المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

**كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد 829894
ادارة المنتدي **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

**كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد 829894
ادارة المنتدي **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

سما/عاشقة عبد الوهاب
سندباد الشرق
هودو
رامى متعب
bondoka2
اسيره فى حب عبد الوهاب
asma mtto
اهلاوى لاخر العمر
12 مشترك

**كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد

اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

**كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد Empty **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الثلاثاء مايو 20, 2008 11:16 pm

******** بسم الله الرحمن الرحيم **********

اكتب هذا الموضوع وانا بجد ببكى
    الى يشوف ابراهيم سعيد دلوقتى على مودرن يبكى بجد بغض النظر انى ليه صله صداقه معه كما اعلنت وجبت حوار قبل كده او لا

ولكن بجد انا هتكلنم عن هيما وقبل ماتكلم بقوله كفايه بجد يابراهيم بجد مش قادر استحمل اداره الاهلى الابن يعود

نعم الابن يبكى لو تشوفوا ابراهيم الان هتبكوا بجد

شوفوه حسوه زى مانا حسيته بجد كبير يابراهيم ايوه قلتلك قبل كده كبير وهتفضل كبير

لانك ابن الكبير ابن كبير الكبار شوفوا يجماعه بجد الدمعه فى عينه مش تمثيل مش كلام وخلاص

لا دابجد متهعى الاخلاص انا اكيد هنزلكم الحوار وانا بسجله وهرفعهلكم علشان تشوفوا بجد

لازم كلنا نقول وبسوط واحد بنحبك يابراهيم

هحكلكم جزء من الى حصل ابراهيم بيقول انه

كان جاى قدام النادى وبيقول متوقعتش انهعم هيدخلونى فبقول لبتاع الامن

ممكن ادخل شوفوا عظمه الاهلى هو الى بيعلم راح بتاع الامن برد تلقائى قالوا اتفضل يكابتن ده بيتك بيتك بجد خلاص مش قادر من الدموع

بيقوله بيتك يكابتن ودخل الى جوه النادى كانوا مبسوطين عارفين ليه لانه ابننا لانه ابن الاهلى بجد

صحيح اخطاء بس بيعود نعم اخطاء بس كبير ياصاحبى اوى كبير يابراهيم

وانا اعلم ان والدك ووالدتك اهلاويه بجد من القلب وبيبكوا وانت كمان يابراهيم كبير

بجد كفايه مش قادر بس صدقونى دموعى بتنزل تلقائيه لانى

حاسس بيه وحاسس بالاهلى لانى انا كمان ابن الاهلى يجماعه بجد الاهلى

ده كبير اوى ممكن متحسوش الى بحسه تتهمونى بالمجنون بس لك ايها الشاب ان تتخيل كم تحب امك وانتى ايضا ايتها الفتاه

وقتها ستعرفون كم احب الاهلى بل اكثر نعم الاهلى فى الدم مش شعارات لا ده حب حب بجد
    بحبك ايوه بقولها بعلو صوتى بحبك ياهلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

بحبك ياهلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
    asma mtto
    asma mtto
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

**كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد Empty رد: **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد

مُساهمة من طرف asma mtto الثلاثاء مايو 20, 2008 11:37 pm

Merciii 3la eltopic
    bas mesharfa 7asah ya mohamed anek betatary2 wy betahazr sorry
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

**كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد Empty رد: **كفايه بجد بعيط **كفايه يابراهيم **كبير اوى النادى ده بجد

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الثلاثاء مايو 20, 2008 11:41 pm

asma mtto كتب:Merciii 3la eltopic
    bas mesharfa 7asah ya mohamed anek betatary2 wy betahazr sorry

لا صدقينى بتكلم من القلب علشان كده الكلام عفوى خالص مش متزوق بالبلدى يعنى

بجد من القلب

وهبقى اجبلك القاء وانتى هتشوفى
    اسيره فى حب عبد الوهاب
    اسيره فى حب عبد الوهاب
    الفائزة الأولى بالمسابقة الدينية في رمضان
    الفائزة الأولى بالمسابقة الدينية في رمضان

مُساهمة من طرف اسيره فى حب عبد الوهاب الثلاثاء مايو 20, 2008 11:43 pm

انا كنت متابعه الحوار كله من شويه وبرده حسيت نفس شعورك ومن جوايا حاسه انه صادق فى كلامه وانا كمان كنت مجنونه بيه قبل مايمشى من الاهلى بس بتمنى انه يبعد عن المشاكل ويكون اتغير فعلا وبتمنى ان ربنا يكون هداه وبتمنى انه يعود للاهلى والاهلى يديله فرصه وهو ابن الاهلى وومهما كان هو برده ابن الاهلى وميرسى ليك على الموضوع وانا كمان زيك برده كنت مجنونه بيه جدا ويارب يكون بقا احسن ويكون ربنا هداه ياررررررررررررب
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الثلاثاء مايو 20, 2008 11:58 pm

اسيره فى حب عبد الوهاب كتب:انا كنت متابعه الحوار كله من شويه وبرده حسيت نفس شعورك ومن جوايا حاسه انه صادق فى كلامه وانا كمان كنت مجنونه بيه قبل مايمشى من الاهلى بس بتمنى انه يبعد عن المشاكل ويكون اتغير فعلا وبتمنى ان ربنا يكون هداه وبتمنى انه يعود للاهلى والاهلى يديله فرصه وهو ابن الاهلى وومهما كان هو برده ابن الاهلى وميرسى ليك على الموضوع وانا كمان زيك برده كنت مجنونه بيه جدا ويارب يكون بقا احسن ويكون ربنا هداه ياررررررررررررب

اهلا بيكى نورتى التوبيك وان شاء الله يرجع ويعطى مجهود
    خرافى لانه بجد يسنحق

ومرسى على ردك نورتى التوبيك
    asma mtto
    asma mtto
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف asma mtto الأربعاء مايو 21, 2008 12:05 am

ط·آ§ط¸â€،ط¸â€‍ط·آ§ط¸ث†ط¸â€° ط¸â€‍ط·آ§ط·آ®ط·آ± ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¹ط¸â€¦ط·آ± كتب:
    asma mtto كتب:Merciii 3la eltopic bas mesharfa 7asah ya mohamed anek betatary2 wy betahazr sorry
    ط¸â€‍ط·آ§ ط·آµط·آ¯ط¸â€?ط¸ظ¹ط¸â€ ط¸â€° ط·آ¨ط·ع¾ط¸ئ’ط¸â€‍ط¸â€¦ ط¸â€¦ط¸â€  ط·آ§ط¸â€‍ط¸â€?ط¸â€‍ط·آ¨ ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ´ط·آ§ط¸â€  ط¸ئ’ط·آ¯ط¸â€، ط·آ§ط¸â€‍ط¸ئ’ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€¦ ط·آ¹ط¸ظ¾ط¸ث†ط¸â€° ط·آ®ط·آ§ط¸â€‍ط·آµ ط¸â€¦ط·آ´ ط¸â€¦ط·ع¾ط·آ²ط¸ث†ط¸â€? ط·آ¨ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¨ط¸â€‍ط·آ¯ط¸â€° ط¸ظ¹ط·آ¹ط¸â€ ط¸â€° ط·آ¨ط·آ¬ط·آ¯ ط¸â€¦ط¸â€  ط·آ§ط¸â€‍ط¸â€?ط¸â€‍ط·آ¨ ط¸ث†ط¸â€،ط·آ¨ط¸â€?ط¸â€° ط·آ§ط·آ¬ط·آ¨ط¸â€‍ط¸ئ’ ط·آ§ط¸â€‍ط¸â€?ط·آ§ط·طŒ ط¸ث†ط·آ§ط¸â€ ط·ع¾ط¸â€° ط¸â€،ط·ع¾ط·آ´ط¸ث†ط¸ظ¾ط¸â€°
    hwo enta men beto3 sedayeny 3la fekr ana mesh2sdy haga ana mesd2ek tab3an 3eb 3lek
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الأربعاء مايو 21, 2008 12:12 am

asma mtto كتب:
    ط·آ§ط¸â€،ط¸â€‍ط·آ§ط¸ث†ط¸â€° ط¸â€‍ط·آ§ط·آ®️ط·آ± ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¹ط¸â€¦ط·آ± كتب:
    asma mtto كتب:Merciii 3la eltopic bas mesharfa 7asah ya mohamed anek betatary2 wy betahazr sorry
    ط¸â€‍ط·آ§ ط·آµط·آ¯ط¸â€?ط¸ظ¹ط¸â€ ط¸â€° ط·آ¨ط·ع¾ط¸ئ’ط¸â€‍ط¸â€¦ ط¸â€¦ط¸â€ ط·آ§ط¸â€‍ط¸â€?ط¸â€‍ط·آ¨ ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ´ط·آ§ط¸â€ ط¸ئ’ط·آ¯ط¸â€، ط·آ§ط¸â€‍ط¸ئ’ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€¦ ط·آ¹ط¸ظ¾ط¸ث†ط¸â€° ط·آ®️ط·آ§ط¸â€‍ط·آµ ط¸â€¦ط·آ´ ط¸â€¦ط·ع¾ط·آ²ط¸ث†ط¸â€? ط·آ¨ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¨ط¸â€‍ط·آ¯ط¸â€° ط¸ظ¹ط·آ¹ط¸â€ ط¸â€° ط·آ¨ط·آ¬ط·آ¯ ط¸â€¦ط¸â€ ط·آ§ط¸â€‍ط¸â€?ط¸â€‍ط·آ¨ ط¸ث†ط¸â€،ط·آ¨ط¸â€?ط¸â€° ط·آ§ط·آ¬ط·آ¨ط¸â€‍ط¸ئ’ ط·آ§ط¸â€‍ط¸â€?ط·آ§ط·طŒ ط¸ث†ط·آ§ط¸â€ ط·ع¾ط¸â€° ط¸â€،ط·ع¾ط·آ´ط¸ث†ط¸ظ¾ط¸â€°
    hwo enta men beto3 sedayeny 3la fekr ana mesh2sdy haga ana mesd2ek tab3an 3eb 3lek

هههههههههههههههههههههههههه

اوك lol! lol! lol!
    asma mtto
    asma mtto
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف asma mtto الأربعاء مايو 21, 2008 12:19 am

Ok ya 3am
    bondoka2
    bondoka2
    عاشق ذهبي
    عاشق ذهبي

مُساهمة من طرف bondoka2 الأربعاء مايو 21, 2008 1:55 am

ميرسى يامحمد على التوبيك ويارب الحلقه تكون هتتعاد على مودرن هو البرنامج كان امتى ؟؟
    رامى متعب
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف رامى متعب الأربعاء مايو 21, 2008 8:12 am

مرسى يامان وانا شوفتها ياريت يرجع
    اهلاوى لاخر العمر
    اهلاوى لاخر العمر
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف اهلاوى لاخر العمر الأربعاء مايو 21, 2008 10:13 am

نورتم يجماعه
    هودو
    هودو
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف هودو الأربعاء مايو 21, 2008 10:40 am

شكرا يامحمد وبجد كلنا حسينا كابتن ابراهيم وعارفين انه صادق فى حبة للاهلى وانا نفسى ادارة الاهلى تسامحة وترجعه بيتة تانى لانه بجد لو رجع الاهلى هيدى كتير للنادى وبعدين كلنا بنغلط وهو اعترف بالغلط دة وما اعتقدش انه هيكرروا تانى لانة اتعلم الدرس يارب ادارة الاهلى تسامحة
    سندباد الشرق
    سندباد الشرق
    عضو موقوف

مُساهمة من طرف سندباد الشرق الأربعاء مايو 21, 2008 12:17 pm

احنا كلنا فعلا حاسين بأبراهيم سعيد ..والتغير الجميل الاكتر من 360 درجة ..تغير فى حياتة فى عملة فى اخلاقة فى معاملة..بجد بقى أنسان جميل غير ابراهيم سعيد القديم خالص!

بس انا من رأى مع الاحترام لكل اللى رد ..انا راى انة برضة اخلاق الاهلى ومبادئة مينفعش يرجع فيها تانى ...يعنى ابراهيم ميرجعش النادى مع المعرفة التامة بالتغير الذى حدث لة فى كل شيئ .
    بس برضة ....الأهلى فوق الجميع...والاهلى مش هيقف على لاعب بعينة...حتى لو كان هو اللى هينقذ الفريق من الهبوط للدرجة العاشرة!!

الاهلى لو رجع أبراهيم وتخلى عن مبادئ واخلاق النادى....يبقى بالمرة يتعاقد مع حسام حسن مكان جوزية!

يا جماعة لازم تعرفوا الاهلى استحالة يقف على لاعب.....وبالنسبة جوزية قالها للأدارة على موضوع ابراهيم سعيد....جوزية قال بالحرف...انا عايز ابراهيم يرجع الفريق لأننا محتاجينة وكلنا معترفين ومتأكدين من امكانيتة الفنية والتغير الجزى اللى حصلة .....بس الموضوع فى أيد الأدارة لو هتتخلى عن المبادئ وترجع ابراهيم ...يبقى نشيل كلمة (نادى المبادئ والقيم)....ولو مش هيرجع ابراهيم ....جوزية قال برضة عادى القرار فى أيدكم واعملو اللى تشوفة مع ابراهيم!
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)

مُساهمة من طرف سما/عاشقة عبد الوهاب الأربعاء مايو 21, 2008 8:49 pm

مع احترامى للجمييييييييع ولصاحب التوبيك

لا تعليق

وعموما ..........ربنا يعمل الخيييييييييير..................
    reeree
    reeree
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف reeree الأربعاء مايو 21, 2008 9:20 pm

اكيييييييد ابراهيم سعيد اتغير كتيييييير
    وأنا نفسي يرجع اووووى
    كن إدارة النادي الأهلي دي كيان ما أظنش ممكن ترجع في قرار
    وبلتوفيق لابراهيم
    espaise
    عاشق فضي
    عاشق فضي

مُساهمة من طرف espaise الخميس مايو 22, 2008 1:15 am

مع احترامي للجميع الاهلي مبادئه واخلاقه فوق الجميع
    دينا سيد
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف دينا سيد الخميس مايو 22, 2008 2:50 am

يا جماعه خلاص ربنا بيسامح احنا مش هنسمحه كلنا عوزينك يا هيما بجد ياريت يرجع تاااااااااااانى
    ميمي.متعب
    ميمي.متعب
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف ميمي.متعب الخميس مايو 22, 2008 8:55 pm

بصراحه مصلحه الاهلي فوق الجميع
    ومصلحه الاهلي ان ابراهيم سعيد يجي عشان يدعم دفاع النادي
    وانا باييد ان ابراهيم سعيد يروح الاهلي وهو اتغير اذا كان ربنا بيقبل توبه المخطئ
    ازاي الاهلي مش هيسامحه؟؟؟؟؟؟؟؟

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 8:25 am