المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير 829894
ادارة المنتدي ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير 829894
ادارة المنتدي ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

اهلاوى لاخر العمر
dody_9
hader
allam afc
muhammed
9 مشترك

ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير

muhammed
    muhammed
    مراقب عام على جميع الأقسام+عضو في فريق العمل

ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير Empty ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير

مُساهمة من طرف muhammed الأحد يونيو 15, 2008 11:14 pm

نعم هو الرجل الاول وهو صاحب الفضل في الوصول بفريق النادي الاهلي للعالميه فسيظل هو معشوق الجماهير الحمراء بل وأحد ابناء النادي الاهلي الذي سيدونه التاريخ ولن ينسى من ذاكرة جماهير النادي الاهلي على مر العصور

لقد صرح مانويل جوزيه في كثير من البرامج الفضائيه البرتغاليه والصحف البرتغاليه انه ملتزم بعقده مع الاهلي لانه عاشق لهذاالنادي الذي وصل به الى الشهره والعالميه التي يحلم بها اي مدرب في التاريخ حتى بعد انتهاء مهمة المدرب اسكولاري مع منتخب البرتغال .

معظم البطولات كنن السبب الرئيسي فيها هو يا مانويل جوزيه والدليل على هذا مباراة الصفاقس التاريخيه في سوسه
    والتي وضع جوزيه جميع النقاط فوق الحروف فيها قبل بداية المباراه وحسب سير اللقاء كما قال جميع لاعبي الاهلي

واين الصفقات الفاشله التي تحدث عنها البعض في عهد مصاص الذهب فكلها صفقات مدويه بأثتثناء بعض الصفقات فجوزيه انسان ولا يوجد انسان لا يخطيء في بعض اختياراته

واعتقد ال 8 صفقات بس السنادي دليل على كلامي ان صفقات التي تتم في عهد الفرعون المصري كلها ناجحه

نعم يا جوزيه اسكت السنة كل من شكك في حبك للاهلي ووفائك لناديك
    عفوا سيظل مانويل جوزيه والنادي الاهلي فوق الجميع رغم انف الحاقدين يا حبيب الملاين يا مانويل يا جوزيه
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير Empty رد: ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير

مُساهمة من طرف allam afc الأحد يونيو 15, 2008 11:17 pm

شكرا يا ميدو واعتقد ان جوزيه سيظل هو معشوق الجماهير الأهلاوية سواء وافق الجميع او رفض فهو الملك المتوج على عرش قلوب الأهلاوية
    hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير Empty رد: ردا على من كل من هاجم مانويل جوزيه معشوق الجماهير

مُساهمة من طرف hader الأحد يونيو 15, 2008 11:22 pm

معاك فى كل كلمة قلتها عن جوزية انة مدرب قدير يعشق جماهير الاهلى واحنا نعشقة
    dody_9
    dody_9
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف dody_9 الأحد يونيو 15, 2008 11:23 pm

allam afc كتب:شكرا يا ميدو واعتقد ان جوزيه سيظل هو معشوق الجماهير الأهلاوية سواء وافق الجميع او رفض فهو الملك المتوج على عرش قلوب الأهلاوية

وانا معاك جدااااااا يا علام

وميرسيه يا ميدو على التوبيك الرائع ده
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الإثنين يونيو 16, 2008 12:25 am

ههههههههههههههههه

مرسى اوى وده ردى عليكم كلكم وعلى توبيك اجتمعت فيه اراء المراقبين وتحالفهم

ده ردى خشه هنا علشان تعرفه اننا لسنا ضد مانويل فهو اسطوره لاننكرها ولكن
    الاهلى فوق الجميع

https://emadmet3b.yoo7.com/montada-f36/topic-t21257.htm
    hadeel25
    hadeel25
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف hadeel25 الإثنين يونيو 16, 2008 8:49 am

sa7 keda ya basha , mawdo3 gamedd, thnx 3ala el topic
    muhammed
    muhammed

مُساهمة من طرف muhammed الإثنين يونيو 16, 2008 12:15 pm

شكرا يا جماعه لمروركم

[quote="اهلاوى لاخر العمر"]ههههههههههههههههه

الاهلى فوق الجميع

https://emadmet3b.yoo7.com/montada-f36/topic-t21257.htm[/quote]

واعتقد ان ده موضوع لي اخوك يا محمد ولو كنت انتا الي عامله يبقى في تناقد كبير بين الموضوع ده والموضوع التاني الي انت عامله باسم *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الإثنين يونيو 16, 2008 12:33 pm

ميرسى ياميدو اوى ليك
    فعلا جوزية حقق انجازات كتير مع الاهلى لكن الاهلى له الفضل الاكبر عليه بعد ربن سبحانه وتعالى لان جوزية بدون الاهلى كان لايعرفه احد
    فالاهلى له الفضل على كل من يعمل بداخله سواء ادارى مدرب او لاعب
    وليس هؤلاء لهم الفضل على الاهلى
    الاهلى هو من يصنع النجوم وليس العكس
    سيظل الاهلى وحده ولا احد غيره فوق الجميع
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الإثنين يونيو 16, 2008 1:03 pm

[quote="midostare"]شكرا يا جماعه لمروركم

اهلاوى لاخر العمر كتب:ههههههههههههههههه

الاهلى فوق الجميع

https://emadmet3b.yoo7.com/montada-f36/topic-t21257.htm[/quote]

واعتقد ان ده موضوع لي اخوك يا محمد ولو كنت انتا الي عامله يبقى في تناقد كبير بين الموضوع ده والموضوع التاني الي انت عامله باسم *بقولك ايه ياجوزيه هتروشنا ولا ايه -الاهلى هو سيدك غصبن عنك

مش تناقض بس كل شئ فى وقته وعلى حسب مبيعمله نقف معاه فى الصح ونعاتبه فى الغلط

بس تشكرات لخضراتكم
    وانا ردى كان عليكم علشان انتم عملتم الموضوع توجيها ليا وردى كان عليكم
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 16, 2008 1:12 pm

برافو على التوبيك
    بس ثوانى بقى كدة علشان انا شايف كلام مش صح وشايف ردود مش عاجبانى يعنى شايف مجاملات وحاجات ذى كدة

اولا يا محمد (ميدو ستار) انا هرد على كل نقطة انت قولتها
    1-ما ينفعش نقول ان جوزيه صاحب الفضل
    للاسف جوزيه ليس صاحب فضل لان صاحب الفضل على كل شىء هو الله انما جوزيه كان سبب بسيط جدا لانه عضو فى منظومة كبيرة جدا جدا واذا كان له عشاق فايضاً له ناس بتكره
    2-انا اتحداك ان لو فيه كلام صحيح ان جوزيه هيمسك المنتخب البرتغالى وجاله عقد رسمى مش هيرفض لان المنتخب البرتغالى هو حلمه المنتظر وهيترك اى شىء مقابل تدريبه للمنتخب
    3-مباراة الصفاقس
    اولا ذى ما قولت قبل كدة ان السبب الرئيسى الاول هو المولى عز وجل وبعدين الجول جه فى اخر الماتش من تسديدة للقناص تريكة يعنى جوزيه ما قالش لتريكة شوط الكرة بالشكل ده يعنى لو فيه سبب يبقى السبب التوفيق لتريكة انه يشوط الكرة بالشكل ده وتيجى جول
    4-قولى مين الصفقات الى جت السنة دى وافادت الفريق ومين اللى جه السنة اللى فاتت وافادت
    يعنى على سبيل المثال عبد الحميد حسن كان متمسك به اوى وفى الاخر مشى وكالعادة اهدار للاموال ذى كتييييييييييييير اتعافدوا مع الاهلى وكان مصيرهم البيع للاندية ببلاش
    5-سيكون الاهلى هو اللى فوق الجميع وليس جوزيه لان جوزيه نقطة فى منظومة كبيرة اوى بداية من الجمهور مروراً بمجلس الادارة والاجهزة الفنية والطبية واللاعيبة والعاملين و.....ولازم اذكر الجمهور اولاً
    واخيرا انت ليه ما ذكرتش البطولة الاخيرة اللى خسرناها من النجم ولا احنا نذكر البطولات اللى اخدها بس
    ولازم بردو ساعتها نقول انها توفيق وعدم توفيق
    وبعدين فين الناشئين ما فيش الا حسام عاشور وللاسف مش قادر يسد مكان محمد شوقى اللى قضى عليه جوزيه ولحد دلوقتى ما فيش لاعب قدر يسد مكانه وناس كتير قضى عليهم جوزيه امثال لاعيبة كتيرة
    يبقى كل واحد مننا شايف جوزيه من وجهة نظره وكل واحد بيقدره بطريقته ويبقى بيننا الاحترام والتقدير والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
    شكراً وتقبل مرورى وكلامى
    muhammed
    muhammed

مُساهمة من طرف muhammed الإثنين يونيو 16, 2008 1:22 pm

شكرا على ردك يا محمد

بس اديك قولت توفيق وعدم توفيق

كل حاجه في الدنيا توفيق وعدم توفيق

والكوره بالذات كلها توفيق وعدم توفيق من عند ربنا

ومفيش حد كامل في كل حاجه يعني منظلمش الراجل بردضه

وانت عندك ناشئين كتير اوي في الفريق امثال حسام عاشور واحمد شديد واحمد عادل عبد المنعم ومحمد سمير وعماد متعب خارج من الناشئين وفي غيرهم كتير

وانا مختلفتش ان الاهلي فوق الجميه ثم جوزيه هي بس جايه في الكتابه كده

لاكن طبعا سيظل الاهلي فوق الجميع
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الإثنين يونيو 16, 2008 1:24 pm

eng_tal3at كتب:برافو على التوبيك
    بس ثوانى بقى كدة علشان انا شايف كلام مش صح وشايف ردود مش عاجبانى يعنى شايف مجاملات وحاجات ذى كدة

للاسف جوزيه ليس صاحب فضل لان صاحب الفضل على كل شىء هو الله انما جوزيه كان سبب بسيط جدا لانه عضو فى منظومة كبيرة جدا جدا واذا كان له عشاق فايضاً له ناس بتكره
    2-انا اتحداك ان لو فيه كلام صحيح ان جوزيه هيمسك المنتخب البرتغالى وجاله عقد رسمى مش هيرفض لان المنتخب البرتغالى هو حلمه المنتظر وهيترك اى شىء مقابل تدريبه للمنتخب
    3-مباراة الصفاقس
    اولا ذى ما قولت قبل كدة ان السبب الرئيسى الاول هو المولى عز وجل وبعدين الجول جه فى اخر الماتش من تسديدة للقناص تريكة يعنى جوزيه ما قالش لتريكة شوط الكرة بالشكل ده يعنى لو فيه سبب يبقى السبب التوفيق لتريكة انه يشوط الكرة بالشكل ده وتيجى جول
    4-قولى مين الصفقات الى جت السنة دى وافادت الفريق ومين اللى جه السنة اللى فاتت وافادت
    يعنى على سبيل المثال عبد الحميد حسن كان متمسك به اوى وفى الاخر مشى وكالعادة اهدار للاموال ذى كتييييييييييييير اتعافدوا مع الاهلى وكان مصيرهم البيع للاندية ببلاش
    5-سيكون الاهلى هو اللى فوق الجميع وليس جوزيه لان جوزيه نقطة فى منظومة كبيرة اوى بداية من الجمهور مروراً بمجلس الادارة والاجهزة الفنية والطبية واللاعيبة والعاملين و.....ولازم اذكر الجمهور اولاً
    واخيرا انت ليه ما ذكرتش البطولة الاخيرة اللى خسرناها من النجم ولا احنا نذكر البطولات اللى اخدها بس
    وبعدين فين الناشئين ما فيش الا حسام عاشور وللاسف مش قادر يسد مكان محمد شوقى اللى قضى عليه جوزيه ولحد دلوقتى ما فيش لاعب قدر يسد مكانه وناس كتير قضى عليهم جوزيه امثال لاعيبة كتيرة
    يبقى كل واحد مننا شايف جوزيه من وجهة نظره وكل واحد بيقدره بطريقته ويبقى بيننا الاحترام والتقدير والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
    شكراً وتقبل مرورى وكلامى

الصراحه بعد كلامك يباشمهندس الواحد لازم يقف انتباه

وميتكلمشى بعد كلامك

لانه هو الافضل فى كل شئ

ومدام الباشمهندس طلعت قال رئيه يبقى لازم الكل يصمت وانا اولهم
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 16, 2008 2:00 pm

اهلاوى لاخر العمر كتب:
    eng_tal3at كتب:برافو على التوبيك

3-مباراة الصفاقس
    شكراً وتقبل مرورى وكلامى

الصراحه بعد كلامك يباشمهندس الواحد لازم يقف انتباه

وميتكلمشى بعد كلامك

لانه هو الافضل فى كل شئ

ومدام الباشمهندس طلعت قال رئيه يبقى لازم الكل يصمت وانا اولهم

شكراً يا غالى على كلامك الجميل ده
    وانا بقول الصراحة والصراحة ما بتزعلش حد ولو حد زعل ده مش ذنبى
    وردا على محمد (ميدو ستار)
    شكرا لذوقك
    عندك حق الناشئين كتير انما مين اللى عمل حاجة للاهلى ,اللهم الا عماد متعب والباقى اسمحلى مش ......
    وده اول عيب فى جوزيه انه ما بيهتمش بالناشئين وكل اللى عايزه انه يجيب لاعيبة جاهزة وده فى حد ذاته غلط
    وطبعا ما فيش حد كامل لان الكمال لله وحده ,انما ممكن تلاقى واحد سلبياته تطغى على ايجابياته
    وشكراً
    muhammed
    muhammed

مُساهمة من طرف muhammed الإثنين يونيو 16, 2008 2:04 pm

شكرا لردك تاني يا محمد

ومعتقدش ان في نادي في العالم في الوقت الحالي بيلعب بالناشئين

كله بيشتري لعيبه من بره
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين يونيو 16, 2008 2:09 pm

جوزيه سيبقى هو الملك المتوج على عرش قلوب الأهلاوية

jose you are the king

jose you are the best
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 16, 2008 2:13 pm

allam afc كتب:جوزيه سيبقى هو الملك المتوج على عرش قلوب الأهلاوية

jose you are the king

jose you are the best

انا اسف انت رأيك غلط لان الملك هو الله وده اسم من اسماءه الحسنى
    ثانيا انت رأيك حاجة وتوقيعك حاجة تانية لانك كاتب فى توقيعك الاهلى فوق الجميع وانت برأيك ده بتقول ان جوزيه فوق الجميع ويا ريت تغير الكلمة دى (الملك) ,وشكراً
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

مُساهمة من طرف allam afc الإثنين يونيو 16, 2008 2:59 pm

eng_tal3at كتب:

jose you are the king

jose you are the best

ثانيا انت رأيك حاجة وتوقيعك حاجة تانية لانك كاتب فى توقيعك الاهلى فوق الجميع وانت برأيك ده بتقول ان جوزيه فوق الجميع ويا ريت تغير الكلمة دى (الملك) ,وشكراً

حضرتك انا اعلم جيدا ما أقوله والملك هو اسم من أسماء الله سبحانه وتعالى

لكن هذا ليس صفة بل لقب فانا القب جوزيه بأنه ملك متوج على عرش الاهلاوية وفى قلوبهم
    وليس دفاعى عن جوزيه هو انى قولت ان جوزيه فوق الجميع وانا اسف لان حضرتك قولت كده لان الأهلى فوق الجميع شعار الاهلى والاهلاوية ما ينفعش اننا نغيره او نتلاعب بيه
    eng_tal3at
    eng_tal3at
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف eng_tal3at الإثنين يونيو 16, 2008 3:46 pm

allam afc كتب:
    eng_tal3at كتب:

jose you are the king

jose you are the best

حضرتك انا اعلم جيدا ما أقوله والملك هو اسم من أسماء الله سبحانه وتعالى

لكن هذا ليس صفة بل لقب فانا القب جوزيه بأنه ملك متوج على عرش الاهلاوية وفى قلوبهم
    وليس دفاعى عن جوزيه هو انى قولت ان جوزيه فوق الجميع وانا اسف لان حضرتك قولت كده لان الأهلى فوق الجميع شعار الاهلى والاهلاوية ما ينفعش اننا نغيره او نتلاعب بيه

يا ريت توضح اكتر
    يعنى ايه انت بتلقبه
    يعنى ينفع اقول على واحد فلان ده الرحمن او القدوس او....
    استغفر الله العظيم
    وبعدين لو عايز تلقبه مثلا ذى ما بتقول ممكن تقولها من غير الالف واللام يعنى ما تقولش انه الملك لان اللاف واللام تعنى الوحدانية يعنى واحد بس اللى ممكن تقول عليه كدة وهو المولى
    ذى ايه؟
    يعنى ممكن تلاقى اسم واحد (كريم) هل معنى كدة انه حرام
    ابداً ولكن ما ينفعش نطلق على واحد او نسمى واحد الكريم.
    يا ريت يكون كلامى وصلك صح
    وبعدين لا داعى انك تقولى حضرتك والا انا هفهمها بشكل تانى يعنى ممكن يكون استهزاء او ما شابه ذلك يعنى قولى انت ذى ماانا قولتلك انت رأيك غلط.
    وشكرا ليك , ليك(مش لحضرتك).
    عاشقة الاهلى الحمر
    عاشقة الاهلى الحمر
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف عاشقة الاهلى الحمر الإثنين يونيو 16, 2008 3:53 pm

جوزيه هو النجم الاول فى الاهلى وهو نجم الشباك الاول
    بجد انا بحبه موت

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 9:20 am