المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى 829894
ادارة المنتدي تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى 829894
ادارة المنتدي تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

FreeSoul
سما/عاشقة عبد الوهاب
dodo
مني محمد
الاميره
2okosh
Marmar
namora
gogo
allam afc
14 مشترك

تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى

allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى Empty تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 11:11 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انتهت مباراة الاهلى والهلال السوادنى بفوز الهلال 3/0 فى مفاجاة كبيرة جدا من العيار الثقيل مفاجاة لم يكون يتوقعها احد سواء كان اهلاوى او من مشجعى الهلال ولكن الكرة لا تعرف الا المفاجات فلغتها الدائما دائمة هى المفاجات
    واذا نظرنا الى سير احداث مباراة الاهلى والهلال السودانى نجد ان احداث قبل المباراة كانت ساخنة جدا بسبب تصريحات لاعبى الهلال ومسئولى الهلال وتحفيز الجماهير ضد لاعبى الاهلى وخاصة الحضرى اذن المباراة ساخنة قبل ان تبدا واستمرت السخونة مع البداية بحضور جمهور هلالى كبير جدا كان متحفز للفتك بلاعبى الاهلى قبل لاعبى الهلال السودانى وكانت البداية من الاهلى فيه نوع من الحرص الشديد وكان الاهلى يرغب فى ان يسيطر على مجريات الامور ولكن ضعف خط الوسط وعدم قوته وعدم الربط بين خط الوسط والدفاع ادى الى فشل هذه السياسة وبعد ذلك نجح لاعبى الاهلى فى السيطرة على كافة امور الملعب والهجوم بشراسة وقوة ولكن لم يكن الهجوم بالفاعلية الجامدة لان دفاع الاهلى كان مسيطر على مجريات الامور وكان ناجح فى ايقاف خطورة المهاجمين ولكن خط الوسط لم يساعد الفريق فى ان يقوم بالهجمات المرتدة السريعة بسبب البطى الشديد وهذا ما سبب فجوة ايضا بين خط الوسط والمهاجمين وهذا ما اضعف الاهلى ايضا اضافة الى عدم وجود الاجنحة بكثافة خاصة احمد عادل الذى ظهر عليه البطى شديد جدا ولم يكن يستطيع ان يقوم ولو بهجمة واحدة وهو ما ساعد الهلال فى السيطرة على مجريات الامور وكاد ان يحرز هدف لولا براعة الحضرى وخروجه فى الوقت المناسب وفى ظل السيطرة للاعبى الهلال كانت هناك فرصة للاهلى من تسديدة ابوتريكة والذى نجح المعز محجوب فى ابعادها وكانت هذه اولى الكرات التى وصل بها الاهلى واستمر الاهلى فى الهجوم على استحياء وعلى فترات حتى اخر 10 دقائق والت ضاع من الاهلى فيها اكثر من هدفين لمتعب واحمد السيد الذى لعب كرة براسه خارج المرمى بدل ان يودعها فى الشباك ومتعب الذى اضاع فرصة لو هيئت له اكثر من مرة لن يضيعها بهذه الطريقة وكان الاهلى فى امكانه الخروج متقدما بهدف على اقل اعتبار

ومع بداية الشوط الثانى كثف الهلال من هجومه الشديد على فريق الاهلى فى ظل غياب واضح وصريح لخط وسط الاهلى والذى اندمج مع الدفاع ومعنى هذا ان الفريق فى طريقه للخسارة وهذا يعنى ان الفريق الاخر مسيطر وقريب للتهديف وفعلا حث هذا حيث اضاع لاعبى الهلال فرصة خطيرة جدا نجح الحضرى فى التصدى لها ببراعة ولكن دفاع الاهلى لم يصمد طويلا اما الهجوم الشديد لللاعبى الهلال فى ظل غياب لاعبى الوسط والاجنحه عن القيام بواجباتهم وبعد خمسة دقائق من انطلاق الشوط الثانى نجح الهلال فى احراز الهدف الاول من ضربة ركنية نجح اللاعب داريو كان فى احرازها هدف فى الدقيقة 57 فى ظل حراسة من دفاع الاهلى وخطا من الحضرى واستمر ضغط لاعبى الهلال وحاول لاعبوا الاهلى ان يعودوا الى المباراة مرة اخرى ولكن خط وسط الاهلى لم يكون بالقوة المطلوبة ايضا غياب الاجنحة عن مساعدتهم لخط الوسط وفى ظل محاولة لاعبى الاهلى للعودة الى المباراة نفاجا باصابة ابوتريكة وخروجه مصاب كان ارادة الله لم تكن تكتب للاهلى ان يفوز بهذه المباراة وبعد خروج ابوتريكة ظهر الارتباك على الفريق ووضح انه مخلل وغير متماسك جدا واستثمر لاعبوا الهلال هذه الفرصة واستمروا فى الضغط على لاعبى الاهلى فى ظل ارتباك الوسط وغياب الدفاع وايضا عدم وجود الهجوم والذى كان يشغله متعب ولم نكن نشعر بوجوده ومع استمرار الضغط احرز الهلال الهدف الثانى من تسديدة بعيد فى الدقيقة 67 عن طريق كارنجو ولم يكتف الهلال بهذا فقط ولكن استمروا فى الضغط فى ظل السلبية للاعبى الاهلى وعدم القدرة على تعديل النتيجة والهجوم وهو ما ساعد للاعبى الهلال على التواجد فى دفاع الاهلى فى ظل ارتباك الدفاع وظهوره بمستوى سيئ للغاية لم نره الدفاع بهذه الصورة من قبل وفى الدقيقة 86 نجح الهلال فى احراز الهدف الثالث عن طريق جوديون وتنتهى المباراة بفرحة عارمة جدا فى الهلال والجماهير السوادنية

رسالة هامة جداااااا لجمهور الاهلى ارجوكم لا تفقدوا الامل لسه فى مباراة امام اسيك ولدينا الفرصة كبيرة باذن الله للصعود الى دور قبل النهائى وتكملة المشوار وكمان هزيمة مباراة ليست نهاية المطاف ابدا ونحن لم نخسر البطولة او فرصتنا فى الصعود لذلك قفوا بجانب الاهلى من اجل ان يقوم سريعا من هذه الازمة ويعود لمستواه وارجوكم لا تسيروا ورا اى كلام ضد الاهلى واعملوا انه هناك اناس تريد ان تهدم الاهلى لذلك لابد ان نقف مع الاهلى ضدهم ويجب علينا الا نهاجم الاهلى او الفريق او جوزيه ونستمر فى دعمنا للاهلى من اجل ان يعود سريعا
    جمهور الاهلى ارجوكم قفوا بجانب الاهلى الاهلى محتاج ليكم ارجوكم لا تخذلوه

هنفوز باقريقيا باذن الله وهنرجع لليابان افريقيا لينا مفيش كلام
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى Empty رد: تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى

مُساهمة من طرف gogo الإثنين أغسطس 20, 2007 11:17 am

انت كلامك صح يا محمد
    كل الخطوط تحس انهم اول مرة يلعبوا كرة

خط الدفاع واقفين على خط واحد جنب بعض

خط الوسط تايهين فى الملعب

و بالتلى الهجوم شبه معدوم

انا مش هتفرج على ماتش المحله

لدمى يتحرق

اعرف النتيجه و بعد كدة اشوفه فى الاعادة
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى Empty رد: تحليل بعد مباراة الاهلى والهلال السودانى

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 11:24 am

هدير ما ينفعش اننا ما نتفرجش على ماتش المحلة انا لسه بقول ايه

احنا لازم نساند فرقتنا ونقف جانبهم مش نتخلى عنهم وكمان هو احنا ياما نشتم الفريق وجوزيه والادارة ياما نتخلى عنهم وما نتفرجش على الماتش

بجد ما ينفعش الكلام ده خالص احنا لازم نقف جانب الفريق ونسانده مش نتخلى عنه

يا جمهور الاهلى العظيم انصر فريقك وقف بجانبه انه يحتاجك لا تخذله
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف gogo الإثنين أغسطس 20, 2007 11:42 am

بص يا محمد

انا دمى محروق من ماتش الاسماعيلى و انا مش ناقصه

كفايه اوى المهزله اللى فى الفريق دة

namora
    namora
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف namora الإثنين أغسطس 20, 2007 12:09 pm

انا مع محمد لو قعدنا نشتم في لعيبتنا و نقاطعهم يبقى مفيش فرق بينا و بين اي جمهور تاني
    احنا المفروض زي مبنفرح معاهم و نشيلهم فوق راسنا لما يكونو كسبانين لازم نقف جنبهم و هم خسرانين لانهم محتاجينا دلوقتي اكتر من اي وقت تاني
    انا عن نفسي مش هعرف اروح الاستاد علشان الدروس وكده (اصلي في 3 ثانوي ادعولي)
    بس و الله قلبي هيبقى معاهم و هفضل ادعيلهم و هفضل احبهم لانهم هما دول اللعيبة اللي فرحونا 3سنوات و لازم كلنا بدل منقعد نشتم في جوزيه و الاعيبة ندعلهم و انشاء الله هيرجعو زي الاول واحسن
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف gogo الإثنين أغسطس 20, 2007 12:16 pm

العيب مش فى اللاعيبه العيب فى الادارة اللى ساكته و ما عملتش ولا صفقع غير ميدو 34 سنه و رضا الويشى اللى من الدرجه التانيه و عمرة مالعب فى درجه اولى واينو هنخسرة افريقيا و كمان محتاج وقت علشان يبيقى اينوا بتاع الزمالك حرااااااااااااام كفايه اوى خلاص الناس طهقت
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الإثنين أغسطس 20, 2007 12:44 pm

كفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايفة كلام عن الماتش
    ماتش زى اى ماتش واى يعنى الخسارة مش نهاية العالم
    احنا هنفضل سلبين كده لحد امتى هنفضل ننقد لاعبيتنا هو ده اللى احنا فالحين فيه
    اصحوا يااهلوية ويلا نقف جنب فريقنا
    ومفيش حاجة اسمها مش هنتفرج على ماتش المحلة
    احنا فعلا مش هنتفرج احنا هنروح الاستاد وهنشجع واللى مش هيروح يبقى مايستحقش يكون اهلاوى ولا ايه؟!!!!
    2okosh
    2okosh
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف 2okosh الإثنين أغسطس 20, 2007 1:06 pm

اقولكوا حاجه؛العيب دلوقتي مننا احنا.لازم ننقض اللاعيبه و الفريق و نزعل و نضايق و نشتم البعض منهم.و لكن لازم نساندهم.مش دول اللي جابولنا افريقيا مرتين!مش دول اللي خلونا تالت العالم.مش دول اللي جابولنا 3 دوري و كنا بنغلب حبايبنا رايح جاي!مش دول اللي جابولنا كاس السوبر مرتين!و كاس مصر مرتين! و كاس سوبر افريقيا مرتين!و كل ده بطولات متتاليه.

و انجازات.الاهلي سيد افريقيا و سيد مصر.
    على كده بقه جمهور الزمالك ليه الجنه.اه و الله على الجنه حدف Very Happy
    مشكله جمهور الاهلي انه لا يقبل سوى الفوز؛بره جوه الفوووووووووووز.
    و لكن وقت الهزيمه وقت الانكسار اول من يقف بجانب فريقه.
    اول من يحس بهم.
    دعونا من هذه المهاترات و كلام التجار الصحفيين.لان ده اللي الحاقدين عايزينه مننا؛عايزين يحسوا و لو لمرة واحده اننا اتخلينا عن الفريق.و مش هنولهالهم.و لا هنعمل كده.
    سيبكوا من الكلام ده. و نبقى اول ناس في استاد القاهرة ان شاء الله يوم الخميس.
    و انا اولكوا.
    و اسف لو طولت عليكوا
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 1:12 pm

انا معاكوا انكم زعلانيين جدا ومخنوقين من الا حصل لانكم ما تقبولش الهزيمة لكن الهزيمة وقعت وجه دورنا لازم نساند الاهلى ونوقفه على رجليه تانى مش نقوم ننقد فيه ونقوم نطلع فيه كل العبر ونعمل زى الصحافة ننقد فى الفرقة ونقول ان الاهلى انهار لا يا سادة الاهلى ما انهارش ومش هينهار وياريت نقف جانب الفرقة ونساندها لحد ما ترجع زى الاول واحسن كمااااااااااان

يا جمهور الاهلى انتم كنتم شركاء فى الفوز والانتصار لا تتخلوا عن الاهلى فى محنته
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف gogo الإثنين أغسطس 20, 2007 1:13 pm

2okosh كتب:اقولكوا حاجه؛العيب دلوقتي مننا احنا.لازم ننقض اللاعيبه و الفريق و نزعل و نضايق و نشتم البعض منهم.و لكن لازم نساندهم.مش دول اللي جابولنا افريقيا مرتين!مش دول اللي خلونا تالت العالم.مش دول اللي جابولنا 3 دوري و كنا بنغلب حبايبنا رايح جاي!مش دول اللي جابولنا كاس السوبر مرتين!و كاس مصر مرتين! و كاس سوبر افريقيا مرتين!و كل ده بطولات متتاليه.

اول من يحس بهم.
    دعونا من هذه المهاترات و كلام التجار الصحفيين.لان ده اللي الحاقدين عايزينه مننا؛عايزين يحسوا و لو لمرة واحده اننا اتخلينا عن الفريق.و مش هنولهالهم.و لا هنعمل كده.
    و انا اولكوا.
    و اسف لو طولت عليكوا

بص يا اكرم مفيش فريق ما يخسرش

بس لما تبقى خسارة بمستوى نيله تبقى وحشه اوى

اما لما نخسر بشرف اهه دى هزيمه واردة جداااا
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف gogo الإثنين أغسطس 20, 2007 1:14 pm

2okosh كتب:اقولكوا حاجه؛العيب دلوقتي مننا احنا.لازم ننقض اللاعيبه و الفريق و نزعل و نضايق و نشتم البعض منهم.و لكن لازم نساندهم.مش دول اللي جابولنا افريقيا مرتين!مش دول اللي خلونا تالت العالم.مش دول اللي جابولنا 3 دوري و كنا بنغلب حبايبنا رايح جاي!مش دول اللي جابولنا كاس السوبر مرتين!و كاس مصر مرتين! و كاس سوبر افريقيا مرتين!و كل ده بطولات متتاليه.

اول من يحس بهم.
    و انا اولكوا.
    و اسف لو طولت عليكوا

allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 1:14 pm

اول من يحس بهم.
    و انا اولكوا.
    و اسف لو طولت عليكوا

بجد يا اكرم كلامك جامد جدا وصح ومفيش كلام يتقال بعد كلامك

زى ما قال اكرم لازم نكون مع الاهلى ونسانده ونكون موجودين فى الاستاد والبداية ماتش المحلة ومش المحلة بس لا دا كل الماتشات وخاصة ماتش اسيك لحد ما ربنا يوفق الاهلى ويرجع زى الاول واحسن ويستعيد انتصاراته
    Marmar
    Marmar

مُساهمة من طرف Marmar الإثنين أغسطس 20, 2007 1:15 pm

كويس يااكرم انك صلحت كلامك وعرفت ن مينفعش نفضل ننتقد لاعيبتنا وارجوك اغلق الموضوع اللى كتبته عن متعب لان دلوقتى ماينفعش الكلام ده
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 1:20 pm

gogo كتب:

اول من يحس بهم.
    و انا اولكوا.
    و اسف لو طولت عليكوا

هدير الماتش انتهى وخلاص واحنا دلوقتى بنفكر ايه الى مفروض نعمله واللى لزم نعمله دلوقتى احنا دورنا تجاه الاهلى اننا نقف بجانبه ونسانده لحد ما يرجع لمستواه زى الاول واحسن ويستعيد انتصاراته ومستواه العالى

وزى ما قال اكرم لازم نكون متواجدين فى الاستاد نشجع فرقتنا بحماس
    2okosh
    2okosh
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف 2okosh الإثنين أغسطس 20, 2007 1:46 pm

Marmar كتب:كويس يااكرم انك صلحت كلامك وعرفت ن مينفعش نفضل ننتقد لاعيبتنا وارجوك اغلق الموضوع اللى كتبته عن متعب لان دلوقتى ماينفعش الكلام ده
    ليه انا بنقض لاعب
    و لا علشان هو متعب ماينفعش انقضه
    و انا لسه عند رايي
    و كمان انا بعترف ان الفريق في النازل و اللاعيبه كلها كده
    و لكن لازم نساند الفريق
    و لا علشان اللي اتكتب عليه هو متعب
    فيتغلق!!!!
    نفوق شوية ونحس اننا فريق متكامل مش لاعيب
    Marmar
    Marmar

مُساهمة من طرف Marmar الإثنين أغسطس 20, 2007 2:18 pm

انت مش فاهمنى انا مش قصدى انا مش بدافع عن متعب لكن مش هو لوحده اللى كان بيلعب كلهم زى الزفت لكن احنا لازم نقف جانبهم ونسعدهم وده مش وقت ننتفد فيه لاعبيتنا
    ومتعب باقى مع الأهلى ون شاء الله الفريق كله هيرجع زى الأول

وعلى فكرة ملحوظة:انا مش مجنونة بمتعب وبدافع عنه زى ماانت متخيل اان بقول الحق واللى اكون انا مقتنعة بيه
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 2:21 pm

2okosh كتب:
    Marmar كتب:كويس يااكرم انك صلحت كلامك وعرفت ن مينفعش نفضل ننتقد لاعيبتنا وارجوك اغلق الموضوع اللى كتبته عن متعب لان دلوقتى ماينفعش الكلام ده
    ليه انا بنقض لاعب
    و لا علشان هو متعب ماينفعش انقضه
    و انا لسه عند رايي
    و كمان انا بعترف ان الفريق في النازل و اللاعيبه كلها كده
    و لكن لازم نساند الفريق
    و لا علشان اللي اتكتب عليه هو متعب
    فيتغلق!!!!
    نفوق شوية ونحس اننا فريق متكامل مش لاعيب

كلامك صح يا اكرم وبرغم انك ممكن تكون قاسى شوية على متعب لكن متعب لم يعطى لاحد الفرصه انه يدافع عنه خالص متعب فى مباراة الهلال لم يكن موجودا ابدا متعب لم يشعر احد بوجوده متعب كان خارج نطاق الخدمة

لكن مش معنى كده اننا نتخلى عنه او عن الفرقه احنا انتقدنا اداه والماتش خلص واحنا دلوقتى بنفكر فى المستقبل واللى جاى واننا لازم نساعد فرقتنا وندعمها من اجل ان تعبر هذه المحنة بسلام وامان
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 2:26 pm

Marmar كتب:انت مش فاهمنى انا مش قصدى انا مش بدافع عن متعب لكن مش هو لوحده اللى كان بيلعب كلهم زى الزفت لكن احنا لازم نقف جانبهم ونسعدهم وده مش وقت ننتفد فيه لاعبيتنا
    ومتعب باقى مع الأهلى ون شاء الله الفريق كله هيرجع زى الأول

وعلى فكرة ملحوظة:انا مش مجنونة بمتعب وبدافع عنه زى ماانت متخيل اان بقول الحق واللى اكون انا مقتنعة بيه

مرمر احنا مقدرين كلامك وفاهمين لكن اكرم انتقد متعب لان متعب للاسف لم يكن متعب اللى احنا عارفينه متعب كان ساعتها خارج نطاق الخدمة متعب كان بيفكر فى الاحتراف مش فى الماتش وعشان كده شوفنا اداءه

وطبعا مش متعب لوحده كل الفرقة كانت مش فى حالتها خالص لكن دلوقتى مش وقت الحساب

المهم اننا نقف جانب الفريق ونسانده لحد ما يرجع زى الاول ويستعيد مستواه وبعد كده نبدا نتحاسب
    الاميره
    الاميره
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف الاميره الإثنين أغسطس 20, 2007 4:04 pm

اولا انا بشكرك جدا يامحمد علي التحليل الجامد وفعلا في مشكله في خط الفاع والهجوم
    الاول كان في ترابطفكري بين الاعيبهوتحس انهم بيفهموا بعض وكمان مكنش بيهمهم مين يجيب الجون المهم اني الفرقه تكسب بس مش عارفه التفاهم اللي كان بين الاعيبه راح فينالاول
    كانوا متفهمين جدا ولما يدخل جون فيهم كانوا يحاربوا عشان يعوضوا انا اول مره
    اشوف الاستسلام ده انا اسفه اني طولت عليكم وشكرا ليك
    مني محمد
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف مني محمد الإثنين أغسطس 20, 2007 5:17 pm

هوووووووو اية اللى حصل للعيبة مصر يا جماعة حد يجاوبنى
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الإثنين أغسطس 20, 2007 9:36 pm

الحقيقه انا مصدوم الاهلى كان وحش اووووووووى و جوزيه اصبح ورقه محروقه لو ساب الاهلى زى ما هو بنفس التشكيل لمده طويله كان الاهلى بقى شكله احسن كتير لكن جوزيه بيعاقب دة و يخاصم دة و يشيل دة و يلعب اقاربه و حاجات غريبه بس احنا لازم نفوق و تعرف ان مانش اسيك هنلعبه من غير شوقى و متعب و ابوتريكه
    و يا رب الاهلى يفوق علطول
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أغسطس 20, 2007 10:19 pm

شكرا على مشاركتكم وبخصوص ما حدث فى المباراة لابد ان نعترف ان الاهلى كان خارج نطاق الخدمة فى هذه المباراة اللاعبون لم يكونوا فى مستواهم ولم يكونوا على قد المسئولية

ولكن ما يدهشنى هو الهجوم على جوزيه واريد ان اسئل احمد هل جوزيه هو سبب خسارة المباراة قد نقول انه اخطا فى التشكيل ولكن هل اخطا فى اضاعة متعب لهدف محقق اخطا فى خروج الحضرى من مرماه خطا وتسببه فى الهدف الاول اخطا فى دفاع مفكك ومهلل

احمد انت وكل الاهلوية المخلصين للاهلى ارجوكم بلاش معاتبة لجوزيه او محاسبة ونترك الامور لوقتها ولكن الاهم هو ان نساند الاهلى ونقف بجانبه حتى يعود الى مستواه ويقف على رجله مرة اخرى لايد ان نساند الاهلى ونقف بجانبه لا ان نهاجمه

خسارة مباراة ليست نهاية المطاف
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)

مُساهمة من طرف سما/عاشقة عبد الوهاب الثلاثاء أغسطس 21, 2007 1:04 am

مرسى يا علام على اسلوبك وتحليك الصحيح والواقعى للمباراة

وعموما علينا ان نقف امام اخطائنا ونعمل وقفه مع انفسنا لنرى هذة الاخطاء ونمرر هذة الكبوة على خييييييييييييييير

وان شاء الله لسه قدامنا فرصة وباءذن الله نحققها ونقتنصها لانه لا بديل لغير هذا

والاهلى فووووووووووق الجمييييييييييييييييييييع

والبطل لا يسقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققط

ولكن لكل جووووووووووواد كبوووووووووة سنتخطاها باءذن الله

وان شاء الله راجعيييييييييييين اليابان للمرة التالتة كمااااااااااااان..................................
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء أغسطس 21, 2007 10:04 am

شكرا ليكى يا سما على ردك

وزى ما قلتى لازم نتعلم من اخطائنا ونحاول تداركها فى المباريات القادمة باذن الله

واحنا لسه قدامنا فرصة كبيرة جدا فى حالة الفوز على اسيك او التعادل نضمن الصعود الى الدور قبل النهائى باذن الله

وزى ما انتى قلتى البطل لا يسقط وخسارة مباراة ليست نهابة العالم

وان شاء الله الاهلى قادر على العودة سريعا باذن الله

والمهم هو مساندة الجماهير له خلال الفترة المقبلة والوقوف بجانب الاهلى وعدم التخاذل عن نصرته ومساندته

النادى الاهلى دا غالى علينا بنحب الاهلى نديله عنينا
    FreeSoul
    FreeSoul
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف FreeSoul الثلاثاء أغسطس 21, 2007 1:43 pm

اول من يحس بهم.
    و انا اولكوا.
    و اسف لو طولت عليكوا

هو احنا بس لازم نعذر الناس فى الأول من انفعالهم ..يا جماعة ده برضه الأهلى ..و كانت الصدمة شديدة..
    و بعدين اللاعبين برضه مش ده كان مستواااااااااااااااااااااااهم خالص و متعب جننى و جابلى شلل نصفى فى الفرصة اللى ضيعها و أكيد فى الماتش لو كان أدى أداء كويس و هدف كانت حتبقى أجمل ذكرى له قبل ما يحترف ..
    بس قدر الله و ماشاء فعل..و أكيد اللى حيحصل هو مساندة الأهلوية لفرقتهم..احنا بس عز علينا اننا نشوفهم بالمنظر اللى هم و الأهلى كانوا فيه فى الماتش الغرييييب ده...
    بس الأهم اننا نستفيد من المباراة دى..لو فيه عدم تركيز..نركز..لو فيه اجهاد..الفريق الطبى يعمل اللى عليه علشان يساعد اللاعيبة..و كابتن جوزيه..ياااااااااااااااااااااارب بس يثبت على تشكيل متجانس..و لو فيه زهق من البطولات ..أظن ان الهزيمة الغريبة دى ..تخليهم يبقوا عايزين يطلعوا كل غلهم فى أنهم يفوزوا كل الماتشات اللى جاية لمدة سنة ...و الأهم الأهم..هو أن الأهلى ميسكتش على اللى تعرض له فى السودان ..ده كان ارهاب للاعبين..الهلال ده مش نادى ..و بلاش أبقى زيهم و أقول كلام مش محترم عنه لأن هو ده الكلام اللى يستحقه..بس لازم الهلال يتعاقب و احنا مش لازم ننسى أو نتهاون ...
    و ربنا يحمى الأهلى و يوفق متعب و احنا برضه منزعلش و مننساش له الحاجات الحلوة اللى هو و زمايله انجازوها و عمالوها للنادى طول الفترة اللى فاتت ..و حتى لو زعلنا ..مبنقدرش ..وبنسامحهم و بنحن علطوووووووووووووووووووول Laughing
    و ربنا يوفقهم جميعاااااااااااااااااااااا يا ااااااااااااااااااا رب....
    ..
    ..
    ..
    بس برضه الجون اللى ضاع منه ده...حيجننننننننننننننننننننننننى ....Very Happy

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 2:50 pm