المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

gogo
نوارة
عاشقة الاهلي وحسن ومتعب
shereen
سمسمة الاهلاوية
عاشقة ابو تريكة
هدهد نبيل
ياسمينا المتعبة
نانو متعب
aya
eman_emo89
dodo
Silent Girl
allam afc
mini
2okosh
سالى
alkaka
22 مشترك

ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي

alkaka
    alkaka
    عاشق فضي
    عاشق فضي

ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 Empty رد: ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي

مُساهمة من طرف alkaka الأحد يوليو 22, 2007 12:21 pm

شكراااااااااااااااا علي الرد وربنا يوافق وان عاوز كمان يحترف في شهر يناير انشاء الله
    لان الاهلي محمتاجهم دلوقتي بشدة
    شروق السيد عبد الكافى
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي - صفحة 2 Empty رد: ميدلسبره يعرض 1.5 لضم متعب وقابل لزيادة اذا وافق الاهلي

مُساهمة من طرف شروق السيد عبد الكافى الأحد يوليو 22, 2007 1:10 pm

عموما اعتقد ان النادى الاهلى موافق عشان خاطر متعب واكيد ده خطوة كويسة لمتعب واكيد النادى مش عايز يبيعة لانة محتاجة على الاقل الفترة ده وطبعا اى نادى وكبير مثل النادى الاهلى وعنده الكابتن الكبير ده وهو عماد متعب لايفرط فية ولايفكرحتى فى الموضوع ده بس ده خطوة جميلة لمتعب وطبعا مبروك لعماد متعب الف مليون مبروك لعماد متعب لانة يستاهل اكثر واكثر بكتير وانا عرفة ان متعب هو عايز يحترف فى الدور الانجليزى وبحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك مووووووووووووووووووووووووت مهما تروح بحبك
    شروق السيد عبد الكافى
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف شروق السيد عبد الكافى الأحد يوليو 22, 2007 1:11 pm

عموما اعتقد ان النادى الاهلى موافق عشان خاطر متعب واكيد ده خطوة كويسة لمتعب واكيد النادى مش عايز يبيعة لانة محتاجة على الاقل الفترة ده وطبعا اى نادى وكبير مثل النادى الاهلى وعنده الكابتن الكبير ده وهو عماد متعب لايفرط فية ولايفكرحتى فى الموضوع ده بس ده خطوة جميلة لمتعب وطبعا مبروك لعماد متعب الف مليون مبروك لعماد متعب لانة يستاهل اكثر واكثر بكتير وانا عرفة ان متعب هو عايز يحترف فى الدور الانجليزى وبحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك مووووووووووووووووووووووووت مهما تروح بحبك
    saso10
    saso10
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف saso10 الأحد يوليو 22, 2007 1:12 pm

شكرا على الخبر
    وربنا يوفقهم
    alkaka
    alkaka
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف alkaka الأحد يوليو 22, 2007 1:57 pm

شكراااااااااااااااا علي الرد وربنا يوافق وان عاوز كمان يحترف في شهر يناير انشاء الله
    لان الاهلي محمتاجهم دلوقتي بشدة
    engy3asheketmet3eb
    engy3asheketmet3eb
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف engy3asheketmet3eb الأحد يوليو 22, 2007 3:08 pm

والله متعب كده مش عارف مصلحته مصلحته والله فى الاهلى انا مش بقول كده علشان بحبه وخايفه مش اشوفه تانى انا بقول كده علشان فى كتير جدا قبله احترفه وبعدين رجعوا بلدهم يتمنوا يلعبوا لناديهم القديم وبعدين متعب لو احترف مش هتبقى لى شعبيه ولا جماهير هناك زى هنا فى مصر والله كده ولا ايه.....عاشقه متعب واهلاويه للابد
    alkaka
    alkaka
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف alkaka الأحد يوليو 22, 2007 3:16 pm

لاء بالعكس متعب له شعبية كبيرة لانة لاعب سوبر استار
    om trika
    om trika
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف om trika الأحد يوليو 22, 2007 4:19 pm

احلي تعليق علي الموضوع ده في برنامج الكره مع دريم لما استضاف البدري الوكيل بيقوله مليون ونص استرليني لعماد بس قاله بس علي اساس ايه ان المبلغ ده كبير علي عماد يعني.وواضح جدا ان البدري مستقل المبلغ جدا ومش عاجبه ووضح ان عماد يستاهل اكتر من كده ومش هيفرط بيه الا لو جاله عرض يليق بيه وبسمعته وبالاهلي.ميرسي علي الموضوع.
    alkaka
    alkaka
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف alkaka الأحد يوليو 22, 2007 8:44 pm

شكرااااااااااااااااااا علي الرد ومتعب بالفعل يستهل مبلغ اكبر من كده لانه احسن من ميدو

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 22, 2024 12:40 am