المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل 829894
ادارة المنتدي عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل 829894
ادارة المنتدي عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

mena89
FreeSoul
yoyaaaa
batman999
gemy
9 مشترك

عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل

gemy
    gemy
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل Empty عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل

مُساهمة من طرف gemy الجمعة يوليو 25, 2008 4:45 pm

[size=24]يا جماعة انا عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد و هيدافع عنه انا عايز اشوف انتوا بتحبوه بجد ولا كلام و بس لان اللي حصل النهاردة الجمعة ما يتسكتش عليه و محتاج رد عملي وانا هقولكوا اللي حصل : كتب الصحفي معروف الاسكافي او كما يدعى محمود معروف في مقاله اليوم الجمعة 25/7 في جريدة الجمهورية بعنوان عماد البهلوان و نادر الثعبان كتب يقول ان عماد متعب كان يعرف مسبقا ما سيحدث من فسخ للعقد نتيجة مشاركته مع الاهلي امام الزمالك وانه فعل كل هذه التمثيلية لكي ينتقل خلال شهر يناير ويأخذ هو اي متعب 20 مليون جنيه و يعطي نادر شوقي العقل المدبر مليون جنيه و تنصل من النادي الاهلي صاحب الفضل عليه ... طبعا الصحفي المعروف كتب بعض التفاصيل التي لاداعي لذكرها الان ولكني لحبي الشديد لمتعب الذي يفوق كل الحدود و نتيجة للظلم الواق على الكابتن المحترم واللاعب الخلوق عماد متعب اطالب المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب باصدار بيان يدافع فيه عن متعب واطالب الاعضاء جميعهم بلا استثناء بالدفاع عن متعب والرد على هذا الصحفي و انا مساعدة مني ساترك لكم الايميل الخاص بمحمود معروف لتردوا عليه و لتعلموه ان متعب من اعظم لاعبي مصر وافريقيا ادبا وخلقا وانا اريد كل اعضلء المنتدى ان يرسلوا رسائل لهذا الصحفي عبر الايميل و عبر الجريدة وهذا ايميل محمود معروف mahmaroof@yahoo.com وروني بقى انتو بتحبوا عماد اد ايه و ياريت يا محمد يصدر بيان من المنتدى للدفاع عن متعب [/size]
    batman999
    batman999
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل Empty رد: عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل

مُساهمة من طرف batman999 الجمعة يوليو 25, 2008 5:20 pm

Surprised انت عارف كل واحد وله راى Rolling Eyes بس الى محيرنى ان متعب قال انه مش هينتظر ليناير حتى يرد للاهلى شىء من الى عملهوله بس مش عارف الموضوع هيوصل الى اييييييييييييييييه Sad
    gemy
    gemy
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل Empty رد: عايز اشوف كام واحد بيحب متعب بجد وهيدافع عنه بكل الوسائل

مُساهمة من طرف gemy الجمعة يوليو 25, 2008 5:33 pm

بس ماينفعش ان الرأي يوصل لحد السب و القذف و التجريح و الاتهام بالباطل و لما يوصل لكده لازم نرد و ندافع و ناخد حق عماد وبلاش نكون سلبيين ولو بنحب عماد بجد لازم ناخد حقه و منسكتش وانا بعت رسالة لمحمود معروف ودافعت عن عماد بكل ادب
    yoyaaaa
    yoyaaaa
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف yoyaaaa الجمعة يوليو 25, 2008 5:41 pm

اكيد انت عارف يا جيمي ان محمود معروف ده مريض نفسي وبيقول كلام اهبل مالوش معني فما تاخدش علي كلامه واحنا لو ردينا عليه نبقي عملنا له قيمة واحنا عارفين متعب كويس. وكلام واحدزي ده مش هايقصر فينا ولا في متعب .......... ومرسي ليك جدا
    gemy
    gemy
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف gemy الجمعة يوليو 25, 2008 5:47 pm

مريض نفسي على نفسه لكن ما يقربش من متعب واحنا اللي خالينا واحد زي ده يتكلم علشان احنا سكتنا قبل كده لما كان عماد بيتشم فبقى كل من هب و دب بيشتم في عماد ولو انتوا هتسكتوا انا مش هسكت غير لما اخد حق عماااااااااااااااااااااااد
    batman999
    batman999
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف batman999 الجمعة يوليو 25, 2008 6:58 pm

انا معاك فى الرد ده ان الراى مايوصلش اللى السب Mad بس اقولك محمود معروف ده ايه Question زملكاوى وطبعا الزمالكوية عاوزين يدخلوا النادى الاهلى مشاكل No علشان نبقى زيهم وعلشان كده بيحولوا يلاقوا صغره bounce علشان يتكلموا عليها confused وهو عاوز يحصل مشاكل بين النادى والاعب وده بعده Very Happy
    FreeSoul
    FreeSoul
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف FreeSoul الجمعة يوليو 25, 2008 7:04 pm

أنا بحب و أقدر كابتن عماد متعب جداااااااااااااااااااااااااااااا ..
    و لا يمكن أبدااااااااااااااااااااااااااااااااا أن أتخلى عن حبى و تقديرى له أبدااااااااااااا..و ده أقل شىء أقدر أقدمه للموتعب الهداف النجم عماد متعب ..
    و اللى بيحبوه كثيرين ..ده أذا مكونوش كل الناس و حيزيدوا كل يوم ..
    مش واحد زى ده اللى حيأثر فى حب الناس للموتعب بسبب أى تفاهات أو أكاذيب..
    فمتعب أنسان محترم و ناجح وعلى خلق..
    و ربنا حينصرمتعب أنشاء الله ..
    و رد متعب على ناس فاضية و تافهة بشكل مخيف زى ده ..
    و المصيبة الحقيقية أنهم مسموح لهم أن يكونوا كتاب و صحفيين فى جرائد و اعلام ..
    رده عليهم بمزيييييييييييييييييييييييييد من الاصرار على النجاح والتألق
    ...
    و شكرا على الحماس و الموضوع جدا
    mena89
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف mena89 الجمعة يوليو 25, 2008 7:28 pm

انا موافقة جدا على الموضوع ده وانا حبعت للاستاذ المريض ده اقوله يبعد عن الاهلى ولعبته ويخليه فى ناديه وبلاش الحقد والغل ده
    Shams El Doha
    Shams El Doha
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف Shams El Doha الجمعة يوليو 25, 2008 7:35 pm

اكيد احبابه ميتعدوش دول تجاوزوا العشرة الاف بخلاف الزوار و حب الناس ليه ظهر في ازماته , في المباراة الاخيرة وكل الجماهير تهتف في وقت واحد باسمه و لافتات تحمل عناوين هتوحشنا يا متعب و حملات للدفاع عنه و مظاهرات حب له اذا لم يطرح اسمه في استفتاء كل هذا وذاك يبطل ما يقوله الصحفي المعروف و غيره
    basma s
    basma s
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف basma s الجمعة يوليو 25, 2008 7:56 pm

مش محتاج اننا نرد علية لان متعب ردودة بتكون فى شباك الزمالك بالاخص وفى الملعب عموما زى جمهور الاهلى اللى رد عليهم فى الاستاد وباذن الله متعب يجدد للاهلى اويجيله عقد فى احسن الاندية ويكون عن طريق النادى ونشوف معروف وهو ساكت
    aya
    aya
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف aya الجمعة يوليو 25, 2008 8:27 pm

انا بردو قريت الكلام دة
    و محمود معروف دة اصلا مبيفهمش حاجة بصراحة بقى
    و طبعا كلنا هنبعتله
    تم النقل للمقهى
    نهلة عاشور
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف نهلة عاشور الجمعة يوليو 25, 2008 11:33 pm

هو محمود معروف كدة وطول عمره كدة وبيكره الاهلى وياريت لانشترى الجورنال بتاعه ولا نرد عليه نخليه يكلم فى نفسه واحنا بنموت فيك يا متعب ووثقين منك ومن اخلاقك العالية مووووووووووت وعمرك ما تبقى زى اى واحد زملكاوى لانك دمك احمر وعمرك ما تخون النادى الاهلى مهما كانت الاغراءات ماشى يا متعوبتى

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 8:38 am