المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

عيب اوي 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عيب اوي 829894
ادارة المنتدي عيب اوي 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عيب اوي 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عيب اوي 829894
ادارة المنتدي عيب اوي 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

marwa saad ibrahim
hala saad
عاشقه الامل
said_ahly
dolylove31
نورهان كارم
narr
shahesta
نرمين محمد
13 مشترك

عيب اوي

نرمين محمد
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

عيب اوي Empty عيب اوي

مُساهمة من طرف نرمين محمد الإثنين ديسمبر 14, 2009 6:52 pm

عندما تهان من احد افراد المنزل فالاهانة توجع اكتر وتسبب جرح عميق اليوم واثناء مشاهدتي لبرنامج ميديا سبورت على قناة النادي الاهلي بتقديم محمد الثي جاء خبر يخص نجمنا الحبوب عماد متعب في جريدة اخبار الرياضة انه لن يكون موجود بالنادي في يناير واذا بمحمد الثي يتهكم على متعب ويقول انه لايفكر الا في نفسه ولا يهمه مصلحة الاهلي لو كان يحتاجه ام لا ونسى مصلحة الاعب نفسه اعلم جيدا انه من الممكن اذا رحل متعب ان يرجع سريعا وهذا مالا اتمنه ولكن لماذا يشكك في اخلاصه لناديه على قناة من المفترض ان تقف جانب لاعبي النادي
    shahesta
    shahesta
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

عيب اوي Empty رد: عيب اوي

مُساهمة من طرف shahesta الإثنين ديسمبر 14, 2009 7:44 pm

عندك حق انا دائما بحس ان عماد مظلوم من الميديا
    narr
    narr
    فائزة في مسابقة "من هو الإسلامية"
    فائزة في مسابقة

مُساهمة من طرف narr الإثنين ديسمبر 14, 2009 7:56 pm

ربنا ينصر المظلوم على الطالم
    نورهان كارم
    عاشق جديد
    عاشق جديد

عيب اوي Empty بحبك يامتعب

مُساهمة من طرف نورهان كارم الإثنين ديسمبر 14, 2009 8:55 pm

عندك حق وعيب اوي وهوة دة المزيع اللي انا مرضتش اقول اسمه في المموضوع بتاعي دا انا من شوية كنت مفلوقة ن العياط علشان حبيب قلبي عماد متعب واللي قالو ا صاحبنا دة عليه يارب متمشيش يا متعب يارب بحبك موووووووووووووووت يا متعب وهفضل طول عمري احبك مهما حصل ربنا معاك يارب ويوقفلك ولاد الحلال ويبعد عندك ولاد الحرام يارب
    dolylove31
    dolylove31
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف dolylove31 الإثنين ديسمبر 14, 2009 11:47 pm

2slan el lethy da bane2adam zebala w ana mb2etsh btfarag 3aleeh 2slan 3shan 2rya7 nafsy menoh
    نرمين محمد
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف نرمين محمد الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 12:14 am

شكرا على ردودكم
    نرمين محمد
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف نرمين محمد الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 12:16 am

شكرا على ردودكم
    said_ahly
    said_ahly
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف said_ahly الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 6:45 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    الأعضاء المحترمات أظن كمان عيب انكم تشتموا الأستاذ محمد الليثى أو غيره لأن قناة الأهلى مش لازم انها تجامل فى أبنائها وزى ما قولتى يا أستاذه نرمين ان الاهانه من الأهل بتوجع أوى بس بتفوق الغافل ومتهيألى ان فعلا متعب كل همه انه يحترف وده كان واضح من يوم ما بدأ يرجع من الاصابه
    لكن كلنا بنتمنى لمتعب التفوق دايما والوصل لأعلى المراتب فى مجاله لأنه وقتها هيكون بيشرف مصر بلدنا
    ومينفعش كمان العضوه دولى تقول ان الليثى زباله لان بردو مينفعش اننا نقول أى ألفاظ خارجه فى منتدانا اوك يا آنسات
    بجد أنا حزين جداً على لى بيحصل
    تقبلوااا مرورى
    عاشقه الامل
    عاشقه الامل
    فائزة في مسابقة "في حب متعب"
    فائزة في مسابقة

مُساهمة من طرف عاشقه الامل الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 12:14 pm

no comment
    hala saad
    hala saad
    مشرفة قسم الموضوعات العامة
    مشرفة قسم الموضوعات العامة

مُساهمة من طرف hala saad الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 12:25 pm

said_ahly كتب:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    الأعضاء المحترمات أظن كمان عيب انكم تشتموا الأستاذ محمد الليثى أو غيره لأن قناة الأهلى مش لازم انها تجامل فى أبنائها وزى ما قولتى يا أستاذه نرمين ان الاهانه من الأهل بتوجع أوى بس بتفوق الغافل ومتهيألى ان فعلا متعب كل همه انه يحترف وده كان واضح من يوم ما بدأ يرجع من الاصابه
    لكن كلنا بنتمنى لمتعب التفوق دايما والوصل لأعلى المراتب فى مجاله لأنه وقتها هيكون بيشرف مصر بلدنا
    ومينفعش كمان العضوه دولى تقول ان الليثى زباله لان بردو مينفعش اننا نقول أى ألفاظ خارجه فى منتدانا اوك يا آنسات
    تقبلوااا مرورى
    ---------
    انا مع رائيك جدا يا سعيد
    ومفيش اخبار مؤكد عن احترف متعب ويارب اللى فيه الخير لعماد يارب تقربه ليه
    وثانكس على التوبيك
    marwa saad ibrahim
    marwa saad ibrahim
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف marwa saad ibrahim الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 1:34 pm

ربنايقدم بمافيه الخير لمتعب
    مرسي على التوبيك
    bebo+meteb
    bebo+meteb
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف bebo+meteb الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 2:36 pm

said_ahly كتب:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    تقبلوااا مرورى

انا نفسي افهم انت بتقول الكلام ده على اساس ايه يعني
    انت شايف ان متعب بيقول لا ده مفيش اي نادي عايز اني احترف عنده
    ولا شايف المدربين طالعين بيقولوا انه مش مركز في التدريب و لا انت متفرجتش علي اخر الماتشات بتاعت الاهلي و شوفت اداء عماد
    تقريبا انت عندك معلومات زياده عن حكايه احترافه ده
    و من الطبيعي ان كل لاعب في العالم
    بيبحث عن الاحتراف بس في فرق بقى الي بيفصل
    مابين طموحاته و لعبه في النادي الي هو فيه
    ده لو انت تعرف ده يعني و شكرا ع التوبيك

allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 2:49 pm

انا عارف ان ردى هيزعل الناس لكن اولا وقبل كل شئ

انا حزين لما شاهدته من تطاول على مذيع قناة الاهلى الاستاذ محمد الليثى وهذا الرجل من الشخصيات المحترمة جدا ولا يصح ابدا التطاول عليه لاى سبب مهما كان هذا السبب لانه اهلاوى ولانه فى قناة الاهلى .

ثانيا للأسف متعب هو اللى سمح لكل الناس انها تتكلم عنه كده ومجلة الاهلى وقناة الاهلى هى اللى كانت بتدافع عنه خلال الفترة اللى سارت فيها اشائعات عن عدم تجديد متعب وخلافه من هذا الكلام والمماطلة وكل الكلام اللى سمعناه .
    لكن اللى حصل من متعب انه ربط تجديده للنادى الاهلى بعدم وجود فرصة احتراف له وطبعا من حق متعب انه يحترف ويدور على مصلحته وهذا حق اصيل له لكن اللى مش من حقه واللى يزعل الناس منه انه مش صريح وبيماطل وابسط حاجة يقدر يقول لكابتن هادى خشبة يا كابتن انا مش هجدد الا فى حالة ان مفيش عقد احتراف مناسب جالى ويليق بإسمى وبإسم النادى الاهلى او ممكن يقوله يا كابتن انا هجدد للنادى بس ارفعوا المقابل المادى او نحط بند فى العقد يتيح ليا الاحتراف اول ما عقد الاحتراف يجيلى وطبعا عقد الاحتراف يليق باسمى وباسم النادى الاهلى .
    لكن اللى واضح ان متعب مش هيجدد ورافض فكرة التجديد فى حالة عدم وجود عقد احتراف مناسب له ساعتها هيجدد وده طبعا مزعل الاهلاوية منه لانهم حاسيين ان متعب هموا مصلحته ومش باصص على مصلحة الاهلى وده اللى مزعل الناس منه .

ورجاء ياريت من الاعضاء والعضوات عدم توجيه اى اهانات لقناة الاهلى او للاستاذ محمد الليثى واللى عاوز ينقد يوجه نقده بصورة محترمة دون خروج عن النص
    نرمين محمد
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف نرمين محمد الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 5:57 pm

شكرا اوي يا استاذ سعيد على ردك وانا طبعا مكنتش اقصد الاساءة للاستاذ محمد اللثي لاني من الناس اللي بتحبه جدا ولكن اسلوب كلامه فعلا كان وحش جدا على متعب وليس من المفروض ان يجامله ولكن من المرفوض ان يشكك في ولاءه لناديه في الوقت اللي كل طلب متعب ان يتركه لو جاله عرش احتراف والكل يعلم جيدا انه اذا جدد متعب فلن يتركه الاهلي وعماد كل حلمه تجربة حقيقية للاحتراف وفي حوار سابق للكابتن حسام البدري مع شوبير اكد ان متعب لايتكلم مطلقا في الامور المادية ولكنه فقط يريد الاحتراف وهذا حق مشروع اما عن الاساءة للاستاذ اللثي فمرفوض تماما الانه انسان محترم
    يسرا محمد
    يسرا محمد
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف يسرا محمد الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 8:00 pm

اسمحولى انا بقى ارد ومعلشى فى الكلام اللى هقولة اولا دة حتة مذيع طلع او نزل مش هيقدر يقول كلمة على كابتن عماد ويتقطع لسان اللى يفكر يشوة صورتة ادام اى حد وربنا ينتقم من اللى كان السبب هو عشان متربى ومؤدب مش عايز يرد على الالسنة المعفنة اللى بتقول الكلام اللى زيها لكن هنقول اية حكم القوى على الضعيف وربنا يسترها معاة ويحميه واسفة من الكلام اللى كتبتة لانى لما قريت التوبيك بجد اتنرفذت
    hager_ahly
    hager_ahly
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف hager_ahly الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 8:26 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ربنايقدم بمافيه الخير لمتعب
    مرسي على التوبيك
    تقبلوااا مرورى
    انا مع رائيك جدا يا سعيد
    dolylove31
    dolylove31
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف dolylove31 الثلاثاء ديسمبر 15, 2009 9:46 pm

5las ya gma3a zbala wga3etko awi y3ny Smile
    5las el lethy mesh mo7tram w ana mesh ba7ebo w da r2ye el 5as ely men 7a2y eny 22olo 2sl el lethy mesh kor2an ya3ne
    w meen 2al 2n el lethy kan be ydafe3 3n emad el lethy bydafe3 3n seyaset el ahly ely ana mesh b7tremha 2slan w ely 3yza trbot el la3eba el kwayesa gmbaha men 3`er ma tfakar fe ra3`abthom
    w ely lolaha kan emad 27taraf men zamaaaaaaaaaaaaaaan w mastanash le 7d ma yb2a 3ndo 27 sana :@
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الأربعاء ديسمبر 16, 2009 12:05 am

نظرا لخروج الموضوع عن النص وتحوله الى ساحة للسباب وتوجيه الشتائم الى محمد الليثى والاعتراض على سياسة الاهلى بصورة سيئة وبطريقة غير محترمة تم غلق التوبيك منعا لمواصلة التجاوزات
    واريد ان اضيف للناس شيئا واحد ياريت تخلوا بالكم منه ان النادى الاهلى هو سبب شهرة عماد متعب بعد توفيق ربنا سبحانه وتعالى وثانيا قناة الاهلى دى صوت النادى الاهلى واى واحد داخل القناة لابد ان نحترمه ونحترم رأيه .
    واذا حدث اختلاف بينا يكون اختلاف فى جو ودى يسوده الحب والاحترام من اجل المصلحة العامة والوصول الى الرأى السليم .
    تم غلق الموضوع
    فريق عمل المنتدى

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 8:43 am