المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى 829894
ادارة المنتدي الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى 829894
ادارة المنتدي الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

4 مشترك

الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى

hader
    hader
    مشرفة على قسم الصور+عضوة في فريق العمل

الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى Empty الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى

مُساهمة من طرف hader الأحد فبراير 24, 2008 6:17 pm

أكد الحارس الدولي عصام الحضري حارس مرمى المنتخب المصري بطل أفريقيا، والنادي الأهلي سابقا، أن عرض نادي سيون السويسري لم يكن فقط 400 ألف دولار، بل بالإضافة إلى ذلك نسبة 50% في حالة إنتقال الحضري إلى أي نادي آخر.

وأبدى الحضري في تصريحاته ببرنامج البيت بيتك مع الإعلامي الشهير محمود سعد مساء السبت، إندهاشه من قيام الأهلي بإظهار السيء فقط في عرض النادي السويسري وإغفال ما هو في مصلحة الطرفين.

وأضاف الحضري في تصريحاته للبرنامج الذي استضاف الكابتن حسن شحاتة مدرب المنتخب المصري الحاصل على اللقب الإفريقي الأخير للمرة السادسة في تاريخ الكرة المصرية، أنه يشعر بوجود مؤامرة مدبرة له لتشويه صورته لدى الجماهير، مؤكدا أنه يكن كل الحب والتقدير للجماهير الحمراء، إلا انه في الوقت نفسه لديه حلم شخصي بالإحتراف في أوروبا مشيرا إلى أنه لا يريد تكرار امر تأجيله للإحتراف كما حدث بعد بطولة أفريقيا 2006.

كما أكد الحضري أن نادي سيون حاول أكثر من مرة الوصول إلى عرض مناسب إلا انه وجد تجاهل من قبل القلعة الحمراء في الرد.

من جانبه طالب المعلم حسن شحاتة الحضري بضرورة الوصول إلى حل نهائي في تلك الأزمة من اجل الجماهير، ناصحا الحضري بضرورة إيصال وجهة نظره للجماهير باي طريقة ما وأن يتوصل إلى حل في مشكلته سواء بالرجوع إلى ناديه السابق أو إكمال مسيرة إحترافه، بشرط إيضاح الأمر للجماهير.

وكان عصام الحضري (35 عاما) قد سافر صباح الخميس الماضي فجأة إلى سويسرا لإتمام تعاقده مع نادي سيون السويسري وفسخ عقده مع النادي الأهلي، ليقوم الأخير بإيقاف اللاعب ومخاطبة الإتحاد المصري لكرة القدم لمنع إرسال البطاقة الدولية للنادي السويسري الذي طالب بها.

وسيعقد النادي الأهلي إجتماعا عصر الأحد برئاسة الكابتن حسن حمدي لبحث أزمة اللاعب الدولي.
    khaledelahlawy
    khaledelahlawy
    مشرف قسم الكرة العالميه+عضو فى فريق العمل

الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى Empty رد: الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى

مُساهمة من طرف khaledelahlawy الأحد فبراير 24, 2008 6:22 pm

مرسي ع المتابعة
    واللي عملو مش محتاج لمؤامرة
    هو اصلا اللي عملو دا غلط والمفروض كان ميمشيش غير بموافقة النادي
    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    hader
    hader

الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى Empty رد: الحضرى.....هناك مؤامرة لتشوية صورتى ضد جماهير النادى الاهلى

مُساهمة من طرف hader الأحد فبراير 24, 2008 6:27 pm

مرسى للرد يا خالد
    الحضرى هو ال شوة الصورة الاهلى والجماهيررررررررررررررر
    RODYMET3B
    RODYMET3B
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف RODYMET3B الأحد فبراير 24, 2008 8:20 pm

ياجماعة انتو الى عملينو دة لانكم بتحبوه جدا وانا عارفة انكم اكيد بتتمنوا انه يرجع
    الحضرى كان حلمه الاحتراف والنادى الاهلى رفض فاضطر انه يسافر فبلاش كلمة هرب
    وبلاش نهاجمه لانى متاكدة اننا اذا كنا بنهاجمه فدة من حبنا فيه بصراحة ياجماعة احنا منقدرش نستغنى عنه انا كل الى مزعلى ان احنا ازاى من هنشوفه تحت الثلاث خشبات ازاى مشهنشوفه بيرقص فوق المرمى ونقوله ارقص ياحضرى بجد احنا فهلا بنحبه وبجد هو وحشنا وهو عمل الى كان بيحلم بيه
    الحضرى اعطانا كتير ولازم ياخد بس ياريت مندلهوش هجوم وشتايم
    Marmar
    Marmar
    مشرفة نجوم الأهلى+عضوة في فريق العمل

مُساهمة من طرف Marmar الأحد فبراير 24, 2008 9:18 pm

ههههههههههههههههه
    ضحكتنا ياراجل روح بقى مش طايقين نسمع سيرتك يابايع ناديك وجماهيرك ياناكر الجميل
    khaledelahlawy
    khaledelahlawy

مُساهمة من طرف khaledelahlawy الأحد فبراير 24, 2008 9:20 pm

zidane2003 كتب:ياجماعة انتو الى عملينو دة لانكم بتحبوه جدا وانا عارفة انكم اكيد بتتمنوا انه يرجع
    الحضرى كان حلمه الاحتراف والنادى الاهلى رفض فاضطر انه يسافر فبلاش كلمة هرب
    وبلاش نهاجمه لانى متاكدة اننا اذا كنا بنهاجمه فدة من حبنا فيه بصراحة ياجماعة احنا منقدرش نستغنى عنه انا كل الى مزعلى ان احنا ازاى من هنشوفه تحت الثلاث خشبات ازاى مشهنشوفه بيرقص فوق المرمى ونقوله ارقص ياحضرى بجد احنا فهلا بنحبه وبجد هو وحشنا وهو عمل الى كان بيحلم بيه
    الحضرى اعطانا كتير ولازم ياخد بس ياريت مندلهوش هجوم وشتايم
    لالالالالالالالا والله انا مش عايز الحضري يرجع تاني مهما حصل
    وبعدين النادي مش موافقش
    هو طلع عدلي القيعي وقال ان هما قالولو اخر الموسم
    عشان يبقي جاهزين بحارس مرمي بديل
    RODYMET3B
    RODYMET3B
    عاشق سوبر
    عاشق سوبر

مُساهمة من طرف RODYMET3B الأربعاء فبراير 27, 2008 8:08 pm

بجد ياخالد انت مش عايز الحضرى يرجع خالد ياريت منضحكش على بعض عصام الحضرى هو افضل حارس مرمى حصل فى تاريخ مصر
    وبعدين كلنا عرفين ان عمر امير ميبقى زى الحضرى
    وبعدين عقد الحضرى الى مع الاهلى لسنة ناقص عليه سنة ونصف يعنى لما يخلص هيكون عمر الحضرى37 سنة تقدر تقولى هيحقق حلمه امتى
    انا برضه لسة مصرة على ان الى احنا بنعملوا دة من حبنا فيه
    Marmar
    Marmar

مُساهمة من طرف Marmar الخميس فبراير 28, 2008 11:01 am

مع احترامى لرايك
    امير سيصبح افضل من الحضرى بكثير ويكفى انه خلال 8 سنوات لم يلعب الا قليل جدا ومع ذلك لم يفكر فى الهرب او خيانة ناديه
    ونحن ليس بحاجة الى الحضرى فالاهلى لايقف على لاعب مهما كان اسمه وحجمه
    عفوا الاهلى فوق الجميع ياحضرى

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 6:55 pm