المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 829894
ادارة المنتدي فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 829894
ادارة المنتدي فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

om trika
eman_emo89
mshmsha
Marmar
كيت كات
3ashekat 3emad met3eb
allam afc
FreeSoul
هدهد نبيل
gogo
الاميره
dodo
16 مشترك

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟

dodo
    dodo
    عضو موقوف

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ Empty فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟

مُساهمة من طرف dodo الأحد أغسطس 19, 2007 11:04 am

يا ماعه ببساطه شديد سوال عايزكوا تجاوبوا عليه بس بعد ما تقراوااااااااااا كويس جداااااا

فرصه متعب فى الاحتراف زى ما هى ولا قلت ...؟
    مع مراعه ان النادى ضم بالفعل احمد حسام ميدو و سجل هدفا فى اول مباره له مع الفريق و ايضا حتى الان لم يتفق بشكل نهائى على رحيل شوقى فهل ممكن تقصر علىقرار متعب و هل سوف يتقبل النادى الانجليزى ببان المنتخب الوطنى يستعدى فى اى وقت 3 لاعيبه من الفريق فى وقت واحد ...مع العلم ان كل الاعيبه المحترفين يعانوا الاضطهاد من المدربين نظرا لانهم مسلمين عرب ..وهل سوف تتقبل الجماهير 3 محترفين من بلد واحد دون ان تشك انهم سوف يشكلون حزب فى اللعب او العالاقات
    انا ارى ان بعد احتراف ميدو فى نفس النادى اصبح الامر اشبه بالذهاب للبقاء بجوار الخط و علىان يشاهد متعب المباريات من ارض الملعب
    ودة مجرد رائ
    انت ارائكوا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد عاشق الاهلى و متعب
    الاميره
    الاميره
    عاشق فضي
    عاشق فضي

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ Empty رد: فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟

مُساهمة من طرف الاميره الأحد أغسطس 19, 2007 11:11 am

معتقدش يادودو لانه لومش عايزينه ماكنوش فضلوا في مفاوضات مع النادي وربنا يسهله وشكرا علي الموضوع وعلي رايك
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ Empty رد: فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟

مُساهمة من طرف gogo الأحد أغسطس 19, 2007 11:21 am

انا اللى اعرفه انا الفريق دة كان محتاج مهاجم كويس علشان اللى عندة مش اد المستوى و فعلا فى اضطهاد للعرب بس ربنا يستر عماد عندة موهبه كبيرة
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الأحد أغسطس 19, 2007 11:31 am

طيب ما المشكله ان متعب معاه ميدو يعانى اكيد هيلعبوا واحد بس منهم
    يعنى احتماليه مشاركه متعب صعب لان ميدو محترف من مدة طويلللللللللللللللللللللله جداااااااااا
    فاكيد هيفضلوا ميدو عليه
    هدهد نبيل
    هدهد نبيل
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف هدهد نبيل الأحد أغسطس 19, 2007 11:35 am

عندك حق بس هو اكيد حيحترف ان مكانش في النادى دة يبقي في غيره وان مكانش انهاردة حيبقي بكرة هو كدةكدة حيحترف السؤال هو هل المنتدى دة حيستمر وهل الاعضاء حيفضلوا معتقدش انه حيستمر ولاعضاء حتفضل لان من الصعب نتابع متعب ودة صعب على كل لى في المنتدى
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف gogo الأحد أغسطس 19, 2007 11:36 am

بص
    انا رايى ان متعب مهارته احسن من ميدو بس تقول ايه حظوظ

ميدو احترف من و هو 19 سنه

متعب لما جاله عرض مانشيستر اترفض فى الاهلى فقعد

و كمان اللى زود فرصه عماد ان ميدو جاتله اصابه ممكن يحاول يثبت نفسه فى الفترة دى و يقتنع بيه المدرب

بغض النظر عن الاضهاد

احمد حسن فى بلجيكا ما حدش كلمه

تركيا ملاينه لاعيبه مصريين
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الأحد أغسطس 19, 2007 2:18 pm

برضوا كلامك صح

بس خلينا نعترف ان كدة فرصه مشاركه عماد تتوقف على ميدوووووووووووووو و بعد ما كانوا هما الاتنين بيلعبوا جانب بعض فى المنتخب و حسن شحاته يقول متعب هو الاساسى عندى و زكى و ميدو و زيدان هما الفرود التانى حسب مستواهم
    بعد كل دة يبقى متعب الاحتياطى بتاع ميدو
    و طبعا مع النظر ان ميدو ليس المهاجم الاساى ليهم يعنى هيوصل ان متعب احتياطى الاحتياطى
    ليه يا جدعان
    ....؟
    و بالنسبه لنقطه المنتدى المنتدى ان شاء الله سوف يستمر و زى ما بنجيب اخبار لمتعب من هنا هنجيبها و هو هناك
    و بالعكس هما فى انجلترا الاهتمام الاعلامى باى لاعب اكترررررررررررررررر من عندنا بكتييييييييييييييييييييييييييييييير اوووووووووووووووووى و ان شاء الله احنا موجودين
    FreeSoul
    FreeSoul
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف FreeSoul الأحد أغسطس 19, 2007 2:36 pm

أولا لو على العنصرية ضد العرب و المسلمين..دى موجودة فى كل مكان برة ..مش فى الكورة بس..لكن اللى يمكن يكون كويس فى حالة متعب أنه مش رايح من نفسه يعيش برة.. لأ ده مرتبط بفريق و هم اللى بيرعوه فانشاء الله محدش يغلس عليه على الأقل فى العيشة ..لأن أكيد النادى يوفر له أساسيات المعيشة هناك ...

أما بالنسبة لكون متعب احتمال ميلعبش من الأول كأساسى ..فحاجة لو كدة حصلت أو محصلتش ..دى بأمر الله..
    طبعا أنا رايى الشخصى برده أن عماد كلاعب و كمهاجم أحسن من ميدو...لكن ربنا يوفقهم هم الأتنين و ينجحوا مع بعض ..و محدش فيهم ييجى على رزق التانى...

و شكرا للموضوع...Smile
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الأحد أغسطس 19, 2007 2:40 pm

احمد شكرا ليك على اول موضوع وبصراحة انا كنت داخل وفاكر انه موضوع جرى ولكن هو موضع مهم جد

عاوز اقولك ان ماتش النهاردة اخر ماتش لمتعب مع الاهلى لانه هيسافر الى انجلترا هو وشوقى بعد الماتش وانا متاكد انه هياخد فرصته وهيثبت نفسه بس المهم انه ما يدلعش ويلعب بجدية ويحاول يواجه اى مشاكل تواجه ويتغلب عليها ولو عقد احتياطى ما يزعلش ويحاول انه يتدرب جيد عشان يقدر يلعب اساسى

وبالتوفيق لمتعب باذن الله
    3ashekat 3emad met3eb
    3ashekat 3emad met3eb
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف 3ashekat 3emad met3eb الأحد أغسطس 19, 2007 3:32 pm

ya gam3a mwdoo3 met3b eno yel3ab aw la2
    aw en el mwdoo3 nesbto 2alet kol dah f 2eed rabena
    w m7dsh ye3raf
    bs el mhm en el montada akeeeeed msh hyt2efel ya gama3a
    leh y3ni ..!!? bel3aks zy mabngeeb a5bar met3b
    mn masr hagebha w hwa bara w mafeesh mshkela
    w hane2dar netb3o 3al tv w kol 7aga
    plz m7dsh yefakar f mwdoo3 2afl elmontada dah 5alss
    thx ya ahmed 3al topic ..
    كيت كات
    كيت كات
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف كيت كات الأحد أغسطس 19, 2007 3:48 pm

خلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد مسافر
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الأحد أغسطس 19, 2007 3:52 pm

انا اعتقد زيك لان ميدو حل محل متعب وبصراحة انا مش عايزة متعب يحترف فى النادى ده وبعدين المفروض تكون اخر مبارة يلعبها متعب مع الأهلى تكون فى ستاد القاهرة عشان نودعه
    mshmsha
    mshmsha
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف mshmsha الأحد أغسطس 19, 2007 3:53 pm

تصدق ان محدش فينا اخد باله من الموضوع ده
    صح مهم جابوا ميدو ودفعوا فيه قد كده يبقى ازاى هيلعب متعب وهو لسه جاى من بلده واول مرة يحترف وهو عنده ميدو لاعب اساسا بدا حياته محترف بره بالعقل كده يبقى متعب هيلعب امتى ولا ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اه هى كلها ارزاق والاجتهاد واجب بس الناس هناك غير هنا تماما لا وكمان بعد المستوى اللى ظهر بيه ميدو فى اول مباراه هيخليهم يفضلوه ولو شوية على متعب
    وصح لما تيجى سيرة المنتخب خصوصا امم غانا على الابواب اكيد عمرهم ما هيفرطوا فى 3 لاعيبة مرة واحدة يبقى فعلا لازم النادى يفكر مرة تانية والاندية كتيييييييييييييييييييييرة ونفسها متعب يلعب ليها
    على العموم ربنا يقدم اللى فيه الخير ويوفقه فى اى مكان واحنا برده ورااااااااااااااااااااه ومعاه دايما
    واسقة على الاطالة
    كيت كات
    كيت كات
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف كيت كات الأحد أغسطس 19, 2007 3:59 pm

فرصه متعب فى الاحتراف قلت ولا لا ..........؟ 91eadc9492
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الأحد أغسطس 19, 2007 4:00 pm

والله انا عايز اعرفكوا انا مضايق اوى ان متعب ماشى من الاهلى الى نادى اقل فى الدورى الانجليزة طبعا هما هناك مافيش مشكله بس انا كان نفسى يمشى مت الاهلى الى نادى له اسمه الكبير ولكن هو كبدايه مش وحش اكيد كويس اوووووووى واخر تصريحات المدير الفتى بتاعهم انه مقتنع تمام الاقتناع بميدو اوقال عليه حكايانت

و انا عارف ان دة اخر ماتش لمتعب مع الاهلى بس فى الاخر اتمنى انه يلعب بجد و رجوليه و يترك لنا ذكرى حلوة فى اخر ماتش له يعنى لو جون يبقى رضا
    و ربنا يوفقه هو و شوقى و يبنجحوا فى الاختبارات ان شاء الله
    و يا جماعه عشان البلبله مافيش منتدى هيتقفل ..ليه يعنى
    احنا وراء متعب و الاهلى تحت اى ظروووووووووووووووووف
    كيت كات
    كيت كات
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف كيت كات الأحد أغسطس 19, 2007 4:01 pm

ها توحشنا يا عملدSad Sad Sad Sad
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الأحد أغسطس 19, 2007 4:48 pm

ما هو هيوحشنا بس هيشرفناااااااااااااااااااااااااااااا ان شاء الله
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

مُساهمة من طرف eman_emo89 الأحد أغسطس 19, 2007 5:22 pm

بصراحة مفكرتش قبل كدة فى الموضوع دة بس لية ميلعبش اكيد هيلعبة امال هما جايبنة لية ومتعب عنيد ومهاجم كويس وبس هو يثبت نفسة ويبيقى عندة اصرار وان شاء الله هيشرفنا ويكمل احتراف فى احسن الاندية
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الإثنين أغسطس 20, 2007 1:56 am

لا ما هو ممكن يكونه عايزيه احتياطى مثلا او عرفوا انه مهاجم كويس بس ربنا يوفقه طبعا فى الاول و الخر
    om trika
    om trika
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف om trika الثلاثاء أغسطس 21, 2007 12:17 am

شكرا علي الموضوع وانا شايفه ان متعب لعبه احسن من ميدو لان متعب عنده مهارات فرديه احسن من ميدو يبقي اكيد هايجربوا متعب بس حكايه ان ميدو محترف من زمان دي مقلقه لانهم ممكن يفضلوه بالخبره لكن لو فكرنا فيها يا جماعه ما هو متعب كمان لعب كاس العالم للشباب و راح اليابان مرتين و لعب ماتشات دوليه كتير يبقي بردو ليه فرصته .علي العموم ربنا يوفقه ويعمل اللي فيه الخير لمتعب .
    الرقيقة
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف الرقيقة الثلاثاء أغسطس 21, 2007 3:49 am

عادى ممكن كابتن عماد يلعب
    طب لما هما مش عايزينو اخدوه ليه اكيد علشان محتاجينو فى الفريق
    ومن الصح ان الفريق يكون فيه بدل اللاعب اتنين او اكتر
    علشان لو اى لاعب حصل له حاجه يبقى التانى موجود
    هو ممكن يبقى على الدكه فتره بس اكيد هيلعب
    ان شاء الله هيلعب ويبقى احسن من ميدو
    dodo
    dodo
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف dodo الثلاثاء أغسطس 21, 2007 6:47 am

ما هو المشكله انه يبقى رقم 2 دى تبقى عيبه فى حق متعب و بينى و بينكوا انا اتمنى متعب ما يحترفش لان الاهلى محتاجه اووووووووووووووى فى الماتشيت اللى جاين و هو هيروح انا متاكد ان المدرب عنصرى و مش هيلعبه
    miko
    miko
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف miko الثلاثاء أغسطس 21, 2007 7:17 pm

بصوا يا جماعة متعب وشوقى لسة ادامهم اختبارات انشاء الله يجتازوها
    انما حكايه العنصرية دى ايتو كمان فى اسبانيا يعانى من العنصرية
    فلمفروض ميبقاش دة الموضوع الرئيسى اللى نتكلم فية
    وكمان فى الدوريات الاوروبية بيلاعبوا اللاعب الاكثر جاهزية
    بس على العموم ربنا يوفقهم...............
    انا اكتر حاجة همانى ان الاهلى عندة ماتش صعب جداااااااااااااااااااااا
    مع اسيك ومحتاج لكل لاعب
    بس ربنا يعمل اللى فية الخير
    امل فلسطين
    امل فلسطين
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف امل فلسطين الأربعاء أغسطس 22, 2007 1:14 pm

مرسي يا جوجو انتا قلت إلي كنت بدي احكي
    مرسي
    Rody16
    Rody16
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف Rody16 الأربعاء أغسطس 22, 2007 10:16 pm

ربنا يوفقه ان شاء الله ويلعب اساسى
    وميرسى اووووووى على التوبيك

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 3:50 pm