المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه 829894
ادارة المنتدي مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه 829894
ادارة المنتدي مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

2 مشترك

مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !! انقذوه

سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه Empty مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !! انقذوه

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الجمعة سبتمبر 04, 2009 6:24 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بما ان معاملاتي في المنتدي بقيت قسم الشباب فقط فا انا هتكلم هنا واللي عايز يتكلم يتكلم واللي مش عايز اهو شاف وخلاص

المنتدي مازال يمر من اسوء الحالات اللي اسوءها اكثر لأسباب كتيره محدش مختلف عليها لسوء الاداره اولا ويتفرع منها سوء تنظيم وعدم انضبابط الاعضاء من كثره المشاكل وكثره (طرد الاعضاء)

تذكرت الفتره السابقه منذه حاولي سنه او اكثر والمشاكل الكبيره التي كانت تحدث مثل (سب جماعي علي العام) خناقات و وضع صور اباحيه بعد ولولا دخول احد الاعضاء القدامي الذي تم (طردهم) في الفتره الاخيره ولم اذكر اسمه لانه مش محور كلامي هذا العضو انقذ الموقف بدخوله بعضويه احد المراقبين وحذف التوبيك فورا وبلغ الادمن وتم ايقاف العضو .
    وايضا مشاكل وخلافات والتهديدات والكلام الفارغ اللي كان بيحصل واختراق الموقع ومع كل دا ...كانت الايدي متكاتفه ببعضها والصد ولأي شخص يدخل للتشهير بنفسه ولهدم هذا المكان الجميل
    لكن اتضح لي بعد مرور الوقت ان المنتدي يتدهور من الاسوء السابق اللي الاسوء الحاضر والمستقبل اذا كان له مستقبل من بعد وقتنا هذا !
    ولا تضحكو علي انفسكم عندما تقولون المنتدي بخير (كله تمام) هذا يعتبر فشل ذريع في حياه الشخص اكثر من انه يعتبر فشل اداري !
    لا يجب ان يقوم المدير او احد المراقبين او احد المشرفين ان يقول هذه الكلمه لانها بدلائل كثيره وحقيقه وامام الجميع واذا فضل الحال كما هو سيصبح هذا المكن في غضون (سنه ) لا اكثر مكان مجهول ..وتذكرو هذه الكلمه جيدا
    انا لا اريد ان احبط شخص او شخص يقول اني افعل واقول هذا لأسباب شخصيه هنا ..لا اعكسها تمام انا فعلا خلاص سلبت يدي تمام من هذا المكان بالمره لكن بحكم اني احد اقدم القدماء هنا المستمرون يجيب ان اقول ما بدخلي سواء بالايجاب او السلب
    لكن للأٍسف سأكون صريح في كلامي بأن السلب اكثر بكثير من الايجاب
    خلينا نتذكر جميعا
    كم من اعضاء ومشرفين ومراقبين تخلو عن المنتدي تمام بسبب المعامله وعدم المحبه التي سيطرت علي المنتدي بخلاف اول سنه بالتحديد !
    انظروا حاليا من من الطاقم الاداري يقوم بعمله ..غالبا فهو لايتعدي ال 10% وهذا يعتبر فشل ذريع للغايه لأداره اي مكان لو كانت هذه النسبه هي التي تعمل !
    وبالاضافه الي تقصير المدير العام في بعض الاشياء بخلاف الماضي ..وسأحترم تمام عدم قدرته المتواصله للمنتدي لأشغاله المستمره في كليه الهندسه وبالطبع لايوجد احد منا سيفضل المنتدي والنت عن حياته الشخصيه !
    فهو معذور في هذا الشئ ..وتذكرو عندما اقترحت بأن يتم تعين (مدير ثاني) له جزء كبير من صلاحيات الادمن الاساسيه للقيام بالمهم
    لكن للأٍسف اعتبر الفكره تمت بالرفض بطريقه غير مباشره بأسباب غير مقنعه بالمره .

عندما يتكلم احد سأفتح الناقش واتمني ان لايتم حذف الموضوع او يتم غلقه وطردي ! هذه السياسه غير مجديه بالمره

انظرو لهذا الموضوع بجديه وافتحو باب المناقشه بكل الايجابيات والسلبيات بصدر رحب واخرج ما بدخلك حتي لو كنت تعرض علي اي عضو او حتي (انا) اي انتقاد سأدخل في مناقشه مع صاحبها
    واتنمي الا يأتي (احد المراقبين ويعرف نفسه جيد ) ويقول لايوجد سلبيات وانتا لا تفعل هذا لتطوير المنتدي انك تفعل هذا لعمل المشاكل فقط وان السلبيات توجد فيك !!!
    Admin
    Admin
    المشرف العام و مؤسس المنتدى

مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه Empty رد: مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !! انقذوه

مُساهمة من طرف Admin الجمعة سبتمبر 04, 2009 7:17 pm

سندباد الشرق كتب:

المنتدي مازال يمر من اسوء الحالات اللي اسوءها اكثر لأسباب كتيره محدش مختلف عليها لسوء الاداره اولا ويتفرع منها سوء تنظيم وعدم انضبابط الاعضاء من كثره المشاكل وكثره (طرد الاعضاء)

لكن اتضح لي بعد مرور الوقت ان المنتدي يتدهور من الاسوء السابق اللي الاسوء الحاضر والمستقبل اذا كان له مستقبل من بعد وقتنا هذا !

واذا فضل الحال كما هو سيصبح هذا المكن في غضون (سنه ) لا اكثر مكان مجهول ..وتذكرو هذه الكلمه جيدا

شكرا يا هشام على الكلام الجميل دة .. ودى وجهة نظرك .. وانا بحترمها جداااا
    واعتقد انك وضحت وجهة نظرك دى قبل كدة اكتر من مرة وكلنا بنحترمها جدااا ومكنتش ببقى حابب اشارك او اعلق على اى توبيك من اللى فاتو لأسباب كتير مختلفة بس المرة دى وجب عليا الرد والتوضيح
    وعاوز اوضح بس نقطة صغيرة جدا .. من حق اى شخص انه يقول المنتدى حينتهى بكرة ..او ان المنتدى انتهى فعلا .. او ان المنتدى مش حيكون موجود بعد اسبوع .. او ... او .. او .. من حقه يقول كدة .. واعتقد على فكرة الكلام دة اتقال من سنتين .. واتقال ان المنتدى انتهى خلاص .. من حق اى شخص انه يقول الكلام دة
    لكن الواقع ايه ؟؟ هو دة المهم !!
    الواقع ان المنتدى بقاله 3 سنين وكل يوم عدد اعضاءه بيزيد وكل يوم في تقدم وطموحاتنا مبتنتهيش وطموحاتى انا شخصيا عمرها ما حتنتهى ..
    اللى اقصده اننا نحترم رأي الآخر جدااا .. زي ما احترمنا الرأي اللى قال من سنتين ان المنتدى انتهى خلاص .. والحمد لله المنتدى مانتهاش ولا حاجة بالعكس اغلب نجاحاتنا كانت في السنتين اللى فاتو دول!!

سندباد الشرق كتب:
    ولا تضحكو علي انفسكم عندما تقولون المنتدي بخير (كله تمام) هذا يعتبر فشل ذريع في حياه الشخص اكثر من انه يعتبر فشل اداري !
    لا يجب ان يقوم المدير او احد المراقبين او احد المشرفين ان يقول هذه الكلمه لانها بدلائل كثيره وحقيقه وامام الجميع

في النقطة دى بقولك يا هشام .. انت مش من حقك انك تجبرنا على رد معين .. او انك تحجر على أراءنا .. زي ما حقك انك توضح وجهة نظرك وحقك عليا انى احترمها ..
    وانا حكرر وحقول .. المنتدى الحمد لله كويس وكله تمام .. وده رأيي واعتقد انا اكتر واحد اقدر اقول المنتدى كويس ولا مش كويس @
    وعلى فكرة عندى أدلة بردة وبراهين على صحة كلامى واعتقد انى مش محتاج اتكلم او اقول اى حاجة .. يكفى ان منتدانا حيحتفل بمرور 3 سنوات على انشاءه خلال أسبوعين إن شاء الله .. وعدد الأعضاء في زيادة مستمرة وتجاوز عدد الاعضاء والزوار اعلى معدلات لم يصل لها أى منتدى او موقع للاعب كرة على شبكة الانترنت

سندباد الشرق كتب:
    انا فعلا خلاص سلبت يدي تمام من هذا المكان بالمره

طبعا دة قرارك يا هشام ومحدش يقدر يتناقش معاك فيه ..
    شكرا ليك جدا على الفترة اللى قضتها معانا في المنتدى .. وعلى المجهود الرائع اللى قدمته للمنتدى من اول يوم شاركت فيه ..
    وبالتوفيق دايما ان شاء الله

سندباد الشرق كتب:

كم من اعضاء ومشرفين ومراقبين تخلو عن المنتدي تمام بسبب المعامله وعدم المحبه التي سيطرت علي المنتدي بخلاف اول سنه بالتحديد !

انا غير مسئول عن تخلى اعضاء او مشرفين او مراقبين عن المنتدى وعدم إكمالهم المسيرة معانا .. انا مسئول فقط عن إكمال المسيرة دى في وجودهم وعدم وجودهم !!
    دى نقطة كنت حابب اوضحها جداااا

سندباد الشرق كتب:
    انظروا حاليا من من الطاقم الاداري يقوم بعمله ..غالبا فهو لايتعدي ال 10% وهذا يعتبر فشل ذريع للغايه لأداره اي مكان لو كانت هذه النسبه هي التي تعمل !

مع احترامى مش انت اللى تقول مين اللى بيقوم بدوره من الادارة سواء مشرفين او مراقبين .. مرة تانية بكررها مش انت اللى تحكم على المشرفين والمراقبين على المنتدى .. انا بس اللى اقدر احكم واقول كام في المية قايم بدوره وشايف شغله كويس ومين لا ..
    وده على فكرة المتبع في أى إداره في أى مكان إن الأدمن هو اللى بيقيم المشرفين والمراقبين !!!

سندباد الشرق كتب:
    واتنمي الا يأتي (احد المراقبين ويعرف نفسه جيد ) ويقول لايوجد سلبيات وانتا لا تفعل هذا لتطوير المنتدي انك تفعل هذا لعمل المشاكل فقط وان السلبيات توجد فيك !!!

ممنوع التلميح في أى توبيك او رد على العام .." قوانين المنتدى "

سندباد الشرق كتب:
    عندما يتكلم احد سأفتح الناقش واتمني ان لايتم حذف الموضوع او يتم غلقه

التوبيك مغلــــــــق @
    تحياتــــى
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !!  انقذوه Empty رد: مازال المنتدي ينحدر من سوء الي اسوء !! انقذوه

مُساهمة من طرف سندباد الشرق السبت سبتمبر 05, 2009 2:40 am

[/quote]
    شكرا يا هشام على الكلام الجميل دة .. ودى وجهة نظرك .. وانا بحترمها جداااا

اشكرك

واعتقد انك وضحت وجهة نظرك دى قبل كدة اكتر من مرة وكلنا بنحترمها جدااا ومكنتش ببقى حابب اشارك او اعلق على اى توبيك من اللى فاتو لأسباب كتير مختلفة بس المرة دى وجب عليا الرد والتوضيح

معنديش اي مشكله

[b[]لكن الواقع ايه ؟؟ هو دة المهم !![/b]
    الواقع ان المنتدى بقاله 3 سنين وكل يوم عدد اعضاءه بيزيد وكل يوم في تقدم وطموحاتنا مبتنتهيش وطموحاتى انا شخصيا عمرها ما حتنتهى ..
    اللى اقصده اننا نحترم رأي الآخر جدااا .. زي ما احترمنا الرأي اللى قال من سنتين ان المنتدى انتهى خلاص .. والحمد لله المنتدى مانتهاش ولا حاجة بالعكس اغلب نجاحاتنا كانت في السنتين اللى فاتو دول!!

رأيك واحترمه ايضا ...
    طموحاتك شيئ جميل ورائع انك تحلم وتحقق ومتحاولش تفشل
    لكن اياك ان تقاس نجاح مكان بعدده ..وهديك مثل هنا الاول لما يكون عندك مشترك 100 عضو ودا عدد كبير مثلا ..لكن انظر من فيهم يهتم ويدخل وينجذب لهذا المكان بخلاف الماضي هتلاقي عددهم مش هيزيد ال 50 اي يعتبر عددهم النصف تمام ...هقولك مثل تاني ... الصحفي (محمود معروف) اللي هاجهم متعب وانا جايب المثل دا لانه اخباره كانت بتنزل هنا والرد عليها منك
    واحد زي محمود معروف شوف كام شخص بيتابع (مقالاته وحوراته علي مودرن) مش لبحه له لا ابدا لمجرد ان اللي بيتابع بيطلع اخطاءه وكلامه الغريب مش حبا فيه ...انا مقصدش ان الاعضاء هنا مشتركين عشان يطلعو الاخطاء والكلام دا
    لا ابدا انا اقصد ان العمليه ما تاخدش بالعدد
    ولو هتاخد بالعدد ...احصر كم شخص افاد المنتدي من اول يوم ليومنا دا
    بنسبه لعدد المشتكرين مش عدد اللي خدمو المنتدي فعلا مش هيعدي ال 5% اذا مكنتش بجامل في النسبه كمان

[/quote]
    في النقطة دى بقولك يا هشام .. انت مش من حقك انك تجبرنا على رد معين .. او انك تحجر على أراءنا .. زي ما حقك انك توضح وجهة نظرك وحقك عليا انى احترمها ..

مش من حقي اني احجر علي رأي شخص ..لكن من حقي انتقده حتي واذا كان النقد لاذع

وانا حكرر وحقول .. المنتدى الحمد لله كويس وكله تمام .. وده رأيي واعتقد انا اكتر واحد اقدر اقول المنتدى كويس ولا مش كويس @

حقك تقول اللي انتا واثق فيه ...لكن مش حقك انك تحكم علي مكان انتا كشخص لشخصك وبس ...لكن كلامك كدا انك بتضحك علي نفسك لاني محبش انك تقول المنتدي كويس اووي للدرجه اللي بتوصفها دي ...لان الكلمه دي غلط المفروض تطلع كل حاجة غلط وتعدلها وتاخد بأراء الناس مش في كل حاجة لكن في حاجات اساسيه

وعلى فكرة عندى أدلة بردة وبراهين على صحة كلامى واعتقد انى مش محتاج اتكلم او اقول اى حاجة .. يكفى ان منتدانا حيحتفل بمرور 3 سنوات على انشاءه خلال أسبوعين إن شاء الله .. وعدد الأعضاء في زيادة مستمرة وتجاوز عدد الاعضاء والزوار اعلى معدلات لم يصل لها أى منتدى او موقع للاعب كرة على شبكة الانترنت

ربنا يزيد ويبارك وكل سنه والمنتدي طيب
    لكن انظر علي كام عضو في المنتدي له اكثر من تلات عضويات والعدد دا كبير جدا لو هتتكلم علي العدد
    ولو عايز دلائل هقولك ان في اعضاء كتيره ومشرف او اتنين له اكتر من تلات اربع عضويات بيدخل بيها أيا كان السبب

[
    طبعا دة قرارك يا هشام ومحدش يقدر يتناقش معاك فيه ..
    شكرا ليك جدا على الفترة اللى قضتها معانا في المنتدى .. وعلى المجهود الرائع اللى قدمته للمنتدى من اول يوم شاركت فيه ..
    وبالتوفيق دايما ان شاء الله

وانا اشكرك جدا

[b]انا غير مسئول عن تخلى اعضاء او مشرفين او مراقبين عن المنتدى وعدم إكمالهم المسيرة معانا .. انا مسئول فقط عن إكمال المسيرة دى في وجودهم وعدم وجودهم !!
    دى نقطة كنت حابب اوضحها جداااا

تمام ...لكن عليك جزء من الغلط في هذه النقطه عندما يترك احد سواء عضو او مشرف او مراقب حق اي شخص انه يترك المكان
    لكن عندما تتكرر نفس طريقه ترك اي شخص للمكان يجب ان تعلم انه يوجد خطئ سواء من الاداره او الاعضاء اللي مش بتلتزم بالقوانين ...لان للأسف هنا معظم الاعضاء ماشيه بنظام الهرجله ومفيش اي قوانين بتتنفذ
    اللي بيحاول ينفذ القوانين سواء مشرف او مراقب عددهم قليل جدا

مع احترامى مش انت اللى تقول مين اللى بيقوم بدوره من الادارة سواء مشرفين او مراقبين .. مرة تانية بكررها مش انت اللى تحكم على المشرفين والمراقبين على المنتدى .. انا بس اللى اقدر احكم واقول كام في المية قايم بدوره وشايف شغله كويس ومين لا ..
    وده على فكرة المتبع في أى إداره في أى مكان إن الأدمن هو اللى بيقيم المشرفين والمراقبين !!!

نو كومنت علي الرد دا ....لكن فعلا اثبتلي حاجات تانيه كتير
    شكرا ليك
    لكن من حقي بما اني مراقب وعارف كل حاجة هنا اني اقولك مين الصح ومين الغلط اذا لو انتا كنت لغيت الخاصيه دي

ممنوع التلميح في أى توبيك او رد على العام .." قوانين المنتدى "

ويارتها تتنفذ

[[/quote]
    التوبيك مغلــــــــق @

شكرا

تحياتــــى[/quote]

ولك ايضا
    Admin
    Admin

مُساهمة من طرف Admin السبت سبتمبر 05, 2009 9:04 am

هشام .. انا لما قفلت التوبيك .. يعنى معناه الموضوع منتهى ومفيش مناقشة في الموضوع دة على العام .. لانى مش مستعد اتناقش وكلامك بالاسلوب دة .. ومقفلتش الموضوع عشان الاقيك تدخل تفتحه وترد فيه تانى .. بصراحة دة تصرف غريب جدااا ومكنتش متوقعه منك ابدااااا !!!
    وبصراحة معنديش استعداد ادخل في نقاش بعد ما قريت الجملة دى :

سيصبح هذا المكن في غضون (سنه ) لا اكثر مكان مجهول ..وتذكرو هذه الكلمه جيدا

ولكن مضطر ارد .. عشان ارد على الاتهامات الغريبة اللى عمرى ما شفتها ولا حشوفها .. والغريب انها من عضو قديم جدا ومراقب عام "سابق" ..
    فيه حاجة عاوز اقولها وبكررها تانى وتالت .. من حقك تقول ان المنتدى فاشل لان دى وجهة نظرك !!!
    انما مش من حقك انك تقول ان هو دة الواقع وتحاول تجبرنا ان نقتنع ان المنتدى فعلا فاشل .. وان المشرفين والمراقبين مش بيشوفوا شغلهم .. مش انت اللى تقول .. انا بس اللى اقول واحكم على النقطة دى !!

والجملة دى بصراحة ازعجتنى جدا :

لان للأسف هنا معظم الاعضاء ماشيه بنظام الهرجله ومفيش اي قوانين بتتنفذ
    اللي بيحاول ينفذ القوانين سواء مشرف او مراقب عددهم قليل جدا

مين حضرتك عشان تقول الاعضاء مش بيلتزموا بالقوانين وماشين بنظام الهرجلة !!!
    مع احترامى الشديد لكلامك مش حسمح ابدا لاى شخص مهما كان انه يهين الاعضاء او يوجه اساءه لاى واحد فيهم .. ما بالك وانت بتقول معظم !!

يؤسفنى يا هشام انى اقولك انك خانك التوفيق في الجملة دى جدااا ..
    وانت عارف ان الحاجة الوحيدة اللى مش ممكن اقبلها ان اى حد يسئ للاعضاء .. لو الاساءه ليا انا مستعد اقبلها واسامح فيها .. انما اساءه للاعضاء لا .. مش ممكن اقبلها ولا اسامح فيها .. لانى بعتبر دة هو دورى الاساسي في المنتدى

وحقولها تانى مش حضرتك اللى تقول ان الاعضاء مش بيتلزموا بالقوانين .. القوانين دى انا اللى حطيتها وانا اللى اشوف مين اللى ملتزم ومين اللى مش ملتزم

ولما تكون القوانين دى موجودة عشان انت تلتزم بيها كعضو من اعضاء المنتدى يبقى مش من حقك ابدا انك تقول ان الاعضاء مش ملتزمين .. اعتقد وجهة نظرى واضحة في النقطة دى .. يعنى مينفعش تكون واحد من اللى اتحطت القوانين دى عشان يلتزم بيها وتيجي دلوقتى تقول المنتدى فيه هرجلة ومفيش قوانين بتتنفذ .. دى متعتبرش وجهة نظر وملهاش علاقة بحرية الرأي على فكرة
    خد بالك يا هشام انك بالجملة دى غلطت في المنتدى كله بلا استثناء !!
    غلطت فى الاعضاء بما انهم ماشين بنظام الهرجلة على حد قولك ، والمشرفين والمراقبين بما انهم المفروض ان هما اللى بيطبقوا القوانين وبيمنعوا اى حد يخالفها !!!

بالنسبة لنقطة الاعضاء اللى مشتركين بأكتر من عضوية .. نفسي اعرف دة ماله ومال نجاح المنتدى وفشله !!!! .. بصراحة لا تعليق !!
    " انت بتحاول ياهشام انك تتكلم في اى حاجة والسلام عشان تشتت الناس وتخلى الحوار في اكتر من اتجاه واعتقد ان دة اسلوب الصحافة والااعلام وانا واخد بالى اوى من النقطة دى !!! "

وبالنسبة للجزء دة :

نو كومنت علي الرد دا ....لكن فعلا اثبتلي حاجات تانيه كتير
    شكرا ليك
    لكن من حقي بما اني مراقب وعارف كل حاجة هنا اني اقولك مين الصح ومين الغلط اذا لو انتا كنت لغيت الخاصيه دي

الخاصية مكانتش موجودة اصلا يا هشام عشان تتلغى .. واسأل اى مراقب هل من حقه يهين زمايله من المشرفين والمراقبين وانه يسئ ليهم ويقول 10 % بس اللى شغالين والباقى مهملين ومقصرين ..
    كلامك ده بيأكدلى انك نسيت المنتدى ونسيت قوانينه .. والدليل انك بتقولى انت لغيت الخاصية دى ولا ايه .. وهى مكانتش موجودة اصلا !!!

والأغرب انك بتتكلم عن عدم تنفيذ الاعضاء للقوانين .. وانت خالفت القوانين في التوبيك دة اكتر من مرة :
    التلميح عن اعضاء ومراقبين في اكتر من جزئية ، الحكم على حاجات مش من حقك انك تحكم عليها او حتى تتكلم عنها ..
    والاكبر واللى بجد يخجل .. انك تفتح توبيك وترد فيه بعد ما انا قفلته !!!
    بما انك من اقدم الاعضاء - زي ما قلت - ومراقب عام سابق - متنازل على المراقبة زي ما قلت بردة - المفروض انك تكون عارف ان اللى انت عملته ده مخالف للقوانين والمفروض انك عارف عقوبته !!

تحياتي ليك يا هشام .. ومرة تانية وتالتة وعاشرة لازم اشكرك على مجهودك الرائع اللى قدمته للمنتدى .. وحتفضل واحد من الاعضاء اللى عمرنا ماحننساهم

كلمة بسيطة للاعضاء ..انا متأكد ان كتير منكم مستغربين من استمرارى في المناقشة بالشكل دة ومع كل التجاوزات والاتهامات والاهانات دى بدون ما يكون فيه اى تصرف او قرار لمنع التجاوزات دى .. معلش اعذرونى لان المناقشة المرادى مع عضو قديم ومؤثر وقدم مجهودات كبيرة للمنتدى .. ودة السبب الوحيد اللى خلانى استمر في المناقشة لحد دلوقتى بدون اتخاذ أى قرار .. ولكن اعتقد ان الفرص كلها انتهت وانا كدة عملت اللى عليا وزيادة ..
    وحكتفى - حاليا - بالإزالة نهائيـا من المراقبة ..
    مغلـــــــــــق @

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 7:57 pm