المنتدى الرسمى لمحبى عماد متعب

اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا 829894
ادارة المنتدي اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا 829894
ادارة المنتدي اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى خاص بالنجم عماد متعب على شبكة الإنترنت www.Emadmet3b.fr-bb.com

allam afc
Admin
سما/عاشقة عبد الوهاب
ghada karem
mirna
gogo
aya
goldstar
12 مشترك

اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا

goldstar
    goldstar
    عاشق مميز
    عاشق مميز

اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا Empty اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا

مُساهمة من طرف goldstar الأربعاء ديسمبر 26, 2007 5:30 pm

مش معنى اننا بنحب متعب وبنموت فيه اننا نفضل كده ندخل عالمنتدى ونكتب اخبار وننزل صور بصراحه انا مبسوطه من الموضوع ده لاننا بنعرف اخباره وبنشوف صوره الجديده بس هو اصلا مش بيدخل المنتدى وكده ماينفعش احنا كده داخلين المنتدى لحد مش حاسس بينا وانا بصراحه متاكده وانتوا اكيد برضه متاكدين انه مش بيدخل وبعت رساله للادمن وماعبرنيش كانى واحده من الشارع بتساله مش عضوه يعنى امال ليه عاملين ايكونة مراسلة ادارة المنتدى اذا كانوا مش بيعبرونى وانا متاكده ان كلامى ده مش هيعجبهم وممكن اتفصل من المنتدى وانا مش مضايقنى عدم دخول متعب مع انه اكيد عنده وقت فاضى ل لعب البلاى ستيشن زى ما الصوره نزلت كان ممكن يدخل المنتدى حتى باسم مستعار وبعدين اكيد مش كل وقته تدريب للمباريات بس لكن اللى ضايقنى تجاهل ادارة المنتدى لكلامى ولا وفى الاخر والله انا بحب متعب وبموت فيه كمان وهو احلى حاجه فى حياتى وانا مش هزعل لو اتفصلت من المنتدى لانى قلت اللى فى ضميرى وياريت الاداره تستنى لغاية ما تقرو الموضوع وبعدين تبقى تمسحه براحتها

gold star
    aya
    aya
    V - I - P
    V - I - P

اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا Empty رد: اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا

مُساهمة من طرف aya الأربعاء ديسمبر 26, 2007 5:44 pm

هى ايه المشكلة مع الادارة
    ؟؟؟؟؟؟ انا مش فاهمة
    gogo
    gogo
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا Empty رد: اسمعونى كويس لو سمحتوا والحكم ليكوا

مُساهمة من طرف gogo الأربعاء ديسمبر 26, 2007 6:07 pm

بصى يا جولد استار احنا مش هنفرض على عماد يدخل المنتدى علشان يكلمنا الله اعلم ممكن ما يكونش ليه اى علاقه بالنت اصلا او عندة ايميل تانى حاجه مش كل المشاهير بيدخلوا مواقعهم الرسميه و يتابعوا لانهم مش فاضين اصلا لدة فاكيد لازم نديله العذر فى دة
    mirna
    mirna
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف mirna الأربعاء ديسمبر 26, 2007 7:39 pm

كده كده عماد ملوش في النت خااااااااااالص
    ghada karem
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف ghada karem الخميس ديسمبر 27, 2007 8:47 am

بصي احنا اما بنحب حد من المفترض ان لاننتظر مقابل لهذا الحب و نحن ندخل علي المنتدي لمعرفة اخبار نجمنا المحبوب عماد متعب والمقابل الذي نريده هو ان يمتعنا و يوفقه الله و لذلك اقول اذا اردت ان تحب لاتبحث عن مقابل
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    سما/عاشقة عبد الوهاب
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)
    مشرفة قسم اللاعب محمد عبد الوهاب (رحمه الله)

مُساهمة من طرف سما/عاشقة عبد الوهاب الخميس ديسمبر 27, 2007 11:46 am

مع احترامى الشديييييييييد لشعورك ورغبتك لكن ياريت يكون اسلوب الكلام احسن من كده ومافيش حد من مسؤلى المنتدى بيقصد انه مش يرد او يكون مقصر فى اى سؤال او طلب من الاعضاء ليهم او للادمين واكيييييييييييد الادمين بينظر لكل الطلبات والتساؤلات من الجمييييييييييع بعين الاهتمام والاعتبار

وبخصوص كابتن عماد......هو عارف وسامع عن المنتدى ومتابع كمان لكن يمكن فعلالالالالالالا مش بيدخل وده للظروف اللى كلنا عرفينها وشايفينها,وربنا معااااااااااهم ويوفقهم جميييييييييعا

وان شاء الله اكييييييييييييد كلنا منتظرين اليوم او الوقت اللى هيشرفنا ويشرف المنتدى فيه الكابتن

وباءذن الله يحصل فى اقرب وقت..............................
    Admin
    Admin
    المشرف العام و مؤسس المنتدى
    المشرف العام و مؤسس المنتدى

مُساهمة من طرف Admin الخميس ديسمبر 27, 2007 1:30 pm

بالنسبة للرسايل انا فعلا ممكن اكون مقصر في الفترة دى .. لانى مشغول جدا جدا اليومين دول .. ودة بالظبط اللى انا كاتبه في التوقيع ..
    وكنت اتمنى انك تبعتي لأى مراقب أو مشرف عشان يرد على أستفسارك طالما انا مش متواجد الفترة دى ..
    والسؤال دة على فكرة سأله كتير من الأعضاء قبل كدة .. والإجابة (على لسان عماد) :: في اقرب وقت لما الظروف تسمح ..
    لان طبعا كلنا عارفين ان تقريبا 75 % من وقته بيكون في المعسكرات والتمرين والمباريات
    وطبعا حيكون صعب جدا ان عماد يدخل ويرد على أسئلة اكتر من 6500 عضو في وقت ضيق ..
    عشان كدة لازم نكون مقدرين انه فعلا مشغول جدا ، وربنا يكون في عونه .
    وإن شاء الله اول ما الظروف تسمح اكيد مش حيتأخر عنكم @
    allam afc
    allam afc
    V - I - P
    V - I - P

Localisation : داخل مملكة الأهلى التى لن تغيب عنها الشمس أبدا بإذن الله ( السطووووح)

مُساهمة من طرف allam afc الخميس ديسمبر 27, 2007 4:10 pm

goldstar كتب:مش معنى اننا بنحب متعب وبنموت فيه اننا نفضل كده ندخل عالمنتدى ونكتب اخبار وننزل صور بصراحه انا مبسوطه من الموضوع ده لاننا بنعرف اخباره وبنشوف صوره الجديده بس هو اصلا مش بيدخل المنتدى وكده ماينفعش احنا كده داخلين المنتدى لحد مش حاسس بينا وانا بصراحه متاكده وانتوا اكيد برضه متاكدين انه مش بيدخل وبعت رساله للادمن وماعبرنيش كانى واحده من الشارع بتساله مش عضوه يعنى امال ليه عاملين ايكونة مراسلة ادارة المنتدى اذا كانوا مش بيعبرونى وانا متاكده ان كلامى ده مش هيعجبهم وممكن اتفصل من المنتدى وانا مش مضايقنى عدم دخول متعب مع انه اكيد عنده وقت فاضى ل لعب البلاى ستيشن زى ما الصوره نزلت كان ممكن يدخل المنتدى حتى باسم مستعار وبعدين اكيد مش كل وقته تدريب للمباريات بس لكن اللى ضايقنى تجاهل ادارة المنتدى لكلامى ولا وفى الاخر والله انا بحب متعب وبموت فيه كمان وهو احلى حاجه فى حياتى وانا مش هزعل لو اتفصلت من المنتدى لانى قلت اللى فى ضميرى وياريت الاداره تستنى لغاية ما تقرو الموضوع وبعدين تبقى تمسحه براحتها

gold star

اولا كل سنة وانتى طيبة ومتزعليش من محمد وعمره ما بيتجاهل اى عضو واحنا بنحترمكم كلكم وبنقدركم وبنحبكم وبنحاول ارضائكم واسعادكم وتحقيق كل طلباتكم وزى ما قال محمد هو عنده امتحانات وقليل ما بيدخل وبيرد واحنا بنحاول اننا نعوض غيابه على قد ما نقدر وبخصوص موضوع عماد متعب انتظروا مفاجاة بخصوص الموضوع ده باذن الله ومتقلقيش وهنحققلكم كل طلباتكم واحلاكم والمهم انكم تساعدونا بتواجدكم معانا فى المنتدى وان شاء الله نحقق كل طلباتكم
    كوكى الاهلاوى
    كوكى الاهلاوى
    عاشق جديد
    عاشق جديد

مُساهمة من طرف كوكى الاهلاوى الأربعاء يناير 02, 2008 4:11 pm

طـيـب
    Silent Girl
    Silent Girl
    عاشق ماسي
    عاشق ماسي

مُساهمة من طرف Silent Girl الخميس يناير 03, 2008 8:06 am

Very Happy
    اسامه محمد
    اسامه محمد
    عاشق نشيط
    عاشق نشيط

مُساهمة من طرف اسامه محمد الخميس يناير 03, 2008 9:31 am

يا جماعه احنا كلنا موجودين تحت اسم عماد متعب و ان احنا يبقى فى موده و محبه بينا فى الله و دى احلى حاجه ممكن تكون نقصها بصه من اكابتن عماد عليها بس احنا مبوسطين كده لان احنا مش مستنين مقابل من حبنا فى عماد
    و برده مش مستحيل يعنى ان متعب مش هيدخل لا احنا مستنينه انشاء الله.
    بوسي محمد
    بوسي محمد
    عاشق مشارك
    عاشق مشارك

مُساهمة من طرف بوسي محمد الخميس أبريل 03, 2008 3:58 am

لا تعليق

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 7:55 pm