المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 829894
ادارة المنتدي تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 829894
ادارة المنتدي تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

wafaa+met3b
meedo
mira
عمرو سمير
شيمووو
9 مشترك

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات))

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

Localisation : لا تتخيل كل الناس ملائكةفتنهار احلامك ولا تجعل ثقتك بهم عمياء لانك ستبكي على سذاجتك

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Empty تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات))

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد مارس 14, 2010 8:42 pm

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 17-3-04-car1

يامساء الفل عليكووووووو
    معلش طبعا اننا اتاخرنا المرادى بس انتو عارفين ظروف الدراسة بقى
    انهردا بقى فى موضوع جديد هنمثله انا والممثل العالمى ((محمد الاهلاوى))
    وطبعا بتسألو ايه الصورة الغرييييييبة دى
    هقولكو دول اتنين بيكلم عالشات عادى زى مافى ناس بتكلم ومفيش بنهم غير حاجز بيبعدهم عن بعض
    وهى شاشة الجهاز
    وانهردا هما بنتين اتعرفو على بعض من عالشات وحبو بعض جدااااااااااا
    ولكن فى فجأأأأأأأأأة زى معودناكو وبتحصل معانا

تعالو نشوف هيتعرفو على بعض ازاى
    وطبعا ريم دى محمد ههههههههههههههههه
    وانا شيمو زى منا اللحمد لله لسه متحولتش
    تعالو بقى وبطلو رغى
    وانا هفهمكو كالعادة الخطوات عشان متوهوش منى وهكون باللون البنى عشان الالوان متخدلش فبعضهاااااااااااااااا
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 814465 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 814465 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 814465 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 814465 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 814465 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 814465

شيمو: هاااااااااى ممكن نتعرف
    ريم: هاااااى
    اكيد ممكن
    شيمو: انا شيمو من اسكندرية وانتى
    ريم: اهلا بيكى ياشيمو
    ونا من الاسكندرية بردوا
    شيمو: ريم ريم ولا اشتغالات نت بقى
    ريم: جديدة اووى دى لا ريم ولا اشتغالات ولا حاجة
    انتى بقى اشتغالة ولا شيمو ؟؟
    شيمو: ههههههههههههههه لااشتغاله
    لا طبعا انا شيمو مش حد تانى
    ريم: هههههههههههههههههه ماشى ياشيمو
    انتى منين من الاسكندرية ؟؟
    شيمو: انا من العجمى
    وانتى منين
    ريم: انا من المعمورة
    شيمو: ياهلا ياهلا
    كلمينى عن نفسك بقى شوية عشان نفسى نكون اصحاب اوووى
    ريم: اها اكيييد اصحاب
    انا عندى 20 سنة واسمى ريم
    انتى عندك كان سنة ؟
    شيمو: انا عندى 20 برده وكويس اننا من سن بعض
    ريم: اها اكييد هيكون كويس بردوا
    انتى فى كلية اية ؟؟
    شيمو: انا اداب فرنساوى
    وانتى

ريم: كلية سياحة
    شيمو: ممكن اسالك سؤال شخصى
    ولا مينفعش
    ريم: اسئلى اكييد ؟؟
    شيمو: انتى مرتبطة
    ريم: لا انا مش مرتبطة
    وانتى ؟؟؟
    شيمو: اه مرتبطة
    وبحبه مووووووووووووووووووووت
    يعتبر هو كل حياتى
    ريم: اها طيب كوويس اكييد
    ربنا يخليهولك
    شيمو: يارب
    شيمو: وانتى ليه مرتبطيش لدلوقتى
    ريم: اصلى مش فاضية
    هههههههههههههههه عادى يعنى
    لما يجى بقى
    شيمو: ماااااااشى ربنا يجيبه بسرررعة
    ريم: يااااااااارب يااختى يارب يسمع من بوق ربنا

شيمو: ههههههههههههه يارب
    ريم: بس طالما احنا فى جامعة اوحدة يبقى اكييد ممكن نشوف بعض ولا اية
    شيمو: اااااه طبعا كنت لسة هقولك كدة بس عندى ظروف دلوقتى ممكن نأجلها شوية دة لو مش يضايقك
    ريم: عندك اية ظروفك ؟
    شيمو: يعنى حاجات كدة هبقى احكيلك عليها لما اشوفك وانتى لما تشوفينى هتتفأجئى

ريم: اوكى بس اكييد هتحكيلى
    شيمو: اكيد اكيد لما اشوفك وبعدين احنا لسة متعرفين على بعض يعنى ملحقناش
    ريم: اها بس احنا بنات زى بعض عادى وانا بحب اتعرف على اصدقاء بنات اكيييد
    شيمو: اه اكيد بنات زى بعض وانا لو مش بنت كنت كلمتك يعنى
    بس انا كدة بخاف ادخل فأى علاقة او صداقة عشان متصدمش
    اصلى مليش حظ فالصداقة دى
    ريم: اها منا عارفة اكييد لا اكييد انا بنت محترمة كتير وانتى بنت شكلك مودبة جداا
    وهنكون زمايل جامعة واحدة
    شيمو: ربنا يخليكى متزعليش من كلامى واكيد هاييجى يوم ونشوف بعض ولو مجاش ادينا مع بعض عالميل
    ريم: اها بس بردوا اكييد اتمنى اشوفك
    ربنا يسهل اكييد
    شيمو: انا اصلى بحب اعرف كل حاجة عن البنات احكيلى بقى حياتك عاملة ازاى بتعملى ايه بتحبى ايه
    ريم: اها عادى خااالص
    معظم وقتى بيكون فى البيت لو مش كدة بخرج مع اصحاب الكلية البنات صحابى
    مع قرايبى البنات
    كدة يعنى
    شيمو: مممممممممممممممم معندكيش صحاب ولاد فالجامعة
    ريم: اها عادى زمايل بس مش اكتر
    مابحبش اصحاب ولاد يعنى لانى مابثقش فيهم اكييد
    شيمو: ليه مبتثقيش فيهم مش كل الولاد وحشين يعنى
    ريم: لا مش كلهم بس علشان تختارى ولد لزم تكونى تعرفية كويس اووى
    وتثقى فية واحدة واحدة
    اكيييد
    شيمو: اااااااه اكيد بس ممكن لو اتكلمتى معاه مرة وحتى لو عالنت ترتاحيله مش شرط تكونى عرفاه اووى
    زى ماحنا ارتحنا لبعض كدة
    ريم: لالالا طبعا اكييد انا مارتحش طبعا لولد على النت
    خاااااااااالص
    شيمو: يعنى انتى عمرك متعرفتى على ولد من عالشات
    ريم: لا خاااالص ماتعرفتش على واحد من الشات
    شيمو: غريييييييبة اوووى اصل المعروف دلوقتى ان الكل بيتعرف على بعضه
    انتى نظريتك غريبة اوى يياريم
    ريم: وانتى ؟؟
    شيمو: لا انا عادى ولد بنت مش هتفرق بدال بيكلم باحترام وبصدق خلاص
    ريم: اها ممكن بس علشان انا مابقعدش على النت كتير فامعرفش اوووى الموضوع دة
    اكيد فى محترمين
    شيمو: ممكن برده طيب انا هقوم بقى عشان خارجة مع صحابى ونكلم بكرة
    ريم: اوكى بس اكيد انا استريختلك انتى شخصضية محترمة
    اوكى اتفضلى ياجميل
    شيمو: ميرسىىىى اوى القلوب عند بعضها
    فرعايه الله
    ريم: اكيد ربنا يخليكى
    مع السلامة

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz

وبعد ماقعدو يكلمو كتير وعدى على معرفتهم كام يوم ووثقو فبعض جدااااا
    تعالو نشوف هيوقولو اييييييييه
    ----------------------------------------

ريم: ازيك ياشمو ؟؟
    شيمو: هاااااى ازيك وحشتينى من امبارح
    ريم: والله وانتى اكتر اووووى
    عاملة اية ؟؟
    شيمو: اللحمد لله روحتى الجامعة انهردا
    ريم: اها
    نزلت مع صحابى
    كان يوم لذيذ

ريم: عايزة احكيلك على سر كدة انهاردة فى الجامعة طالما احنا بقينا صحاب وكدة ؟
    شيمو: اييييييه خيييييير احكى احكى بحب الحكاوى انا
    ريم: اها هههههههههههههه طيب طيب
    كان فى واحد انهاردة فى الكلية واعجبت بية كدة
    اول مرة اشوفة بس بجد شكلوا انسان محترم اووى
    شيمو: ياشيييييييخة طبيتى اخيررررررا
    ريم: هههههههههههههههههههههههه
    اها يعنى اهو بس لسة طبعا اعرف هو مين دة اكييد
    اها بس اول مرة اشوفوا
    شيمو: طيب ليه مسسألتيش عليه عشان تعرفيه
    ريم: ماهو انا لسة شيفاه انهاردة وانا عايزة اكون بنت تقيلة
    ههههههههههههههههههه

شيمو: هههههههههههههه ياواد ياواد
    ريم: ولا اية مش اى بنت هتخش تتعرف كدة على طول
    انا بنت مش واد يالهوى ههههههههههههههههههه

شيمو: ههههههههههههههههه ماشى يابنت بس تعرفى انا مبسوطة اوووووى اننا بقينا صحاب وقولتيلى على سر زى دة
    داحنا بقالنا اسبوع بنكلم بعض ولا كاننا بقالنا سنة
    ريم: هههههههههههه اكيييد طبعا علشان بقينا اصحاب وثقتى فيكى كبيرة اووى
    وانتى انسانة محترمة اوووى بجد

شيمو: ربنا يخليكى ليا وانتى بنوتة عسوله اوووووووووووى
    ريم: ربنا يخليكى هو انتى اسمك شيماء دلع شيمو يعنى

شيمو: هههههههههههه اااااااه
    ريم: هههههههههههههههه لا عسل عسل خالص
    شيمو: لو مش عاجبك غيريه ياموززة
    ريم: انتى الى موزة هههههههههههههههههههه
    شيمو: هههههههههههههههه
    ريم: لا هو كدة حلو بجد

شيمو: هنعاكس فبعض ولا ايييييييييييه
    ريم: هههههههههههههههههههه عادى بقى اخوات

شيمو: ااااااه هههههههههههههه
    شيمو: احكييلى صحيح
    اوصفيلى الواد دة عامل ازاى حلو ولا وحش طويل ولاقصير
    ريم: لا هو بين البنين كدة ههههههههههه ورفيع
    وامووور اووووووووى

شيمو: ممممممممممم يبقى لازم تعرفينى عليه بقى
    ريم: اها اكييييييييد طبعا
    بس اشوفك بقى فى الجامعة بجد
    ريم: عايزين نتفق على يوم يالله ؟
    شيمو: طب هنشوف بعض ازازى واحنا منعرفش بعض اصلا
    ريم: هاخد رقم تليفونك بقى وانتى تاخدى رقم ولما اوصل الاجمعة هكلمك واشوفك فين
    شيمو: مممممممممم هو لازم يعنى نشوف بعض اليومين دول

شيمو: اصلى مشغولة بامتحنات الشفوى اوووووووى
    ريم: اها لازم بقى بجد انتى شوقتينى اشوف الشخصية المحترمة اوى دى
    اول مااوصل بكرة الكلية هتصل بيكى

شيمو: لالالالا انا مش هنزل بكرة مأجزة بكرة
    خليها يوم تانى احنا مش اخوات ولا اية
    ريم: عادى بقى اشوفك بجد واسلم عليكى والله مش هأخر خالص
    اتفقنا

شيمو: اااااوك ماشى بس تتصلى بيا قبل منتاقبل عشان اعمل حسابى
    اوووووووووك
    ريم: اوكى هكلمك قبليها اكيييد

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz

تفتكرو ايه سر التهرب دة من شيمو دة بجد ولا هى ايه بالظبط
    تعالو نشوف الفجأأأأأأأأأأأة
    واوصفلكو الموقف هى ريم دلوقتى فالجماعه وهتتصل بشيمو
    وفى شلة واقفة جمب ريم تعالو بقى وركزو فالشخصيات اللى هتدخل عشان متوهوش مننا

----------------------------------------

ريم: اما اتصل كدة بالبنت شيمو دى ممكن تكون موجودة
    فى الكلية
    رن ياجرس ياجرس رن
    اية دة انا شايفة فى رقم الى برن علية بيرن هناااااااك
    معقولة دى ولا اية

سلمى :ايه دة الحق يامحمود تليفونك بيرن خد رد لالالالالا خلاص قفل
    مين الرقم دة

محمود:لالا دى واحدةاتعرفت عليها من عالنت ولازقة وعايزة تشوفنى بس انا فهمتها انى بنت مش ولد
    سلمى:ههههههههههه يخربيت عقلك يابنى ولو انكشفت
    محمود:عاااااااااادى ولا هيحصل حاااااااااااجة

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz

طبعا اتلخبطو سلمى دى تبقى صديقة محمود ومحمود دة يبقىىىىىى
    تعالو تعالو شوفو ايه الحوار

---------------------------------
    ريم: طيب انا هقفل وارن تانى بس الى شايل دة ولد مش بنت معقول

محمود: خدى ردى انتى وكناك اسمك شيمو ماشى بس متجبيش سيرتى خالص

ريم :انا مش فاهمة حاجة طيب هرن عليها تانى كدة
    يالهووووى دة هو الرقم دة بس الى شايل التليفون ولد مش بنت بس مين البنت الى جبيها دى
    طيب اهو حد رد

ريم: الووو
    انتى شيماء
    سلمى: الوو ازيك ياحببتى اه اه انا شيماء انتى عاملة ايه
    ريم: انا الحمد الله
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 673514
    ريم: بس انا مستغربة ازاى هى بتكلمينى والى جمها الولد دة مالوا
    ريم: انا مش فاهمة حاجة بيقولها اية

ريم: عاملة اية ؟؟
    سلمى: اللحمد لله مالك انتى فين ياجميل
    ريم: انا انا فى الجامعة

سلمى: ايه
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek جامعة انتى نزلتىىىىىىى

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek

وطبعا سلمى دى صديقة محمود وبتكملها كأنها شيمو وريم عمال يدور فخيالها كلام غريب وحاجات غريبة

--------------------------------------
    ريم: معقولة دى بتكدب عليا وهى قالت مش هتنزل كلية طيب كدبت لية
    اه لسة هنزل اهوو

سلمى: ايه يامحمود اقولها ايه دى
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek
    ريم: انتى معايا ياشيمو بقولك انا على باب الجامعة
    سلمى: طيب انا روحت خلاص ملناش نصيب نشوف بعض بقى
    ريم خلاص بقى ولا يهمك
    سلمى:ان شاء الله فرصة تانية
    رريم :اووووووك سلام

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_eek

وقررت ريم بعد ماقفلت الحل دة

ريم: طيب الحل الوحيد الى هعرف بقى ان انا هقفل معاها واعرف اية الى هيحصل

وفطريقها للشلة اللى واقفة دة كان الحوار اللى داير بين سلمى ومحمود

سلمى: ايييييه دة يابنى انا اتلخبط خالص انت ايه اللى انت علمته بتكدب ليه يعنى
    محمود: سيبك سيبك دى بت لزقه وزمانها نسيت وانا كنت بتسلى وخلاص

ريم: اييييييييييه دة معقووووووولة دى ادت التليفون للولد انا مش فهماه حاجة وكمان حطة فى جيبة

ريم: ياخبر لحسن يكون الى بالى دة هو الصح معقولة دى

ريم: انا هروح اوجه بقى بجد
    هو دة الحل الصح

ريم: اهلا ياكداااااااب
    ريم: ياستاذ شيمووو

محمود: كداب مين انتى وازاى تكلمينى كدة
    ريم: لعبتك انكشفت وانت انسان مش محترم خاااااااااااالص
    ريم: انا ريم يااستاذ

محمود: احترمى نفسك فالكلام وشيمو وريم مين يابنتى انتى
    ريم: وربنا ورانى ان انت كداب الحمد الله
    الى كنت بتكلمها فى تليفون دلوقتى

محمود: انتى بتخرفى بتقولى ايه يبنتى انتى هو انا اعرفك
    ريم: ايوة لما قولت للبنت صاحبتك دى ترد عليا
    انا شيفاكم من بعيد ولبلاش كدب بقى

ريم: خلاص انت انسان مش محترم وانا هقولهم على الى حصل
    محمود: ههههههههههههههههههههههههههه
    ريم: هههههههههههههههههههههههههههههه بتضحك يابجاحتك
    محمود: انتى اللى مغفلة لانك بتثقى فالناس بسرعة ومتعرفيش اصلا مين هما ههههههههههههه
    ريم: وبتضحك كمان يااستاذ
    محمود: انا بتسلى وانتى بصراحة كنتى لعبة لذيذة اوووووووووووووووووووى
    ريم: دة انت بجد مش محترم خااااااااالص
    محمود: انا ساكت لعند دلوقتى عشان انتى بنت بس وكلمة زياده هقولك كلام وحش اوووووووووى
    ريم: وبنت على اية والحمد الله ان انا ماعرفتكش اصلا ماهو اكيد الى يعمل كدة يقول كلام مش محترم
    طيب يمكن اكوون غلطت وغلطت اكتر ان واثقت اووى كدة
    ريم: ولو سمحت امسح رقمى

محمود: هههههههههههه لا ازاااااااااااى دة رقم هيتوزع عالجامعة كلها
    وهقول سرك اللى قلتيلى عليه
    فاكرااااااااااااه ههههههههههههههههههههههه
    ريم: سهلة اووى هغيرة وهرمية وهجيب رقم تانى
    محمود: وفاكرة الصورة اللى بعتهالى ههههههههههههههههههههه هاتغيريها ازاى دى
    ريم: انت انسان مش كووووووويس خاااااااااالص
    محمود: هتكون من بكرة مع الكللللللللللل
    ريم: كمااااااااااااان منك لله ربنا يسامحك
    اية دة لا بجد انت انسان غريب اوووووووى بجد حرام عليك
    لية كدة مش ليك بنات اخووات لية تعمل كدة

محمود: ههههههههههههههههه يالا روحى روحى ياعسولة واستنى بكرة بقى عشان تحرمى تغلطى فحد تانى وخصوصا انا
    هههههههههههههه انا معنديش بنات اخوات
    يالالا يابت غورى وكفايا اتفضحتى بزيادة اوووووووى انهردا

محمود: اصبررررررررررى اغلطى اغلطىىىىىى
    بكرة تشوووووووفى
    ريم: ربنا يسامحك
    محمود: يااااااااااااااااااااااااااارب
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil

على ماأظن كدة فهمتو الحكاية جت ازازاى
    للى مفهمش يعنى او اتلخبط او فهمه على قده
    دى كانت خدعه من محمود اللى هى شيمو واللى هى اقنعت ريم انها بنت
    ولك للاسف هى ولد وخدعتها
    وطبعا ريم اكتشفت الكدبه دى بالصدفة بس خشرت كتييييييير لانها وثقت فصحبتها اللى مبيرطش بينهم
    غير شاشة كمبويتر وبعتتلها صورة وانتو عارفين بقى يعنى ايه ولد مش محترم
    يكون معاه صورة لبنت واديكو شوفتو هددها ازاى
    وطبعا لازم نعرف ان النت مش كفايا اننا نثق فالناس بسهولة كدة من يوم او يومين
    ونديهم كمان صورنا لاننا بسهولة ممكن نتعرض للى اتعرضتله ريم اللى هى محمد هههههههههههههههه
    عمل دور مختلف محمد الحلقة دى دور بنوته زى العسسسسسسسل وطبعا محمد دة سيد الرجاله بس الادوار بتحكم بقى

المهم ياريت تكون القصة عجبتكو وتكونو فهمتو احنا عاوزين نوصلكو اييييييييييه
    واسيبكو بقى مع كلمه من محمد ونشوفكو على خيييييييييير

ياجماعة
    دى كلمة بجد منى محمد الاهلاوى والله صدقووونى كتير اوووى بيحصل المواقف
    دى وانا فى جامعة وبشوف بنات كتير وبجد بيصعبوا عليا اوووى ياااريت بجد
    مانثقش اوووى لاى ولد كدة خااااااالص لان مش كل الولاد كويسين واكيييييد
    فى ولاد كتير محترمين اووووى وهكذا والعكس لو كان الموقف عكس كدة بس لزم
    البنت اكيييد تخلى بالها اووى لان فعلا بيحصل مواضيع اول حاجة ياخد رقم
    وصورة وكلم دة خافوا على كلاموا اكيييد وربنا يهدينا جميعا

--------------------------------

عمرو سمير
    عمرو سمير
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Empty رد: تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات))

مُساهمة من طرف عمرو سمير الأحد مارس 14, 2010 8:58 pm

حلقة رااااااااااائعة يا شيمو انتى ومحمد
    وفعلا مش لازم نثق فى حد مانعرفوش كويس وخصوصا اذا كان من على النت
    وحقيقى انتوا الاتنين عندكوا مواهب جااااااااامده جدااااا
    ميرسى على الحلقة الجميلة والمفيدة دى
    mira
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Empty رد: تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات))

مُساهمة من طرف mira الأحد مارس 14, 2010 9:09 pm

هههههههههههههههههههههههه
    والنبي الواد محمد عسل وهو عامل بنت
    بس بجد القصه حلوة اووي
    انا حاسه ان امي هيا اللي بتتكلم
    عموما انا الحمد لله مش بتعدى حدودي
    ميرسي ع النصيحه
    انا كده بدأت اشك فيكي يا شيمو
    اوعي تكوني ولد
    بس الحمد لله مبعتلكيش صورتي ولا رقمي Very Happy
    meedo
    meedo
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات

مُساهمة من طرف meedo الأحد مارس 14, 2010 9:39 pm

حلقة تحفة والله يا شيمووو

بجد موضوع حلو اوى

شكرااااا جداااا يبا شيموووو & محمد ع التوبيك
    wafaa+met3b
    wafaa+met3b
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف wafaa+met3b الأحد مارس 14, 2010 9:55 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مقالب بجد بنوته زى العسسسسل يا خواتىىى Laughing Laughing
    ولا البت شيموووو يخربيتك والله تنفعى ممثله يعنى مذيعه وممثله امشى يا بت من هنا انتى جايه تقطعى عليناااا Laughing

بس والله عثل مسلسل كوميدى فظيع انا ضحكت واستفدت فى نفس الوقت وكمان الصوره اللى ف المقدمه يلهويييييييييييييز ع الفضايح Laughing
    بس حقيقى القصه جميله جداااا وياريت الكل يفهمها صح ويحطها دايما نصب اعينه علشان ميقعش ف الغلط لان الموضوع ده اتنشر فعلااااا اليومين دول
    وبجد برافو يا محمد انت وشيمو طرحتو موضوع هادف فعلااااا

ثانكس يا محمد ممثل جبار والله
    ثانكس يا بت يا شيمو تجننى يا روحى متألقه كالعاده يا قلبىىى

تسلموووووو ميرسيتووووو
    wafaa+met3b
    wafaa+met3b
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف wafaa+met3b الأحد مارس 14, 2010 9:56 pm

mira كتب:هههههههههههههههههههههههه
    بس بجد القصه حلوة اووي
    ميرسي ع النصيحه
    اوعي تكوني ولد

لا يا ميرووو متقلقيش دى البت شيمو دى موزه Laughing
    hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف hader الأحد مارس 14, 2010 10:59 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد حلقه جمييييييييييييييييله جدااااااااااااااااااااااااااااا
    ومحمد قايم بالدور ايه ميه ميه بجد والله جميل خالص
    وفعلا انا كمان بثق فى الناس بسرعه جداااااااااااااااااااااااا بس انا الحمدلله مش بتعدى حدودى الحمدلله
    وفعلا انا استفدت من الحلقه دلا بجد
    مرسى يا محمد (يا ريم )
    ومرسى كتيررر يا شيمموووووو ع الحلقه الجميله دى ربنا يوفقك انتى ومحمد يارب
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

Localisation : لا تتخيل كل الناس ملائكةفتنهار احلامك ولا تجعل ثقتك بهم عمياء لانك ستبكي على سذاجتك

مُساهمة من طرف شيمووو الإثنين مارس 15, 2010 3:18 pm

عمرو سمير كتب:حلقة رااااااااااائعة يا شيمو انتى ومحمد
    وفعلا مش لازم نثق فى حد مانعرفوش كويس وخصوصا اذا كان من على النت
    وحقيقى انتوا الاتنين عندكوا مواهب جااااااااامده جدااااا
    ميرسى على الحلقة الجميلة والمفيدة دى

ميرسى اوووووى ياعمرو
    وكلامك صح طبعاااا
    نورت

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الإثنين مارس 15, 2010 3:19 pm

بس بجد القصه حلوة اووي
    ميرسي ع النصيحه
    اوعي تكوني ولد

عييييييييييييب ياميرو
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_evil
    وبعدين هو اناطلبت صورتك ولا رقمك ولا ايه يابت
    وبعدين انا مش ولد ولا حاجة انا كنت محمود بس
    نورتى ياعثثثثثثثثثثل

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الإثنين مارس 15, 2010 3:20 pm

meedo كتب:حلقة تحفة والله يا شيمووو

بجد موضوع حلو اوى

شكرااااا جداااا يبا شيموووو & محمد ع التوبيك

شكرااااااااااا اووووووى ياميدو
    نورت التوبيك
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الإثنين مارس 15, 2010 3:23 pm

wafaa+met3b كتب:هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مقالب بجد بنوته زى العسسسسل يا خواتىىى Laughing Laughing
    ولا البت شيموووو يخربيتك والله تنفعى ممثله يعنى مذيعه وممثله امشى يا بت من هنا انتى جايه تقطعى عليناااا Laughing

بس والله عثل مسلسل كوميدى فظيع انا ضحكت واستفدت فى نفس الوقت وكمان الصوره اللى ف المقدمه يلهويييييييييييييز ع الفضايح Laughing
    بس حقيقى القصه جميله جداااا وياريت الكل يفهمها صح ويحطها دايما نصب اعينه علشان ميقعش ف الغلط لان الموضوع ده اتنشر فعلااااا اليومين دول
    وبجد برافو يا محمد انت وشيمو طرحتو موضوع هادف فعلااااا

ثانكس يا محمد ممثل جبار والله
    ثانكس يا بت يا شيمو تجننى يا روحى متألقه كالعاده يا قلبىىى

تسلموووووو ميرسيتووووو

هههههههههههههههههههه ليه يافوفو بس كدة امشى اروح فين بس
    انا مش هرووووح فحته قاعدة على نفسك هنا تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Affraid تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Affraid
    وبعدين يابنتى محمد ممثل موهوب واهو عمل البنت
    وانا عملت دور الولد عشان تعرفو بس اننا هنبقى نجوم قريب
    ومش هنعرفكوووووو تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Icon_razz
    نورتى ياحبىىىىىىىىىىىىىىىىى
    وشكرا على كلامك الحلو دةةةة
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) Herz
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الإثنين مارس 15, 2010 3:24 pm

hader كتب:هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد حلقه جمييييييييييييييييله جدااااااااااااااااااااااااااااا
    ومحمد قايم بالدور ايه ميه ميه بجد والله جميل خالص
    وفعلا انا كمان بثق فى الناس بسرعه جداااااااااااااااااااااااا بس انا الحمدلله مش بتعدى حدودى الحمدلله
    وفعلا انا استفدت من الحلقه دلا بجد
    مرسى يا محمد (يا ريم )
    ومرسى كتيررر يا شيمموووووو ع الحلقه الجميله دى ربنا يوفقك انتى ومحمد يارب

مييرسىىىى ياهدورة اوووووى
    وكلامك عثثثل زيك ياقمر
    واللحمد لله انها نالت اعجابكو

mira
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف mira الإثنين مارس 15, 2010 5:43 pm

wafaa+met3b كتب:
    بس بجد القصه حلوة اووي
    ميرسي ع النصيحه
    اوعي تكوني ولد

لا يا ميرووو متقلقيش دى البت شيمو دى موزه Laughing

ههههههههههههههه
    لو قولتيلي مانجه كنت صدقتك
    ماانا عارفه يا حبي شوفت صورتها
    mira
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف mira الإثنين مارس 15, 2010 5:45 pm

شيمووو كتب:
    بس بجد القصه حلوة اووي
    ميرسي ع النصيحه
    اوعي تكوني ولد

عييييييييييييب ياميرو
    نورتى ياعثثثثثثثثثثل

ههههههههههههههههه
    ماشي يا حوده
    قولتلك مبحبش اسم محمود دا
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الإثنين مارس 15, 2010 6:08 pm

mira كتب:
    شيمووو كتب:
    بس بجد القصه حلوة اووي
    ميرسي ع النصيحه
    اوعي تكوني ولد

عييييييييييييب ياميرو
    نورتى ياعثثثثثثثثثثل

ههههههههههههههههه
    ماشي يا حوده
    قولتلك مبحبش اسم محمود دا

هههههههههههه وانا مالى تحبيه ولا لا
    انا بحب الاسم دةةةةةةة
    تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 29459 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 29459 تانى حلقة من يوميات (محمد الاهلاوى&شيمو)((الــــــشـــــــات)) 29459
    mira
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف mira الإثنين مارس 15, 2010 6:14 pm

هههههههههههههههههه
    ماشي يا شيمو
    ما انا عارفه السر
    مين يشهد للعروسه
    batman999
    batman999
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف batman999 الثلاثاء مارس 16, 2010 8:01 pm

حلقة جامده شيمووووووووووووو
    مرسى منتظرين المواهب الجاية
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الثلاثاء مارس 16, 2010 8:37 pm

mira
    هههههههههههههههههه
    ماشي يا شيمو
    ما انا
    عارفه السر
    مين يشهد للعروسه

هههههههههههههه
    ماااااااااشى ياميروووو
    نورت ياعثثثثل تاااااااااانى

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الثلاثاء مارس 16, 2010 8:38 pm

batman999 كتب:حلقة جامده شيمووووووووووووو
    مرسى منتظرين المواهب الجاية

ميرسى ليك اووووووووووى
    نورت التوبيك

عيد الحب
    عيد الحب
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف عيد الحب الثلاثاء مارس 16, 2010 8:44 pm

الله على الحلقه دى جميله اووووى الحلقه ياشيمو انتى ومحمد ومفيده جدااا وفيها نصايح حلوووه اوووى للبنااات بجد تحفه
    ميرسى ليكوااا كتيرر
    وميرسى يامحمد على النصيحه
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الثلاثاء مارس 16, 2010 8:56 pm

عيد الحب كتب:الله على الحلقه دى جميله اووووى الحلقه ياشيمو انتى ومحمد ومفيده جدااا وفيها نصايح حلوووه اوووى للبنااات بجد تحفه
    ميرسى ليكوااا كتيرر
    وميرسى يامحمد على النصيحه

ميرسىىىىىىىىى ياحببتى على كلامك السكر دة
    ونورتى ياقمر

محمد الاهلاوى
    محمد الاهلاوى
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب

مُساهمة من طرف محمد الاهلاوى الخميس مارس 18, 2010 11:45 pm

جامده اوووى الحلقة ياشيمو
    بجد
    وثانكس اوووى على الردود
    وياارب بجد يكون هدف المنتدى وصل للجميع
    ومنوورين اكييييييييييد Very Happy

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 12:59 pm