المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

namora
nouna_265
Rody16
dero9
om trika
سما/عاشقة عبد الوهاب
bigrose
saso10
2okosh
mido_bmw
ديما
DODO MET3EB
elwardaelsaghira
أهلاوية مووت
نورهان
dody_9
dodo
miko
جهادمحمود
semsemoo
24 مشترك

توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو)

sweet cat
    sweet cat
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 Empty رد: توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو)

مُساهمة من طرف sweet cat السبت يوليو 28, 2007 6:57 am

شكرا على الخبر
    بس متعب خلاص اتعاقب والفتره بتجرى
    وخلاص مباراه بنفيكا بكره
    والبدرى وجوزيه هما الى اختاروا العقوبه وخلاص
    حتتنفذ يعنى حتتنفذ
    ومتعب مش بيروح النادى ولا بيتصل بحد وقافل الموبايل ومانع الحديث مع وسائل الاعلام
    يعنى لا بيتوسل ولا حاجه
    لانه بعيد عن الانظار جميعا
    دى محاوله من الجرائد لعمل ازمه زائده بين النادى واللاعب زياده
    FreeSoul
    FreeSoul
    عاشق فضي
    عاشق فضي

توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو) - صفحة 2 Empty رد: توسلات متعب مرفوضة (كما جاء فى جريدة الجمهورية اليو)

مُساهمة من طرف FreeSoul السبت يوليو 28, 2007 7:06 am

حسبى الله و نعم الوكيل فى كل اللى بيأذى متعب..بأة انا أغيب كام يوم ارجع الاقي المصيبة دى حصلت ..ومع مين مع عماد متعب..حد يهبب اللى بيهببوه ده فيه ..يعنى ايه يوقفوه عن اللعب ..ازاى يمنعوه يعنى ..و جوزيه ده مجنوووووون رسمى ..جايز يكون عبقرى كمدرب ..بس يظهر ان الشعرة اللى مبين العبقرية و الجنون هو عداها و أزح..
    و بأة مجنون رسمى ....حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليهم ..هو عماد عمل ايه أصلا..هو حرام انه يعبر عن رأيه و لا ايه..ايه السجن ده..يوقفوه ..و أنا عرفت أنه مبيتدربش معاهم و محدش عارف هو فين ..يعنى طفشوه ..مش من النادى و بس ..لا دول عايزين يطفشوه من الدنياكلها ..و يكئبوه ..ربنا ينتقم ممنهم و من الهبل اللى فى مخهم..بلا نادى أهلى بلا نيلة ..هم عايشين الدور أوى و بوخه على الآخر ..آل علشان يتأدب آل..ده مؤدب غصب عنهم..
    و موهووووووووووووووووب و أحسن لاعب فى مصر والعاااالم كله والله بكرة ربنا يفرجها و يسافلر يحترف برة و ساعتها يسيبهالهم و يقعدوا يتفرجوا عليه انشاء الله و هو بيلعب بفانلة بايرن ميونخ أو أى نادى كبير تانى و مش عايش دور الكبير و ساعتها هم اللى يتوسلوا له و يعيطوا باذن الله و يااااارب والنبى ييجى اليوم ده..لما يعرفوا ازاى يتعامله مع لاعب زى عماد متعب
    و بعدين حكاية ان متعب بيتوسلهم و بيرجهم انهم يرفعوا العقبة ..ده كلام هبل و أنا مش مصدقاه..متعب لا يمكن يتوسل لبنى آدم..لأنه أقوى منهم كلهم ..و ده كدب و اشاعات عليه و آدى النادى الأهلى هو اللى بيدى فرصة أن الصحافة تقعد تهرى و تنكت و تغيظ فى عماد بالكلام السخيف ده .آل يتوسل ليهم آل.كدب فى كدب و تخلف و أرف..
    ده كنت حمووووت و أشوفه و هو بيبدع فى ماتش بنفيكا ..حسبى الله و نعم الوكيل ..
    على فكرة هم ميستاهلوش أن لاعب بروعة متعب يشاركهم احتفاليتهم الهبلة دى..و الماتش ده و الاستاد كله مش حيبقه له أى طعم من غيرك يا عماد ..و بعدين هو حيرجع امتى يلعب..أنا سمعت أنه حتى ماتشات الأهلى اللى جاية كلها مش حيلعب .....يعنى يقعد من غير تدريب لغاية لما بسلامته المجنون التانى برجعه..
    دى عملية تدمييييييييير لعماد......تدمير له و الله..علشان لاعب يقعد من غير تدريب كل الفترة دى ايه الهطل ده..أنا مش متغاظة و حتجنن و مش مصدقة ..أنا هاين على أروح أضرب جوزيه بالبوكس فى وشه ..ايه المجنون ده..حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ..و بعدين زمايله ازاى ساكتين..لااااااااااااااااااااااااازم يعمله اضراب..لاااااازم..هم مش بيحبه عماد و لا ايه....
    حررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ..هو عمل ايه..بصه والنبى مش هو كان و هو خارج بعد التبديل مجرد كان بتكلم و بقول انه زعلان ..و بسى يعنى هو سمعوه ازاى و بعدين هو كلا جوزيه و زعق فيه و قال له أنه متضايق انه اتغير و لا ايه اللى حصل
    ..واحد و بيكلم نفسه..هم مالهم بيه بأة..زايه الغتاتة دى .. و احد بيكلم نفسه يا عالم و بيتشاور مع نفسه ..يتحشره هم ليه و يكبروا الموضوع..
    علشان والله هى مؤامرة عليه..عملية تدمير..هو بيكلم نفسه انشالله يقول اللى يقوله..يعاقبوه علشان بيكلم نفسه...فيه ظلم أكتر من كدة..امال لو كان زعق فى وشه كان عمله فيه ايه....
    ايه الهبل ده
    ده هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل هبل ......
    أووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف فيهم و فى كل اللى يزعل عماد

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad SadSad SadSad SadSad SadSadSadSadSadSad Sad Sad

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 10:16 pm