المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى 829894
ادارة المنتدي ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى 829894
ادارة المنتدي ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

dolly55
يسرا محمد
mira
moka
marwa saad ibrahim
ahlaoy2011
Shams El Doha
منة اللة ايمن
مشجعة متعب
narr
wafaa+met3b
zeks
hala saad
SeniOr <3 N
muhammed
اسامة كمال
bosbos
hader
Nohaa 2010
23 مشترك

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى

Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

Localisation : علمنى ازاى احبوا وازاى علشانوا اعيش لكن ان انسى حبه دى اللى معلمهليش

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Empty ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 السبت يوليو 12, 2008 3:57 am

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى الكل يكتب رايه
    hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Empty رد: ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى

مُساهمة من طرف hader السبت يوليو 12, 2008 3:59 am

هو حلمة انة يحترف وهو خلاص هيحترف انا طبعا كان نفسى فى نادى احسن من دة بس دة نصيب وبدين ممكن ربنا يكرمة ويروح فرقة حلوة السنةالجاية ومدامم هو مبسووووط انا كمان هبقى مبسوطة وكان نفسى يفضل فى الاهلى بس دة نصيب ربنا يوفقة انشاء الله

مرسى ع التوببييييييييييك
    bosbos
    bosbos
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Empty رد: ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى

مُساهمة من طرف bosbos السبت يوليو 12, 2008 4:13 am

انا علي فكرة مكنتش اتمني ابدا ان عماد لما يسيب الاهلي يروح نادي درجة تانية
    كان المفروض لما يمشي ميروحش لنادي اقل من الاهلي او علي الاقل يبقي نادي
    درجة اولي بس هو عايز يسافر وخلاص كان قبل العرض الروسي علي الاقل درجة اولي
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

Localisation : علمنى ازاى احبوا وازاى علشانوا اعيش لكن ان انسى حبه دى اللى معلمهليش

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 السبت يوليو 12, 2008 5:22 am

مرسى جدا على الردود بس اكيد دى كانت امنية متعب انه يحترف وربنا يوفقه يا رب ويكرمه بس هوا شوية بشوية وهيروح النادى اللى الناس كلها بتتمناه لمتعوبتى حبيب قلبى
    اسامة كمال
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف اسامة كمال السبت يوليو 12, 2008 9:14 am

انا ححاسس ان النادى دة سىء جدا جدا و انة فى الدرجة الثانية وانا شايف ان متعب يرفض العرض دة وانا عارف ان العرض فى افضل دورى فى العالم انجلترا وان حكاية شرط اللغة الى سوف يضبق مخلى المتعب مستعجل على السفر لكن انا شايف ان عماد متعب يفضل مع الاهلى لان مكانتة فى الاهلى و حب الجماهير المجنون بمتعب افضل بكثير من نادى يدعى بريستول. وواللة انا نفسى عماد يحترف بس يكون فى مكان يستحق المتعب عماد
    اسامة كمال
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف اسامة كمال السبت يوليو 12, 2008 9:17 am

ولما عماد متعب يحترف هنشجع الاهلى ازاى يعنى يكون فى مباراة للاهلى والاستاد ميكونش منور لالالالالا مينفعش
    muhammed
    muhammed
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل

مُساهمة من طرف muhammed السبت يوليو 12, 2008 10:24 am

ممنوع الاعلان في الصفحة الرئيسية

تم النقل لقسم اخبار متعب

الادارة @@
    SeniOr <3 N
    SeniOr <3 N
    مشرف قسم الفوتوشوب
    مشرف قسم الفوتوشوب

مُساهمة من طرف SeniOr <3 N السبت يوليو 12, 2008 10:32 am

ده حلمه من زمان بس
    انا رايي ميحترفش في النادي ده
    يستني لغايت ما يجيله عرض احسن من كده
    hala saad
    hala saad
    مشرفة قسم الموضوعات العامة
    مشرفة قسم الموضوعات العامة

مُساهمة من طرف hala saad السبت يوليو 12, 2008 10:57 am

انا شايفه انها خطوه مهمه فى مشواره ومتعب قادر على التحدى وانشاء الله هنشوفه فى احسن الانديه بأذن الله
    مبرووووووووك يا متعب
    zeks
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف zeks السبت يوليو 12, 2008 1:03 pm

لو احنا بنحب متعب بجد نشجعوه فى اى مكان وربنا يوفقه ويبقى جامد لو صعد بيهم لدرجة الاولى هيتعرف ويعتبر احتكاك قوى ولو ربنا مش وفقه يبقى يرجع لبته الاهلى
    wafaa+met3b
    wafaa+met3b
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف wafaa+met3b السبت يوليو 12, 2008 1:39 pm

احنا قولنا رأينا قبل كده وزى ما عماد قال حيعتبرها الخطوه الاولى
    وربنا يوفقه ويباه فى تالق دائم
    وحتوحشنا اوييييييي يا متعب
    narr
    narr
    فائزة في مسابقة "من هو الإسلامية"
    فائزة في مسابقة

مُساهمة من طرف narr السبت يوليو 12, 2008 3:00 pm

كان نفسي يحترف في نادي احسن بس ربنا يوفقه وبجد انا زعلانه اوي اني مش هشوفه تاني في الاهلي ونفسي يعد وميسافرش
    مشجعة متعب
    مشجعة متعب
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف مشجعة متعب السبت يوليو 12, 2008 3:02 pm

انا موافقة انو يحترف اه بس مش في النادي ده
    منة اللة ايمن
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف منة اللة ايمن السبت يوليو 12, 2008 3:32 pm

واللة يا جماعة انا مخنوقة ولسة جدا عشان متعب هيسبنا لانى مش متخيلة الاهلى من غيرة ولسة عندى امل انة معانا
    Shams El Doha
    Shams El Doha
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف Shams El Doha السبت يوليو 12, 2008 3:56 pm

انا شايفه ان عماد فكر كويس جدا و مقبلش العرض الا بعد الاستخارة و الاستشاره و بعدين النادي ده ممكن يكون فاتحه خير باذن الله علي عمدتنا و يتنقل لافضل الانديه و كمان اعتقد ان فرصته في اللعب ستكون اكبر من اي نادي درجة اولي و كمان من خلاله هيتعود علي الاحتراف و هيبقي متشاف هناك اكثر و احنا معاه و وراه اينما كان و الظاهر ان بريستول هيبقي النادي التاني اللي هنشجعه مع النادي الاهلي
    ahlaoy2011
    ahlaoy2011
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف ahlaoy2011 السبت يوليو 12, 2008 4:24 pm

والله انا عن نفسى كنت متردد بس لما شفته مع الكابتن مدحت شلبى فرحان وعنده ثقة كبيره فى نفسه قلت الحمد لله متعب رجع يثق فى نفسه وفى امكانياته العاليه وهو هايكون نجم الفريق لانوا اغلى لاعب فى تاريخ الفريق هايكون تحت ضغط كبيرررررررررر بس يارب كلنا ندعيلوه من قلبنا ياررررررررب ياعماد تنجح وربنا يوفق
    marwa saad ibrahim
    marwa saad ibrahim
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف marwa saad ibrahim الأحد يوليو 13, 2008 1:06 am

اكيد حزينه عشان مش مصدقه انى صعب اشوفه تانى انا حزينه موت Sad ايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Miss0118Sad
    moka
    moka
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف moka الأحد يوليو 13, 2008 1:32 am

lazem ne7sebha sa7 3emad haymshi la2n nefso fe london we ele7teraf 7ata law fe darga tanea we howa mashi 3ashan el e7teraf mesh 3ashan el nadi dah afdal men elahli we atmana e5tiaro yekon sa7
    mira
    mira
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف mira الأحد يوليو 13, 2008 2:14 am

اكيد كلنا متفقين ان عماد اكبر من انه يحترف في نادي درجة ثانية بس بجد انا شفت الفرحة في عينه في برنامج ستاد مصر وخاصة لماكان الجمهور بيباركله فربنا يوفقه

يسرا محمد
    يسرا محمد
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف يسرا محمد الأحد يوليو 13, 2008 3:26 pm

يا جدعان بدل ما ندعيلة بالتوفيق وان ربنا يرجعة با لسلامة وان هو يحترف فى احسن نادى فى الدورى الانجليزى
    dolly55
    dolly55
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف dolly55 الأحد يوليو 13, 2008 3:37 pm

الاحتراف خطوة كويسه ويتمناها اى على ومفيش مشكله ولا عندى اى مانع انه يحترف فى النادى ده المهم انه يتالق ويثبت نفسه وان شاء الله ينتقل لنادى اكبر واحسن هو ده طبعا مش طموح متعب خالص واحنا عارفين لكن ايه المانع انه يبقى بدايه لحاجه احسن المهم ان ربنا يوفقه احنا طبعا هنزعل اوى علشان هو هيبعد عننا وهيوحشنا اوى اوى اوى
    Nohaa 2010
    Nohaa 2010
    مشرفة قسم الإسلاميات
    مشرفة قسم الإسلاميات

مُساهمة من طرف Nohaa 2010 الأحد يوليو 13, 2008 7:13 pm

مرسى على الردود الجميلة
    وانا كمان هكتب رائى
    انا شايفة انها هى الخطوة الاولى والمهمة فى مشواره فى الاحتراف وانا شايفة ان متعب فكر كويس جدا وكمان وافق بعد ما استخار ربه وانشاء الله هيكون النادى ده احسن من اى نادى درجة اولى وهتابع متعب ماتش بماتش وهكون مشجعة للنادى ده زى النادى الاهلى بالظبط وربنا يوفقه ويكرمة يا رب ويرجع لنا بالسلامة بس اكيد عماد هيوحشنى لانه هوا اللى كان العسل اللى بيحلى الملعب وكلنا هندعيله باذن الله
    Nervana el mat3abya
    Nervana el mat3abya
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف Nervana el mat3abya الإثنين يوليو 14, 2008 1:26 am

ياجمااااااااااااااااااااااااعه انا بجد حزينه جدااااااااااااااااااااااااااا

انا مش متخيله الاهلى من غير متعب

ربنا يوفقه
    asmaa@ae
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف asmaa@ae الإثنين يوليو 14, 2008 1:48 am

farao انا عندى وجهه نظر يارب معظمكم يقتنع بها وهى:
    ان دى خطوه مهمه فى حياته مش مهم ان النادى درجه تانيه المهم حاجات كتير زى ان عموما الاعب المصرى لما بيحترف خاصه فى دورى قوى زى الدورى الانجليزى الذى يتسم بالعنف اكتر من المهاره وطريقه لعب مش متعود عليها بياخد فتره حتى يتاقلم مع الاجواء والمدير الفنى يرى انه جدير باللعب لذلك فانا ارى انا عماد لما يلعب سنه فى دورى الشامبوينز ليج سنه هيتاقلم ع اللعب ويعرف الطريقه وان شاء الله ينتقل لنادى فى الدرجه الاىلى وكده هيلعب ع طول ده احسن من لما يروح فريق درجه اولى ويلازم الدكه وبعدين انا احساسى انه ان شاء الله هيكون بمستوى رائع لان الكل يتذكر معايا عندما ياتى لعماد عرض احتراف يكون مش فى مستواه ويكونمش بيحرز اهداف بس المره دى لما اتى المدير الفنى جونسون كان فى مباراه مالاوى وعماد تالق واحرز هدفين فانا شايفه ان دى اشاره من ربنا سبحانه وتعالى ان التجربه دى هتكون بدايه لمشوار جميل ان شاء الله
    ميرسى جدااااااااااااااااااااايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Icon_faraoايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Icon_faraoايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Icon_lolايه رايكم يا جماعة فى احتراف متعب فى نادى بريستول سيتى Icon_lol
    Nervana el mat3abya
    Nervana el mat3abya
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف Nervana el mat3abya الإثنين يوليو 14, 2008 3:37 am

اكيد هى فرصه حلوه انه يلعب فى الدورى الانجليزى

واكيد دى خطوه فى مشواره وممكن عن طريقها يوصل لانديه درجه اولى

بس برضه

انا حزينه ان متعب هيسافر

ربنا يوفقه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 1:07 pm