلنا عشان الحب ده ماضى وحاضر ومستقبل وأحنا لازم ناخد بالنا من كده.. حوضح ازاى نعمل كده:

يعنى أنا دلوقتى مثلا بحب واحد طيب يا ترى أعرف ازاى ان الشخص ده بيحبنى بجد ولا لأ. ماهو الحب ده مش مشاعر وخلاص.. لأ ده لازم يكون حب عاقل وشايف ومبصر ويكون مشاعر صادقة وأعرف كده منه هو لو انسان بيحبك وشاريكى بجد يبقى أكيد حيفكر فى مستقبله معاكى وحيفكر فيكى عشان بيحبك بصدق من قلبه وهو لما يفكر فيكى يبقى عشانك وعشان تبقى معاه فى الحلال ويكون وهو معاكى دماغه شغالة عشان يتوج حبكم أنتوا الاتنين وتبقوا مع بعض فى عش جميل يجمعكم مع بعض وهو حيعمل كده لو بيجبك وأنتى عليكى أنك تتأكدى منه اذا كان فعلا ناوى يكمل فى مشوار حبكم ولا وقف عند خطوة أنكم بتحبوا بعض وخلاص على كده. لأ غلط ده عشان الحب يعيش لازم يكمل ميقفش عند خطوة لحد ما يوصل لعش الزوجية وأنتى كمان عمرك ما حتحسى بالأمان غير لما تبقى مطمنة أنه بيحضر عشانك ويعمل اللى يقدر عليه... وأنتى حتعرفى كده منين؟؟

- أسأليه ناوى يعمل آيه بعد ما خلاص حبك وحبيتيه ومحدش يقولى ما هو ممكن يكون لسه بيدرس. حقول برده لو شاريكى حيعمل ولو أى حاجة وهو فى الدراسة ماهو فى ناس كتير بتشتغل فى الاجازة عشان يثبتوا حسن نيتهم ليكى ماهو المفروض يعمل كده من نفسه. يعنى يشتغل فى الاجازة يشيل فلوس كتير عشان يقدر يعمل أى حاجة رسمية وتبقى فرحانة بيه قدام الناس ...
    حوضح الحاجات دى بالحوار ده:

هى: هاه يا حبيبى أدينا حبينا بعض وبقينا مرتبطين ببعض وبقالنا فترة اهوه بنحب بعض..
    هو: آه يا حبيبتى أنا من ساعة ما أرتبطنا ووافقتى على حبى لما جيت قلتلك وأنا مش مصدق وفرحان أوى.
    هى: طيب يا حبيبى الحمد لله أننا بقينا لبعض بس أنا عايزة أعرف بقى مستقبلنا حنرتبه أزاى بقى عشان أرتب معاك.
    هو: يا حبيبتى ما أنتى عارفة أنى لسه بدرس يبقى أزاى بس ححضر لمستقبلنا؟؟؟
    هى: طيب وفيها آيه يا حبيبى ما أنت ممكن تشتغل فى الاجازة ما أحنا مش حينفع نفضل كده على طول.
    هو: آه طبعا يا حبيبتى ربنا يسهل بس لما أتخرج الاول أصله حيبقى صعب أوى أركز فى الدراسة والشغل.لما أتخرج بقى وأبقى أعرف ألاقى وظيفة أبقى ان شاء الله أشوف مستقبلنا المهم أننا مع بعض ولا أنتى مش فرحانة؟؟؟
    هى: فرحانة بس أنا كده ممكن أضيع منك عشان أهلى وانت عارف بقى.
    هو: لو بتحبينى حتتمسكى بحبنا وتحافظى عليه.
    خطررررررررررررررررررررررررررررررر

لو أنتى بتكلميه وهو قالك كده تعرفى على طول أنه عمره ما حيكون ناوى يعمل أى خطوة تانية وأكتفى أنه خد خطوة الكلام معاكى لأنه كلامه مش مطمئن خالص لأى بنت ومتقدرش تتطمنله وهو بيقول كده ده حتى معندوش نية لأى حاجة.
    شوفى بقى الحالة التانية:

هى: أخيرا يا حبيبى بقينا لبعض
    هو: أخيرا يا حبيبتى. ربنا يقدرنى وأسعدك
    هى: أنا أكتر حاجة تسعدنى أننا نبقى لبعض طول عمرنا
    هو: أنا بقى بعمل اللى يخلينا نفضل لبعض طول عمرنا وهو أنى دورت على شغلانة كويسة كده على قدى يعنى عشان الاجازة جاية ولازم أشتغل عشان أعمل حاجة وأتقدملك قبل ما حد يخطفك منى.
    هى: ربنا يخليك ليا يا حبيبى أنا فعلا كنت عايزة أسألك فى الموضوع ده.
    هو: أنا عارف مسؤوليتى كويس يا حبيبتى متخافيش أنتى بتحبى رااجل أنا حشتغل وححاول أعمل أى حاجة ان شاء الله لو حتى حق الدبل وقراية فاتحة على الضيق عشان تبقى تطمنى أهلك ويبقوا مطمنين عليكى معايا ويعرفوا أنى شاريكى. أنا كمان قبل ما أتخرج لازم أعمل أى فلوس عشان دلوقتى عندى هدف عايز أحققه وهو(أنك تبقى معايا على طوول)
    هى: أنت عارف يا حبيبى أنى كده حسيت بجد بطعم الامان
    يا سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هو ده بقى الكلام اللى يوضح أنه شاريكى بجد وبيحبك وكمان مش أنتى اللى قولتيله ده هو اللى فى دماغه عشان بيحبك.

- أهم من ده كله تاخدى بالك اذا كان فعلا بيتكلم بجد ولا بهزار عشان تحددى,,وعشان تطمنى أكتر لازم تفوتى فترة معقولة وتشوفى اذا كان فعلا نفذ كلامه وعمل حاجة عشانك ولا كان كلام فى الهوا. ومتصدقيش لو قالك(مفيش شغل) (مش عارف أشتغل) لأن الولاد ممكن يشتغلوا فى أى حاجة وده مؤقتا لحد ما يبقى معاه شهادة ويشتغل شغلانة تليق بيه بجد وبيكى أنتى كمان.. لازم تبقى متابعة معاه عشان ده مستقبلك مش لعب. أنتى مش حتتقلى عليه ولا حتسيبه يلعب بالكذا سنة ولا حد رأيه مش كده؟؟؟؟؟؟؟؟

يارب أكون فيدتكم بالموضوع وتكونوا أستمتعتم بيه وعجبكم وعذرا للاطالة

امضاء:

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Herzمثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Herzعاشقة جاااامدة مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Herzمثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Herz

عدل سابقا من قبل في الخميس أكتوبر 25, 2007 4:42 pm عدل 1 مرات
    bondoka2
    bondoka2
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Empty رد: مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟

مُساهمة من طرف bondoka2 الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 8:38 am

مع اننا زعلانين انك اتاخرتى علينا فى تنزيل الجزء الرابع
    بس ده ميمنعش ان الموضوع جميل وفعلا الحب مش كلااااااااام وبس واكيد زى ما الحب محتاج كلمه حلوة تخليه يعيش محتااااااااااج برضو افعال توقفه على رجليه وتخليه يقول اانا موجووووووووووود
    dero9
    dero9
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟ Empty رد: مثبت:الجزء الرابع:ازاى تعرفى الانسان اللى بتحبيه كويس ولا؟

مُساهمة من طرف dero9 الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 11:56 am

انتى وحشتينا اوى يا كاتى وياريت متتاخريش تانى
    وموضوعك جميل جدا ومميز وطريقتك فى عرض الفكرة ممتازة
    وفعلاالحب مش كلام وبس الحب محتاج افعال من الطرفين عشان يستمر
    وشكرا يا كاتى
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)

مُساهمة من طرف سما/عاشقة عبد الوهاب الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 7:37 pm

حمد الله على سلامتك يا جميييييييييييل

وبجدددددددد هاااااااااايل

ومرسىىىىىىى اوووووووووى ليكىىىىىىى............................
    امنية
    امنية
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف امنية الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 7:42 pm

انا مش عارفة اقولك ايه بجد يا كاتي ، الموضوع جميل اوي وكلامك صح مليون في المية ،وهيفيد ناس كتير فعلا ممكن يكونوا مرتبطين وعايشين الحياة كده وخلاص من غير ما يخططوا لاي حاجة ،ولازم الواحد فعلا يبقي عارف اخرة الحب ده ايه، وشكرا ليكي بجد علي التوبيك وعايزين اجزاء تانية كتيييييييييييييييييييير، وربنا يوفقك
    katy
    katy
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف katy الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 9:38 pm

ههههههههههههه شكرا جداااا ليكى يا بندقتى عالرد الجميييل ده
    شكرا ليكى يا deroوانتى بجد بتساندى مية مية فى المواضيع والردود
    وانتى يا سما وحشتينى فى الفترة دى وشكرا لردك
    اما انتى يا امنية ربنا يخليكى ده انا بعمل حاجة كده على قدى بس وده بفضل تشجيكم ليا اكيد وربنا يقدرنى وانزل اجزاء تانية كييييييير وتبقوا معايا كلكم برده
    وحشتوووونى كلكم
    mannora
    mannora
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف mannora الأربعاء أكتوبر 17, 2007 1:41 pm

ايه التوبيك الفظيع ده عندك حق فى كل اللى قولتيه مش اى واحد يقولنا حاجة نصدقه لازم نتأكد منه الأول علشان مانتصدمش فيه فى الآخر Crying or Very sad
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الأربعاء أكتوبر 17, 2007 3:08 pm

merci awe 3ala el topic
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الأربعاء أكتوبر 17, 2007 6:22 pm

فعلا الحب مش كلمة بتتقال الحب تضحية وافعال
    ميرسى ليكى ياكاتى موضوع اكثر من رائع
    katy
    katy
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف katy الخميس أكتوبر 18, 2007 2:25 am

شكرا جدااااااااا ليكى منورة و met3eb loverو مرمر شكرا لردودكم نورتوا المواضيع بتاعتى بجد
    bosy cat
    bosy cat
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف bosy cat الجمعة أكتوبر 19, 2007 10:48 pm

وحشتيني يا جميل ووحشنى موضيعك
    طول عمرك جامده هو ده الكلام الصح
    نورهان جمعة جاد
    نورهان جمعة جاد
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف نورهان جمعة جاد الجمعة أكتوبر 19, 2007 11:01 pm

جميل جميل جميل
    فعلا تسلم ايديكي والله يا كاتي تحفةةةةةةةةةةةةةةةةة
    trz_008
    trz_008
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف trz_008 الجمعة أكتوبر 19, 2007 11:28 pm

ميرسى اوى على الموضوع الجميل ده
    دولي بنوتة حلوة
    دولي بنوتة حلوة
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف دولي بنوتة حلوة السبت أكتوبر 20, 2007 12:04 am

شكرا وتسلم أيدك ع الموضوع يا katy بجد موضوع تحفة
    katy
    katy
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف katy السبت أكتوبر 20, 2007 6:40 pm

شكرا لردك يا بوسى وأنتى يا نورهان ألف شكر وربنا يخليكى ونورت الموضوع يا trzوانتى يا دولى شكرا لردودكم جميييييييييييييعااااااااا
    katy
    katy
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف katy الثلاثاء أكتوبر 23, 2007 1:31 am

انا شايفة ان المنتدى نايم ياترى ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟
    هجور
    هجور
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف هجور الجمعة فبراير 08, 2008 12:02 pm

مرسى جدا ليكى يا قمر الموضوع بجد جميل اوى اوى
    و الله كلامك كله صح
    و مرسييييييييييييييييييييي ليكى يا قمر
    katy
    katy
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف katy الثلاثاء فبراير 19, 2008 4:00 pm

ميرسى لردك ياهجووووور

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 4:32 pm