المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير 829894
ادارة المنتدي هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير 829894
ادارة المنتدي هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

عاشقة الاهلى الحمر
Oo..smsma..oO
eman_emo89
belal_tv_afc
8 مشترك

هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير

belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير Empty هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الجمعة يوليو 24, 2009 10:58 pm

بسم الله الرحمن الرحيم حد انهاردة شاف الاهلى وهو بيتغلب بالخمسة من اقوى فى الدروى الاسكتنلندى الفريق الجبار بجد فريق محترم جداا يعلب بالكورة زى ما هو عاوز وكمان لاعيبة الاهلى والمدرب لاعيبة مش عاوزة تعلب طيب بتعلب لية للفريق لطما انتة مش عاوز تعلب اصلا ومخلى غيرك قاعد على الدكة نفسوا يعلب بس المدرب الفاشل بتاع الاهلى الجديد اللى اسموا حسام البدرى شكلوا كدة هيخلى كل فرق الدروى تعض تتضحك علينا بجد حاجة تكسف اولا معكسر فاشل فى المانيا وثانيا خسارة السوبر وثالثا انهاردة خمسة فى مرمى الاهلى امير كل الاجوان واقف يتفرج واسبب الرئيسى فى الاهداف مش امير بس دة الدفاع وخط النص والاجناب اللى فاتحين كل نتشات الاهلى على البحرى زى ما انتة عاوز بجد انا حسام البدرى هيخلينى اشد فى شعرى ببس التغيرات وقراءة المعلب دا اى واحد لو قاعد يتفرج على قناة الحياة والمذيع الفاشل اللى كان بيذيع المتش يعض يضحك على نفسة وبس فعلا قناة فاشلة ومذيع فاشل لان بعد ما المتش الخلص المذيع الرائع يقول الله على الاهلى فريق الاهلى هايفضل بطل افريقيا منبى بطلوا اشعار فى فرق مصر وفى المنتخب وكاس العالم كل دة وهم احنا عايشين فية وهما اللى مخلينا نعيش فية بئة بالزمة دة فريق الاهلى فعلا جوزية كان مخلى اى مدرب واى فريق تعمل لية حساب كبير قبل المبارة لان فعلا كان الاهلى فعلا فريق الرعب واللى خايف يروح وبعدين فين الصفقات الجديدة طيب انا فريق مغلوب 3 و 4 و 5 طيب نزل بئة لاعيبة نشوفها على الاقل هينزل يعمل اى حاجة على الاقل نشوفة نحكم علية مش جايب لاعيب فاشل فى الهجوم من امريكا دا اجوجو احسن منة مليون مرة وكمان دة مش يعرف اى حاجة عن الكورة وفعلا فينك يا فلافيو يا خسارة فعلا الاهلى خسر كتير لمة شادى مشى وكمان فلافيو وكمان حسين ياسر مش دة برضوا خلايفة بركات والة انا غلطان لية بئة مش نزل وبصراحة امير سعيود افضل من المهاجم الجديد دا محمد طلعت احسن منة مليون مرة ومرة بجد لزم البردى لو هو فعلا مش قدها سيب التدريب للى يعرف يدرب اصل هية مش فتة والة ديت لحمة دوت كيان وانجازات يا بدرى بية .
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير Empty رد: هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير

مُساهمة من طرف eman_emo89 الجمعة يوليو 24, 2009 11:57 pm

بجد ربنا يستر على الاهلى
    مبقاش الاهلى الى عرفينة
    وربنا يستر
    Oo..smsma..oO
    Oo..smsma..oO
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى

هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير Empty رد: هنا النقاش حول هزيمة الاهلى بالخمسة وكل سنة وانتم طيبين وشكلها سنة جميلة يا بدرى ويا امير

مُساهمة من طرف Oo..smsma..oO السبت يوليو 25, 2009 12:30 am

ميرسي جدااااااااا ع التوبيك
    والحقيقة أنا رأيي اننا نصبر علي كابتن حسام شويه وبعدين يا جماعة دا بيجرب طريقة جديدة محتاجة تعود

وانسجام يبقي منتسرعش في الحكم عليه وعلي فكره انا كنت هموت لما عرفت النتيجة وبجد زعلت جدااااااااااااااااا

واتصدمت بس دا ميمنعش اني بشجع الكابتن حسام وواثقة فيه

اما بأه عن جوزيه محدش ينكر انه مدرب كبير وحقق للأهلي كتير من البطولات

بس جوزيه دا لما جه مكنش فيه حد عارفه اصلا ولا مشهور ولا حاجة والأهلي هو اللي عمله واكيد يعني مكنش بيكسب

كل الماتشات ونفش الكلام اتقال علي جوزيه في الفترة الأخيرة انه مدرب فاشل ولازم يمشي وخلاص مش هيقدر يكمل

مع النادي علي نفس المستوي

يعني هو نفس الحوار اللي احنا بنقولوا لما نخسر اي ماتش

اما بأه بالنسبة لحكاية فينك يا فلافيو دي

غريبه شويه لإن فلافيو أعد سنه ميعملش اي حاجة والكل كان زهقان منه ومش طايقين جوزيه وقولنا برضه المفروض اللاعب دا يمشي

وبخصوص شادي انا زعلت انه مشي اووووووووي ممكن تكون غلطة او تكون في مصلحة النادي هما اكتر ناس عارفين ايه اللي في صالح النادي

أما بالنسبه للنتيجة واللي حصل في المبارة عموما انا طبعا مش راضيه عنه خاااااااالص واكيد كان في اخطاء بس بلاش ندبح البدري ونقضي عليه بالشكل دا

حرام بجد ولا زم ياخد فرصته ونعرف فكره

وآسفة جدااااااااااا لو طولت

عاشقة الاهلى الحمر
    عاشقة الاهلى الحمر
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف عاشقة الاهلى الحمر السبت يوليو 25, 2009 12:33 am

ميرسى ليك يا بلال

عارف انا كنت هموت بحسرتى النهارده من الاجوان (((الهايفه))والجون ((التافه ))

بس هنصبر ع حسام لسه بردو هو السنه دى

بس الاهلى ان شاء الله مش هياخد اى بطوله السنادى
    بالمنظر دا

بس وراه بردو فى اى مكان
    عاشقة الاهلى الحمر
    عاشقة الاهلى الحمر
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف عاشقة الاهلى الحمر السبت يوليو 25, 2009 12:38 am

بس سؤال ممكن ننسحب من ماتش برشلونه والنبى انسحبو والنبى ؟؟
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc السبت يوليو 25, 2009 12:46 am

محجوز للمناقشة
    THE GAME
    THE GAME
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل

مُساهمة من طرف THE GAME السبت يوليو 25, 2009 1:05 am

اولا شكرا على التوبيك
    انا رايى ان الاخ حسام البدرى عايز يعمل لنفسه كيان تانى غير مانويل وجوزيه وعامل انه فاهم تدريب
    طب انت طول عمرك بتلعب 3/5/2
    وجبت 19 بطوله
    ليه تغيرها عشان الناس تقول عليك بتفهم كورة يعنى ولا عشان ايه
    وحسام جربها وخسر كل المتشات طب مش عيب انك ترجع يعنى
    ولا لازم نكابر
    احنا بجد ممكن ناخد هزيمه تاريخيه فى ماتش برشلونه لو لعبنا كدة ومرجعناش تانى لليبرو
    وكماان صراحه بقى يبطل عند ويعرف ان فى لاعيبه متصلحش خالص
    امير واحمد على واينو والاعب الافريقى دة
    وكمان النهاردة ملعب سيد معوض فى نص الملعب ووراة جلبرتو المفروض العكس اللى يحصل واحمد فتحى كان تايه فى مركز الهاف اليمين دة خالص
    يلا ربنا يستر
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar السبت يوليو 25, 2009 5:13 pm

لا يابلال مش معاك المرة دى
    غير بس فى انا لاهلى المفروض مكنش يسب شادى يمشى ولازم يلعب حسين ياسر
    لكن حسام البدرى مدرب مخلص اعطى كتير للنادى وهو اكتر واحد فى الفترة دى ينفع للاهلى بس انا بعيب عليه تصميمه اللعب بطريقة 4 4 2 مع انه عارف انها مش نافعغة مع الاهلى لكن هو وجهة نظره انه يغير فكر جوزية بالكامل
    بس هو اكتر واحد عارف الاعيبة وحافظهم ولو جه مدرب تانى مش هيعمل اكتر من اللى عملها لبدرى بالعكس الهزائم ممكن تكتر بكتير وابقى قول مريم قالت
    ياجماعة اصبروا شوية دى فترة احلال وتجديد فاكرين من 5 سنين الاهلى باردو كان بيخسر من فرق الدورى وامخدتش ساعتها غير افريقيا 2001 لكن ايه سنة 2004 رجع وعمل صفقات تريكة وبركات اولشطار والنحاس
    لازم يحصل فترة كده واهم حاجةا لفترة دى ماطولش ويرجع الاهلى افضل مما كان

جمهوره ده حماه على الحلوة والمرة معاه
    ورا الاهلى مهما حصل ولا زم نساند البدرى
    SH_M
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف SH_M السبت يوليو 25, 2009 5:24 pm

فعلا عندك حق والله وربنا يستر

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 4:16 pm