المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 829894
ادارة المنتدي ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 829894
ادارة المنتدي ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

arar
hala saad
gody2003
goldengirl
jasy_ahly
Oo..smsma..oO
meedo
شيمووو
12 مشترك

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم)

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

Localisation : لا تتخيل كل الناس ملائكةفتنهار احلامك ولا تجعل ثقتك بهم عمياء لانك ستبكي على سذاجتك

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Empty ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم)

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 2:51 pm

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Unn1z8fy0q7drepmjdwwod2

طبعا لازم ابدأ بالتورتة
    وعليها عريس وعروسة كماااااااان
    عشان يبقى فال حلو يعنى ان شاء الله على ضيف انهردا
    وطبعا هو عيد ميلاده انهردا والمنتدى محتفل بيه اعلى احتفال
    وهو شخصية محترمه جدااااااااااااااا وعاقلة بس مش اوووووووووووووى
    ههههههههههههه لا هو عاقل وليه مواضيع جميلة اووووووى متتنسيش
    وطبعا عشان نعصره فالاسئلة ونعرف عنه كل حاجة لازم نعمل معاه الحوار
    وقلت لازم الحوار يكون فعيد ميلاده عشان مينسهووووش ابداااااااااااااااااااااااا

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol
    وكفايا رغى بقى واعرفكو عليه بس اعيد عليه الاول

ادخل ادخل انت مكسوف
    هههههههههه اه اصلى اول مرة اطلع عالعهوا كدة
    ههههههههه طب تقلت فلبسك ولا عايز تاخد لطشة برد
    هههههههههه لا متقلتش مالجو ربيع اهو وبعدين مقلتليش ليه
    واقولك ليه انا عاوازاك تاخد برده
    يالهووووووووووووووى
    من غير يالهووووووى بقى عرف الناس اللى بتقرا دى على نفسك

حااااااااااااضر انا ياستى
    احمد السيد الدلجمونى

/ 22 سنه / 15/2/1988
    من طنطا

وطبعا اكيد عرفتو مين يعنى معايا انهردا هو السينيور احمد بيك
    هههههههههههههههه جايبة اسئلة ساهلة ولا لا
    اناااااااااااااااااا دانا مفيش اسهل من اسألتى
    اومال بسمع عنك كلام مش هو ليه
    دة ظلم انت هتشوف بنفسك
    طيب ابدأى بقى
    اووووووووووك

انت فالمنتدى من زمان

اها تقريبا كدا سنتين ونص تقريبا يعنى

وايه اللى خلاك تشترك
    مكنش فيه هدف يعنى انا اتشركت عليه بتشجيع من اتنين بنات كانوا هنا فى المنتدى بس مش بيدخلوا دلوقتى

---------------------------------------

سيبك مالقدمات دى وخلينا ندخل عالتقيل
    ههههههه ماشى
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Heartofrosesthumb2

تماااااام
    عاوزة ادخل قلبك بقى عشان اعرف حبه حاجات كدة

ههههههههههههههه ادخلى ادخلى

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz
    اوصفلى قلبك كدة
    طيب وحنين وحساس الى حد ما وبيشيل بسرعه ومش بيصفى بالساهل

اكتر مكان قريب لقلبك
    اليكس طبعا
    هو دة الصح طبعا
    طبعاااااااااااااااا

وابعد مكان
    مفيش تقريبا بس ممكن تقولى اى مكان فيه زحمه

اقرب الناس لقلبك
    والدتى

وابعدهم
    اى حد مش بيحبلى الخير وبيسعى دايما انه يفسد اى حاجة انا بعملها

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Heartofrosesthumb2

تجربه مرت فحياتك ونفسك الزمن يرجع بيك تانى

انا نفسى افضل زيى ما انا فى الفترة اللى انا فيها دى بجد من اجمل فترات حياتى الحمد لله من كل حاجة

---------------------------------------------------------

اوووووووك كفايا كدة على قلبك خدنا منه اللى احنا عاوزينه
    اووووووووووووووووك يا شيمو

تعالى بقى معايا كدة واسرح شوية كدة
    يلا هسرح اهه
    هههههههههههههه
    هتسرح فين بالظبط

هههههههههههه بعدين اقولك بقى مش عالهوا كدة
    اااااااه عندك حق
    بس خليك دلوقتى فالمكان الحو دة
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 28_141648_1180013028

مين اللى جه فبالك فلحظة سرحانك دى

والدتى

مين اللى الدنيا جمعتكو من غير معاد

ناس كتير بصراحه

مين اللى الدنيا فرقتكو من غير معاد

جدى والد والدتى الله يرحمه
    الله يرحمه

وعملت ايه فلحظة الفراق دى
    كنت حزين جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ربنا يغفرله ان شاء الله
    بأذن الله

مين الشخص اللى مش ممكن ترفضله طلب

ست الكل طبعا والدتى

مين اللى بتجرى عليه وتشكيله همومك من غير تفكير

لا مش بشكى لحد بصراحه بقعد اكلم نفسى
    والله احسن حاجة

مين توأم روحك
    والدتى واختى سمر

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_idea نقلب عاللى بعده ياستاذ
    اقلبى اقلبى

مين اقربلك بابا ولا ماما

ماما اقرب لانى بحكلها على حجات كتير انما فى المعزة الاتنين واحد طبعا

بابا بيمثلك ايه
    الطيبه والكرم والرجوله والاعتماد على النفس والشخصيه المحترمه والادب وكل شئ جميل فى الدنيا

وماما
    الحنان والطيبه والحضن الدافئ

عشت طفولتك حلو
    الحمد لله محدش بياخد اكتر من نصيبه انا احسن من ناس غيرى كتير

-----------------------------------------------------------------

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 186336-albums1309-picture9461

نبدأأأأأأأأأأأأ فالاحراج بقىىىىىى
    بس عاوزة اجابات بدون تفكير خليك تلقائي كدة

هههههههههههههههههههههههههههههه ماشى مش هفكر هخلى الكى بورد تكتب لوحدها يعنى ولا ايه
    ايوووووون كدة عشان تقول كل حاجة
    اوووووووووووووك
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 32330

بتحب فقصة حب
    ههههههههههههههههههههههههه حلوة بحب فى قصة حب دى يعنى ايه يعنى ماشى مع قصة حب يعنى
    افهمها زى مانت عاوز بس المهم ترد
    ايوة بحب فى قصة حب الحمد لله

من امتى

من فترة كبيرة الحمد لله

ازاى اتعرفتو على بعض

ربنا اللى جمعنا الحمد لله

بتحب بعقلك ولا بقلبك
    الاتنين الحمد لله

ايه اكتر حاجة شدتك ليها
    كل حاجة فيها حلوة الحمد لله

واكتر حاجة شدتها ليك
    ابقى اجبهالك تسأليها هيا بقى
    والله ماشى اما نشوف

اكتر حاجة مبتحبهاش فيها
    ممكن العند شوية

بتحبها اكتر ولا هى بتحبك اكتر
    ربك اللى يعلم هههههههههههههه
    هههههههههههههه

ايه الحياة اللى انت راسمها فخيالك ليكو
    مستقبل كويس ليا ولمراتى واولادى ان شاء الله
    ان شاء الله

اكتر جرح دفنته من زمان
    لا الحمد لله مش انجرحت قبل كدا
    الحمد لله

اول دمعة كانت على مين
    اكيد اول دمعه لما كنت نازل من بطن ماما والدكتور بيضربنى علشان اعيط لانى كنت نازل من غير صوت وكان مفكرتى ميت ههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههه

واخر دمعة
    خليها فى سرى مش هينفع اقولها

دمعه ندمت انها نزلت على شخص ما
    لا انا مبنزلش دمعه غير على اللى يستاهل بس الحمد لله

ليه دايما بنلوم عالدنيا العيب فمين بالظبط

العيب فينا لان مين اللى عايش فى الدنيا دى ما هو احنا

هتعمل ايه لو صحيت وبصيت حواليك اقرب ماليك فالدنيا مش حواليك

اكيد هحزن جداااااااااااااااا ومش هيجيلى نفس لاى حاجة

ممكن تسامح فجرح قلبك لو كان من اقرب الناس ليك

قولتلك فوق مش بصفى بسرعه
    خلالالالالالالاص متزعقش نسيت
    لا مبزعقش ومتنسيش تانى
    هههههههههههه احاول

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 32330

----------------------
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz
    ----------------------

نرووح لشخصيتك عشان نعرفها اكتر
    اتفضلى اتفضلى شكلك هتاخدى كل حاجة النهرده يا شيمو
    شوووووووووووور اومال جايبنك انهردا ليه
    ههههههههههههههههههه ماشى ربنا يستر كملى كملى

ايه هو هدفك
    مستقبل كويس ان شاء الله وان الانسانه اللى اتجوزها تكون ام مثاليه ان شاء الله

احلى صفة شايفها فنفسك واسؤ صفة

احلى صفه ممكن تقولى حنين شويه // اسوء صفه ممكن تقولى سعات ببيع بسرعه مع اللى يستاهل انه يتباع وممكن تقولى انى مش بصفى بسرعه فى بعض المواقف
    منا عارفة انك مبتصفاش بسرعة قلتها مرتين كفايا
    ههههههههههههه لا والله افتكرتى دلوقتى
    اه متقولهاش تانى بقى
    اوووووووووك ياستى
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek

اكتر صفة بتحبها عموما وبتكره ايه
    اكتر صفه بحبها هيا الحنيه واكتر صفه بكرها الغدر

بتغضب امتى
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_evil
    اكتر وقت بتنرفز فيه جدا هو ايام الامتحنات دايما تلاقينى فى مشاكل مع اصحابى فى الشقه على اتفه حاجة وبرضو فى الكليه
    ايوة عشان مبتكونش مزاكر صح
    هههههههههههه اه عرفتى منين
    دى مخابراتى بقى
    ماشى بس انتى عارفة الضغط العصبى فالايام دول
    اه طبعا جربته

طب لو عايزين نهديك وقتها نعمل ايه
    شوية دلع
    ههههههههههههههههههه يارااااااايق

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 186336-albums1309-picture9461

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_silent ايه هى قمه الالم
    الحب من طرف واحد

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_sad وقمه الظلم
    انك تاخد حاجة مش من حقك

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_evil وقمه العذاب
    انك تستمر تعذب نفسك فى الحب من طرف واحد

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Suspect اكتر حاجة ممكن تجرحك
    الغدر

اتحطيت فموقف محرج قبل كدة

كتيررررررررررررررررررررر
    احكىىىىىىى
    اخرهم موقف مع خطيب اختى بقى بس مش هينفع احكيه لانى لو حكيته مش هينفع اعمله مع حد وانا ناوى اعمله فى كل اللى اقبله لانه موقف جاااااااااااااااااااااااااااااااااامد جداااااااااااااااااااااااااااااا واى حد ينضحك عليه بسهوله فيه
    ممكن احكيلك اخر موقف محرج اتعرضتله فى الكليه وانا خارج من امتحان عملى فى مادة عندنا اسمها اراضى ومياة وانا خارج فى الجنينه كدا لقيت معيد معرفه يعنى ماشى كدا فانا روحت سلمت عليه وانا راجع بضهرى طبعا واقول عايز حاجة يا دكتور لقيته بيقولى حاسب حاسب على ما قال حاسب التانيه كنت انا دايس على رجل دكتور مادة الاراضى وهو واقف مع معيد من القسم عنده الدكتور قصيررررررر وانا طوووووووووووويل انا وقفت زيى المسمار لا عارف اقوله اسف ولا عارف امشى لقيته بيقولى وهو بيضحك يا ابنى هو انا ادك انت فين وانا فين وجه ضاحك قولتله اسف يا دكتور والحمد لله اننا امتحنا مادة حضرتك ولسه خارجين جه ضاحك واتأسفتله وماشى بس كان وشى بيقلب الوان اودامه
    هههههههههههههههههههه ابقى حااااااسب بعد كدة
    هههههههههههههه اوووووووووووووووك

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

نقطة الضعف اللى فشخصيتك
    شوية طيبه ممكن

واقوى حاجة
    مش عارف بصراحه الاصول الناس اللى تقول مش انا

بتعاقب نفسك
    بصراحه مش بعقبها انا بندم على حجات عملتها انما عقاب مفتكرش انى عملتها بصراحه

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Ca65dfb9f0

بتحلم شووور بليلة العمر عاوزها ازاى

عايزها ليله يرضى عنها ربنا ان شاء الله ويكون راضى علينا فيها علشان يكرمنا بالذريه الصالحه ان شاء الله
    أن شاء الله

لو الزمن اداك كلمه وهتعيش معاك طول عمرك
    هتقولي ايه وهتهديها لمين
    ربنا يخليكى ليا
    اهديها لوادلتى

----------------------------------------------------------

سيبك بقى من الاسئلة البايخة اللى عدت دى
    وخلينا نكلم عالمنتدى حبة

اوك نتكلم
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Normal_006

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz اكتر قسم بتحبه
    الفضفضه ممكن

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cry قسم حاسس انه مهمل شوية
    كتيررررررررررررررررر الاقسام الرياضيه والاسلاميات

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cool قسم نشيط
    الفضفضه والالعاب

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cyclops عضو بتحب مواضيعه
    كتير والله ممكن نقول دكتورة سمسمه والدكتورة اسماء وميدو وهاله سعد وسارة وجولدن جيرل وميرندا لما كانت بتنزل توبيكس زمان وجاسى
    وميدو ستار ومحمد الاهلاوى وعلى الاهلاوى كتير فعلا وانا عارف انى نسيت ناس بس معلش غصبن عنى

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz اقرب عضو ليك
    أيه جولدن جيرل

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_mad العضو اللى نفسك تتقرب ومجتش فرصه
    كان علاام والحمد لله قربنا من بعض وطلع شخصيه جميله ومحترمه جدا

ايه رايك لما تلاقى توبيك عدد مشاهدته 50 والردود 10 بيكون احساسك ايه

ال 50 مشاهده دول على فكرة مش معناه انهم 50 عضو لا دا بتلاقى العضو الواحد بيدخل التوبيك دا يعدى عن 5 او 8 مرات فى اليوم الواحد يشوف ردود الاعضاء ويخرج كتير من الاعضاء كدا بس اكيد دا شئ يحزن

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

ولو توبيك ليك وحصل كدة
    عادى هعمل ايه يعنى بس انا من النوعيه لما كنت بنزل توبيكس وكدا كنت بدور بحب اعضاء معنيه ترد عليا بصراحه لو ردوا خلاص ببقى مبسوط بكدا

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question .ايه اللى ناقص فالمنتدى من وجهه نظرك
    كتيرررررررررر الشكل العام ميديش على شكل منتدى رسمى بصراحه وغير كدا التنظيم وغياب بعض الناس المؤثرة برضو اثر كتير

اللى بتتمناه للمنتدى
    التوفيق دايما ان شاء الله
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Normal_006

كلمة لمتعب
    الف مبروك فرحك فى شهر 5 او 6 ان شاء الله شيد حيلك وعايز نغنى بقى
    إتعب إتعب إتعب إتعب شيد حيلك يا متــــــــــــــــــــــــــــــــــــعب ههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههه

تقييمك للمتدى بصراحة
    محتاج كتير عشان يبقى المنتدى الرسمى لمتعب

واخيرا فالجولة دى اوصف نفسك بكلمات بسيطة زى مانت شايفها
    ربنا يوفقنا جميعا يا شيمو واسيبك انتى توصفى لانى ضعيف فى الوصف
    هههههههههههه طووووووويل ومبتصفاش بسرعة
    هههههههههههههه دول اللى انت ماسكة فيهم
    اااااااااااااه فى مانع
    لالالالالالالالالالا مفييييييييش
    --------------------------------
    نغلس عليك قبل ماتمشى بقى

هههههههههههههههههههه يلا غلسى دا كلوا ولسه مغلستيش
    يعنى انا غلسة ماااااااااااشى طب انا كنت ناوية امشييييييييك مفيش مشيان
    ليييييييييه كدة انا مش قصدى عليكى
    اومال على مين هو فى حد غيرنا هنا
    هههههههههه للاسف لا
    طيب يبقى ليا
    لالالالالالالا مش ليكى ومين قال انى عاوز امشى دنا طاير مالفرحة
    طيب نكمل بقى بدال انت فرحان اوى كدة
    ههههههههههههههه ماشى
    -----------------------------------------------------------------------------------
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 00WF051eQal

طب اعتذار تقدمه لمين
    لوالدى ووالدتى على اى يوم زعلته فيهم

لو اردت ان تبكي الان , فعلى مين

على السنين اللى ضيعتها من عمرى هباءا منثورا

هتختار مين ليمسح دموعك ؟
    الانسانه اللى بعزها اكيد

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 00WF051eQal

-لو خيروك بين حبيبك وبين اعز صديق

اختار الاتنين ومحدش يقدر يخيرنى بين الاتنين الحمد لله

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

من يسكن قلبك؟بأسم أو الحرف؟
    اسمها فيه حرف من اسمى هههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههه

تعتقد ان حظك سيئ

لا مفيش حاجة اسمها حظ كلوا قضاء وقدر والحمد لله انا احسن من غيرى كتير
    الحمد لله

هزمك حزنك في يوم من الايام
    اها ممكن تقولى كدا

مستحيل انساك)) لمين تقولها
    لاى انسانه حبيته فى يوم من الايام ومحصلش نصيب والزمن فرقنا ومبقناش نعرف حاجة عن بعض

انت راضي عن نفسك

لا طبعا

تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة

لا طبعا مع انى ليا اصدقاء بنات وكدا بس مفيش فعلا حاجة اسمها صداقه بين الرجل والمرأة

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek

انت مدمن تفكير

دايماااااااااااااااا بفكر بس لما ابقى لوحدى او فى سفر طووووووووووويل بحاول اشغل نفسى بالتفكير

تكره شخص بشده في حياتك ؟

لا طبعا الحمد لله

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Suspect ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Suspect ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Suspect ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Suspect

ايه يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟

طريقة لبسه المحترمه وطريقة كلاامه المحترمه وادبه واحترامه للاخرين والتوااااااااااااااااااااااااضع

_عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
    خليها بينى وبين نفسى ان الله حليم ستار هههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههه ماشى

انت من عندك رغبة حب التملك واذا تملك الشيء بتمل منه ؟

احيانا

هل انت بوشين
    مع بعض الناس

تتقبل النقد الصريح جدا؟
    اكيد

انت عصبى؟

كتير

موقف عملته وندمت عليه

انى مدخلتش امتحنات الترم التانى سنه اولى جامعه

ما الصفه الي تطلق عليكـ غالبا؟

غلس ممكن وممكن خفة الدم

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_razz انت طبعك الغيرة
    جداااااااااااااا

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_rolleyes انت مزاجي؟
    ايوة

عاوزين بقى نختم ونخلص
    ااااااااه والنبى اصلى تلجت اوووووووى
    ههههههههههه احسسسسسسسسسسسسسن
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Myv92185

تقول ايه ف 2010
    ربنا يغفرلنا المعاصى فى الاعوام السابقه

وتقول ايه ل 2009
    ربنا يغفرلنا المعاصى اللى عملنها فيك
    يارب

هدف لازلت مصرا" على تحقيقه
    ان شاء الله اخلص بس السنه دى بتقدير بقى لان كفايا كدا بقى استهتار الواحد بقى عنده 22 سنه حرام عينى هو العمر فيه كام 22 سنه
    ربنا يديك طول العمر

انجاز تفتخر أنك حققته ف 2009

خلينا صراحه انا محققتش حاجة العام فات دا بصراحه

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Myv92185

حلم نفسك يتحقق لك بإذن الله في 2010

هو مش حلم بعا لانى الحلم الكبير انى يكون ليه مستقبل كويس ان شاء الله فى الدنيا
    بس انا بتمنى ان ربنا يقدرنى واخلص السنه دى بتقدير ان شاء الله
    ان شاء الله
    ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 8443831411778206446

رسالة للأعضاء
    ربنا يخلينا لبعض دايما ان شاء الله
    ان شاء الله

موقف ندمت عليه " ف 2009
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    نكتفى بهذه الضحكه بس ممكن تقولى اى موقف زعلت فيه والدتى منى

- حكمتك في 2010 ؟
    هما حكمتين
    الفشل مش انك متنجحش الفشل انك متحولش .... ودى اتقالت فى فيلم جوبا لمصطفى شعبان وعجبتنى جدا
    والتانيه كانت مسج جاتلى وعجبتنى جدا وما زلت محتفظ بيها
    (( كن واثقا بأنك همك لن يدوم مثلما تفنى السعاده هكذا تفنى الهموم ))
    التانية حلوة اووووووووووووووووووووووى

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) 8443831411778206446

واللحمد لله خلص الحواااار على خير
    ايه دة هروح
    اااااااه افرح بقى
    اللحمد لله
    بس استنى
    اييييييييييه تااااااااانى قربت اجمد خلاص
    لالا همشيك بس فر ساله لازم تقراها
    من مين الرسالة
    اقرا وانت تعرف الاخر
    اوووووووك

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question
    احمد انت انسان محترم جداا وانا بعتبرك اخويا وبحب اهزر معاك
    وشخصيه مرحه وفي نفس الوقت
    جديه وبيحب الخير للناس كلها بجد ربنا يوفقك في حياتك ويسعدك وتلاقي وحده
    تحبك بجد وتهتم بيك زي ماانت عايز وتكون بتعرف تطبخ طبعااااا
    عشانانت بتحب
    الست الي بتعرف تطبخ

\

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question
    \

\

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_question
    \

\

sozi

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_eek

وفى رساله تانية

احمد الدلجمونى انت من الشخصيات المحترمة جدااا فالمنتدى
    والشخصيات المحبوبة اوووووى
    يارب دايما تكون محبوب من الجميع
    لانك شخصيه كويسة جدااااااا
    وانا سعيد بمعرفتك وسعيد اكتر انى قابلت شخصية كتير محترمة زيك
    وربنا يوفقك ان شاء الله فحياتك ومستقبلك

\

\

\

\

\

محمد الاهلاوى

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

وانا شخصيا بقولك ربنا يوفقك يااااااااااارب وتحقق كل احلامك
    وربنا يرزقك بالبنت اللى بتتمناها ان شاء الله ويرزقك بالذرية الصالحة
    وكل سنة اونت طييييييييييييييب
    والتورتة دى ليك طبعا لوحدك
    ويارب الحوار يكون عجبك وانا بجد اتبسط اوووى من الحلقة دى
    ربنا يوفقك يااحمد

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) E6advwgp2idloa1nh1pdiv6

خلص الحوار ياحلويييين
    ويارب ماكونو زهقتو منه
    ويكون لسه مستواه كويس
    وانتظرونا فالحلقة الجاية ان شاء الله

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Herz

عدل سابقا من قبل شيمووو في الأحد أبريل 11, 2010 11:51 pm عدل 3 مرات
    meedo
    meedo
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Empty رد: ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم)

مُساهمة من طرف meedo الأحد فبراير 14, 2010 3:38 pm

حوااااااااااااار فى منتهى الجمااااااااااااااااااااااال

احمد شخصية بجد جميييييييييييلة موووووووووووووووووووت

والله يا احمد كان نفسى اعرف عنك حاجات كتير وادينى عرفتها من الحوار ده

بجد مش عارف اشكرك يا شيموو ع الحوار الجااااااامد ده مع اجدع واحد ف المنتدى

بجد شكراااااا أوى
    Oo..smsma..oO
    Oo..smsma..oO
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Empty رد: ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم)

مُساهمة من طرف Oo..smsma..oO الأحد فبراير 14, 2010 4:09 pm

حواااااااااااااااااااار جميل جدااااااا جداااااااااااا

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_smile ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_smile

ميرسي يا شيمـــــــــو

وبجد أحمد انسان محترم جدا جدا وبحب آرائه جدااااااااااا

يمكن تعاملي معاه محدود إلي حد ما بس بجد انسان محترم ويستاهل كل خير

ربنا يكرمك يا أحمد وتحقق كل أحلامك

وميرسي كتيرررررر ع كلامك دا
    jasy_ahly
    jasy_ahly
    عاشق ماسى + فارس السيرة
    عاشق ماسى + فارس السيرة

مُساهمة من طرف jasy_ahly الأحد فبراير 14, 2010 5:05 pm

حوار لذيذ ياشيموو
    بس كنتى اقرصى عليه شوية
    ده عيد ميلاده برضو مناسبة مش بتكرر غير مرة كل سنة

وأحمد إنسان محترم ومن الشخصيات اللي بأفتخر إنى اتعرفت عليها هنا ف المنتدى
    ربنا يوفقك ياأحمد ف حياتك وتحقق كل أحلامك
    lol! lol!
    goldengirl
    goldengirl
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف goldengirl الأحد فبراير 14, 2010 6:44 pm

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers

بجد يا شيموووووووو حوار من اجمد الحوارت اللي عملتيها
    كفايااااااا بس انه مع احمد الدلجموني

شخصيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه فوق الوووووووووووصف
    بجد بجد بجد من غير مجاااااااااامله

يمكن اكتر حد اتخانقت معاه هو الدلجموني
    بس بجد هو من اكتر الناس اللي بتضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايق اووووووووووووووووي اما بنزعل مع بعض
    بس الحمد لله الرزعل مش بيطوووووووول وبنرجع اصحاب تاني
    بس انت دماغك ناشفه اوي يا احمد ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_biggrin
    بس برررررررررده طيب اوي اوي وجدع جدااااااااااااا
    من بدايه دخولي المنتدي واحمد وقف جنبي كتيرررررررررر
    وبجد ليه جمايل عليا ماقدرش انساهاااااااااا ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_biggrin
    شخصيه اي حد يكون ليه الشرف انه يعرفه ويقرب منه

بجد هو من اكتر الناس اللي اما بتغيب بياثر ف المنتدي اوي
    وتواجده ليه شكل وطعم مختلف
    واما بيرجع تاني بنشعر ببهجت ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol
    ربنا يوووووووووووووووووووووووووووفقك يا دلجم يااااااااااااارب
    وتحقق اللي نفسك فيه ويكرمك ويوفقك يارب مع البنت اللي تتمناها وتكون حياتكوا سعاده
    ويوفقك للخير دايما يارب

شكرررررررررررررررررا ع الحوار يا قمر
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

Localisation : لا تتخيل كل الناس ملائكةفتنهار احلامك ولا تجعل ثقتك بهم عمياء لانك ستبكي على سذاجتك

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 7:22 pm

meedo كتب:
    حوااااااااااااار فى منتهى الجمااااااااااااااااااااااال

احمد شخصية بجد جميييييييييييلة موووووووووووووووووووت

والله يا احمد كان نفسى اعرف عنك حاجات كتير وادينى عرفتها من الحوار ده

بجد مش عارف اشكرك يا شيموو ع الحوار الجااااااامد ده مع اجدع واحد ف المنتدى

بجد شكراااااا أوى

نورررررررت ياميدو
    والحلمد لله اننا عرفناك اللى كان نفسك تعرفه
    وشكراااا على كلامك الحلو دة
    نورت ياميدو

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 7:23 pm

dr/smsma كتب:
    حواااااااااااااااااااار جميل جدااااااا جداااااااااااا

ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_smile ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_smile

ميرسي يا شيمـــــــــو

وبجد أحمد انسان محترم جدا جدا وبحب آرائه جدااااااااااا

يمكن تعاملي معاه محدود إلي حد ما بس بجد انسان محترم ويستاهل كل خير

ربنا يكرمك يا أحمد وتحقق كل أحلامك

وميرسي كتيرررررر ع كلامك دا

نورتى ياسمسة ياقمر
    وشكرا على كلامك الحلو ياجميل

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 7:24 pm

jasy_ahly كتب:
    حوار لذيذ ياشيموو

بس كنتى اقرصى عليه شوية

ده عيد ميلاده برضو مناسبة مش بتكرر غير مرة كل سنة

وأحمد إنسان محترم ومن الشخصيات اللي بأفتخر إنى اتعرفت عليها هنا ف المنتدى

ربنا يوفقك ياأحمد ف حياتك وتحقق كل أحلامك

lol! lol!

والله انا قلت حرام يعنى ياجيسى
    عشان ميكرهنيش اكتر من كدة
    ونورتى ياقمر

gody2003
    gody2003
    مشرفة قسم الموضوعات العامة + أخبار مصر
    مشرفة قسم الموضوعات العامة + أخبار مصر

مُساهمة من طرف gody2003 الأحد فبراير 14, 2010 7:24 pm

حواااااااااااااار جاااااااااااااااااامد اخر حاجه
    مع شخصيه بجد جااامده جداااااا
    احمد بجد انسان محترم جدااااااااا وشخصيه انا بنفسى بعتز بمعرفتها جدااا جدااااااااا
    انسان جميل والله واكتر من اخ بجد
    وربنا يوفقك يا احمد فى حياتك ان شاء الله
    وبتمنالك كللللللل خير والله لانك بجد حد جميل جداااااااا وشخصيه محترمه جدااا
    وميرسىى يا شيمو كتييييير ع الحوار الجميل ده ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 7:26 pm

goldengirl كتب: ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers

بجد يا شيموووووووو حوار من اجمد الحوارت اللي عملتيها
    كفايااااااا بس انه مع احمد الدلجموني

شخصيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه فوق الوووووووووووصف
    بجد بجد بجد من غير مجاااااااااامله

يمكن اكتر حد اتخانقت معاه هو الدلجموني
    بس بجد هو من اكتر الناس اللي بتضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايق اووووووووووووووووي اما بنزعل مع بعض
    بس الحمد لله الرزعل مش بيطوووووووول وبنرجع اصحاب تاني
    بس انت دماغك ناشفه اوي يا احمد ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_biggrin
    بس برررررررررده طيب اوي اوي وجدع جدااااااااااااا
    من بدايه دخولي المنتدي واحمد وقف جنبي كتيرررررررررر
    وبجد ليه جمايل عليا ماقدرش انساهاااااااااا ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_biggrin
    شخصيه اي حد يكون ليه الشرف انه يعرفه ويقرب منه

بجد هو من اكتر الناس اللي اما بتغيب بياثر ف المنتدي اوي
    وتواجده ليه شكل وطعم مختلف
    واما بيرجع تاني بنشعر ببهجت ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_lol
    ربنا يوووووووووووووووووووووووووووفقك يا دلجم يااااااااااااارب
    وتحقق اللي نفسك فيه ويكرمك ويوفقك يارب مع البنت اللي تتمناها وتكون حياتكوا سعاده
    ويوفقك للخير دايما يارب

شكرررررررررررررررررا ع الحوار يا قمر

شكراااااااا ليكى يايويو ياحببتى
    وعندك حق فكل كلامك على احمد طبعا
    وحواره زى العسل عشان هو فيه طبعا
    ونروتى ياييويووووووووو

شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 7:27 pm

gody2003 كتب:
    حواااااااااااااار جاااااااااااااااااامد اخر حاجه
    مع شخصيه بجد جااامده جداااااا
    احمد بجد انسان محترم جدااااااااا وشخصيه انا بنفسى بعتز بمعرفتها جدااا جدااااااااا
    انسان جميل والله واكتر من اخ بجد
    وربنا يوفقك يا احمد فى حياتك ان شاء الله
    وبتمنالك كللللللل خير والله لانك بجد حد جميل جداااااااا وشخصيه محترمه جدااا
    وميرسىى يا شيمو كتييييير ع الحوار الجميل ده ســــــادس حــــلـــقـــة من بــرنــامـج((م،،ن قـــــلـــبـــى لـــقـــلـــبـــك)) مـــــع (دلــ ــ ــ ــجـ ــ ــم) Icon_cheers

ميرسى ليكى انتى ياجمييييل
    على ردك
    نورتى ياحبى

hala saad
    hala saad
    مشرفة قسم الموضوعات العامة

مُساهمة من طرف hala saad الأحد فبراير 14, 2010 7:58 pm

حوار جميل جدا بجد
    ولو اتكلمت عن دلجم مفيش كلام يكفى بجد انسان جميل جدا
    ومحترم جدا وبيحب الخير للكل
    وبيساعد الكل وربنا معاه
    ويوفقه ويسعده ياااارب
    ثانكس شيمو ع الحوار الجميل ده
    تسلمى يا قمر
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الأحد فبراير 14, 2010 10:51 pm

hala saad كتب:حوار جميل جدا بجد
    ولو اتكلمت عن دلجم مفيش كلام يكفى بجد انسان جميل جدا
    ومحترم جدا وبيحب الخير للكل
    وبيساعد الكل وربنا معاه
    ويوفقه ويسعده ياااارب
    ثانكس شيمو ع الحوار الجميل ده
    تسلمى يا قمر

تسلمى انتى ياعثثثثثثثل
    نورتى الحوار

arar
    arar
    مشرفة قسم الفضفضة
    مشرفة قسم الفضفضة

مُساهمة من طرف arar الإثنين فبراير 15, 2010 3:57 pm

حوار جميل جداااااااااااااااااااا
    واحمد شخص محترم جداااااااااا
    وربنا يوفقك يا احمد

ميرسى يا شيمو على الحوار
    احمد الدلجمونى
    V - I - P + مقتفى أثر الأولين

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الإثنين فبراير 15, 2010 5:16 pm

انا والله والله والله مش عارف ارد على الكلاام الجميل دا اللى بعتربه مجامله رقيقه من اجمل اعضاء فى الدنيا والله انتوا مش عارفين غلااوتكم عندى اد ايه
    ربنا يخليكم ليا يارب وان شاء الله افرح بيكم عضوة عضوة وعضو عضو ان شاء الله
    ربنا يوفقكم يارب ان شاء الله
    soso metaab
    soso metaab
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف soso metaab الإثنين فبراير 15, 2010 6:14 pm

حوار جميل جدا ميرسى ليكى ياشيمو
    وربنا يوفقك يادلجم وتحقق كل اللى
    انت عايزه لانك شخصيه جميله
    وتستاهل كل خير
    ربنا معاك
    وميرسى بجد الحوار ممتع مووووووت
    hala saad
    hala saad

مُساهمة من طرف hala saad الإثنين فبراير 15, 2010 6:22 pm

احمد الدلجمونى كتب:انا والله والله والله مش عارف ارد على الكلاام الجميل دا اللى بعتربه مجامله رقيقه من اجمل اعضاء فى الدنيا والله انتوا مش عارفين غلااوتكم عندى اد ايه
    لا والله يا دلجم الكلام ده مش مجامله بجد
    دى الحقيقه واكتر كمان والله
    ونفرح بيك انت كمان يااااااااارب
    احمد الدلجمونى

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الإثنين فبراير 15, 2010 10:02 pm

hala saad كتب:
    احمد الدلجمونى كتب:انا والله والله والله مش عارف ارد على الكلاام الجميل دا اللى بعتربه مجامله رقيقه من اجمل اعضاء فى الدنيا والله انتوا مش عارفين غلااوتكم عندى اد ايه
    لا والله يا دلجم الكلام ده مش مجامله بجد
    دى الحقيقه واكتر كمان والله
    ونفرح بيك انت كمان يااااااااارب

ربنا يخليكى يا هاله والله مش عارف ارد عليكى دا بس من زوئك الجميل المتواضع smile11
    hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف hader الأربعاء فبراير 17, 2010 12:54 am

بجد حوااااااااااار جميييييييييييييل
    مع شخصيييييييييه جمييييييييييله ومحترمه جدااااااااااااااااااااااا مع احممممممممممد
    وربنا يوفقك لانك بجد انسان محترم وبحققك لك كل ال بتحلم بييييييييييه
    ومرسى يا شيموووووووووووع الحوار الذيذ والجميل
    احمد الدلجمونى

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الأربعاء فبراير 17, 2010 1:23 am

hader كتب:بجد حوااااااااااار جميييييييييييييل
    مع شخصيييييييييه جمييييييييييله ومحترمه جدااااااااااااااااااااااا مع احممممممممممد
    وربنا يوفقك لانك بجد انسان محترم وبحققك لك كل ال بتحلم بييييييييييه
    ومرسى يا شيموووووووووووع الحوار الذيذ والجميل

ربنا يخليكى يارب يا هدير دا بس من زوئك والله انتى اللى شخصيه جميله ومحترمه والكل بيحب والله ربنا يوفقك يارب دايما وبشكرك جدا على كلاامك الجميل دا والله Very Happy
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

مُساهمة من طرف eman_emo89 الخميس فبراير 18, 2010 10:30 pm

حوار حلو اوى
    ميرسى ياشيمو
    وربنا يكرمك يا احمد يوفقك
    احمد الدلجمونى

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الجمعة فبراير 19, 2010 12:08 am

ربنا يخليكى يا ايمان وربنا يوفقك دايما يارب ان شاء الله نورتى بجد الحوار
    hala saad
    hala saad

مُساهمة من طرف hala saad الإثنين مارس 01, 2010 10:14 pm

شيمو البرنامج وقف ليه Crying or Very sad Crying or Very sad
    شيمووو
    شيمووو
    مشرفة قسم مقالات وحوارات
    مشرفة قسم مقالات وحوارات

مُساهمة من طرف شيمووو الثلاثاء مارس 02, 2010 7:32 pm

لالالا الحلقة الجاية قريب اهووووووووو
    موقفش ياحبى

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 4:38 pm