المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! 829894
ادارة المنتدي استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! 829894
ادارة المنتدي استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

5 مشترك

استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!!

تصويت

هل ادراة الاهلى فعلت الصح ام الخطأ؟

[ 8 ]
    استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! I_vote_rcap89%استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! I_vote_lcap [89%] 
    [ 1 ]
    استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! I_vote_rcap11%استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! I_vote_lcap [11%] 
    [ 0 ]
    استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! I_vote_rcap0%استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! I_vote_lcap [0%] 

مجموع عدد الأصوات: 9
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! Empty استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!!

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الثلاثاء يونيو 24, 2008 2:18 pm

بعدما شاهدنا جميع القضية الكبيرة جدا التى اخذت اكبر بكثير وكثير من حجمها الطبيعى ...وهى قضية حسنى عبد ربة...
    النادى الاهلى فى صمت شديد وغريب للغاية منذ بدأ هذة القضية ..ولم يدخل فى اى مناقشات مع اى من الطرفين ..سواء الاسماعيلى او ستراسبورج!
    و اخيرا زهولت من الخبر الذى نشر على الموقع الجماهيرى الرسمي للنادى الاهلى ..عندما قالو ان احد افراد لجنة الكرة بالنادى ..قال لهم ان الاتجاة الان داخل النادى هو التفريض عن حسنى فى مفاجأة كبيرة جدا لن يتوقعها شخص فى مصر ابدا! وهذا نص الخبر:
    http://www.el-ahly.com/Sitemanager/templates/champ_news.aspx?articleid=8831&zoneid=44
    لكن مازل النادى الاهلى لم يصدر القنبلة الموقوتة داخل النادى بصفة رسمية !؟؟

اخير انا عايز اعرف رأي كل واحد هنا فى الموضوع دا

هل الادارة عملت الصح ولا الغلط...وما هو سبب الصمت الشديد والغير مبرر من بداية القضية ..وخصوصا ان جماهير وادارة الاسماعليى..كانت يوميا تقول كلام مسيء عن الاهلى!
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! Empty رد: استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!!

مُساهمة من طرف Marmar الأربعاء يونيو 25, 2008 5:24 pm

الادارة هى اللى بتدير النادى وعارفة كل كبيرة وصغيرة وهما هياخدو القرار الصح فى أى موضوع يخص النادى

احنا نحاسبهم بس على النتايج ياهشامانا شايفة ان ادرة الاهلى علمت الصح لاعب مش عايز يلعب للاهلى والاهلى حاليا مش بحاجة اليه يبقى ملهاش اى لازمة نعد نعمل مشاكل وخلاص واكيد ادارة الاهلى حاسبة الموقف صح واكيد عارفة هتاخد حقوقها ازاى

بصراحة انا عاتبة على جماهير الاهلى والرابطة مينفعش نهاجم الادارة بالشكل ده وبعيدن ارجوكم احنا داخلين على فترة مهمة وماتشات مهمة متخلوش الموضوع يطول اكتر من كده

يارب تقبلوا كلامى وميرسى ياهشام على الموضوع
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!! Empty رد: استفتاء هام جدا....هل فعلت ادراة الاهلى الصح ام الخطأ!!

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الأربعاء يونيو 25, 2008 5:43 pm

شكرا ليكى يا مرمر على ردك
    ولعلمك انا بنسبة 95% معاكى فى اللى قولتية والله
    بس انا عملت التوبيك دا علشان اخد راي الناس
    لانى لحظت ان الكل زعل اوووى ..وكلة بيعاتب على النادى..ويقولو ان الادراة باعت قيم النادى وكلام كتير كدا...
    لكن يارت التفكير يتغير شوية علشان نبقى ناس محترفة صح
    نيللى الاهلوية
    نيللى الاهلوية
    عاشق مميز
    عاشق مميز

مُساهمة من طرف نيللى الاهلوية الأربعاء يونيو 25, 2008 5:48 pm

ياجماعه انا مع قرار ادارة النادى الاهلى لأن حسنى ملوش رغبة انة يلعب فى الاهلى وادارة النادى الاهلى عمرها متسمح ان فى واحد فى العالم يرتدى تىسيرت النادى الاهلى الا اذا كان هو هيموت ويرتديها دة لو رونالدو مش هنسمحلة بكدة مش حسنى مع اخترامى طبعا لة والاهلى فعلا اثبت انة نادى كبير لا يقف على حد والاهلى من غير حسنى بياخد بطولات والاسماعيلى بحسنى مأخدش ولا بطولة وهو الخسران مش الاهلى ولا الاسماعيلى
    محمد الاهلاوى
    محمد الاهلاوى
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب

مُساهمة من طرف محمد الاهلاوى الخميس يونيو 26, 2008 3:29 pm

شكرا ياهشام وفعلا انا مع قرار النادى الاهلى لان حسنى قال اساسا انا مش عايز العب فى الاهلى بس لية من الاول الاهلى بدأ التعاقد معاه طالما هو مش عايز يلعب فى الاهلى وانا اتوقع ادارة الاهلى هى السبب فى الموقف دة هو دلوقتتى قال انا مش هلعب الاهلى ولا الاسماعيليى وهيروح السعودية

انا مش معاه بس كان ممكن بدل المشااكل دية كلها وموضوع الاهلى كان احترف من الاسماعيليى لاى فريق اوروبى كان هيشرفنا وهيشرف مصر

وشكرا ليك ياهشام
    eman_emo89
    eman_emo89
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات
    مشرفة قسم أخبار الفن + الأغانى والألبومات

مُساهمة من طرف eman_emo89 الخميس يونيو 26, 2008 10:16 pm

اكيد ادارة النادى عارفة الى بتعملة ودى ادارة عندها خبرة ووعى

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 12:33 pm