المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 829894
ادارة المنتدي ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 829894
ادارة المنتدي ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

نانو متعب
dody_9
احلى بنوته
سالى
2okosh
منة+عماد
eman_emo89
moka
Silent Girl
maya20/2
14 مشترك

ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

maya20/2
    maya20/2
    عاشق مميز
    عاشق مميز

ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! Empty ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

مُساهمة من طرف maya20/2 الإثنين يونيو 18, 2007 4:46 pm

صدام متوقع بين لجنه الكره ومتعب بسبب عرض ماينز

تمسك عمــاد متعب لاعب الفريق الاول لكره القدم بالنادي الاهلي بعرض نادي ماينز الالماني الذي وصله مؤخراعن طريق محمد زيدان لاعب ماينز السابق المنتقل حديثا لنادي هامبورج , رافضا الضغوط التي تمارس عليه للاستمرار مع الفريق وتجديد عقده ووفقا لمصدر موثوق فإن لجنه الكره ترفض الاستغناء عن الاعب ومسؤولي النادي كذلك ويحاولون اقصاءه عن فكره الرحيل مما ينذر بحدوث صدام بين الاعب والمسؤوليين(نحترم تمسكهم بيه ده بس دي فرصه عمرررره يا جماعه)وعلمت المصري اليوم ان محمد زيدان عقد جلسه مع متعب في احد المطاعم الشهيره بمصر الجديده مؤخرا(يا ريتني كنت هنااااكVery Happy ) وشرح له خلالها ظروف ترشيحه لنادي ماينز ونصحه بالتمسك بالعرض باعتبارها فرصه لن تتكرر(زيدان اللي قال مجبتش حاجه من عنديVery Happy (لن تتكرر)) فضلا عن كونها محطه مهمه للانتقال الى احد الفرق الكبيره في اوروبا

اللي عايزه اقوله بقه يا جماعه ياترى عماد متعب من حقه يتمسك بالعرض؟!!
    انا شايفه ان من حقه جداااااااا دي فرصه عمررررررره ونقله كبيره جدا جدا جدا في حياته بالذات لو شد حيله هناك طبعااااا هوه هنا محترف في النادي الاهلي لانه نادي كبير بس بيني وبينكم مش هيبقى زيي اوروبا ولا في في كلامي حاجه غلط ويا ريت محدش يفهم غلط
    تاني حاجه هل من حق النادي يرفض العقد؟!!!! هما رافضينه عشان مفيش مهاجم جاهز حاليا انه يدخل مكانه بس ازاي الاهلي كله نجوم وغير كده
    انا شايفه انهم لازم يدوله فرصته اولا لان ده هيبقى كويس عشان النادي بتاعنا يعني هيبقى ليه عائد كويس على الاهلي اولا شهره الاعب في اوروبا من شهره النادي وتانيا اهو في الاول والاخر بيلعب في المنتخب وبيفيدنا وغير كده لو هنتكلم في الماديات دول طالبين ب 2 مليون يورو يعني مبلغ كويس ودي نقطه كمان
    تالت حاجه بقه انا من رايي ان لجنه الكره لازم تحط قرار تلزم بيه اي نادي لو جه عرض كويس وعليه القيمه كدهSmile لاي لاعب في اي نادي المفروض يسيبوه
    طبعا مش هتبقى سلطه يعني واي حد عايز يحترف يسافر لا....
    هيه هتبقى العروض الكويسه بس........او حتى لجنه الكره اللي تحدد(انا عارفه انه هيبقى قرار ممكن ميوافقش عليه نوادي كتييير وناس كتير بردو بس لازم نعرف انه يهمنا المنتخب اولا وبعدين النوادي المحليه تانيا وفي احتراف الاعيبه فايده كبيره جدا لمنتخبنا اديكوا شايفيين بنعمل ايه عشان نجيب زيدان ولا ميدو ولا حسام وغيرهم يعني بنهتم بالمحترفين لان عارفين كويس خبرتهم بتزيد ) على العموم ياااااااااااااارب عماد يسافر دي فرصه مش هتتكر وانا اوعدكم ومتاكده زيي مانا متاكده دللوقتي من اسمي ان عماد هيشرفنا هناك واللللللله
    يا رب يا رب يسافر ادعوا معايا ومستنيه ردودكم وآراكم (معلش تعالوا على نفسكوا حتى لو الموضوع غلسVery Happy )
    maya20/2
    maya20/2
    عاشق مميز
    عاشق مميز

ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! Empty رد: ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

مُساهمة من طرف maya20/2 الإثنين يونيو 18, 2007 4:48 pm

اااااااه
    نسيت اقولكم ان الكلام اللي في الاول ده جايباه من جريده المصري اليوم(جريدتي المفضلهSmile )
    Silent Girl
    Silent Girl
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! Empty رد: ليييييييه مش عايزين عمـــــاد يحترف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Silent Girl الإثنين يونيو 18, 2007 5:02 pm

كلامك كله تماااااااااام يا مايا و جميل بس المهم أن ربنا يوفقه و يطلع من المحنة الي عليه دي و يرجع للتهديف تاني و بعدين يحترف و عماد كمان لاعب كبير و له أسمه في نادي الأهلي عشان كدا الجهاز الفني للنادي مش راضين أنه يحترفو متمسكين بيه
    من الاخر أنا بحب عماااااااااااد جداا و بتمناله كل خير و ربنا معاه
    و شكراااااااااااا كتير على الخبر
    moka
    moka
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف moka الإثنين يونيو 18, 2007 5:11 pm

kalemk sa7 bas ana rai yero7 el dawri el englizi a7san aw 3ala el 2a2al yestana shwaya le 7ad a5er el mosem dah we yemken yegeli 3ard a7san men keda we 3ala el 3omom forsa 7elwa ya rab yegarabha
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

مُساهمة من طرف eman_emo89 الإثنين يونيو 18, 2007 5:51 pm

هما مش عايزنة يحترف لان الفريق محتاجة لانة من الاعمدة الاساسية ف الفريق ولانهم دخلين على بطولات ومتشات مهمة ولان الفريق عندة نقص فى المهاجمين
    وربنا يوفقة يارب
    منة+عماد
    منة+عماد
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف منة+عماد الإثنين يونيو 18, 2007 5:56 pm

لا هو مش موضوع انهم مش عايزينه يحترف.
    النادى الاهلى عمره مابيقف قدام لاعب كويس او عرض احتراف كويس.
    يمكن هو النادى محتاجه بس لو في عرض جاد جدااا ومناسب هيوفقوا.
    اما لو هما واقفين علشان يستفيدو بيه ليهم بس فادة حقهم بس بردو المفروض يتساهلو شوية لان بصراحة عدد المحترفين في مصر قليل مش من فراغ بسبب ان الاندية بتتمسك باللعيبة جدااا وبتصعب الموضوع على الاعب وعلى النادى الى عايز يشتريه.
    اتمنى لعماد موتعب التوفيق في اى نادى سواء الاهلى او اى نادى تانى
    2okosh
    2okosh
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف 2okosh الإثنين يونيو 18, 2007 6:03 pm

مش حكايه انهم مش عايزينه يحترف
    امكانيات عماد تؤهله للعب في اكبر انديه العالم
    بس دي الفكرة
    سالى
    سالى
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف سالى الإثنين يونيو 18, 2007 6:20 pm

انا شايفه ان متع يحترف بس هو اكبر من ماينز
    بس ممكن يثبت نفسه فى ماينز وبعدين يروح نادى اكبر واكيد هيبقى خير عليه
    احلى بنوته
    احلى بنوته
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف احلى بنوته الإثنين يونيو 18, 2007 8:16 pm

يا جماعه احتراف متعب فى نادى ماينز ده غلط عليه لان نادى ماينز دلوقتى نزل درجه تانيه يعنى مش هيبقى عليه العينوبعدين هيبقى فى ضغط فى النادى علشان يرجع درجه اولى تانى ومتعب ما بيعرفش يلعب تحت ضغط ومش هيلاقى الفرصه الكويسه الى يعلب فيها متعب مفروض يدور على عقد احتراف كويس ويتانى وهو بيختار واذا كان متعب بيدور على الاحتراف علشان الشهره ففى لعيبه كتير محترفتش بس مشهوره فى العالم ومنهم الكابتن محمود الخطيب وابو تريكه
    dody_9
    dody_9
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف dody_9 الإثنين يونيو 18, 2007 8:23 pm

فعلا يا جماعه الاداره بتتكلم صح
    ماينز دلوقتى نزل درجه تانيه واحنا منرداش ان متعب يلعب فى فريق درجه تانيه وده بردو ميرضيش طموحات متعب
    نانو متعب
    نانو متعب
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف نانو متعب الإثنين يونيو 18, 2007 9:32 pm

ماينز إيه ياجماعة ده فريق درجة تانية طب لما يحترف يروح مكان كبير شوية أو حتى درجة أولى هو يستحق أكتر من كده وأعتقد أنه مش متمسك بيه للدرجة اللى ممكن تعمل صدام بينه وبين الإدارة لأنه عارف مقامه كويس وعارف مستواه يارب حقق له أحلامه وساعده يارب.
    maya20/2
    maya20/2
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف maya20/2 الإثنين يونيو 18, 2007 10:59 pm

يا جماعه بره مفيش حاجه عندهم اسمها درجه تانيه ودرجه اولى كل الفرق جامدده جداااااااااا تعالوا كده اتفرجوا على ماتش لفرقتين درجه تانيه مع بعض والله ولا كان مانشستر وميلان بيلعبوا وغير كده اهو اسمه محترف وبعدين ما اهو زيدان اهو كان في ماينز واديه دلوقتي في هامبورج فريق جامد جدا وبينافس على الدوري وهقولكم على حاجه انتو عارفين انا بحب عماد اد ايييييييه بس ده ميمنعش اني اقلكم ان زيدان مش اقل منه في حاجه ولاعب كبييير جدا وكلننا عارفين ده ومع ذالك مقالش ماينز ده فريق درجه تانيه والكلام ده لانه عارف ان مجرد اللعب في اوروبا عالم تاني فهمتوا قصدي؟
    حكايه النادي مش دي قضيتنا
    وبعدين ما هوه قبل كده جاله عروض تانيه من نوادي كبيره زيي مانشستر وده كفايه اويييي نادي كبير جدا بس بردو ما اتوفقش يبقى خلاص بقى
    كل ما نعد نستنى الاحسن كده مش هيجي هوه المفروض يسعى عشن يوصل للاحسن مش الفريق هوه اللي يجيله
    وبعدين هوا يلعب في ماينز عادي.....
    وهما هناك المسؤوليين اكييد هيشوفوه وهتبقى فرصته في الانتقال لنادي كبير اكبر لان لما يبقى عندهم ويتابعوه هناك احسن من ما يبقى هنا وحاجه كمان..... غلط اوي اننا نفكر انه عايز يحترف في اي نادي عشان الشهره بالعكس هوه دلوقتي مشهور بسبب الاهلي مش فاكرين كاس الامم ولا ايه؟؟هتقولوا بردو مش مشهور اوي اوكي
    بس مش معقول يعني هيحترف وكمان ويتغرب ويعد لوحده بره بلدهوكلللل ده عشان الشهره اكيييد هيه احد الاسباب بس مش الرئيسيه ولا ايه؟!!
    miko
    miko
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف miko الثلاثاء يونيو 19, 2007 12:24 am

elmafrood ya5d elforsa elmonasba 3lshan yezhr
    bs ma7dsh y3rf eh elly mmkn ye7sl elayam elly gaya
    bs ana nefsy ye7trf 3lshan dh yb2 fayda kbera llmonta5b
    mshmsha
    mshmsha
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف mshmsha الثلاثاء يونيو 19, 2007 12:36 am

يا جماعة ماينز بيلعب درجة تانية وطبعا مينفعش متعب يلعب فى نادى اقل من الدرجة الاولى
    بقى بعد عرض المان يونايتد يروح ماينز ودرجة تانية كمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ده حتى عيب اوى
    وعلى العموم عمر ادارة الاهلى ما هتقف قدام عرض جيد للاعب ممتاز زى متعب
    وهما طبعا عايزين مصلحته ومصلحة النادى طبعا
    ياريت متعب يهدى كده وميستعجلش لان كل حاجة بتيجى فى وقتها ويا متعب ارجوك اصبر وركز فى اللى جاى لان باذن الله اللى جاى احسن ان شاء الله
    وكمان اوعى تنسى(انت تريد وانا اريد والله يفعل ما يريد)
    اهم حاجة انك تسعى وباذن الله ربنا هيوفقك لان(انا لا نضيع اجر من احسن عملا)
    safa
    safa
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف safa الثلاثاء يونيو 19, 2007 1:08 am

انا مع اللى قالوا انه يستنى عرض احسن لانه هيلعب فى نادى درجة تانية وزيدان اما كان فى النادى كان لسه فى الدرجة الاولى واتكتب فى الجرايد انه مستنى عرض انجليزى وربنا يكرمه بيه
    اما حكاية الصدام مع الادراة اعتقد ان ادارة الاهلى قادرة انها تمتص غضبه(لوكان غاضب فعلا) وتقدر تهدى زى ماعملت مع ابوتريكة وشوقى ولو فيه عرض فعلا مايترفضش هتسيبه يحترف زى حسام غالى الاهلى سابه يحترف وهو عز تالقه بس تلاقى البديل الكفء ليه وبعدين مش من مصلحة عماد انه يدخل فى صدام مع الاهلى لانه لسه فاضل سنتين فى عقده
    maya20/2
    maya20/2
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف maya20/2 الثلاثاء يونيو 19, 2007 1:53 pm

شكرا على المرور ليكم كلكم
    بس مش شايفه ردود كتير فينك يا هشام عايزه اسمع رايك
    سوما
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف سوما الثلاثاء يونيو 19, 2007 6:49 pm

انا فعلا سمعت ان النادي مش كويس يامايا ولية متعب يتسرع؟؟؟ هو اثبت نفسه هنا وكمان متعب شاغل نفسه بالاحتراف زيادة عن اللزوم ودة اثر على مستواه جدا
    طب ليه مايلعبش مع الاهلي ويجتهد اكتر واكيد هيجيله فرصة احسن كل مايكون مستواه اعلى
    وبعدين ظروف زيدان غير متعب ... زيدان راح الفريق وكان درجة اولى وقدر يثبت نفسه واهو اول ماجيت له فرصة تانية (طبعا فرصة احسن ) ساب الفريق انما متعب هايروح فريق درجة تانية وياعالم هيتأقلم معاهم ويقدر يثبت نفسه معاهم ولا لا؟؟
    انا شايفة ان متعب يتأنى كويس ويحاول يستعيد مستواه دة الي هيجيب له العرض الاحسن الي يليق بيه ولازم ميسبش الزعل ينزل من مستواه
    maya20/2
    maya20/2
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف maya20/2 الثلاثاء يونيو 19, 2007 10:43 pm

هاي يا سوما
    على فكره عماد مش شاغل نفسه بموضوع الاحتراف نهااااااااااااائيا انا مش عارفه انتي بتقولي كده ليه والدليل على كده انه مش بيطلب زيي عمرو زكي مثلا اديني شايفيين كل ما يلعب ماتشيين حلويين يقول عايز احترف على رايي شوبير وزيي ما بيقولوا كده يستخسر نفسه في مصر وعشان محدش يزعل اانا كنت الاول بحب عمرو زيي ما بحب عماد دلوقتي كنت مجنوونه عمرو زكي وقابلته كمان وعرفته اني بحبه بس بقه حبيت عماد بعد كده
    لحسن حد يفتكر انه هجوم عليه او حاجه
    بالعكس يا سوما عماد اه حاطط في تفكيره الاحتراف انما مش مأثر على مستواه لانه مبيبالغش في التفكير في الموضوع ده هوه زيي اي لاعب حلمه الاحتراف ممكن يكون زيي ما بتقولي الزعل والضغط النفسي اللي نزلوا مستواه مع اني مش معترفه ان مستواه نزل ادينا شوفنا عمل ايه مع المنتخب في الكويت
    وبالنسبه لموضوع الدرجه التانيه انا كلمتكو عنه ارجعي واقري كلامي ويا رب تقتنعيSmile

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 10:47 am