المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه 829894
ادارة المنتدي تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه 829894
ادارة المنتدي تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

4 مشترك

تيجوا نرجع رابطه مشجعى الاهلى AFC ....مستنى ايه خش يلا عشان نساعد بعض ونرجع الرابطه

تصويت

انت معانا ولا لا؟؟؟؟

[ 8 ]
    تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه I_vote_rcap80%تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه I_vote_lcap [80%] 
    [ 2 ]
    تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه I_vote_rcap20%تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه I_vote_lcap [20%] 
    [ 0 ]
    تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه I_vote_rcap0%تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه I_vote_lcap [0%] 

مجموع عدد الأصوات: 10
    mood1993
    mood1993
    عاشق جديد
    عاشق جديد

تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه Empty تيجوا نرجع رابطه مشجعى الاهلى AFC ....مستنى ايه خش يلا عشان نساعد بعض ونرجع الرابطه

مُساهمة من طرف mood1993 السبت نوفمبر 08, 2008 6:06 pm

طبعا كلنا زعلنا لما عرفنا ان الرابطه انحلت.....وانا كنت شفت برنامج على قناه دريم سبورت استضافوا فيه رئيس الرابطه وقال ان لو حد عايز يكمل المشوار مكانا يتفضل بس بنفس الاهدافوالقيم اللى حتاها الرابطه......وبما ان الرابطه كده شكلها مش راجعاه تانى يبقى لازم باقى الاهلويه يكملوا مكانها......واعتقد ان كل الاهلويه نفسهم الرابطه ترجع.....لو عايزينها ترجع بجد يبقى كل واحد يقول هو يقدر يعمل ايه عشان نرجعهااو على الاقل نخليها مظاهره حب فى الرابطه لعل وعسى ترجع هى.......لو عايزها ترجع بجد قول انت تقدر تقيدنا ازاى عشان نرجع الرابطه.......يا رب اللى فبالى يحصل وترجع على متش الزمالك يوم 22 نوفمبر.......اعتقد ان ده لازم يحصل خصوصا ان المتشات بتاعه الاهلى مبقاش فى جماهير بتروحها.....يا ريت كل واحد يخش يقدر بفيدنا ومتيقاش عنده روح انهزاميه.....:وبعد اذنكم محدش يخش يقول اصل انت مشفتش اللى حصل للرابطه فى بورسعيد.....امال على كده جمهور الزمالك يعمل ايه.......ولو هتبقى عندك روح انهزاميه...بلاش تتكلم وتحبط فى الباقى........

الرابطه هترجع يعنى هترجع
    mood1993
    mood1993
    عاشق جديد
    عاشق جديد

تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه Empty رد: تيجوا نرجع رابطه مشجعى الاهلى AFC ....مستنى ايه خش يلا عشان نساعد بعض ونرجع الرابطه

مُساهمة من طرف mood1993 الأحد نوفمبر 09, 2008 1:45 pm

للدرجه دى الرابطه مش فارقه معاكم.......فين ردودكم يا جدعان
    عاشقة متعوبتى
    عاشقة متعوبتى
    مشرفة قسم الصور
    مشرفة قسم الصور

تيجوا  نرجع  رابطه  مشجعى  الاهلى  AFC ....مستنى ايه  خش  يلا  عشان  نساعد  بعض ونرجع  الرابطه Empty رد: تيجوا نرجع رابطه مشجعى الاهلى AFC ....مستنى ايه خش يلا عشان نساعد بعض ونرجع الرابطه

مُساهمة من طرف عاشقة متعوبتى الأحد نوفمبر 09, 2008 1:48 pm

طبعا انا موافقة جدااااااااااااااااااااااااااااا
    mood1993
    mood1993
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف mood1993 الأحد نوفمبر 09, 2008 6:27 pm

يا جماعه يا ريت كل اللى يخش يرد ويقول هيقدر يساعدنا ازاى؟؟؟؟باذن الله الرابطه ترجع على ايدينا....وميرسى عاشقه متعوبتى على ردك
    alnegm2
    alnegm2
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف alnegm2 السبت نوفمبر 29, 2008 1:35 pm

معاك  يا  ريس
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الأحد نوفمبر 30, 2008 9:50 pm

والله واان واحد من الرابطة معاك
    بس خلاص بجد خلاص الرابطة حاليا معلظم الناس راحو الالترس
    وانا عن نفسى بئت مشغول بيحاتى الشخصية شوية يعنى مش بروح كل المتشات زى الاول وهية ديت سنة الحياة وبعدين الناس اللى لسة فى الرابطة بجد بئوا يتعدوا على الصوابع

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 2:28 pm