المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ 829894
ادارة المنتدي هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ 829894
ادارة المنتدي هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

احمد الدلجمونى
عاشقة متعوبتى
محمد الاهلاوى
على الاهلاوى
Nohaa 2010
goldengirl
Admin
11 مشترك

هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @

Admin
    Admin
    المشرف العام و مؤسس المنتدى

هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ Empty هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @

مُساهمة من طرف Admin الأحد فبراير 08, 2009 6:10 pm

بعد تعدد البرامج والحوارات اللى بيتم تنظيمها في المنتدى وكلنا بنستمتع بيها وبتعمل تواصل رائع بين الاعضاء .. لازم يكون فيه تنسيق اكتر بين البرامج دى عشان نزود الإستفادة منها بأقصى ما يمكن وبدون ما يحصل لخطبة او سوء فهم ..
    عشان كدة انا بطلب من مقدمى البرامج الموجودة حاليا وهم :
    - آيه
    - محمد الاهلاوى ونهى (كافتشنو )
    - علا واميرة وعلا (على القهوه )
    الدخول داخل التوبيك هنا عشان يتم التنسيق بينهم بحيث ميحصلش اى تضارب من اى نوع بين البرامج التلاتة ..
    بداية .. برنامج آيه ان شاء الله حيكون مكانه داخل قسم " مقالات وحوارات "
    وبرنامج (كافتشينوو) حيكون داخل قسم المسابقات لان فكرته الأساسية انه مسابقة وبيتم تقييم الاعضاء اللى بيكونوا ضيوف في كل حلقة لإختيار أفضلهم واعتقد على ما اتذكر ان اسمه القديم كان (من سيربح الجائزة الكبرى)
    وبرنامج (على القهوة مع ثلاثى الرعب) طبعا من اسمه واضح انه حيكون في قسم مقهى الاهلاوية زي ما حصل في الحلقتين اللى فاتو

المطلوب دلوقتى هو ان مقدمى البرامج دى يدخلوا هنا ويحط كل واحد ميعاد البرنامج بتاعه بحيث تكون المواعيد التلاتة بعيده عن بعض .. يعنى مبدأيا مثلا :
    برنامج آيه يكون يوم الجمعة من كل أسبوع
    وبرنامج كافتشينوو يوم الإثنين
    وبرنامج على القهوة يكون يوم الإربعاء

لو المواعيد دى مناسبة لمقدمى البرامج ياريت يقولولنا عشان نثبت المواعيد دى وميحصلش اى تضارب بينهم

بخصوص محتوى كل برنامج ودة الأهم ..لازم يكون فيه اختلافات واضحة بين البرامج التلاتة عشان يكون لكل برنامج شخصية وشكل مختلف تماما وميكونش فيه اى تكرار من اى نوع

يعنى برنامج كافتشينو هدفه الرئيسي هو انه مسابقة وعلى اساسه الحوار يكون على شكل اسئلة ثقافية واجتماعيه ورياضية ومعلومات عامة وكدة ..
    وبرنامج آيه هدفه الأساسي زيادة التواصل بين الأعضاء ويقربهم اكتر من بعض عن طريق أسئلة نقاشية في كل المجالات ومعرفة شخصية الضيف عن طريق بعض الأسئلة الشخصية وهكذاا
    وبرنامج على القهوة اعتقد ان مفيهوش اى حوار وبيكون عبارة عن 3 فقرات وهدفه الرئيسي التسلية والاستمتاع من خلال الفقرات اللى بيتم تقديمها ..

بكدة مع اختلاف محتوى كل برنامج والتنسيق بين المواعيد نكون بعدنا على اد ما نقدر عن وجود اى تكرار في البرامج التلاتة ..
    وفوق كل دة ان شاء الله البرامج التلاتة حتكون عليها متابعة مستمرة من المراقبين عشان نضمن نجاحها واستمراريتها ..

وحيكون فيه تقييم شامل حيتم كل شهر يعنى بعد 4 حلقات لكل برنامج على حده عشان نشوف ايجابيات وسلبيات كل برنامج ويتم تصحيح ومعالجة الاخطاء

وحتى مرور الشهر الأول حنكتفى بالبرامج التلاتة فقط في الوقت الحالى .. وكل الإقتراحات المشابهه حيتم دراستها وتقييمها عشان نبدأ في تنفيذها بعد مرور الشهر الأول وبعد تنسيق اى برنامج جديد مع البرامج التلاتة الرئيسية .. واهم شئ يكون كل برنامج او اقتراح جديد بعيد كل البعد في محتواه عن الأفكار اللى موجودة في البرامج التلاتة السابقة عشان ميحصلش التكرار اللى قولنا عليه

وبخصوص برنامج (اجدع اصحاب ) حنكتفى بالحلقة الأولى ويتم ايقاف البرنامج حتى مرور الشهر الأول .. وانا استغربت جدا من انطلاق البرنامج بدون التنسيق مع البرامج التلاتة زي ما قولت بالحرف الواحد في ردي على التوبيك اللى موجود في قسم الإقتراحات :
    Admin كتب:شكرا يا نهى ويا علي على المجهود والإقتراح الجميل
    وزي ما احمد قال لازم يكون فيه تنسيق بينكم وببن آيه ومحمد الأهلاوى عشان الحوارات تكون مختلفه ومفيهاش تكرار
    وان شاء الله الإقتراح دة يكون إضافة للمنتدى
    اعتقد ان ردى مكانش معناه انطلاق البرنامج في الوقت الحالى ، على كل حال شكر خاص جداااااا لعلي ونهى على اقتراحهم والمجهود الرائع اللى بيقدموه للمنتدى وان شاء الله حيتم تنفيذ إقتراحهم بعد مرور الشهر الأول وبعد ما يكون حصل تنسيق بين برنامجهم والبرامج التلاتة وياريت خلال المدة دى يكون علي ونهى اقترحوا محتوى للبرنامج يكون مختلف تماما عن الأفكار السابقة

آسف جدااا على الإطالة
    وفي انتظار ردود مقدمى البرامج التلاتة ..

عدل سابقا من قبل Admin في الخميس أكتوبر 29, 2009 11:11 pm عدل 2 مرات
    goldengirl
    goldengirl
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ Empty رد: هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @

مُساهمة من طرف goldengirl الأحد فبراير 08, 2009 6:22 pm

ف البدايه احب اشكرك يا محمد علي الحل الرائع ده
    ميرسىىىىىىىىىىىىىىىى جدا يا باشمهندس
    وطبعا انا متفقه معاك تماما ومش هاقول اكتر من اللي انت قولته
    ويوم الجمعه مناسب جدا ان ينزل فيه الحوار
    وبكده نكون قدرنا نوضح الاختلاف بين البرامج وتوضيح الفرق بينهم عشان مايختطلش الامر ع الاعضاء
    شكررررررررررا يا محمد Smile
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

Localisation : علمنى ازاى احبوا وازاى علشانوا اعيش لكن ان انسى حبه دى اللى معلمهليش

هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @ Empty رد: هام جدا بخصوص البرامج التى يتم تنظيمها في المنتدى .. @

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 الأحد فبراير 08, 2009 7:24 pm

اولا يا محمد عايزة اقولك ميرسى اووووووى على اقتراحك لحل المشكلة دى
    وانا اوك موافقة على كل اللى قولته
    بس عايزة اقول ان برنامج كافتشينوا ملوش مواعيد محددة
    هو بيخلص وبعد الرد عليه من الاعضاء بنعرض تقييم العضو والاعضاء الجدد
    وبعدين بنعمل الحوار اللى بعده
    فممكن يكون الحوار ده بيتعمل كل يومين فعايزة ردك برضه على كلامى
    وشكرا جدا يا محمد Very Happy
    على الاهلاوى
    على الاهلاوى
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف على الاهلاوى الأحد فبراير 08, 2009 10:44 pm

انا بقى مش موافق طبعا على القرار ده
    مع احترامى للجميع زى ما هما عايزين يعملوا مواضيع وبرامج انا كمان من حقى انا ونهى اننا نعمل حوارات ولو الادمين وقف البرنامج بتاعى انا ونهى لانه جه بعد برنامج محمد وبرنامج ايه
    يبقى انا من حقى ارجع برنامج تعرف على عشاق ومحبى عماد متعب وهو يعتبر من اقدم البرامج
    وياريت محدش يزعل من كلامى
    انا بطلب بحقى واعتقد ان مفيش غلط فى ده
    وياريت محمد وايه ميفكروش انى بحارب البرامج بتاعهم
    محمد الاهلاوى
    محمد الاهلاوى
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب

مُساهمة من طرف محمد الاهلاوى الأحد فبراير 08, 2009 11:15 pm

جميل يامحمد الافكار والى انتا قولتلوا دة بس ياريت يكون كل خميس بالنسبة لية بلاش يوم الاثنين .. بس انا رأى من رأى نهى ان احنا فى اجازة دلوقتى فاضل اسبوع يعنى المفروض نعمل كذا حلقة علشان فى ايام فاضية جاية كتير
    انما نخليها كل خميس ايام الدراسة

اما بالنسبة لرد ( على ) لا طبعا انا مش زعلان ياعلى ابداااا وفعلا انا من وجهة نظرى معاك فى الى انت قولتلوا ياجميل

وبالتوفيق للبرنامج اية وكل الرامج تانية
    عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الإثنين فبراير 09, 2009 12:05 am

اهلوى للابد كتب:انا بقى مش موافق طبعا على القرار ده
    مع احترامى للجميع زى ما هما عايزين يعملوا مواضيع وبرامج انا كمان من حقى انا ونهى اننا نعمل حوارات ولو الادمين وقف البرنامج بتاعى انا ونهى لانه جه بعد برنامج محمد وبرنامج ايه
    يبقى انا من حقى ارجع برنامج تعرف على عشاق ومحبى عماد متعب وهو يعتبر من اقدم البرامج
    وياريت محدش يزعل من كلامى
    انا بطلب بحقى واعتقد ان مفيش غلط فى ده
    وياريت محمد وايه ميفكروش انى بحارب البرامج بتاعهم
    Admin
    Admin

مُساهمة من طرف Admin الإثنين فبراير 09, 2009 12:08 am

اهلوى للابد كتب: ولو الادمين وقف البرنامج بتاعى انا ونهى لانه جه بعد برنامج محمد وبرنامج ايه
    يا علي الموضوع مش بالأقدمية .. لو بالأقدمية يبقى اول برنامج يتعمل هو برنامج (من قلبي لقلبك ) اللى شيمو كانت بتقدمه
    انما الموضوع مش كدة خالص .. الموضوع بالإستمرارية .. اقصد البرامج اللى مستمرة بقالها فترة وعليها اقبال من الاعضاء وبعيد عن كل دة زي ما قولت قبل كدة اكتر من مرة اهم حاجة ميكونش فيه تضارب او تكرار بين اى برنامج والتانى .. وتكون الأفكار مختلفة خالص عن بعضها عشان ميبقاش فيه ملل ويكون كل برنامج ناجح بذاته وليه شكل مستقل تماما .. هو دة اللى انا اقصده عشان كدة قولت ال3 برامج دول يكملوا ونوقف اى اقتراح او فكرة جديدة لمدة شهر بعد ما نكون قيّمنا البرامج الموجودة حاليا ، واى اقتراح او برنامج جديد اهم شروطه يكون محتواه وفكرته بعيده خااالص عن الأفكار الموجودة حاليــــا ... @
    وصدقونى القرار دة مش لمصلحتى او لمصلحة اى حد .. القراردة لمصلحة المنتدى في الأول وفي الآخر .. @

بخصوص برنامج كافتشينو ، اوكى يا نهى ويا محمد ممكن البرنامج يتعمل مرتين الاسبوع دة يوم الاتنين والخميس ، وفي الدراسة يكون الخميس بس طالما الخميس هو المناسب ليكم ..
    ونخلى برنامج على القهوة يوم الإثنين من كل أسبوع ( ومنتظر رد مقدمين البرنامج بخصوص المعاد الجديد )

حاجة بقى بعيده عن الموضوع دة خالص .. اتمنى يا جماعة كلنا نتعاون ونكون ايد واحدة وهدفنا هو مصلحة المنتدى فقط لا غيـــــــــــر ..
    على الاهلاوى
    على الاهلاوى
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف على الاهلاوى الإثنين فبراير 09, 2009 1:44 am

خلاص اوكى يا محمد
    الى تشوفه
    بس اعذرنى انا مش هقدم البرنامج خلاص
    لكن لو نهى عاشقه متعوبتى عايزه تقدمه اوك تنستنى المده الى انت حددتها
    وربنا يقدم الى فيه الخير وميرسى ليك
    احمد الدلجمونى
    V - I - P + مقتفى أثر الأولين

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الإثنين فبراير 09, 2009 9:28 am

قرار كويس يا محمد واعتقد انه مرضى لجميع الاطراف ان شاء الله

محمد الاهلاوى ونهى @@ اتمنى انكم متكونوش زعلتوا من كلاامى على برنامجكم وكدا وللمرة المليون مش انا اللى نقتل التوبيك بتاعكم من الفضفضه للمسابقات ومش انا اللى قولت لحد انقله ولو عايز انقله كنت نقلته انا لان دا اختصاصى واعتقد دلوقتى انى مكونتش غلطان فيكم لما قولت ان موضوعكم يبقى فى المسبقات ومحمد اكد على كلاامى لان الفضفضه مش لاى حاجة كدا وخلاص Very Happy Smile

على ونهى @@ اتأكدوا اننا مبنظلمش حد خالص ولو قررنا اننا نظلمش حد فتأكدوا اكتر واكتر اننا مش هنعرف والله العظيم لان دا مش من صفتنا الحمد لله Very Happy

اقتراح بسيط يا محمد ياريت تقبله بعد اذنك
    لو برنامج من التلاته اتوقف ومستمرش نشاطه لفترة معينه هيتم سحبه من مقدميه وعرض برنامج نهى وعلى ان شاء الله

ملاحظة تانيه لنهى ومحمد الاهلاوى @@ اجعلوا من برنامجكم مسرحا جميعا للاستفاده بين الاعضاء عن طريق عرض اسئله حيويه ونشيطه وذكيه وليس صعبه فى نفس الوقت
    محمد الاهلاوى
    محمد الاهلاوى

مُساهمة من طرف محمد الاهلاوى الإثنين فبراير 09, 2009 2:26 pm

شكرا يامحمد على القرار .... Very Happy
    Admin
    Admin

مُساهمة من طرف Admin الإثنين فبراير 09, 2009 3:18 pm

احمد الدلجمونى كتب:
    اقتراح بسيط يا محمد ياريت تقبله بعد اذنك
    لو برنامج من التلاته اتوقف ومستمرش نشاطه لفترة معينه هيتم سحبه من مقدميه وعرض برنامج نهى وعلى ان شاء الله
    تمام اوى كدة يا أحمد

ومنتظرين رد مقدمى برنامج (على القهوة)
    llolastar
    llolastar
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف llolastar الإثنين فبراير 09, 2009 3:33 pm

ميرسي ليك يا محمد علي القرار دة
    واوك يوم الاربعاء مناسب لينا
    good art
    good art
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف good art الإثنين فبراير 09, 2009 3:44 pm

اوك يا محمد انا موافقه على يوم الاربعاء واحب اشكرك على مجهودك الرائع للمنتدى
    Admin
    Admin

مُساهمة من طرف Admin الإثنين فبراير 09, 2009 6:16 pm

لا سوري يا جماعة انا كنت حطيت رد تانى وكتبت فيه معاد جديد لبرنامجكم (على القهوة ) غير يوم الإربعاء ، وهو يوم الإتنين ..
    عشان يبقى المعاد بعيد عن برنامج آيه (يوم الجمعة) وبرنامج كافتشينو (اللى اتعدل معاده وبقى يوم الخميس )

ياترى إيه رأيكم بخصوص يوم الإتنين مناسب ليكم ولا لا ؟؟
    llolastar
    llolastar
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف llolastar الإثنين فبراير 09, 2009 9:11 pm

اوك مناسب
    هو ها يبقي في الدراسة فالتوبك ها ينزل بالليل
    يعني علي ما نيجي من المعهد والدروس
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الأربعاء فبراير 11, 2009 9:32 pm

شكراا جدااا يا محمد على التنسيق الجميل دة جدااااااا
    بس ياريت اى حد يوضح لية البرامج ديت لان انا بقالى كتير جداا مش بدخل فاريت اى حد بس يقولى كرسى الاعتراف هاكلمة امتة وكمان االبرامج ديت مين اللى بيقدمها لان حاسس ان فية ناس جديدة انا مش عارفها خالص ياريت حد يقولى ويساعدينى فى الموضوع دة
    احمد الدلجمونى

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الثلاثاء فبراير 17, 2009 12:16 pm

belal_tv_afc كتب:

شكراا جدااا يا محمد على التنسيق الجميل دة جدااااااا
    بس ياريت اى حد يوضح لية البرامج ديت لان انا بقالى كتير جداا مش بدخل فاريت اى حد بس يقولى كرسى الاعتراف هاكلمة امتة وكمان االبرامج ديت مين اللى بيقدمها لان حاسس ان فية ناس جديدة انا مش عارفها خالص ياريت حد يقولى ويساعدينى فى الموضوع دة

1/ برنامج اللى بتقدمه أيه جولدن جيرل الىل هو لقاءات وحورات كل اسبوع مع عضو
    2/ برنامج كافيه تشينو بتاع نهى عاشقة متعب ومحمد الاهلاوى وبينزل كل اسبوع برده حلقه
    3/ برنامج مثلث الرعب اللى فى مقهى الاهلاويه اللى بتقدمه علاا وعلاا واميرة عاشقة الاهلى الحمر

فى حالة ان برنامج من التلاته ميزولش مهامه لفترة معينه ولتكن اسبوعين فى الحاله دى هيتن وقف النشاط بتاعه وعرض برنامج على ونهى عاشقة متعوبتى فى حالة ان على مش حابب انه يقدم البرنامج زيى ما قال يبقى فى الحاله دى برنامج بلاال كرسى الاعتراف هينزل
    فى حالة ان برنامج من التلاته معجبش الاعضاء ومفهوش اى متعه ودا اللى هنحددة خلاال شهر 3 ان شاء الله هيتم وقف نشاط البرنامج دا وتصعيد برنامجك يا بلاال وبرنامج على ونهى

نورت يا بلبلVery Happy
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الأربعاء فبراير 18, 2009 10:15 pm

ربنا يخليك يا احمد يارب وشكراا جداا على ردك علية وكمان شكراا للادمن على ثقتة الكبيرة فية وفى كل الناس اللى فعلا بتجعينى وعاوزينى ارجع زى الاول واحسن وان شاء الله تعالى اكون عند حسن ظن الجميع
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

Localisation : علمنى ازاى احبوا وازاى علشانوا اعيش لكن ان انسى حبه دى اللى معلمهليش

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 الأربعاء فبراير 18, 2009 10:24 pm

ازيك يا بلال عامل ايه
    انا طبعا مش عارفاك كويس واكيد انت متعرفنيش بس انا كنت قريت بعض حاجات ليك وعجبتنى جدا
    وانا كمان نفسى ترجع للمنتدى بموصوعاتك
    وياريت لو مش فاهم حاجة فى حكاية البرامج انا موجودة اى خدمة
    احمد الدلجمونى

مُساهمة من طرف احمد الدلجمونى الخميس فبراير 19, 2009 8:32 am

نهى عاشقة متعب كتب:ازيك يا بلال عامل ايه
    انا طبعا مش عارفاك كويس واكيد انت متعرفنيش بس انا كنت قريت بعض حاجات ليك وعجبتنى جدا

خلاص خلاص انا وضحتله هههههههههههههههههههه
    ايه يا نهى هنقطع على بعض بقى ولا ايه No
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 الخميس فبراير 19, 2009 1:17 pm

ايه يا عم الحج احمد
    ورايا ورايا
    خليك فى حالك علشان ما احطكش فى دماغى هههههههههههه Very Happy
    وايوة بقطع عليك فى حاجة Very Happy
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الخميس فبراير 19, 2009 7:10 pm

نهى عاشقة متعب كتب:ازيك يا بلال عامل ايه

شكراا جدااا يا نهى على كلامك الجميل وبجد مش عارف اقول لحضرتك اية عن الكلام بجد لسانى مش عارف يقول لحضرتك اية اكتر من شكررااا جداا يا جميل وباذن الله تعالى انا معواكوا ومش هاقدر اوفت اى فرصة تانة لية فى المنتدى ومش هقدر كمان اسيبة تانى خالص وباذن الله تعالى ارجع زى الاول واحسن
    وان شاء الله لو فية اى حاجة هبئة اقول لحضرتك او اعرف منك

بس بلاش منبى يا احمد تقطيع على نهى خلاص سبها فى حالها شكلها بنت طيبة وجدعة
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 الخميس فبراير 19, 2009 9:06 pm

ميرسى اووووووووى يا بلال على ردك الجميل
    وانا مش قد الكلام ده والله انا معملتش حاجة علشان الشكر ده كله
    وانا تحت امرك فى اى وقت Very Happy
    واحمد ده سبهولى انا اعرف اتصرف معاه هههههههههه Very Happy
    وبقولك مرة تانية يا بلال ميرسى اوووووووووى
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الخميس فبراير 19, 2009 10:30 pm

والة مرسيى والة حاجة احنا هنا كولنا اخوات واهلا بيكى معنا فى المنتدى ويارب تكونى مبوسطة معنا فى المنتدى ويارب ميكونش احمد دلجم مرخم عليكى ولو عاوزة ترخم علية انا اللى اقدر اعملة انى هاقولة ربنا معاك يا احمد
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 الخميس فبراير 19, 2009 10:50 pm

اكيد طبعا كلنا اخوات واكيد مبسوطة اوووووووووووووى
    ده اساسا احلى وافضل منتدى دخلته فى حياتى ومش بفضل اى منتدى غيره
    واكيد ده طبعا يرجع للادمن محمد طبعا
    واحمد ده طبعا اخويا وهاستحمل رخامته باى شكل
    بس على فكرة مش احمد بس اللى بيرخم
    الاولاد معظمهم رخمين ههههههههههه
    واولهم اخويا Very Happy طول النهار رخامة عليا ههههههه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 4:30 pm