المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

قصة حبك للاهلى - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قصة حبك للاهلى - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي قصة حبك للاهلى - صفحة 2 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

قصة حبك للاهلى - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قصة حبك للاهلى - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي قصة حبك للاهلى - صفحة 2 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

hanan-hanan
namora
yoya_86
ساره الاهلاويه
على123
الاهلى للابد
Marmar
عيد الحب
dero9
عاشقة الحضرى
bosy cat
bondoka2
sweet cat
ahly lover
Silent Girl
dody_9
allam afc
21 مشترك

قصة حبك للاهلى

allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

قصة حبك للاهلى - صفحة 2 Empty رد: قصة حبك للاهلى

مُساهمة من طرف allam afc الخميس أكتوبر 04, 2007 3:41 am

شكرا ليكى وقصة حبك جميلة جدا وعاوز اقولك ان حب الاهلى اغلى واهم من كنوز الدنيا دى

ويكفى الواحد فخرا انه اهلاوى ويشجع الاهلى
    yoya_86
    yoya_86
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف yoya_86 الخميس أكتوبر 04, 2007 5:54 am

انا بقى محدش عندى فى البيت بيشجع حاجه بس بابا بيشجع اللعبه الحلوه اى ان كان مين اللى بيلعب

و انا مكنش ليا فى الكوره دى خالص اصلا و فى مره كان بابا بيتفرج على ماتش للاهلى و انا معديه شفته و حصل اللى حصل

اكيد عارفين مين ؟

عماد طبعا من يومها و انا مش بفوت ماتش و بقيت اهلاويه جداااااااااااااااااا

و بقيت اخلى كل اللى فى البيت يتفرجوا عالماتشات كلها و شجعوا كمان

يا رب تكون الحدوته عجبتكم و استنونا فى حكايات كمان وكمان
    namora
    namora
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف namora الخميس أكتوبر 04, 2007 9:16 am

انا مكنش لية في الكورة خالص و بالعكس كنت بكره الكورة واكره اليوم اللي يكون فيه ماتش لان ده يعني ان مفيش خروج النهارده و مفيش مسلسل فمكنتش بتفرج خالص على الماتش غير الاهلي و الزمالك لان بابا بيبقى وعدنا لو الاهلي كسب هيجبلنا جاجة حلوة المهم في تانية اعدادي سافرنا الكويت و بابا و خويا طبعا على طول بيتفرجو على ماتشات فمكنش قدامي غير ان اتفرج معاهم شوية بشوية بقيت مدمنة اهلي و بحبه جدا و في اخر موسم 2004/2005 كان متعب هداف الدوري و كان جيبين معاه لقاء و كانت المذيعة بتقولو اخيرا هتروح تشيل المسمار اللي في رجلك .قالها ان برغم كل الام اللي كان بيتعرضها بسبب المسمار الى ان كل ده يهون علشان الدوري يرجع للاهلي و عرفت ان الاهلي مكنش بياخد الدوري من 3 سنين فحبيت متعب لان حسيت انه بيحب الاهلي اوي و من ساعتها مفيش ماتش للاهلي الا و لازم اكون بتفرج عليه
    معلش انا طولت عليكم
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الخميس أكتوبر 11, 2007 6:12 pm

شكرا ليكم على القصص الجميلة دى وفعلا حب الاهلى حاجة عظيمة جدااااااااااااااا

ويجب على كل اهلاوى ان يفتخر بانه يشجع الاهلى

وانا فى انتظار مزيد من قصص الحب للاهلى
    hanan-hanan
    hanan-hanan
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف hanan-hanan السبت أكتوبر 13, 2007 10:22 pm

انا حبيت الاهلي لما كنت في الاعدادي وكانت زميلاتي اهلاوية وزملكاوية وكل فريق عايزني ابقي معاهم لكن انا اخترت ان اكون اهلاوية وكنت باشوف مباريات الاهلي والزمالك ومباريات المنتخب والمباريات المهمة وده كان في منتصف السبعينات وبعدين حبيت الخطيب اول لاعب وهو اللي خلاني احب الاهلي وحبيت مصطفي عبده ومختار واكرامي وعلاء ميهوب وغيرهم حبيت الفريق كله ومن ساعتها وانا اهلاوية وكل يوم باحب الاهلي اكتر من الاول ولازم اتابع كل مباريات الاهلي ويوم ماتش الاهلي بالغي اي مشوار مهما كانت اهميته ولو كان الماتش بالليل ماقدرش انام واسهر قلقا علي نتيجة المباراة واغير مواعيد نومي ولو كان فيه ماتش في كاس العالم وماتش الاهلي في كاس مصر اشوف ماتش الاهلي واشوف ماتش كاس العالم في وقت تاني عشان اطمن علي نتيجة ماتش الاهلي وقرات عن الاهلي كتب كتير ومقالات في مجلات وجرائد وعرفت انه نادي القيم والمباديء فعلا لا قولا وده الي حببني فيه اكتر لان الاهلي لا يكسب بطولة بالكوسة وعرفت حجم بطولات الاهلي وفرحت بيها جدا وعرفت ان الاهلي لا يتساوي بالزمالك ولا باي فريق وهذا ظلم اعلامي كبير للاهلي واكتر حاجة فرحتني عودة البطولات مع هذا الجيل الرائع من اللاعبين الذين حققوا للاهلي اكبر عدد ممكن من البطولات وربنا يحميهم ويحافظ عليهم من الاصابات اللعينة
    hanan-hanan
    hanan-hanan
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف hanan-hanan السبت أكتوبر 13, 2007 10:22 pm

انا حبيت الاهلي لما كنت في الاعدادي وكانت زميلاتي اهلاوية وزملكاوية وكل فريق عايزني ابقي معاهم لكن انا اخترت ان اكون اهلاوية وكنت باشوف مباريات الاهلي والزمالك ومباريات المنتخب والمباريات المهمة وده كان في منتصف السبعينات وبعدين حبيت الخطيب اول لاعب وهو اللي خلاني احب الاهلي وحبيت مصطفي عبده ومختار واكرامي وعلاء ميهوب وغيرهم حبيت الفريق كله ومن ساعتها وانا اهلاوية وكل يوم باحب الاهلي اكتر من الاول ولازم اتابع كل مباريات الاهلي ويوم ماتش الاهلي بالغي اي مشوار مهما كانت اهميته ولو كان الماتش بالليل ماقدرش انام واسهر قلقا علي نتيجة المباراة واغير مواعيد نومي ولو كان فيه ماتش في كاس العالم وماتش الاهلي في كاس مصر اشوف ماتش الاهلي واشوف ماتش كاس العالم في وقت تاني عشان اطمن علي نتيجة ماتش الاهلي وقرات عن الاهلي كتب كتير ومقالات في مجلات وجرائد وعرفت انه نادي القيم والمباديء فعلا لا قولا وده الي حببني فيه اكتر لان الاهلي لا يكسب بطولة بالكوسة وعرفت حجم بطولات الاهلي وفرحت بيها جدا وعرفت ان الاهلي لا يتساوي بالزمالك ولا باي فريق وهذا ظلم اعلامي كبير للاهلي واكتر حاجة فرحتني عودة البطولات مع هذا الجيل الرائع من اللاعبين الذين حققوا للاهلي اكبر عدد ممكن من البطولات وربنا يحميهم ويحافظ عليهم من الاصابات اللعينة
    hanan-hanan
    hanan-hanan
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف hanan-hanan السبت أكتوبر 13, 2007 10:23 pm

hanan-hanan
    hanan-hanan
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف hanan-hanan السبت أكتوبر 13, 2007 10:23 pm

engy3asheketmet3eb
    engy3asheketmet3eb
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف engy3asheketmet3eb السبت أكتوبر 13, 2007 11:35 pm

انا تقريبا ماكونتش بفرج على ماتشات كوره اصلا ولا كنت افهم اى حاجه ف الكوره لكن من صغرى كنت احب ابين للناس انى بحب الاهلى لان ماما واخويا اهلاويه متعصبين جدا لكن بابا مالهوش ف الكوره خالص ف اول ماتش اتفرجت عليه كان ماتش 6 .1 يعنى اوه على الجومديه يعنى ف من ساعتها بتفرج على ماتشات ورغم ان ساعتها حصل كبوات للاهلى لكن بالعكس كل ماتخصله كبوه يزيد حبى ليه وانتمائى ليه ودلقوتى بقيت اكتر واحده فى البيت متعصبه وممكن ف المنطقه كلها والناس اول لما تشوفنى توقعاتك ايه يا انجى للماتش الجاى تقول مدحت شلبى المهم دى احلى قصه عشتها ف حياتى قصه حبى للصرح العظيم الشامخ النادى الاهلى
    cool lady
    cool lady
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف cool lady الأحد أكتوبر 14, 2007 3:49 pm

مبروك على القسم الجديد والفكرة جامدة جداااااا
    انا اصلا مكنتش بهتم بالكورة خاالص وكنت بكرهها وبعدين لما اتفرجت على كاس الامم الافريقية فى كذا لاعب عجبونى فى لعبهم ولماعرفن انهم بيلعبوا فى الاهلى بقيت بشجع الاهلى وبحبه جدااااااا يعنى حبى للاهلى فى الاول كان علشان اللعيبة بس دلوقتى بحب الفريق كله واكيد طبعا هيستمر حبى للاهلى
    هى دى القصة
    ahlymeteb
    ahlymeteb
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف ahlymeteb الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 4:03 am

انامن اول ما اتولدت قالولي انتي اهلاوية قلت ماشي عشان ماما و جدتي كانوا اهلاوين.مكنتش بشجع بس كنت ابقي مبسوطة لما يكسبوا الزمالك.بدات التشحيع و المتابعة من كاس الامم الافريقية 2006 من بعديها بقيت اعرف حاجات في الكورة اكتر من بابا و اخوي.
    SeniOr <3 N
    SeniOr <3 N
    مشرف قسم الفوتوشوب
    مشرف قسم الفوتوشوب

مُساهمة من طرف SeniOr <3 N الثلاثاء أكتوبر 16, 2007 8:17 am

يا جماعه انا كنت زملكاوي في الاول بس دلوقتي انا اهلاوي صميم
    انا بجد عاشق الاهلي عاشق القناص والمكوك

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 7:03 pm