المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

انا خلاص تعبت 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا خلاص تعبت 829894
ادارة المنتدي انا خلاص تعبت 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

انا خلاص تعبت 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا خلاص تعبت 829894
ادارة المنتدي انا خلاص تعبت 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

5 مشترك

انا خلاص تعبت

مشجعة متعب
    مشجعة متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

انا خلاص تعبت Empty انا خلاص تعبت

مُساهمة من طرف مشجعة متعب الأربعاء فبراير 25, 2009 1:11 pm

اولا ازيكم يا احلى اعضاء
    ثانيا انا فعلا و الله تعبت انا خلاص يعني لما جمهور اتحاد جده يشتم على متعب ردينا و قلنا اوكي بس توصل انهم يشتمو على مصر و المصريين هوا ده الي مسمحوش
    وانا من رايي يعني انو متعب لازم يرجع في اقرب فرصة حتى لو هوا ميقدرش يلعب مع الاهلي بس احسنلو انو يرجع انا مش عارفة متعب مستني ايه يعني لما الجمهور يشتم و كمان الي زاد انو شتمو على مصر بصراحة انا بوجه رسالة لمتعب و يريت توصلو ارجع يا متعب ارجع و حافظ على بلدك و اهلك و بلاش تخلي الي يسوى و الي ميسواش يقول كلام علينا ارجوك يا متعبSad Sad Sad Sad

اختكم مي
    بطه
    بطه
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

انا خلاص تعبت Empty رد: انا خلاص تعبت

مُساهمة من طرف بطه الأربعاء فبراير 25, 2009 1:31 pm

ارجع يا متعب ارجع و حافظ على بلدك و اهلك و بلاش تخلي الي يسوى و الي ميسواش يقول كلام علينا ارجوك يا متعبSad Sad Sad Sad
    aeme
    aeme
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف aeme الأربعاء فبراير 25, 2009 2:02 pm

يا جماعه متعب ما ينفعش يرجع دلوقتى وكمان يضيع مستقبله علشان زى ما انتوا قلتوا جمهور مايسوش وجمهور ما يعرف اى حاجه اسمها كوره ولا اخلاق كوره
    وكمان خلاص الحمد لله باقى شهور قليله ويرجع لبلده ولناديه ولجمهوره احلى جمهور فى الدنيا
    وميرسى ليكى يا مى انتى وبطه
    مشجعة متعب
    مشجعة متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف مشجعة متعب الأربعاء فبراير 25, 2009 5:50 pm

مرسي سا بطة و مرسي يا ايمي
    إتحادي
    إتحادي
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف إتحادي الخميس فبراير 26, 2009 6:09 am

يا اختي كلنا اخوان وقبل كل شي احنا مسلمين .. واصابع يدك مي سواا
    يعني لو كان لاعب سعودي بمصر وجاله نفس الكلام نقول ان هذولي مايفهمون ولا يسوون ؟!!
    حكمي عقلك وأوزني الأمور بشكل صحيح ولا تاخذك العاطفه !
    ماعاش الي يغلط على مصر وأهلها لأنكم أهلنا قبل عماد يجي الاتحاد وحتى بعد عماد ما راح يتأثر شي ..!
    كل شخص يمثل نفسه .. ولا أحد يمثل بلاد الحرمين الشرفين الي تحضن كل الناس من شتى بقاع الأرض من بحرها الى بحرها .. واي شخص يدخلالمملكه العربيه السعوديه يجلس مكرم معزز ونحطه فوق روسنا فـ رجاءاً يا اختي لا تعممين لأن هذا الشي غلط .. واحنا بلد الحمدلل ما نرضى على اي شخص يهان داخل بدلنا .. لأنه في النهايه هذي سمعة بلد ومو اي شخص يتكلم من عنده كلام نأخذه .. اسألي اي واحد زار السعوديه وشوفي قد ايه يعامل بأحترام وتقدير .. يا اختي هذي بلد الحرمين الشرفين مو يجون اطفال يطتبون في المنتديات تعممينها وتقولين ارجع لبلدك يا عماد وكأنه واقع في وحل من الكذب والأتهامات والأفتراء وعدم اعطاءه حقه !!

يا اختي احنا نعامل سواء عماد او غيره اولاً كـ ضيف عندنا قبل ان يكون لاعب ولديه مسؤوليه وعمل اهو معرض للخطأ وللصواب فيه ؟!!

اخيراً وليس اخراً اتمنى منك معرفة أن من يدخل السعوديه لا يخرج منها لا واهو يحمل عنها كل حب وكل خير لأنها تعطي ولا تطلب لأنها بلد خير ومحبه .. بلد ربت ابناءها الرياضين سواء لاعبين او اداريين او جماهير على اكرام كل الاعبين الأجانب كيف لا وعماد لا يعتبر اجنبي بل مسلم عربي مصري شقيق لنا !!!

لا تتعبين ولاشي متعب بين أهله وأخوانه وفي بلد الخير .. وبعدها هذا كله هو في نادي الأتحاد .. وجمهوره يعون أن عماد ابن من ابناءهم وحتى وان ضاعت بطوله او غيره فهذي كرة قدم من لا يأمن بجنونها فهو غير عاقل ؟!!

اخوك / اتحادي
    ahlymeteb
    ahlymeteb
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف ahlymeteb الخميس فبراير 26, 2009 6:41 am

إتحادي كتب:
    يا اختي كلنا اخوان وقبل كل شي احنا مسلمين .. واصابع يدك مي سواا
    يعني لو كان لاعب سعودي بمصر وجاله نفس الكلام نقول ان هذولي مايفهمون ولا يسوون ؟!!
    حكمي عقلك وأوزني الأمور بشكل صحيح ولا تاخذك العاطفه !
    ماعاش الي يغلط على مصر وأهلها لأنكم أهلنا قبل عماد يجي الاتحاد وحتى بعد عماد ما راح يتأثر شي ..!
    كل شخص يمثل نفسه .. ولا أحد يمثل بلاد الحرمين الشرفين الي تحضن كل الناس من شتى بقاع الأرض من بحرها الى بحرها .. واي شخص يدخلالمملكه العربيه السعوديه يجلس مكرم معزز ونحطه فوق روسنا فـ رجاءاً يا اختي لا تعممين لأن هذا الشي غلط .. واحنا بلد الحمدلل ما نرضى على اي شخص يهان داخل بدلنا .. لأنه في النهايه هذي سمعة بلد ومو اي شخص يتكلم من عنده كلام نأخذه .. اسألي اي واحد زار السعوديه وشوفي قد ايه يعامل بأحترام وتقدير .. يا اختي هذي بلد الحرمين الشرفين مو يجون اطفال يطتبون في المنتديات تعممينها وتقولين ارجع لبلدك يا عماد وكأنه واقع في وحل من الكذب والأتهامات والأفتراء وعدم اعطاءه حقه !!

يا اختي احنا نعامل سواء عماد او غيره اولاً كـ ضيف عندنا قبل ان يكون لاعب ولديه مسؤوليه وعمل اهو معرض للخطأ وللصواب فيه ؟!!

اخيراً وليس اخراً اتمنى منك معرفة أن من يدخل السعوديه لا يخرج منها لا واهو يحمل عنها كل حب وكل خير لأنها تعطي ولا تطلب لأنها بلد خير ومحبه .. بلد ربت ابناءها الرياضين سواء لاعبين او اداريين او جماهير على اكرام كل الاعبين الأجانب كيف لا وعماد لا يعتبر اجنبي بل مسلم عربي مصري شقيق لنا !!!

لا تتعبين ولاشي متعب بين أهله وأخوانه وفي بلد الخير .. وبعدها هذا كله هو في نادي الأتحاد .. وجمهوره يعون أن عماد ابن من ابناءهم وحتى وان ضاعت بطوله او غيره فهذي كرة قدم من لا يأمن بجنونها فهو غير عاقل ؟!!

اخوك / اتحادي

كلام حضرتك جميل جداا و عقلاني بس ليه الكلام ده مبيتقالش في موقع الاتحاد الرسمي اكيد حضرتك مشترك فيه يعني جمهور الاتحاد يرضي نقول علي نور و لا بوشروان نص الكلام اللي بيقوله علي عماد بص علي المواضيع و يا ريت تقولي رايك؟

http://www.ittihadnet.net/net/showthread.php?t=135486

http://www.ittihadnet.net/net/showthread.php?t=135712

http://www.ittihadnet.net/net/showthread.php?t=135718

http://www.ittihadnet.net/net/showthread.php?t=135742
    إتحادي
    إتحادي
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف إتحادي الخميس فبراير 26, 2009 9:05 am

ahlymeteb

اولاً الموقع بعد ماغيرو الاستايل حقه صار صعب التصفح عندي من زمان مادخلت عشات ارد على اي موضوع .. وبعدين بغض النظر عن كلام الجمهور الاعب لو حس بأهانه من أحد الي حوله بالنادي أو الجمهور داخل النادي تتوقعين بيسكت ؟!! بالتأكيد لا واقل شي راح يقول عيب ترى ! بالعكس عماد طلع على الصحف وقال انا اقدركم واعتذر لكم .. !

وانا معكم والله ولكم الحق انكم تزعلون من اي أحد يسيئ لمتعب ولكن هل بأمكاني أو امكان اي شخص التحكم بأنفعلات الجمهور !! مستحيل ان لو انا او غيري اللي يوزنون الأمور يقدر يـحد من الكلام الجارح لبعض الجمهور الي ينفلت اعصابه من هزيمه او خروج من بطوله !

لاتنظرون للكلام السلبي فقط فيه كلام ايجابي عن عماد بمعنى ان اختلاف الأراء موجود صحيح الأساءه محد يقبلها ولكن الشكوى لله والله مابيدي ولا بيد اي شخص يوقف الي صار ..

في النهايه عماد ابننا ومثل مافيه اشخاص يسيئون له كمان فيه اشخاص يحطونه فوق روسهم ويحترمونه ويعرفون أن الكوره فوز وخساره .. والجاي أفضل بأذن الله ..

واكرر للجميع انا والكثير الكثير مثلكم مستاء .. وكلنا مع عماد في قارب واحد !

اتمنى اكون بينت لكم وجهة نظري واتفهمتوها ..
    مشجعة متعب
    مشجعة متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف مشجعة متعب الخميس فبراير 26, 2009 2:43 pm

يا اخ انا مقلتش حاجة انا زرت السعودية كذا مرة و عارفة انو اهلها ناس كويسين و محترمين بس انت لما تدخل و تشوف الي هما كتبينو عن متعب ممكن تعرف انا قلت كده ليه و صح يعني انت المفروض تقول الكلام ده في موقع الاتحاد و بعدين انا مقلتش الكلام ده غير لما لقيت في اعضاء بيشتمو عن مصر و انا مسمحش انو حد يشتم بلدي وحتى زي ما انت بتقول انهم عيال صغيرة بس انا مرضاش و عموما عارفة انو برضو رغم كده انو في ناس كتييييييييير كويسة في السعودية و دي فئة بس السيئة تعم و الحسنة تخص
    إتحادي
    إتحادي
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف إتحادي الجمعة فبراير 27, 2009 12:31 am

مشجعة متعب

انا لو فتح معاي الموقع وصار سهل تصفحه .. بالتأكيد راح اكتب والكل يعرف هذا الشي ولا يرضاهـ ابداً لا على انفسنا ولاا على عماد اخونا ..
    الجاي راح يكون افضل ان شاء الله .. وبداية من مباراة الاتفاق الجايه يوم الخميس وراح تشوفي الجمهور يهتف " آآآآه ياعــمده " .
    مشجعة متعب
    مشجعة متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف مشجعة متعب الجمعة فبراير 27, 2009 9:45 pm

انشاء الله ده شيء نتمناه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 2:39 pm