المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى 829894
ادارة المنتدي وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى 829894
ادارة المنتدي وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

sweet cat
asma mtto
سندباد الشرق
Marmar
8 مشترك

وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى

Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى Empty وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى

مُساهمة من طرف Marmar الجمعة يونيو 06, 2008 7:19 pm

مفاجأة من العيار الثقيل شهدته قائمة الاهلى وهى خروج نجم الاهلى واحسن باك يمين اسلام الشاطر !!!!
    عدد مجلة الاهلى قبل الماضى كان فيه وار لاسلام وقال انه موجود مع الفريق وان معسكر المانيا هتكون فترة كويسة عشان يرجع لمستواه المعروف وقال انه مضايق جدا من الاشاعات اللى بتؤكد قرب رحيلة من الاهلى
    وفى نفس العدد كان فيه حوار مع حسام البدرى واكد فيه ان الاهلى متمسك باسلام ولا غنى عنه
    اذن ايه اللى حصل ؟ وفين الحقيقة؟
    المفروض ان مجلة الاهلى بتكتب بمصداقية وهى المجلة الوحيدة اللى بيشتريه جمهور الاهلى لانه بيبقى متاكد من الاخبار اللى فيها
    طب ازاى ينفه رحيل لشاطر ونلاقى النهاردة خبر خروجه ورحيله
    انا عايزة اعرف اسباب خروجه من القايمة يارب حد يقولى اسباب منطقية
    مفيش سبب واحد يخليه يخرج الا انه مش عجاى على مزاج جوزية
    لو هتقولولى اسلام مبيعرفش يعلب هاقولكم حرام عليكم ده احسن ونج يمين فى مصر
    لو قولتولى اصله سنه كبر وعجز هاقولكم سنة من سن بركات بالظبط يعنى بركات كبر وعجز !
    لو قوتلوى اصله اتصاب كتير لموسم اللى فات ومش عارف يرجع لمستواه هاقولكم ماهو بركات قعد موسم كمل كل شوية يتصاب لكن فى النهاية رجع لمستواه المعروف -على فكرة انا مش ببهجم او بركه بركات بالعكس انا اكتر واحدة بعشق محمد بركات -
    طيب سيبنا من بركات جلبرتو قعد سنة ونص مصاب واستحملناه كتير اوووووووى عشان يرجع لسمتواه ومرجعش غير الموسم ده
    ولا ياجوزية لازم اسلام يكون من انجولا عشان تصبر عليه
    كل للى عايزة اقوله نى حزينة جدا بجد انا اول ماقريت الخبر بكيت والله لانى بحب اسلام اووى لانه لاعيب ملتزم مخلص لناديه قال مليون مرة انه لايمكن يسيب الاهلى وان المسؤلين لو اسغنو عنه هيعتزل يعنى خلاص اسلام هيعتزل لاهلى بيجبره على لاعتزال
    احنا جمهور الاهلى زعلنا وهاجمنا وعملنا اللى ميتعملش لما الحضرى هرب وباعنا
    طب اشمعنى دلوقتى بنعمل كده مع اسلام ايوة الاهلى باع اسلام باعه بطريقة وحشة جدا
    والله العظيم تلاتة ده حرام بجد
    ولاول مرة فى حياتى هاجم ادارة الاهلى وقالهم لا اسلام لا اتنوا بتقولوا لجوزية سمعا وطاعة فى كل حاجة ارجوكم رجعوا اسلام بجد اسلام من الاعيبة اللى لو مشيت الاهلى هيخسر كتير مش فنيا لكن هيخسر لاعب باخلاق والتزم اسلام
    ما انت ياجوزية فيارتك ماكنت جدد وكنت مشيت لان بجد فعلا زى ماناس كتير قالت لو كان جوزية مشى فيه لاعيبة كتير هتاخد فرصة عمرها مهتاخدها مع جوزية فيه لاعيبة كتير مظلومة بجد
    انت ياجوزية سب شديد واحمد صديق فى القايمة وطلعت للى احسن منهم واعطيت بعض الاعيبة فرصة ليثبتوا وجودهم فى معسكر المانيا
    طب اشمعنى اشمعنى اسلام ياريت متنساش ياجوزية ماتش الاهلى والزملك 2\0 اللى اسلام ابدع فيه ومحدش عمل اللى عمله

فى النهاية انا عيازة اعرف رايكم انتم ياجماهير لاهلى وهل موافقين عل خروج اسلام بالطريقة المحزنة دى؟
    هل موافقين على بيع لاعب بالطريقة دى لاعب اعطى وكان مثالا للاعب الملتزم ؟
    كلمة اخيرة بوجها لاسلام ارجو لا تحزن يااسلام ياشاطر
    فالاهلى ليس جوزية ولا غيره الاهلى كين كبير بجماهيره ارجون لاتحزن من الاهلى ولاتحزن منا
    احنا بنحبك يااسلام بنحبك اوووى بوقلك ياشطار انت شاطر اووى روح العب فى اى نادى عربى طلبك واعوى تعتزل و الاهلى يجبرك على لاعتزال روح العب عشان تثبت لجوزية وادارة انه من افضل الاعيبة
    عفوا جوزية عفوا يابدرى.....اسلام الشاطر لن يرحل بهذه الطريقة

عدل سابقا من قبل Marmar في الجمعة يونيو 06, 2008 7:30 pm عدل 1 مرات
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى Empty رد: وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الجمعة يونيو 06, 2008 7:26 pm

فعلا يا مرمر انا زعلت ان اسلام طلع من قائمة الاهلى ...بس الاهلى قال انو جاب اتنين لاعيبة صغيرين فى مركز الباك يمين ..وبيقولو انهم لاعيبة كويسة اووووى اوووى كمان
    واسلام هيروح كاظمة فى الكويت وهو تقريبا ناوى انة يعتزل كمان سنة او اتنين على الاكتر ...واحتمال كبير اوووى يجيى يدرب او يشتغل ويمسك منصب فى الاهلى ....دا بصراحة اللى عارفة ..
    لكن ميمنعش انى زعلت انة مشى وطلع من الاهلى
    asma mtto
    asma mtto
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى Empty رد: وداعا اسلام الشاطر....ياخسارة يااهلى

مُساهمة من طرف asma mtto الجمعة يونيو 06, 2008 8:05 pm

Merciii 3la eltopic ya marmar Eslam elshater a7san back right fe masr wy elmafrod mesh yamshy wy ana za3lt gaden lama 3rft el7'abr dah ehna elgomhor hnfdel n7bek ya eslam
    ESLAM ELSHATER IS THE BEST
    sweet cat
    sweet cat
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل
    مراقبة عامة على جميع الأقسام+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف sweet cat الجمعة يونيو 06, 2008 8:36 pm

الاول ثانكس يا مرمر على التوبيك
    وفعلا مفيش حد اهلاوى مزعلش من خروج اسلام من القائمه
    لكن اداره الاهلى اكيد ليها اسباب لاستبعاده
    وهو دلوقتى حيحترف فى كاظمه الكويتى يعنى الاهلى مسبهوش من غير حاجه
    ومش حيروح لاى فرقه وغير كده علاء ميهوب كان على مودرن سبورت وقال كلها سنه او اتنين وحيرجع يختار مكانه الى هو عايزه فى الاهلى سواء كان تدريب او اداره

بالتوفيق لاسلام فى المرحله القادمه ونحن منتظرينك مدربا او اداريا فى الاهلى
    hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف hader الجمعة يونيو 06, 2008 10:17 pm

اكيد زعلانين طبعا اسلام كويس مش وحش بس دة قدررررررررررررررة
    هنقول اييييييييييية
    Marmar
    Marmar

مُساهمة من طرف Marmar السبت يونيو 07, 2008 11:46 pm

ميرسى على ردودكم وووووى
    لكن عايزة قولكم ان اسلام مكنش عايز يمشى ومكنش عايز يحترف وبجد احنا سبناه بطريقة وحشة اووى اسلام مايستحقش مننا كده ابدا
    وان متكدة ان ده قرار جوزية لوحده مش قرار دارة الاهلى لانه لو كان قرار ادارة الاهلى يبقى ليه اسلام وقع لحد 2010 عشن يتساب بالطريقة دى
    بجد خسرنا لاعب ملتزم واخلاقه كويسة جدا وبيحب لاهلى اوووووووى وبعدين اسلام متيد فى لقايمة الافريقية وكده انت خسرت لاعب مش ينفع تحط مكانه اى لاعب تانى
    وعلى فكرة الاعيبة كلها مستائة جد وانا خايفة من الموضوع وانه كل واحد يبدا يفكر فى مصلحته ويقول الاهلى ممكن يسبنى فى اى لحظة ادور على مصلحتى
    ربنا يستر بجد
    لكن فى النهاية القرار اتاخد لكن هو خطأ مليون فى المية
    ويااسلام ياشاطر روح كاظمة والعب وتالق وخلى جوزية يندم انه سابك
    وهنفضل نحبك ياشاطر
    said_ahly
    said_ahly
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف said_ahly الأحد يونيو 08, 2008 12:12 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ربنا يسامخهم اللى كانوا السبب
    بجد انا زعلان جدا من اللى بيحصل مع اسلام لانه بجد من اللاعيبه التقال جدا فى الملعب والمحترمين جدا كمان
    وكمان زعلان على ماندو اللى المستقبل بيغرد له لان شكلنا هندوخ عشان نرجعوا تانى بعد نكتشفه فى فريق منافس
    وكمان انتم مش واخدين بالكم ان فى اماكن كتير خسرناها بسبب بيع اسلام وغيره المقيدين افريقيا وكمان الاصابات الوجوده زى النحاس وفتحى والهارب اللى هنضطر نقيد حارس بداله
    يارب يفكروا اننا ان شاء الله مش هنقبل الخساره الله لايقدرها ابدا ابدا

فى الاخر انا سعيد انى رجعت اشارك تانى بالمنتدى واول رد يكون على انسانه محترمه زى حضرتك بتخاف على بيتها كدا
    اسف على الأطاله
    elsaid mohammad
    محمد الاهلاوى
    محمد الاهلاوى
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب
    مشرف قسم مقهى الأهلاوية+الألعاب

مُساهمة من طرف محمد الاهلاوى الأربعاء يونيو 11, 2008 8:50 am

شكرا جدا ليكى يامرمر فعلا كانت صدمة خروج اسلام من القائمة بس انا كنت اتوقع خروج لاعبين اخرين مثل احمد صديق لان اسلام عامل خبرة كبيرة فى الاهلى وشكرا ليكى وبالتوفيق لية مع الفريق الذى سوف بنتقل الية
    Marmar
    Marmar

مُساهمة من طرف Marmar الأربعاء يونيو 11, 2008 2:42 pm

ميرسى اووى على ردودكم وكلنا زعلانين على رحيلك يااسلام
    لكن نعمل ايه غصب عننا
    وبجد لازم يكون فيه وقفة مع جوزية لازم يكون فيه وقفة ياادارة الاهلى احنا سبنا اسلام وخسرنا مكانه فى القايمة الافريقية طب ليه سبنا ليه حتى كنا نسيبه عشان افريقيا
    للاسف بالطريقة دى الاهلى بيعمل مذبحة للعيبته وهيخسر كتير اوووى
    وخلى ادارة الاهلى عماله تشترى فى لاعيبة ملهاش اى لازمة وتسيب واحد زى اسلام وحد ملتزم مخلص بيحب الاهلى بجد
    خلينا كده لحد مانخسر بطولة افريقيا
    hanan-hanan
    hanan-hanan
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف hanan-hanan الأربعاء يونيو 11, 2008 3:04 pm

اكتر خبر زعلني هو خروج اسلام الشاطر من قائمة الاهلي للموسم القادم اسلام احسن باك يمين في مصر وليه الاهلي ما يصبرش عليه لانه بجد يستاهل لما كان بيخرج علشان انذار كان بيبقي زعلان جدا لدرجة ان الواحد بيحس انه مظلوم وده لانه بيحب يلعب ويكسب الاهلي والاصابة الاخيرة كانت سوء حظ في مباراة ا لمصري بالقاهرة لما رجله اتلوت تحته ومفيش لاعب قرب له وكان لسة بيلعب اول مباراة بعد اصابته ليه اسلام يخرج من قائمة الاهلي لأ ده ظلم
    hanan-hanan
    hanan-hanan
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف hanan-hanan الأربعاء يونيو 11, 2008 5:14 pm

اكتر خبر زعلني هو خروج اسلام الشاطر من قائمة الاهلي للموسم القادم اسلام احسن باك يمين في مصر وليه الاهلي ما يصبرش عليه لانه بجد يستاهل لما كان بيخرج علشان انذار كان بيبقي زعلان جدا لدرجة ان الواحد بيحس انه مظلوم وده لانه بيحب يلعب ويكسب الاهلي والاصابة الاخيرة كانت سوء حظ في مباراة ا لمصري بالقاهرة لما رجله اتلوت تحته ومفيش لاعب قرب له وكان لسة بيلعب اول مباراة بعد اصابته ليه اسلام يخرج من قائمة الاهلي لأ ده ظلم

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 7:27 pm