المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! 829894
ادارة المنتدي انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! 829894
ادارة المنتدي انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

سالى
بنوتة مصرية
عاشقة متعب4
moka
yasoo-3ashket met3eb
adam
منة+عماد
سندباد الشرق
FreeSoul
13 مشترك

انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص!

FreeSoul
    FreeSoul
    عاشق فضي
    عاشق فضي

انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! Empty انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص!

مُساهمة من طرف FreeSoul الإثنين أبريل 30, 2007 5:45 pm

ممكن حد فيكم يقول لى هو كابتن جوزيه ليه طلع عماد فى ماتش بتروجيت النهاردة؟؟؟؟؟؟
    ماشى كابتن عبد الحميد حسن تمام التمام
    بس المفروض أكيد يعنى أنه مش يطلع متعب اللى ممكن فى ثانية يكسبه الماتش ..
    أو على الأقل يسيب و هو خسران 2/1 أكبر عدد مهاجمين فى الملعب علشان المكسب ..
    مش يطلعهم و يقلل الهجوم!
    و ده مين ..ده متعب..عماااااااااااااااااااد متعب يا عالم
    شوفتوا الجون الأول ..هو اللى عمله لما رجع ل ورا و بدأ الباصات ..و بعدين أداها لأبو الكاباتن كلهم العظيم أبو تريكة..بس عماد السبب فى الجون ..
    و هو دايما لما بيرجع ل ورا بيصنع أحلى لعب و أجوان وكمان دايما هو بيعمل اجوان كتيرة لزمايله
    الله يرحم ماتش الاتحاد اللى لولا توفيق ربنا و مشيئته ثم موهبة و شطارة و اجتهاد متعب ماكنش الأهلى كسب الماتش فى آخر ثانية و ماتشات كتيرة كتيرة تانية..

أنا متنرفزة و متضايقة و حيرانة أوى من كابتن جوزيه ..
    حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بأة ..
    الرحمة يا ربSad
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! Empty رد: انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص!

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الإثنين أبريل 30, 2007 5:51 pm

معلش يا جماعة اظاهر كدا جوزية لما بيكبر وبيضغط علية دمغاة بتفوت ومش بيغرف يفكر

بس ملحوضة بتروجيت عمل متش جامد اوى ولازم اديلة حقة ومختار مختار عرف ازى يلاعب جوزية والاهلى كويس اوى وعارفين ازى وبسبب اية
    بسبب متش البرسا الاهلى يا جماعة لما بيضغط علية من فريق كويس الاهلى (بيعوك) بصراحة وعارفين السبب اية
    ان مفيش فى مصر كورة كويسة وبدليل ان المتشات كلها الاهلى بيلعب براحتة اوى وبيكسب برضة من غير ضغط ودة بان النهاردة وفى متش البرسا وقبلهم متش الاسماعليى

انا ملاحظ ان الاهلى بقى يشوف لاعيبة جديدة وصغيرة بس فى لاعيبة لازم ماتمشيش من الفريق لانهم كويسين وبيدوا زى تريكة وبركات ومتعب وفلافيو والحضرى وشادى دول على سبيل المثل ولازم الاهلى يحاول يعمل احلال وتجديد بجد علشان كدا بقى غلط ان السن فى الفريق بقى عمال يبكبر

وادينا شوفنا بتروجيت اكبر واحد فيهم حوالى 29 او 30 واحنا فى عندنا 34 كمان ! شوفتوا!
    منة+عماد
    منة+عماد
    V - I - P
    V - I - P

انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص! Empty رد: انا مبأتش أفهم قرارات كابتن جوزيه دى خااااالص!

مُساهمة من طرف منة+عماد الإثنين أبريل 30, 2007 5:58 pm

عندك حق ياهشام
    وشكراااااااااااااا ليكى عالموضوع
    adam
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف adam الإثنين أبريل 30, 2007 6:16 pm

انا برضو استغربت جدا لما طلع متعب كان المفروض فلفيو هو الى يخرج اصلا لانه عك اوى
    وممكن اسال سوال هو عماد متعب وهو خارج الجماهير قالت ىىىىىىىىىىىى صح
    yasoo-3ashket met3eb
    yasoo-3ashket met3eb
    فائز في أكبر مسابقة في تاريخ المنتدى
    فائز في أكبر مسابقة في تاريخ المنتدى

مُساهمة من طرف yasoo-3ashket met3eb الإثنين أبريل 30, 2007 6:29 pm

[size=24]ana bgad t3bt 5alas kol mara y3'yar met3eb kol mara aih dah ana mesh fahma ma32no kan byl3ab kwais gedan hwa bs al na2so ygyb gon by3ml kol 7ag fel mal3ab sob7an allah kol dah w bardo y3'yaro ma32n al mafrod ano y3'yar flavio l2ano kan byl3b w7s gedannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn al nahrda ana bgad mesh fhmah w bygy ys2al fe al a5er hwa mesh bygeb gwan leh w by3atbo hwoa m32no al mfrod y3atb nfso hwa al awl w yshof tsrfato aly bt5ly al la3b mesh 3arf y3ml 7aga 5als y3od y3'yro ma32no byl3ab 7elw w y5ly 7alto al nafsya mesh kwaisa aih dah ana bsra7a 3omry masoft keda
    Question Mad [/size]
    moka
    moka
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف moka الإثنين أبريل 30, 2007 6:31 pm

ya gama3a el ahly howa gab el botolat mesh gozaih da ra2yi we ba3deen met3eeb lazem gozaih yetla3o law la7ezto we el de2i2a keda 7075 men el shot el tani ya gama3a lazem nedilo forsa
    عاشقة متعب4
    عاشقة متعب4
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف عاشقة متعب4 الإثنين أبريل 30, 2007 7:06 pm

المفروض كان يخرج فلافيو لأنه كان وحش جدا
    ومتعب كان كويس وكان ممكن يفرق مع الفريق
    ولكن مش عارفة جوزيه بيفكر ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    FreeSoul
    FreeSoul
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف FreeSoul الإثنين أبريل 30, 2007 7:25 pm

شكرا جدا على الردود يا شباب..
    بس هو كان فى دموع فى عيون متعب النهاردة لما خرج صحيح و كان قاعد مع البدلاء فى الماتش زى ماقال المذيع على القناة التانية ..؟؟؟؟ Sad Sad Sad
    أنا لو ده حصل ..حنهار Sad Sad Sad
    كي ألوّنَها؟
    بنوتة مصرية
    بنوتة مصرية
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف بنوتة مصرية الإثنين أبريل 30, 2007 8:08 pm

فعلا انا لاحظت ان متعب لما خرج والناس قعدت تقول ييييييييييييييييي
    عماد اتضايق جدااااااااااااااااااا وحسيت انه شوية والدموع تنزل من عينه
    وكانت حتنزل من عيني انا كمان

وكمان لو لاحظتوا في الجون التاني لما اسامة دخله جابوا الصورة على البدلاء والادارة بتاعت الأهلي وكلهم قاموا وفرحوا بس عماد كان قاعد ومتحركش لانه كان فعلا متضايق

يا جماعة بجد لازم رابطة مشجعين الاهلي تعمل حاجة وتقول تشجيع كويس لعماد حرام اللي بيحصله ده
    سالى
    سالى
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف سالى الإثنين أبريل 30, 2007 8:46 pm

انا كمان مش عارفه جوزيه بيستخسر يطلع فلافيو ولا ايه مع انه كان زفت وبقاله كزا ماتش مبيلعبش خااااااااااااالص
    ومتعب ربنا معاه بقه وربنا يهدى جوزيه شويه
    سالى
    سالى
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف سالى الإثنين أبريل 30, 2007 8:50 pm

وكمانالجماهير الهبل دول ربنا يشفيهم قعدوا يهبلو وخلو عماد يضايق ربنا ينكد عليهم
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

مُساهمة من طرف eman_emo89 الإثنين أبريل 30, 2007 9:09 pm

ة الماتش النهاردة كان عجيب لعيبة الاهلى شلونى كانوا بيلعبوا بطريقة غريبى واتنرفزت جدا لمل جوزية غير متعب الرجل دة علية حاجات عجيبة طلع الكويس وساب فلافيو الى مكانش بيلعب اصلا بس بصراحة انا سمعت الجماهير وهى بتصقف لمتعب وانا شوفتة وهو بيدمع
    noni+met3b
    noni+met3b
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف noni+met3b الإثنين أبريل 30, 2007 9:57 pm

بس ده انا شايفاه اتضهاد من الجماهير المنافسه انهم ينكدوا علي الواد

احد ما هيسيبلهم البلد ويمشي

انا عاوزه متعي يحترف بره مع الناس اللي بتفهمم

بس جماهير الاهلي تعظييييم سلااااام اوي علي اللي عملتوا وبتعملوه مع الاعيبه والنادي بتاعكوا
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين أبريل 30, 2007 9:58 pm

اولا شكرا على الموضوع وبالنسبة لجوزيه انا متفق مع هشام وعاوز اقول حاجة ان الاهلى ارتبك لسببين اولا انه لسه مفقش من صدمة برشلونة وكان عاوز يخرج من الكبوة دى سريعا زى ما حصل وخرج منها اما اتغلب من الاسماعيلى وكان الماتش الا بعده ماتش كبير وجامد وكسبنا المقاولون 5/1 ولكن الماتش ده الاهلى ملعبش كويس لانه كان عاوز يخرج من المازق بتاع برشلونة وكان تفكيره كله ازاى يكسب ودوت بيعمل ضغط طبير على اللاعبين ولكن المفروض على لاعيبة الاهلى انه لاعيبة كبار ومش بيتاثروا بالضغوط دى

ثانيا ان الاهلى فوجئ باداء بتروجيت القوى والجميل ودوت يمكن سبب ارتباك للاعيبة وزود الضغط عليهم وهنا المفروض ان كان يتدخل جوزيه او البدرى ويخليهم يلعبوا بهدوء

اما بالنسبة لجوزيه فانا مستغرب من الحاجات الغريبة الا عملها خاصة تغيير متعب المفروض انه يستمر للانه مغلوب وكان المفروض انه يجيب بلال معاه بدل ميدو
    وعاوز اقول حاجة ان الجانبين بتوع الاهلى كانوا خارج نطاق الخدمة ودول اثر على الفرقة جامد جداااااااااااااااااااااااااااا
    وعاوز اقول حاجة ان الاهلى مفروض يدور على بدلاء ممتازين ولاعيبة اجناح متميزة عشان بطولة افريقيا قوية اووووووووى هذا الموسم
    وربنا يوفق الاهلى
    نور الاهلاوية
    نور الاهلاوية
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف نور الاهلاوية الثلاثاء مايو 01, 2007 12:47 pm

بصراحة انا مشفتش الماتش بس بابا حكالى علية وانا تنرفزت جدا هو لية بيلاعب طارق السعيد ولية كمان مشبيلاعب احمد شديد ولية احمد بلال خارج القائمة علطول ولية ساب فلافيو وخرج عماد حاجات تنرفز فعلا

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 10:29 pm