المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا 829894
ادارة المنتدي جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا 829894
ادارة المنتدي جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

hala saad
حب
met3eba
ساره الاهلاويه
Shams El Doha
Oo..smsma..oO
narr
mony9
جهادمحمود
عاشقه الامل
Marmar
15 مشترك

جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا

Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا Empty جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا

مُساهمة من طرف Marmar الإثنين أكتوبر 06, 2008 3:40 pm

منح مانويل جوزيه موافقته لادارة الأهلي ببيع عماد متعب نهائيا الى نادي الاتحاد السعودي...
    وذلك بدلا من نظام الاعارة الذي يلعب به عماد متعب مع الاتحاد حاليا ... وجاءت موافقة جوزيه لأسباب عديدة على حسب ما نشرت صحيفة "المدينة" ... منها تعدد المهاجمين البدلاءمثل الانجولي فلافيو وأحمد بلال وأسامة حسني وهاني العجيزي وأحمد حسن “دروجبا” ..

بالاضافة الى عدم رغبة جوزيه في الوقوف امام رغبة اللاعب في ظل تألقه مع نادي الاتحاد وتسجيله ثلاثة أهداف في اول ثلاث مباريات ..

وقد ابدت لجنة الكرة بالنادي الأهلي موافقتها وبدأها المفاوضات رسميا مع النادي السعودي للبيع بشكل نهائي ... ومن المنتظر في الأيام المقبلة انهاء الصفقة لينتقل العمدة نهائيا في صفوف الاتحاد السعودي.

انا قلت اجيبلكم الخبر لكن انا مش متأكدة بصراحة منكم لان ادارة الاهلى نفت وجود اى مفوضات
    وهو مش متعب قال انه جدد سنة وهيرجع للاهلى ولا عجبته جدة اوووى كده
    على العموم ربنا يوفقه واظاهر ان طموحاته لحد كده
    كانت انجلترا وبقيت اتحاد جدة !!!!!
    عاشقه الامل
    عاشقه الامل
    فائزة في مسابقة "في حب متعب"
    فائزة في مسابقة

جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا Empty رد: جوزيه يوافق على بيع متعب نهائيا

مُساهمة من طرف عاشقه الامل الإثنين أكتوبر 06, 2008 3:56 pm

الله يوفقو ويرجع لنادي الاهلي
    وميرسي على الخبر والمتابعه
    جهادمحمود
    جهادمحمود
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف جهادمحمود الإثنين أكتوبر 06, 2008 4:14 pm

طالما انت عارفة ان المسولين فى الاهلى نفوا وجود مفاوضات و ان محدش طلع من ادارة الاتحاد و قال ان فى مفا وضات و خبر مش صحيح و كذا عضو كتبه و تم نفيه ايه لازمته تكتبيه تانى و لا علشان تكتبى الكلمتين الاخرنين دول متعب مطلعش فى اى وسيلة اعلام و اتكلم على الموضوع و محدش اكدوا يبقى ليه قلتى انه و افق و بعدا متعب فعلا جدد لاهلى مش كلام زى مما انت كاتبة يعنى هو كلام و فعل و متعب طموحه اوربا و واخد اتحاد جدة خطوة لان باستمرار تالقه انشاء الله هيجله عروض اوربية كويسة فياريت متقوليش بقى ان ده طموحه واى حد بيحب الخير لمتعب يتمنالوا انه يطلع من الاتحاد على اوربا من غير ما يرجع الاهلى و الاهلى ما شاء الله عنده لعيبة كتير كويسة و مش محتاج متعب يبقى لو جوزيه وافق على بيعه لاى نادى غير الاهلى يبقى عنده حق و بعدا انا ملاحظة كل تعليقاتك على اهداف متعب و تالقه فيها بعض التريقة زى يعنى الاهلى كان هو السبب و له لدرجاتى كان مضايق فى الاهلى و بصراحة مفيهاش فرحة حتى لو كنتى بتكتبى ربنا يوفقه
    mony9
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف mony9 الإثنين أكتوبر 06, 2008 4:15 pm

وربنا يوفقة ويستمر في ينجح في الاحتراف وينتقل لنادي يليق بية مع احترامي لنادي الاتحاداو يرجع للنادي الاهلي وربنا معاة
    narr
    narr
    فائزة في مسابقة "من هو الإسلامية"
    فائزة في مسابقة

مُساهمة من طرف narr الإثنين أكتوبر 06, 2008 4:17 pm

ربنا معاه ويوفقه
    Oo..smsma..oO
    Oo..smsma..oO
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى
    مشرفة قسم أخبار النادى الأهلى

مُساهمة من طرف Oo..smsma..oO الإثنين أكتوبر 06, 2008 4:59 pm

ميرسي ع الخبر

بس انا لسه أريه النهاردة في الجرايد ان الأهلي رافض تمام بيع متعب ودا اللي أكده قبل كدا الكابتن عدلي القيعي والكابتن هادي خشبه ولكن العلم عند الله
    بس لو الخبر دا صحيح يبقي بجد كل الأهلاوية هيزعلوا لإننا نتمني لعماد انه يبقي في أحلي نادي في أوروبا ولو الفرصه ما جتش يبقي يرجع الأهلي بيته الأول والأخير معزز مكرم
    ربنا يوفقه ويكرمه
    Shams El Doha
    Shams El Doha
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف Shams El Doha الإثنين أكتوبر 06, 2008 6:22 pm

اولا ميرسي علي المتابعة و لكن زي ما انتي بتقولي الخبر غير مؤكد
    اعتقد ان متعب صرح و قال ان اتحاد جدة خطوة له للاحتراف الاوروبي و ليس هو نهاية طموحاته كما تقولين و كما انه جدد للاهلي قبل رحيله فلا نية له ان يضر الاهلي بل قال متعب نفسه في حواره مع شوبير و ليس كلام الجرايد انه جدد للاهلي علي ان يستفاد الاهلي منه بعد ذلك
    اما عن موافقة الاهلي علي بيعه فأعتقد ان لايصح لادارة الاهلي ان تصرح بانها علي استعداد لبيع متعب نهائيا لاتحاد جدة اذا طلب قبل ان يعرض اتحاد جدة شرائه و لا ايه؟؟؟؟
    اعتقد ان استياءك من رحيل متعب لاتحاد جدة و تركه الاهلي يؤثر كثيرا علي كلامك دون ان تنظري الي ان متعب قالها بنفسه انه احس بعد العديد من الازمات التي تعرض لها انه في حاجة الي تغيير و اعتقد ان ذلك حقه طالما انه لم يضر بمصلحة الاهلي
    ساره الاهلاويه
    ساره الاهلاويه
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف ساره الاهلاويه الإثنين أكتوبر 06, 2008 7:06 pm

ربنا يوفقه ف اي مكان يروحو
    وجده تجيب انجلترا !!
    met3eba
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف met3eba الإثنين أكتوبر 06, 2008 9:12 pm

اعتقد ان مسئولي الاهلي نفوا اي مفاوضات بشان متعب واذا حتي تمت المفاوضات ربنا يوفقه ويشرف الاهلي و يرفع اسم مصر في اي مكان يروحه
    Marmar
    Marmar

مُساهمة من طرف Marmar الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 1:50 am

جهادمحمود كتب:طالما انت عارفة ان المسولين فى الاهلى نفوا وجود مفاوضات و ان محدش طلع من ادارة الاتحاد و قال ان فى مفا وضات و خبر مش صحيح و كذا عضو كتبه و تم نفيه ايه لازمته تكتبيه تانى و لا علشان تكتبى الكلمتين الاخرنين دول متعب مطلعش فى اى وسيلة اعلام و اتكلم على الموضوع و محدش اكدوا يبقى ليه قلتى انه و افق و بعدا متعب فعلا جدد لاهلى مش كلام زى مما انت كاتبة يعنى هو كلام و فعل و متعب طموحه اوربا و واخد اتحاد جدة خطوة لان باستمرار تالقه انشاء الله هيجله عروض اوربية كويسة فياريت متقوليش بقى ان ده طموحه واى حد بيحب الخير لمتعب يتمنالوا انه يطلع من الاتحاد على اوربا من غير ما يرجع الاهلى و الاهلى ما شاء الله عنده لعيبة كتير كويسة و مش محتاج متعب يبقى لو جوزيه وافق على بيعه لاى نادى غير الاهلى يبقى عنده حق و بعدا انا ملاحظة كل تعليقاتك على اهداف متعب و تالقه فيها بعض التريقة زى يعنى الاهلى كان هو السبب و له لدرجاتى كان مضايق فى الاهلى و بصراحة مفيهاش فرحة حتى لو كنتى بتكتبى ربنا يوفقه

اولا ميرسى على ردودكم
    ثانيا ياجهاد ياريت تتكلمى باسلوب احسن من كده
    انا قلت فعلا ان المسؤلين فى الاهلى رفضوا لكن ياريت تشوفى عنوان االخبر كويس جوزية وافق دى اخر اخبار وصلتلى حتى لو مش صحيحة انا مش متاكدة انا بكتب الخبر مادام فيه شك انه ممكن يكون صحيح
    وكله يرجع فى اخر للمشرف هو اللى يقفل و يشيل الخبر اللى شايف انه مش صحيح
    اما لو انا عايزة قول الكلمتين دول فانا بقولهم دايما ومش مستنية اكتب موضوع عشان اقولهم فيه
    انا لا بخاف ولا بجامل ولا حبى الاعمى لعماد يخلينى دايما معاه حتى لو اخطأ
    وقولت كذا مرة ان دا راى ومش هاغيره لانى انا عارفة بقول ايه وانا الوحيدة اللى عارفة انا بحب عماد اد ايه
    وياريت بلاش مشاكل احسن
    وميرسى مرة تانية
    حب
    حب
    مشرفة قسم صور عماد متعب
    مشرفة قسم صور عماد متعب

مُساهمة من طرف حب الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 2:09 am

يااااااااااااااجماعه المنتدى معمول علشان نعرف اخبار متعب الاكيده مش السمع
    مرسى ليكى يامرمر على الخبر بس ياريت يكون من مصدر علشان منحترش
    واى حد مشترك فى المنتدى اكيد بيحب متعب
    ربنا يوفقه فى اى مكان يروحه بس هو قال انه راجع الاهلى وجده محطه فى حياته الكرويه
    مرسى ليكى مره تانيه
    hala saad
    hala saad
    مشرفة قسم الموضوعات العامة

مُساهمة من طرف hala saad الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 11:01 am

مستحيل يكون الخبر ده صحيح واكيد متعب طموحه مش اتحاد جده وان شاء الله هتكون خطوه لاوروبا بأذن الله
    جهادمحمود
    جهادمحمود
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف جهادمحمود الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 3:47 pm

واللهى انا ماسكة نفسى بالعافية لان ده مش اول تعليك ليكى و بتكلم كويس وانت لو بتحى متعب تشجعيه فى اى حال حتى لو قراره مش عجبك لان كلامك مش هيغير حاجة و بعدا انت المفروض تبقى مبسوطة لانه هو دلوقتى مرتاح و مبسوط يبقى مالوش لازمة الكلام ده و طموح متعب كلنا عارفينه فبلاش تريقة وبعدا موضوع ان جوزيه وافق ده برضه مكرر و على فكرة انا مش بتاعت مشاكل و محترمة المنتدى اللى انا فيه و اللى مش المفروض ان لو مثلا متعب دخل او اى حد يعرفه يروح يقوله ان فى منتداك كتبين ان ده طموحك وانك بتغير كلامك وان هو ده راى مشجعينك
    Shams El Doha
    Shams El Doha
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف Shams El Doha الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 4:48 pm

ارجو يا جماعة الهدوء و عدم النرفزة في التعبير لاننا كلنا هنا بيجمعنا حب عماد متعب و الاهلي حتي لو اختلفنا في أشياء بسيطة و جهاد بتحب الخير لعماد علشان كده شايفة ان المكان اللي يبقي مبسوط فيه و مرتاح البال هو انسب مكان له و ده نوع من الحب و التقدير لنجمنا عماد
    و كمان مرمر بتحب عماد لانها عايزة تشوفوا في أحسن صورة و كانت بتتمني تشوفه في نادي اوروبي كبير و ده اللي هيتحقق باذن الله قريب و ده برضه نوع من الحب
    اذن احنا ما اختلفناش لاننا كلنا اتفقنا علي حب الخير لمتعب و احنا كلنا حبايب و اصحاب.
    و بالتوفيق للعمده يارررررررررررررررررررررررررررررررررررررب
    hala saad
    hala saad

مُساهمة من طرف hala saad الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 7:37 pm

Shams El Doha كتب:ارجو يا جماعة الهدوء و عدم النرفزة في التعبير لاننا كلنا هنا بيجمعنا حب عماد متعب و الاهلي حتي لو اختلفنا في أشياء بسيطة و جهاد بتحب الخير لعماد علشان كده شايفة ان المكان اللي يبقي مبسوط فيه و مرتاح البال هو انسب مكان له و ده نوع من الحب و التقدير لنجمنا عماد
    و كمان مرمر بتحب عماد لانها عايزة تشوفوا في أحسن صورة و كانت بتتمني تشوفه في نادي اوروبي كبير و ده اللي هيتحقق باذن الله قريب و ده برضه نوع من الحب
    اذن احنا ما اختلفناش لاننا كلنا اتفقنا علي حب الخير لمتعب و احنا كلنا حبايب و اصحاب.
    و بالتوفيق للعمده يارررررررررررررررررررررررررررررررررررررب
    انتى كده قولتى كل حاجه وبالتوفيق للجميع يارب
    lola ssaa 2008
    lola ssaa 2008
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف lola ssaa 2008 الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 7:59 pm

ربنا يوفقة فىاى مكان يروح فية محدش عارف الخير فين
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الأربعاء أكتوبر 08, 2008 10:02 pm

جهادمحمود كتب:طالما انت عارفة ان المسولين فى الاهلى نفوا وجود مفاوضات و ان محدش طلع من ادارة الاتحاد و قال ان فى مفا وضات و خبر مش صحيح و كذا عضو كتبه و تم نفيه ايه لازمته تكتبيه تانى و لا علشان تكتبى الكلمتين الاخرنين دول متعب مطلعش فى اى وسيلة اعلام و اتكلم على الموضوع و محدش اكدوا يبقى ليه قلتى انه و افق و بعدا متعب فعلا جدد لاهلى مش كلام زى مما انت كاتبة يعنى هو كلام و فعل و متعب طموحه اوربا و واخد اتحاد جدة خطوة لان باستمرار تالقه انشاء الله هيجله عروض اوربية كويسة فياريت متقوليش بقى ان ده طموحه واى حد بيحب الخير لمتعب يتمنالوا انه يطلع من الاتحاد على اوربا من غير ما يرجع الاهلى و الاهلى ما شاء الله عنده لعيبة كتير كويسة و مش محتاج متعب يبقى لو جوزيه وافق على بيعه لاى نادى غير الاهلى يبقى عنده حق و بعدا انا ملاحظة كل تعليقاتك على اهداف متعب و تالقه فيها بعض التريقة زى يعنى الاهلى كان هو السبب و له لدرجاتى كان مضايق فى الاهلى و بصراحة مفيهاش فرحة حتى لو كنتى بتكتبى ربنا يوفقه

اولا انا مش عارف لية انا حاسس ان الكلام دة كلام واحد ولد مش بنت بيان اوى اوى جدااا وكمان اسوب حضرتك وحش جدااا فى الكلام لان انتى كدة بتهجمى التوبك وصاحبة التوبك فا لو عاوزة مثلا تقولى اى شيئ عن التوبك غير الكلام المكتوب فى التوبك يبئة عن طريق الرئاسل الخاصة او الاميل .
    وبعدين دة منتدى يعنى اى توبك بيدل عن رئى واحنا بنرد على الرئى دة بس مش لزم الطريقة ديت فى الرد على صاحب التوبك ولو حصل الكلام دة تانى انا هابلغ الاشراف على طول .
    ارجو بئة ان حضرتك توضحى لية اية لزمة الكلام المكتوب دة وكمان ياريت نعرف حقيقة حضرتك هل انتى ولد ام بنت لان طريقة الكلام تتدل على ولد داخل بنت او بنت داخل ولد الله اعلم بس طريقة الكلام حاسس ان انتى شايلة من الضوة ديت مع انك لسة جديدة فى المنتدى ومش تعرفى كويس من هية مرمر يبئة لية بنهاجمها فى اى توبك وبعدين هية حرة تتكتب اللى هية عاوزة وانا اشيف ان هية مش غللطت فى حد هية بتتلكم عن توبك بينزل فى منتدى مصرى عن اخبار لاعب لية بئة انتى حاسية ان هية بتتلكم على عماد بطرية وحشة .

على العموم انا واحد من الناس بقول ان عماد مش بيسجل مع الاهلى واول لمة راح الاتحاد على طول الاجوان اشتغلت زى المطر يبئة هو مش كان بيركز غير فى الاحرتاف وبس ودة عيب فى الاعب المصرى لمة بيركز على حاجة بينسى اى حاجة قصداها.
    مثلا مبارة الاهلى وبتروجيت فى الدروى الاهلى فى الشوط الاول كان مافيش كورة خالص لية علشان جميع الاعبين كانوا بيفكروا فى لقاء انيمبا
    .
    belal_tv_afc
    belal_tv_afc
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف belal_tv_afc الأربعاء أكتوبر 08, 2008 10:12 pm

جهادمحمود كتب:واللهى انا ماسكة نفسى بالعافية لان ده مش اول تعليك ليكى و بتكلم كويس وانت لو بتحى متعب تشجعيه فى اى حال حتى لو قراره مش عجبك لان كلامك مش هيغير حاجة و بعدا انت المفروض تبقى مبسوطة لانه هو دلوقتى مرتاح و مبسوط يبقى مالوش لازمة الكلام ده و طموح متعب كلنا عارفينه فبلاش تريقة وبعدا موضوع ان جوزيه وافق ده برضه مكرر و على فكرة انا مش بتاعت مشاكل و محترمة المنتدى اللى انا فيه و اللى مش المفروض ان لو مثلا متعب دخل او اى حد يعرفه يروح يقوله ان فى منتداك كتبين ان ده طموحك وانك بتغير كلامك وان هو ده راى مشجعينك

اولا حضلاتك ولد لان مافيش حد بيقول لبنت انت المفروض ههههههههههههههههههههههه
    عرفت بئة ان حضرتك ولد مش بنت بجد حاجة تكسف ولد واعمل نفسة بنت استغفر الله العظيم يارب
    انا بغلت الاشراف عن هذا العضو .
    يا جماعة دة منتدى الكابتن عماد متعب ارجو من الجميع عدم تكرار هذا لان كدة كدة اى هيحوال يعمل اى حاجة فى المنتدى احنا هنطلعة من وسط الالف ان شاء الله تعالى .
    يارب يا عالى انصر الاهلى
    يارب يا عالى احرق الحادقين علينا جميعا
    meedo
    meedo
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات
    مشرف قسم الشباب + الألعاب + الفيديوهات

مُساهمة من طرف meedo الخميس أكتوبر 09, 2008 6:15 pm

والله ما فارقة بس اكيد هيحن واكيد هايجى وسط اهله ربنا معاه
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الخميس أكتوبر 09, 2008 7:14 pm

شكرا للجميع علي الردود اتمني ان كل الاعضاء يلتزمو بأدب الحوار

النادي الاهلي الي الان لن يصدر قرار نهائي في بيع عماد متعب للأتحاد السعودي ...والكلام في الموضوع دا سابق لأونة ..لان النادي كل تركيزة في بطولة افريقيا حاليا
    وعماد مدة اعارة (سنة) لسة شوية علي كلام البيع النهائي وكدا

ومرة تانية يارت جميع الاعضاء تلتزم بادب الحوار ..شكرا للجميع

تم غلق الموضوع حتي لا نري ردود مخالفة مرة أخري @

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 10:02 pm